whaaaahhhh de echo was helemaal goed en we krijgen een meisje......wat een luxe een jongen en straks een meisje
oh wauw proficiat een meisje das kei leuk wel prijzig want je moet een gans nieuwe garderobe maar echt kei goed gefeliciteerd
mamavankeano wat superleuk en goed nieuw gefeliciteerd! Vandaag heb ik NOD, nog geen ongi maar wel lage rugpijn die er meestal op duidt dat het er wel aan zit te komen. voor nu nog vingers crossed
oei das nie fijn maar is het een beetje regelmatig jou ongesteldheid denk het wel he. je hebt nu wel weer alle reden om jullie zelf op te sluiten in de slaapkamer en volle bak te klussen se
oei stom van mij sorry kersje hihi geen probleem bjanc wij missen jou ook ale ik dan toch jullie gaan precies echt voor het kerstwonder allemaal
banner is op 27 dagen ingesteld.. cyclus was meestal 25.. misschien morgen of zaterdag al een poging wagen..
Ik heb het topic ook weer even gelezen. Wat leuk mvK! Een meisje! Gefeliciteerd! Mijn man en ik waren ook heel wat van plan, maar ik werd (en ben nog een beetje) ziek. Blegh. We hebben ook nog een tegenvaller gehad, dus gaat allemaal niet zoals gepland. Helaas. Ooo Bjanc, ik hoop dat het raak is! En jij, Kersje??