zijn ook 2 topics voor kers! september mamma's 2012 en buikejes september 2012 (buikjes is fout geschreven.. zo gebruik je ook de goede zoek functie! )
volgens mij zijn er twee septembermamma topics, ik schrijf in 1 mee, de buikejes heb ik nog niet gezien, zal even gaan kijken.
manneke zat net te eten, was laat thuis, ik was boven en kwam de trap af gebibbberd/ gestuiterd, ik zie een streepje ik zie een streepje.. hij keek me aan vol verbazing en een gedeelte van zijn laatste hap pasta viel uit zijn mond hahaha... heb trouwens cb test gedaan.. zie hier result...http://www.zwangerschapspagina.nl/members/51960-albums8816-picture50690.jpg
ik heb geen digitale gebruikt hihi maar wel grappig hoe je man reageerde ik heb iets te veel suiker in mijn bloed met de suikertest niet gevaarlijk maar nu moet ik waarschijnlijk op dieet grr da heb ik weer
ay naomi, heb je overgewicht? Dan staat mij ook nog wat te wachten/... hmm vandaag de eerste vlagen van misselijkheid bemerkt, met wat HUUUP "geluidjes" en al! hahah niet hoeven over geven hoor, maar maakte wel geluid.. hahaha verder voel ik me goed... meen zelfs al meer "spek" te zien, maar goed dat zal wel niet! hjahah
@Bjanc, leuke reactie. @Naomi, Balen zeg dat je suiker aan de hoge kant. Hier overgewicht en familiare aanleg voor suiker, ik moet me ieder jaar al laten controleren (tot nu toe steeds prima) en bij zwangerschap moet er extra op worden gelet. Merk hier wel dat mijn spijkerbroeken/rokje 's avond niet meer lekker zit, gelukkig draag ik vaak rokjes en die met een stretch band gaan nog lang goed. Wij hebben besloten om het na onze wintersport te vertellen aan iedereen, kan bijna niet wachten nog niemand weet het nu.
haa kers, hoeveel weken ben je dan? Wij gaan ouders vertellen als de echo goed is op 1ferbr. op 6 febr. vliegt vriendlief weer voor weekje naa rIndia. vrienden willen we het voor de carnaval vertellen, collega;s idem.. weet alleen nog niet hoe ik me onder de carnavals "verplichtingen"uit moet praten ivm de vele biertjes die ik normaal lust... hmmm...
nee geen overgewicht zit wel in de familie dus waarschijnlijk zal het daarom zijn ik was er maar ietsje over tja geen biertjes ik lust ze toch niet dus voor mij is het nie moeilijk en wij zijn hier allebei geen carnavallisten, maar je moet er iets voor over hebben bjanc je hebt ten minste op eindejaar nog kunnen drinken hihi
Dan ben ik ergens tussen 9 en10 weken, ik heb mijn echo 10 feb dat kon niet eerder ivm de wintersport anders mocht al die week ervoor. 25 jan heb ik wel de intake bij de verloskundige. Collega's vertel ik het denk wel na de echo. Ja, jullie hebben carnaval. Als je het vrienden dan al verteld hebt kun je toch gewoon carnavallen, het zal wel anders zijn zonder alcohol.
zal zeker anders zijn zonder biertje! hahah, die luste ik graag, dus dat gaat gegarandeerd opvallen als ik komende weken in de kroeg niet zou drinken.. ben al smoezen aan het bedenken.. haha...
moet eigelijk niet vaker plassen kers, nee heb eigelijk nergens last van, alleen wat eerder moe en pijnlijke (.)(.) maar dat is het.. en t antibiotica grapje doorzien ze hoor haha.. weten dat we bezig zijn.. vertel het ze in ieder geval voor de carnaval, tot die tijd, naja, heb een kee roproepdienst, en vanavond ben ik denk ik gewoon niet zol lekker... ofzo..
hihi ik had dat probleem nie ging al lang nie meer op stap thuis zitten lekker knus tegen mijn ventje aan is net zo fijn
daar voelde en voel ik me nog steeds, te jong voor hahah.. voor huismus te worden, willen straks ookg ewoon dingen ondernemen met baby en vrienden in het weekend. GELUKKIG haha...
trouwens, vandaag is mijn 9 maanden dagboek gearriveerd van Pauline oud. Wat een leuk ding! Ben direct druk bezig geweest met invullen... Alleen.. na de eerste 4 weken vragen ze om een foto van een pltte buik? KG en CM van buik omvang... Woeps.. buik is niet plat.. hahah, KG is veeel te veel en CM ook haha.. naja maar eens kijken hoe het gaat, zal vanavond eens foto proberen te maken!