Jeetje Edge, balen zeg...... mijn broer(tje) werk in de beveiliging op schiphol ze zoeken daar altijd mensen, is voor jullie ook niet ver weg........ Geniet hier volop van de sneeuw, al vind ik het skieen toch wat enger merk ik en ben wat krampachtiger aan het skieen maar ach we hebben lol. We hebben ook iemand mee die voor het eerst skiet dus ik ben toch beter
ja, spannend, of ja, spannend.. meer in de zin van, wat zal de reactie zijn?! hebben ze het al langer in de gaten? Gisteren belde mijn schoonouders dat grootmoeder van 97 in het ziekenhuis lag met een tromboze been. Het eerste wat ik dacht.. omg... die moet nu geen rare dingen gaan doen.. Niet dat je direct door een trombose been doodgaat, maar was wel mijn eerste ingeving, die moet der nu niet tussen uit piepen... beetje egoistisch niet... Verder, vandaag allemaal rare dingen... Ik: brrr wat is het koud... Client: Je bent toch niet zwanger he? Ik: Hey jij hebt een puist (heeft ze nooooit) Collega: Ja, jij 3, ben je zwanger? Ik: Why? Omdat ik der 3 heb en jij 1? Collega: Ja, zoiets, en ze liep weg... hahah..
brr veel te koud!!! geef mij maar het zonnetje vooral omdat ze nie verder met ons nieuwe huisje willen gaan als het zo koud blijft tja bjanc da had ik ook een collega op mijn werk hield bij hoog en laag vol dat ik zwanger was de dag voor dat ik zelf wist dat ik zwanger was. een ander collega meisje die een paar jaar ouder was dan mij zei en ik dan, maar nee zij niet alleen ik.
hey Kers, waar werkt jouw broer? (Mag ook pb hoor) Jeetje wat wordt het hier koud he? Vanochtend ongeveer -4 hier haha, lijkt wel echt winter! Nou ik ben nog niet ongesteld, zou het?? Ik had de afgelopen keer ook al zo'n rare cyclus. Ik was eind vorige maand een dag of wat niet zo heel erg ongesteld. Toen hield het op en werk ik het 3 januari weer. Echt heel vaag. Is ook lekker makkelijk om zo je vruchtbare dagen te bereken hahaha. Ik ben ooit gependeld dat ik in februari zwanger zou worden, dus ja, we komen wel erg dichtbij. Moet toch een keer lukken hihi. Ben blij om te horen dat het goed met jullie gaat. Zijn jullie buiken al lekker aan het rommelen?
Whaa edge! Ik duim voor je hoor!! Wat mijn buik betreft? Ik kan alleen niet zo goed naar de plee.. verder nergen s last van.. voel niks, merk nieks.. hmmm, vanavond ECHOO!!!! spannend... RETE spannend! haha
ik duim ook voorje edge nu moet het jou maand zijn!! bjanc succes bij de echo ik heb er morge weer 1 voor te kijken naar da vlekje op het hartje ik hoop dat het weg is.
ooh ja naomi! Duim voor jullie! Hopenlijk is het weg en maakt de uk het prima!! Ik ben rete nerveus.. haha
werd gister gebeld door de vk dat me bloed goed was op mijn suiker na Nu kan het zijn omdat ik vlak daarvoor had ontbeten, maar krijg nu voedingsadviezen opgestuurd en die moet ik 2a3 weken volgen en dan weer prikken maar dan nuchter. Suiker was nu 9.3 en moet beneden de 6 zijn. Balen, ze gaan mijn suiker zo i zo extra in de gaten houden vanwege familiare aanleg. Kom pas zaterdag thuis dus kan er dan ook pas mee bezig...... he bah hopen maar dat mijn suiker nuchter goed is ik heb namelijk nergens last van.
ik heb ook nergens las van ma toch moet ik er voor mijn kleine een dieet voor volgen geen snelle suikers dus
hmm kersje balen! hoop dat het snel een betere waarde heeft! Ik heb vandaa ghet hartje gezien! Zooo blij! Nu mag het niet meer fout gaan!
Ga er wel vanuit dat het dan beter is, ik had namelijk een boterham met pindakaas en een banaan op. naomi hoe hoog was jou waarde? Gaaf bjanc een kloppend hartje, volgende week vrijdag mag ik het zien (hoop ik). Is jou termijn nog bijgesteld?
Oh wat goed bjanc!!!! Ik voelde me trouwens ook prima hoor tijdens mijn zwangerschap van Zoë, nergens last van, ik kreeg alleen later erg last van mijn rug, maar that's it, zelfs maar een heel klein beetje striae hahaha. Kersje; ja hij heeft daar al gesolliciteerd, heeft alle papieren, maar wordt toch afgewezen, grappig he??!
weet ik zo niet maar 1 waarde was iets te hoog zeiden ze tegen mij bij ons is zo'n test verplicht bij elke zwangerschap. het was niet heel gevaarlijk maar ik moest er wel op letten. da zal wel zo blijven bjanc komt goed!! oei edge hoe kan da nu das echt jammer.
Dat is maf, hoor hem alleen maar over personeelstekort en zij horen dat er weinig sollicitanten zijn.
nope.. ongeveer 7 weken zei ze kers. Maar goed, kan altijd nog terug of vooruit gezet worden. Was bijzondere gewaarwording.. zon groot hartje in zon klein frummeltje!
Ben ook nieuwsgierig, volgende week vrijdag mogen wij! Nog leuk nieuws hier, vandaag 10 jaar samen met vriendlief en hij heeft me vanmiddag ten huwelijk gevraagd en heb natuurlijk ja gezegd!