Gestopt met de pil in JUNI 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissCK, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat heb ik toch een lieve collega's:

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Dat is idd lief van je collega's Edge, je hebt ze dan ook wel verdient!
    Goed dat je je vragen opschrijft, anders ben je vergeten als je daar bent.

Hier geen beurse buik hoor, deze doet voorlopig alleen nog aan bescheiden schoppen (of boksen zoals vriendlief het noemt),ze worden wel steeds duidelijker:).

Edge, bij jou is het nu ook echt spannend aan het worden....

Morgen naar de kaasmarkt met mijn moeder;) evn toesistej dichtbij huis spelen. wil klompen hebben voor ons nichtje dat 4 wordt en in duitsland woont. we gaan de 21ste heen en ze is gek op haar klompen en die past ze niet meer en wil leuke halen en de winkel waar is ze normaal haal is afgebrand. (haar vorige had ik zelf geschilderd met haar naam.

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ooh eedge, wou dat ik mijn naam op het kaartje had kunnenz etten! JE verdient het!

Wat buiken betreft? het enige wa tik merk is dat ie groei.. haha

4. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat lief van de collega's!! ik begrijp goed hoe je je voelt.

kersje en bjanc bijna op de helft en dan kunnen jullie het geslacht al binnenkort weten mss

hier begin ik helemaal zot te worden!!! ik wil bevallen!!! kheb er genoeg van ik wil de kleine in mijn armen nemen en dikke knuffels kunnen geven!! ben de hele dag al slecht gezint het is niet leuk meer en da te denken da het nog 2 of 3 weken kan duren grrrrr

5. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Dan hoop ik dat jullie kleintje snel van zich zal laten horen! Van mamavankeano mocht het nog wel even duren en de kleine had daar maling aan, hoop dat die van jullie beter naar zijn mamma luistert.

Wij hebben volgende week woensdag de 20wkn echo en zullen dan waarschijnlijk ook het geslacht weten en dan horen jullie het natuurlijk ook

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Kersje' veel plezier morgen! Lijkt wel een eeuw geleden dat ik op de kaasmarkt ben geweest. Is toch wel iets waar ik weer een keer heen zou willen gaan. Ik denk dat je er vast wel een paar klompen kunt scoren :p .

Naomi; ben je echt zo zat joh? Grappig dat iedereen het toch anders beleeft, bij Zoë vond ik het wel prima en zou ik wel zien wanneer ze zou komen. Had ook niet veel tijd om daarover na te denken want ik ben met 40+1 bevallen hahahaha.

Bjanc, ik kan mijn adres wel geven hoor :p . Zonder dollen; ik vind het echt zo lief. Ik werk op mijn werk ook voor 1 klant en van hen heb ik ook een kaartje gehad. Vanavond zelfs gebeld door een wat hogere manager van ons, voel me vet populair opeens hihi. Echt super lief allemaal.

Vandaag gaat het even wat minder, heb best last van de linkerkant van mijn buik, van die gemene steken brr.
    Oh ja, ook zoiets, niet over pijn ofzo, maar ik dacht vandaag, nou ik ga lekker naar de sportschool en daarna naar de sauna die daar ook zit. Ik kom daar aan, ben ik wat dingen vergeten....aaaargghhhh. Toen had ik geen zin meer en heb ik thuis wat gekeuveld met Zoë :p. Mijn geheugen is nog steeds weg blijkbaar! Nou jaaa.

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    GEslacht willen wij niet weten! DAt zien we wel tijdens/ na bevalling..

Nouw edge, je hebt de aandacht verdient hoor! Knuff!!

8. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja voor mij is het zwanger zijn genoeg geweest. ik zie het eigenlijk meer als iets dat moet voor wat ik echt wil. en wat ik echt wil is mijn zoontje vasthouden, knuffelen en kussen. dan zal ik mss ook nie veel kunnen slapen en nog wat pijn hebben enz enz maar ten minste zie ik dan waar ik het voor doe en nu zie ik alleen een vervelende dikke buik die ervoor zorgt dat ik bijna niets meer kan pff

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Mm dat klinkt ook inderdaad niet lekker. Jammer dat je dat zo ervaart!! Hopelijk mag je snel je kereltje vasthouden!! Ga lekker trap lopen, intiem met je vriend/man, eeeh wat hielp bij mij allemaal?? Hahaha.

Nou, ik kreeg vandaag toch en verrassing in de bus! Zijn vandaag naar de Apenheul geweest en we kwamen terug, lag er een brief in de bus van Moeders voor Moeders... ik denk, nou dit zal wel een bevestiging zijn van het een en ander. Ja, dat was het ook, maar ze wensen me ook veel sterkte en ik heb een bloemenbon gekregen. Nou ja! Heb ze gelijk een mailtje gestuurd dat ik dit toch wel helemaal geweldig vind!! Onwijs tof.

En oh ja, er lag ook een nieuwe wij jonge ouders in de bus, woehoe...haha. Ach ja, ik vind het een leuk blad om te lezen, dus ik vind het niet zo heel erg.

Gisteren heb ik trouwens ook " * " in mijn handtekening gezet, toen moest ik toch weer even huilen hoor. Dan komt het toch wel weer terug, vrees ook dat ik dit woensdag weer ga krijgen als we de echo hebben. Brrrrrr.

10. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Kan me voorstellen dat je een traantje moet laten ja, als het er zo staat ziet het wel heel definitief he............ wat lief dat je van MvM een bloemenbon hebt gekregen.

Ik vind het wel wat tegenstrijdig dat we beide woensdag een echo hebben maar dan ook beide om een andere reden.

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja, dat blijft wel een beetje gek natuurlijk.
    Maar ik hoop dat het bij jullie allemaal goed is!!!!!!!

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    ik heb het al als ik je bericht mee lees.. jeetje.. normaal hoor, traantjes...

Ik hoop dat het hier goed blijft gaan ja.. zou niet weten wa tik moest als het nu nog fout zou gaan,...

Nogmaals dikke knuff edge!

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nee maar jij en de andere meiden zijn ook al een stuk verder. Dan is dit (bijna) niks wat ik mee maak hoor. Zover in je zwangerschap en dan... Pfff ik zou niet weten hoe je je dan moet voelen!!

14. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik kijk mijn vriend wel weer eens heel lief aan hihi en veel wandelen enzo

da is niet zo fijn idd heel definitief ma jou tijd komt nog wel.

bjanc en kersje da komt helemaal goed met die beebjes van jullie zalle!!

15. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Heeee naomi moest jij niet wat anders doen............. bevallen ofzo?

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    :d:d:d:p

17. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed idee kersje hihi
    zeg da tegen die volhouder in mijn buik!!
    die luisterd nu al nie naar zijn mama wa gaat da later geven oei oei
    juist zo koppig lijk zijn papa( ok zen mama ook)

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha, hij heeft het gewoon lekker warm :D .

19. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Zeg klein mannetje van Noami, je hebt nu lang genoeg verstoppertje gespeeld!! Kom nu maar tevoorschijn!

20. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    das echt he ze zeggen altijd april doet wat ie wil
    awel die aprilbaby's precies ook!!!

Deel Deze Pagina