Oh god, ik heb steken in m'n onderbuik (zijkant) .. Oh ik vind het echt te spannend, maar ik ben ZO bang voor teleurstelling
Oog heel begrijpelijk...je maakt jezlef gek en als het danniet is...pfff zwaar... Nou sterkte met wachten!
Oh mijn god, oh mijn god Je kunt het op de foto niet zo heel goed zien, maar volgens mij zie ik echt een tweede roze streepje. Of maak ik mezelf nu gek . Voorzichtig
EDGEEEEEE IK ZIE HEM OOOKK!!! aaaah morgen opnieuw! haal kruitvat test!! doendoen doen!!! aaaahhh stuiter op de bank! ben zo blij voor je!! Proficiat!! doe der nog een!! dan weten we het zeker!
Hahaha, ik heb vandaag ziekenhuis testen meegenomen van m'n werk, deden het de vorige keer ook erg goed
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Edge, ik zie hem ik zie hem! Even voorzichtig gefeliciteerd, toch niet voor niets je vreemde eettrek. Hoop dat je streepje snel donkerder gaat worden! die van mij begon ook zo licht.
De eerste test was met ochtend (aan de tijd te zien ), de tweede niet, maar ja, was toch al wel een tweede streepje. Ben nu weer aan het testen, jaja, van de week weer met ochtendurine hoor haha, maar gaat een beetje traag. Moet je paar minuten wachten haha. Gebeurt nog vrij weinig. Wachten, wachten, wachten....ja hoor, weer een überlicht streepje. Soit! Het moet gewoon zo zijn!!!!!!!! Jeeejjjj Heb op 18 april een intake en echo, dan maar gelijk afspraken maken enzo .
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, hoera hoera. de 18de intake, jij bent in elk geval vlot met regelen. het is de dag van mijn 20wkn echo dus die datum moet ik onthouden. Kan je er ook een leuke banner bijplaatsen in je handtekening.