De eerste kwam na de anti-biotica kuur, misschien dat ie toch nog niet helemaal weg was. onder invloed van hormonen en dus ook tijdens je zwangerschap ben je er extra gevoelig voor. Heb er voor mij zwangerschap nooit last van gehad. We hebben dezelfde cupmaat ze zijn bij mij gelukkig niet gegroeid, gaat nog wat worden met een knappe stevige voedingsbh en dan vooral wel met beugel. Wij hebben al heel wat kaartjes gekregen en bekers, rompers, truitjes, sokjes, voedingskussen en een boxmobile van tiny love. O,ja en geld voor kinderwagen en kamertje. allemaal wel erg leuk. @bjanc hoeveel ga jij straks werken en hoe gaan jullie opvang regelen? Ben maar behang af gaan steken vandaag, moet twee banen (heb ff drinkpauze)
de mijne zijn we gegroeid kers.. moet eerlijk zeggen mijn precieze maat nu niet te weten.. heb nog maar 3 bh's die me passen :S LOL... Nja... Hier begint het nu te komen, kadootjes enz.. fam van mij wacht liever tot 12 weken.. tja. mag hoor. Prima. Wat werken betreft, Ik ga 3 dagen werken.. Is bij ons de ondergrens.. 2 dagen kd en 1 halve dag opa en oma en dan om en oom. mijn ouders --> schoon ouders enz.. MAar goed dat opassen is mijn idee erbij dus dat moet eerst nog goed besproken worden, dat snap je wel. anders word het gewoon 2 en een halve dag op vang (halve dag omdat ik een late dienst werk in de week, dat betekend pas om 12.30 beginne, vriend werkt tot half 6.. dus... maar wil dus 24 uur gaan werken en mogelijk 4 uur ouderschapsverlof.
3 b.h's lekker dan blijf je wassen haha.... bij ons hebben de meeste ook gewacht tot 12 weken, maar dinsdag ben ik alweer 14 weken. Ik ga ook 24 uur werken (is bij ons ook minimum), vriendin van me wil graag 1 dag oppassen en dus nog twee dagen opvang nodig, wij gaan waarschijnlijk voor een gastouder omdat wij de tijden van een kinderdagverblijf regelmatig niet zullen redden (openingstijden). Als mijn vriend gewoon op kantoor zit is er geen probleem maar heeft regelmatig afspraken door het hele land (zit ook veel in limburg) en dan redden we het niet als ik vroeg moet beginnen en om nu steeds met mijn collega te moeten ruilen....
ja das dan een betere oplossing. Ik moet zeggen, zaosl ik er nu tegen aan kijk, ook te willen blijven werken. niet echt een huisvrouw type.. hahah wat wase betreft... tja, iedere week... alle 3 hup in de was..
Ik ben ook niet type huisvrouw, lijkt me ook wel lekker even wat anders (is ook hoe ik er nu tegenaan kijk). Wil misschien wel wat anders gaan doen maar dat bekijk ik wel even na de bevalling.
Ik ben pedagogisch medewerkster (groepsleidster) op een kinderdagverblijf. wil misschien iets in de verstandlijk gehandicaptenzorg en dan de dagbesteding (ben opgeleid activiteitenbegeleidster).
Hihihi lekkere bezige bijtjes allemaal.... Hier bijna dezelfde maat als jullie...normaal 70F nu 75F en owja ik heb maar 1 passende bh momenteel
1 BH das helemaal niet veel. moet zeggen dat ik je onderschrift wel grappig vind, ik hoor hier meestal dat het niet snel genoeg kan gaan om je kindje in je armen te houden......
Je en wordt helemaal gek van die mensen die vragen of ik het al zat ben....NEEEEE oké dat slechte slapen ben ik zat...maar please baby blijf nog even zitten....
mvk jij bent gek hihi voor mij kan het niet snel genoeg gaan nu. en ik heb 1 gewone bh die nog past en 1 borstvoedingsbh die past en die doe ik dan ff aan als de andere in de was ligt hihi zou te gek zijn om er nu nog veel te gaan kopen de gewone is eigenlijk ook een meegroeibh hihi
haha, ik heb ook ooit in een donkergrijs verleden activiteitenbegeleidster geleerd m,bo 4. ondertussen hbo diploma
Hahaha nou ik begin iets meer te wennen aan het idee dat er zo een baby kan komen (moet wel) maar laat dr nog maar even zitten veel mensen zeggen of donderdag (volle maan) of zondag verjaardag van mn man.
Ik ben er weer, twee avonden laat weg geweest nu ff avondje op de bank. maandag info avond van een gastouderbureau en gisteravond EHBO training op mijn werk. @mamavankeano, dan hoop ik voor jou dat ze daar nog even lekker warm zit en even wacht (en je ondertussen 's nachts met rust laat) @Bjanc heb heb nog de oude opleiding MBO AB gedaan, en kon al een baan krijgen voor ik mijn diploma had HBO had ik geen zin meer in. inmiddels nu dus al bijna 12 jaar in de kinderopvang. Na de bevalling maar eens rustig rondkijken.
ik ook hoor oude opleiding AB kon kiezen tussen ab of wb. hahah. Ook voor ik afgestudeerd was een baan in de gehandicapten zorg... uiteindelijk deeltijd hbo gaan doen..
Zo kan het ook ja, toen ik hem deed was er nog geen niveau 3 of 4. Ik heb zo iets van ik zit goed maar wil straks gewoon wat anders en dan lijkt de dagbesteding me wel wat maar die banen liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.
woohoo ik lees net in een ander topic da je vliezen met volle maan toch gebroken zijn. ben benieuwd of je ondertussen al je meisje in je armen hebt gesloten