idd een gek idee, je hebt echt mazzel gehad, hoe verloopt je zwangerschap? @Bjanc hier nog niet een goede positieve ovu test gehad, al kan klussen nooit kwaad, waarschijnlijk slaap ik vanavond al als vriendlief thuiskomt. verwacht mijn ei van het weekend.
ik hoop voor je dat het innesteling is bjanc ma als het toch nie zo is dan volgende maand en daarom zei ik da 7 voor veel mensen een geluksgetal is pff ik nog 6 en een halve week mvk
ah ik dacht dat als deze ronde mis ging dat het de 6de was en de volgende ronde de 7de is awel dan is bij jou vanaf nu het geluksgetal 6 en zie da je er aankomende ronde dus een kleine in de buik aan overhoudt
Lieve meiden! Ik heb besloten om wat afstand te nemen van dit alles. Ik denk dat zwanger worden me te veel in zijn grip heeft! Tot snel weer! Waarschijnlijk rond volgende NOD!! KUS!
ja bjanc tot snel ziens neem wat afstand en kom keihard terug met goed nieuws en edge en kersje ik duim voor een babyvolle kerst voor jullie
Bjanc, ik snap wat je bedoelt. Hopelijk tot snel met goed nieuws, liefs en succes!! Ik hoop dat ik volgende maand ook goed nieuws heb, net als jij Kersje (en Bjanc natuurlijk)!
kom ff snel een kijkje nemen en even balen.. Had vanalles gepland vanavond.. denk namelijk mijn eisprong te hebben had vruchtbaar slijm... dus kaarsjes gehaald, lekkers gehaald... voor het gezellig te maken enz... Belt hij net, hij moet eerst overwerken, en vanavond een wedstrijd darten... :'(
oei das nie leuk nee zul je altijd zien ma mss komt hij toch niet al te laat thuis en kun je het toch door laten gaan een overwinningsfeestje van de dartwedstrijd mss