genieten van mn verlof met mn mannetje en kleine mannetje...een baby krijgen...genieten van het hele gezin en dan? dan ga ik nadenken over werk Komt wel goed schatje zei de mw van de roosvicee-reclame
je hebt gelijk mvk da ga ik ook proberen te doen mij niet druk maken om mijn werk eerst baby krijgen verhuizen enz enz en dan pas weer eens aan mijn werk gaan denken. fijn dat je man eindelijk iets aan de babykamer gaat doen dat zal een pak van je hart zijn. en ja je had mijn ventje op ideeën gebracht hihi. ma zal moeilijk worden voor hem hou hem goed in de gaten hihi.
gelukkig vat je het zo goed op! MVK en jij ook Naomi! Ik moet er niet aan denken.. mijn salaris gaat dik op aan het huis, en vriend zijn salaris deels aan verzekeringen en de rest is voor ons.. Moet wel zeggen dat we royaal verdienen.. jaar salaris van 85.000 ongeveer... maar leven dus ook op grote voet, Verre reizen, dure kleding enz.. nu willen we wel wat bewuster gaan leven, moeten ook wel he! Vind ik ook niet erg.. maar om een volledig salaris te moeten missen.. poeh..
geen baan meer straks, dat is nog even wat om te horen zeg...... Moet er hier ook niet aan denken, we kunnen wel leven met 1 salaris maar dat willen we beide niet. Gister voor het eerst naar de VK geweest voor een intake, niet heel veel wijzer geworden dus. Wel een grote tas met allerlei leuke dingen en een hoop info meegekregen, dat is natuurlijk altijd leuk. Zaterdag lekker op wintersport en dan de vrijdag nadat we terugkomen eerste echo(10feb). Het duurd nog even maar doordat er een weekje sneeuw tussenzit lijkt het toch al wat dichterbij.
wij komen niet echt met 1 salaris te staan zit nu op ziekenkas dan zwangerschapsverlof en als ik bevallen ben en de borstvoeding is gedaan dan ga ik ander werk zoeken, want ik ga echt nie terug naar waar ik nu werk
heb nu nog "vakantie" dan zwverlof en 10juni loopt dat af dan zou ik of een nieuwe baan moeten hebben of ik ga de ww in das 70%van mn loon...is te doen dus...dus vandaar dat ik me echt nog niet druk maak...is ookniet goed voor mn bloeddruk en wil dit kleintje zo lang mogelijk in me houden
gelukkig dat dat soort wetten en regels bestaan meiden! Anders zou het spannend worden!! Maar idd stress is niet goed! Kers heb je het hartje gehoorD?
nee, daar is ook niet naar gekeken omdat het niet zeker of ze hem kunnen vinden en en zou niet zo goed zijn voor het kindje vertelde ze, dat de volgende keer dus. enige waar naar is gekeken is bloeddruk, lengte en gewicht;(, natuurlijk ook nog de nodige vragen over familie en gezondheid, redelijk "saai" dus.
raar, ik krijg volgende week woensdag al 2de echo, niets gehoord over slecht voor het kindje enz... en eind week 6 gaat het hartje toch kloppe?
ik heb da wel te horen gekregen toen ik met 8 weken een gratis pretecho kon doen dat het slecht voor de baby was als het nog zo klein is
Iets met de geluidsgolven, misschien is een echo ook anders dan een doppler.... Alhoewel Noami heeft het ook gehoord.
heb bovenstaande gegoogled, en kwam een vraag tegen hier op zp waar een verloskundige antwoord, dat het geen kwaad kan...
hoi hoi, nou, hier nog geen zwangere in huis . Leuk om te lezen hoe het allemaal met jullie gaat. Met mij gaat het mentaal even een stukje minder. Mijn man is zijn baan weer kwijt, ja, weer... Beetje vervelend, want hij werkte via een uitzendbureau en geen opzegtermijn, niks....behoorlijk kl*te. Maar hopelijk vindt hij snel iets!
jeetje edge... wat klote! In welke branche zoekt hij werk? Hopelijk heeft hij snel wat nieuws en meer zekerheid mbt inkomen!! Succes meid!
Hij heeft een beveiligers opleiding gedaan, maar heeft ook in magazijnen gewerkt. Maar gaat nu op alles in! Het is inderdaad ruk en ik hoop dat er snel weer geld in het laatje komt. Hoe is het met jullie?
Hmm.. ja, weinig keuze denk ik he edge.. zal aan moeten nemen wat komt he.. jeetje.. echt heel shit.. Hier alles rustig, redelijk klacht vrij.. Alleen pijnlijke tits, mindergoed poepen en een hond die mij af en toe voor een vreemde aanziet. Verder alles prima.. Donderdag gaan we vertellen aan mijn ouders, als de echo goed is, waar we voore het gemak van uit gaan..
Ach ja, zal allemaal ook wel op zijn pootjes terecht komen, is alleen erg shit nu.. Spannend he, om het je ouders te vertellen? Wij hebben het gedaan toen mijn moeder en haar vriend terug kwamen van vakantie haha, zaten op Schiphol bij de plantenbak .