nee het rode kruis in beverwijk, woon niet in haarlem maar de ambulancepost zit daar. woon in heemskerk. maar je mag evengoed op bezoek komen hoor
ik wil in het ziekenhuis bevallen als er dan iets mis gaat is er alles in de buurt om veilig te bevallen. amai kersje 90 kilo denk niet dat ik nog durf te klagen over mijn gewicht vanaf nu. bedoel er niets verkeerd mee begrijp me niet verkeerd he.
Aha kers, ok Dat is natuurlijk helemaal waar, alles is aanwezig in het ziekenhuis natuurlijk. Mij lijkt het trouwens leuk om eens een keer een hapje en een drankje te doen met z'n allen, als alle kids er zijn, wat jullie?!
Gezellig, enne Bjanc we kunnen toch ook ergens in het midden afspreken..... naomi zit toch ook niet hier in de buurt.
ach lieve meiden, 90 kilo? Woog er 97 voor mijn zwangerschap, en die weeg ik nog steeds..Spekkies genoeg! Ik vind het een leuk idee wat betreft het elkaar in real live zien!! Ik woon omgeving roermond, wie woont het meest naar het noorden en waar is dat?
Ik ook 97 voor mijn zwangerschap hoor, zit nu alleen net onder de 90. Ik zit in elk geval noordelijker dan edge, weet eigenlijk niet waar mamavankeano woont. Ik heb de boodschappen weer in huis, ben ook al langs het tuincentrum geweest, kan ik vandaag lekker in de tuin rommelen.
pas maar op dat je handschoenen aandoet, is niet verstandig om tijdesn zwangerschap in de tuin te rommele...
Idd ik heb twee poezenbeesten rondlopen maar heb hele charmante tuinhandschoentjes de voortuin is lekker helemaal aan kant en verse bloemetjes, morgen achter maar.
We wonen wel lekker verspreid haha. Ach ja, vinden we vast wel wat op!! Ik moet ook weer wat aan de tuin doen, maar ja, goede planning weer hahahaha.
We zijn wel weer lekker actief hoor hahaha. Iedereen een fijn weekend gehad? Wat een heerlijk weer he!! Zoë heeft lekker in de zandbak gerommeld en haar (ons) nichtje kwam zondag op bezoek met oma, ook erg gezellig. Hebben niet zoveel gedaan, want mamma is een beetje erg moe de laatste tijd .
was ook heerlijk weer om lekker buiten te genieten. hier zijn de voor en achtertuin weer lekker gekleurd met verse plantjes. Nu moeten we het gras achter nog verticuteren en bemesten enzo maar dat is een mooi klusje voor vriendlief. straks weer naar de verloskundige en dan over 3 weken de 20 wkn echo.
heerlijk weer idd volop genieten dus!!! hier doen we nie veel meer aan de tuin aangezien we binnenkort toch gaan verhuizen gaan we geen geld aan andermans tuin besteden. oh kersje de 20 weken echo spannend!!!
boaah.. lekker meiden! wij hebben ook rustig weekend gehad. Verjkaardag van manneke lief gevierd, (was 13 maart al jarig maar goed) en idd lekker in de tuin kunnen zitten.. Bij dagen als deze kijk ik echt uit naar mijn verlof hahaha.. ben moeeee!!! maar goed, nog 4 en een halve maand te gaan. Ach, dat overleef ik ook wel weer Time flies!
Ah bjanc nog gefeliciteerd met je mannetje, dan zijn die van ons dezelfde jarig, wij hadden het wel gewoon de 13de gevierd. Bij de VK alles goed, weer 4 ons afgevallen, duidelijke hartslag en heeeeeeeel veel bewegingen. bloeddruk 110/60 al met al alles goed dus.
hihi frikandellen trek jaja moet kunnen!! hier de laatste loodjes se iedere week nu wel naar de dokter of gyn ach ja moet iets te doen hebben he kan voor de rest toch bijna niks meer of mag niet, omdat het gevaarlijk is. zoals als mijn ventje niet thuis is in bad gaan of een ladder op om de ramen te wassen of zo en het meeste is nu veel te zwaar werk. wel vervelend dus met die nesteldrang en mijn arme schat al het werk laten doen het zware werk toch. niet dat hij klaagt gelukkig. en hoe is het met jullie allemaal? mvk hoe is het met de kleine?