Gefeliciteerd Kersje!!! En tja, ik snap het ook niet ,hij heeft zijn diploma, heeft ervaring, maar komt er door 1 of andere reden niet doorheen. Ik snap het echt niet als ik dit zo lees... Leuk he bjanc, in vergelijking met het pindaatje wat er in je buik zit dan zo'n hartje zien haha. Vond het er ook bijzonder uitzien. Ben blij dat het vlekje weg is naomi! Ik vind het wel grappig, Zoƫ roept de hele tijd mamma, baby? mamma, baby? Ze zei het weleens, maar nu best vaak. Misschien zit ik er toch wel teveel aan te denken haha.
fijn, vlekje weg! NAomi! Gisteren bij mijn ouders geweest, verteld dat ze opa en oma worden. Heel leuk! hahah, moeder moets traantje pinke. Vader, man van wat minder woorde.. keek wel 10 keer naar de foto van de teste.. glimlache hahah!
Ja, je weet het niet he haha . Ik ga volgende week nog even afwachten, want ben wel vaker een week overtijd geweest sinds dat ik gestopt ben. Spannend weer!!
Nou, morgen een week overtijd, het zal mij benieuwen....moest van het weekend niezen en toen voelde ik wel echt mijn banden. *duim, duim, duim*
@Edge, spannend, spannend ik hoop het zo voor je. hoe is het met de rest.... Hier gister weer aan het werk gegaan, maar na 2 uur weer ziek naar huis, hoest de longen uit mijn lijf. Vanmorgen ook nog koorts, ben dus maar even langs de huisarts geweest. Zit nu aan een anti-biotica kuur, huisarts denkt sterk aan kinkhoest. moet ook meteen bloedprikken om het echt zeker te weten, ik hoor dat donderdag of vrijdag. Heb de hele ochtend verder lekker liggen slapen in bed en ben er nu even uit om te eten, ga er zo weer lekker in.
Oh jee Kers, hopelijk gaat het snel beter met je!! Ik heb zondagochtend al getest maar die was negatief. Ik voel van alles, maar hopelijk geen ongesteldheid .
EDGE!! Ik word nerveus van je!! HOOP ZOOO dat het RAAK is!! Al een week overtijd! Moet toch haast posi gaan testen hoor!! DUIMDUIMDUIMDUIMDUIM!! x @kers, ayay! Kan antibiotica geen kwaad voor het kindje? en kinkhoest dan? Kennis en haar zoon hadden het laatst ook. Schijn je echt lang ziek van te kunnen zijn! BETERSCHAP MEIS!
Deze antibiotica kan geen kwaad tijdens de zwangerschap en kinkhoest is pas een risicio voor het kindje vanaf 34 weken zwangerschap omdat je het dan fisiek kan overdragen aan je kindje als het is geboren dus als ik het moet krijgen dan nu maar. Via de verloskundige heb ik me wel op vijfde ziekte moeten testen, als ik dat zelf nog niet heb gehad moet ik anders thuisblijven van mijn werk, dat is dan wel weer gevaarlijk voor het ongeboren kindje en met mijn werk zit ik toch in de risicogroep maar gelukkig heb ik het al gehad. Edge Spannend spannend.
wat is de vijfde ziekte? heb ik volgens mij nog nooit gehad? Nou hoop dat je snel op knapt! Hoe is het bij edge?!?
vijfde ziekte is een heel veel voorkomende ziekte met vlekjes.... je hoeft er niet ziek van te zijn, je hoeft dus niet te weten of je hem hebt gehad. Omdat ik met de risicogroep werk moest ik erop worden geprikt.
Ik werk in de kinderopvang met kinderen van 10 weken tot 4 jaar. Net terug van de echo! Het hartje klopt en ziet er goed uit, ben wat naar voren gezet uitgerekende dag is nu 4 september!