Ik heb ook altijd heel hard geroepen dat ik het niet zou willen weten, maar ja je bent met z'n tweeën en vriendlief wil het nou eenmaal heeeeeeeeeel graag weten. Voor hem neemt het ook een stukje spanning weg en aangezien hij een HSP'er is en net uit een burnout is laat ik mijn nieuwsgierigheid ook maar winnen, volgens zijn psycholoog een goeie beslissing maar in andere omstandigheden had ik het toch niet willen weten (denk ik).
Ohh Edge, en nu ook nog zo'n lang weekend en te lang als je nog in spanning moet afwachten............ knuf duim duim duim
Nou, het bloedverlies lijkt eindelijk een af te nemen, heb er niet zoveel last van vandaag. Dus hopelijk nog een kindje
Nu. Helaas. Heb een kleine 2 uur geleden het (waarschijnlijk) vruchtzakje in mijn handen gehad. Ik voel me nu zo leeg. Ik heb gelezen dat het 9 v/d 10 keer niet aan de vrouw ligt, maar ik zit soms toch te bedenken of ik iets beter niet had kunnen doen. Ik ben onwijs verdrietig, maar omdat ik mezelf hier al redelijk op had voorbereid komt de klap niet aan als een donderslag. Natuurlijk zal ik hier zo af en toe even komen kijken, als ik me goed genoeg voel. Heb me ook ziek gemeld op mijn werk, ze moeten het maar even zonder mij doen.
oh edge wat erg voor je!!! natuurlijk ligt het niet aan jou. je hebt al een pracht van een dochter dus je moet het zeker kunnen!!! dit is gewoon brute pech!! heel veel sterkte en ik weet zeker dat je binnenkort wel een plakbeebje hebt!!! heel veel dikke knuffels
VERDOMME! EDge... oooh meis... jeetje wat erg... meis... weet niet wat ik moet zeggen.. tjeez... sterkte.. .
Verdomme zeg! Vind het echt rottig, heb vanavond verschillende keren aan je moeten denken.. meid toch... ik hoop dat het niet was wat je dacht.. moet je even goed nog naar de vk deze week?
Heel lief van jullie allemaal, doet me veel. Zit nu alweer te huilen hihi. Ik word straks gebeld voor een afspraak, ik wil zo snel mogelijk weten hoe het zit natuurlijk. Ik laat nog wel even weten hoe of wat.
Mijn echo afspraak van volgende week blijft staan. Dan gaan ze kijken of alles leeg is. Een eerdere echo heeft geen nut omdat ik nog steeds vloei. De dame zei al dat ik er wel vanuit kan gaan dat dit een miskraam was door wat ik allemaal heb verteld. Helaas
Ahhhhh Edge....... ook nog vervelend dat je evengoed nog een week moet wachten op een echo, je wil het nu gewoon zeker weten.....
oohh verdomme,.... ik heb de hele dag gewerkt en hoopte nu positeif nieuws te lezen Edge... jeetje.. oohh meis... denk echt aan je!!
echt heel naar, maar achter de wolken schijnt altijd de zon. binnenkort heb je wel een plakbeebje!! da kan nie anders!!!
Ja, we wachten sowieso even volgende week af, ik ga ook al mijn vragen opschrijven die ik heb. Met het oog op weer zwanger worden etc. Ik doe wel heel nuchter enzo, maar weet je, diep van binnen vind ik het zo ontzettend pijnlijk en ben ik weer bang voor de volgende keer. Terwijl dat misschien niet eens gegrond is. Maar hoe gaat het allemaal met jullie? Al beurse buiken ?