Nee ik ook niet . Maar vanochtend had ik roze afscheiding, nou is dat niet zo erg heb ik begrepen. Maar vanmiddag werd het steeds erger totdat het helderrood werd en wat slijm....morgenochtend heb ik een echo in het ziekenhuis. Hopelijk is het niets ergs, maar dat weet ik dus nog niet helaas .
Nee! he bah edge...... ik hoop zo dat er niets aan de hand is en je morgen een schitterende echo hebt!! mijn duimen draaien!
Beetje pijn in m'n rug, en wat buikpijn (meer zeurend, geen steken of kramp) en that's it, gaan zo naar het ziekenhuis.
Hoi meiden, nou ik ben geweest hoor. Sorry, heb niets geplaatst, niet meer aan gedacht. Ik ben samen met m'n moeder naar het zkh geweest, we hebben een kloppend hartje gezien (normaal), een vruchtzakje met daarin een pindaatje. Dat is natuurlijk hartstikke goed, maar het kindje is wel wat kleiner. Het bloeden is nu nog niet gestopt, lijkt een beetje op ongesteldheid. Ze hebben geen idee waar dat van komt. Ik moet nu over 2 weken voorde intake plus echo bij het geboortecentrum of terugbellen als het bloeden erger wordt. Dus dat klinkt al een stuk beter . Maar nog wel eng hoor!!! Probeer weer te genieten maar is best moeilijk .
Nou Edge, dat klinkt inderdaad iets hoopvoller maar kan me zo voorstellen dat je nog niet helemaal gerustgesteld bent. ik blijf duimen voor je!
hoe is het nu met jullie? spannend voor jou naomi de laatste loodjes.......... mamavankeano hoe doet de kleine het en met jou?......... Bjanc hoe voel jij je nu?............ en natuurlijk Edge blijft spannend, wat is je eigen gevoel?
ooh edge... ik zou me mijn kop breken... pff... succes meis.. met mij meiden, gaat het prima! Buikje begint te groeien en heb zin in pinda kaas? Eet ik noooit!!! haha
Hoi meiden, met mij gaat het vandaag wel goed. Bloed nog steeds, de ene keer bijna niet en dan weer wat meer, heel gek. Heb vk nog een keer gebeld (ze zullen onderhand wel gek worden), ze zei dat ik eigenlijk moet afwachten. Als ik na het weekend nog bloed dan moet ik weer bellen en krijg ik een echo. Ben blij dat het met jullie goed gaat
Eigen gevoel? Denk dat ie er nog wel zit vandaag, maar ja, ik kan niet binnenin kijken. Heb wel weer m'n rugpijn terug (van voor dit incident ), is dat positief ?
oh edge gelukkig is het tot nu toe nog in orde. ik zal nog altijd heel hard duimen voor je. hier zijn het idd de laatste loodjes en eerlijk gezegt mag hij nu wel komen. kheb veel pijn moet om de 5 min naar de wc, slaap heel slecht en ben zooo benieuwd hoe de kleine eruit ziet. en hoe gaat het met jou kersje en mvk
Met mij gaat het goed, heb nergens last (meer) van en voel die kleine druk bewegen. nog ruim anderhalve week (18 april) dan hebben wij de 20wkn echo en weten we wat het is. Nog steeds geen gram aangekomen sta dus nog steeds op -7.5kg.
willen jullie allemaal weten weast jullie krijgen? Wij niet! hebben wel gewoon een echo maar geen geslachtsbepaling