ooooowww wat spannend he hoop het echt voor je (en voor de rest uiteraard ook) wel gelijk met ons delen he
geen veranderingen.. en nog niet getest... vriend komt pas morgen avond thuis van weekje cursus in DE. Dus.. probeer nu toch te wachten tot dan... als ik vandaag door gekomen ben, lukt dat morgen ook wel... spannend.. ik bengin langzaam aan echt te denken dat...
ik ook nie hihi ik heb trouwens ook getest zonder dat mijn vriend erbij was ma ik dacht toen van ik zal toch te vroeg zijn en het zal wel niets zijn hihi
ik heb in de caravan getest, terwijl manlief lag te slapen...dacht ach zal nog wel niets staan en ik was wakker dus ja dan kan ik geen half uur meer wachten hoor...dus ik gelijk manlief wakker gemaakt: kijk dan kijk dan ie jij dat streepie ok: uh nee zie niets ga maar weer slapen...ja hallo stuiter de stuiter dat gaat niet meer
haha.. ik verbaas me zelf ook wat dat betreft hoor.. had niet verwacht te kunnen wachten.. maar zoals ik al erder zei, als het gister positief was, dan is het dat vandaag vrijwel zeker ook! Mijn lief komt rond etenstijd thuis.... nu vandaag nog om krijgen.. grr.. vanmiddag naar een nicht vna me op visite,nu wat huishoudelijke dinge.. was gewoon al om 8 uur wakker.. daty op mijn vrije dag... ongekent hoor...
kut... rood roze bruin bloed... pfff... wachten.. hopelijk blijft het hierbij.. ga net naar de wc.. verdomme...
ja... verdomme... lees wel dat het heel normaal kan zijn in de eerste 3 maanden.. licht bloed verlies.. test vanavond denk ik toch.. bedoel.. ben nog nooit zo veel te laat geweest...? of is het nu hopen op...? en weten dat je teleur gesteld word...
heb bij al mn zwangerschappen nooit een bloeding gehad dus zou het niet weten eerlijk gezegd...als ik in jou situatie zat had ik dus NU getest he...die paar uur zou ik dan niet wachten...als het positief is weet je nog niet alles want kan is gaan maar issie negatief dan weet je dat je ongesteld gaat worden...
haha.. ja.. tja.. misschien wel... anderzijds.. als het zo blijft als nu, dan weet ik het ook wel haast zeker.. dan wor dik ongesteld... :'(
klopt....stom hoor, heb je zoveel geduld en dan ga je paar dagen overtijd nog vloeien...onder het mom van alles is mogelijk...sterkte om de dag door te komen...
oh bjanc ik had het zo gehoopt voor je ik moet helaas ook zeggen dat ik geen bloeding heb gehad al heb ik gelezen dat het wel kan dus ik zal nog even heel hard voor je duimen