Nou, vanochtend was ik even bij de doktersassistente, even een babbeltje gemaakt over het wanneer naar de arts gaan als het niet lukt. Ze zei 1 jaar en dat dacht ik eigenlijk ook wel, maar, zegt ze, je kunt altijd even naar de huisarts gaan, misschien wil je er even over praten. Dus ik heb woensdag een afspraak staan. Ik merk dat het gewoon niet lekker gaat en dat ik er ook veel te veel mee bezig ben en dat is niet goed. Maar, helaas is dit eigen, ik kan iets niet laten sudderen, als ik ergens aan begin dan ben ik er ook 24/7 mee bezig bijna. Dus ik hoop dat de huisarts tips voor mij heeft. En hoe is het met jullie allemaal??
Edge, wel fijn dat je erover kan gaan praten met de huisarts misschien heb je er wat aan. Hier gaat alles nog lekker, was vanmorgen wel misselijk voor het eerst maar ach als dat alles is... Bjanc, jij zit zeker rond je testdatum?
tja, als ik van mij ei uitga, morgen nod... pijnlijke borsten, al was het gister erger dan vandaag. Dat zal wel betekenen dat ik gewoon ongesteld ga worden.. we zullen zien.
Spannend Bjanc, heb je ook al gestest of wacht je "geduldig"? We hebben het ook al eens over pendelen gehad en ik heb het nog eens nagekeken maar van de 7 pendels had niemand het goed..
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/51960-albums8816-picture50600.jpg MEiden ik bibber als een rietje!! iss het watt?!
BJANC, als het is wat ik denk dat ik zien, hoor je ook bij de club!!!!! Ik stond ook zo te bibberen toen, is deze test van net??
Was binnen 30 sec te zien is inderdaad van net. Is in t echt duidelijker. Morgen vroeg of woensdag clearblue...
amai bjanc zeer duidelijk een hele dikke proficiat!!! edge ik hoop dat het gesprek met de dokter je goed gaat doen
Edge, ik hoop dat jij ons nu snel mag volgen. Ben net thuis van de EHBO in het ziekenhuis, heb daar een tijdje gezeten met me vader, lekker... had twee open botbreuken en vingers uit de kom. hij denkt nog te kunnen tennissen als een jongen van 18 maar dat lukt dus niet meer of althans dat ging niet goed.
Jeetje kers! Dat is niet niks! Beterschap voor hem! Ik ben nu alleen heel bang ongi te worden... Voel ineens vanalles... Hadden jullie dat ook meiden? Had vanavond repetitie, ben gewoon geweest, toch raar.. Haha x
natuurlijk ben je daar bang voor het is een extra zekerheid he ma ik denk dat je daar met die test nie bang voor hoeft te zijn oei kersje beterschap voor je vader grr ik wordt gek van de nachtmerries ik slaap al nie veel de laatste tijd en die nachtmerries maken het er echt nie gemakkelijker op
@ Bjanc heb de eerste paar dagen naar mijn werk ook maar vast een maandverbandje in gedaan, nu ook mijn tas. toch vind ik iedere keer naar het toilet wel een beetje spannend. het is ook gewoon een raar idee dat je er nu gewoon voor al die maanden vanaf ben, dat is dan toch wel tegennatuurlijk denk ik.
hahah.. nou zo ver had ik er nog niet over nagedacht om maandverband mee te nemen.. hmm ga er vanuit dat het goed zit! Vreemd gevoel hoor.. bevat het nog niet... haha
ja stom he, ongeloof denk ik ook, nog wel hoor pak gewoon af en toe nog mijn test om het nog eens te zien..... Denk dat het na bezoek aan de verloskundige en de eerste echo werkelijker gaat worden. Wel goed kraanwater in december in limburg denk ik, ik had mijn ei tijdens een weekendje limburg...