Wat fijn dat Jorrit thuis is meis, is toch lekkerder als in het ziekenhuis. Hoop dat het snel wat beter gaan met de voedingen zodat jij ook je rust kunt pakken die je zo hard nodig hebt.
aaah meiden! nog 9 dagen tot de 20 weken echo!1 heb vandaag de poetskriebel gehad... haha.. heb al het houtwerk aan de buitenkant van het huis afgesopt, de garage pooort, de tuin deuren enz! Voelt goed!!
Hey Bjanc, goed bezig.... kom eens langs! Fijn dat die 20 wkn echo dichterbij komt he. vrijdag hebben wij al intake van het kraamzorgbureau. Vandaag gewerkt van 7.15 uur tot 13.15 uur daarna met mijn moeder naar Ikea, eigenlijk voor mijn moeder en ik had er niet echt wat nodig maar ja toch met een tas vol naar huis daarna nog behang gehaald bij de gamma voor moeders en behang bij de praxis voor ons kleine mannetje. Ga dit weekend bij mijn ouder behangen en volgend weekend gaan we hier behangen..... zin in!
Zo! Dat is een vroege intake! Maar op zich wel fijn hoor. Haha ja, de Ikea...aantrekkingskracht met al die leuke spulletjes .
Gaaf hè, je kindje voelen! Ik heb van de week ook de blije doos gehaald, vond hem wel leuk. Straks intake van de kraamzorg en vanmiddag behangen bij mijn ouders.
vanmorgen de 20 weken echo gehad... we wilde niet weten wathet was... al twijfelde ik megaaaaah hard.. heb adhv de echo wat gegoogled... denk dat met een girl krijgen... :O vriendlief vond die actie alleen ech niet tof...
haha, die nieuwsgierigheid he......... maar idd pin je er niet op vast. Bij de nub theorie waren er 8 van de 9 die bij mij meisje zeiden maar het is toch echt een jongen Inmiddels ook intake gehad van de kraamzorg en ga van vrijdag beginnen met het behangen van de babykamer, wil hem het liefst al helemaal inrichten maar moet tot de derde week van juli wachten op de meubeltjes.
Bij ons komen 8 juni de meubeltjes! Can't wait! Inderdaad erg leuk!! Vriendlief heeft gister avond voor de eerste keer ons kindje gevoeld! Ook leuk! hahah.. hij is alleen bang dat ie wat stuk maakt... Heb een goede isoleerlaag.. dus als ie wat drukt, kan hij het voelen.. maar anders niet... Zo, meiden, ik ga weer eens werken.. :S
Leuke berichten! ben niet zo veel online de laatste tijd, druk druk druk (en gun mezelf de tijd niet, slecht he). Ben maandag voor eerst wezen zwangerschapszwemmen, dat was wel lekker en lekker ongedwongen. zo'n "pufclub" is niets voor mij. Gistermiddag begonnen met behangen, mijn moeder komt zo en dan gaan we verder. Heb ook een afspraak gemaakt voor een 3-d echo op vaderdag, heb ik ook helemaal zin in ben dan 28,5 weken en rond de 30 krijgen we nog een groei echo om te kijken of dit mannetje niet nog meet boven de lijnen uitkomt. Ben inmiddels 1 kilo aangekomen, sta daarmee nog wel op -6.6 kilo maar toch. Hoe gaat het verder met iedereen?
leuk die echo's en baby voelen. toen mijn vriend de baby voor het eerst voelde kon hij niet geloven dat ie zo hard schopte. hihi hier gaat het wel goed nu al 2 nachten 5 uur achter elkaar kunnen slapen joepie!!!
ZO hard schopt hij of zij niet.. of misschien wel, maar heb ik nog een goede isolatie laag er tussen zitten.. We hebben woensdag slecht nieuws gehad. Onze hond Lucca heeft een tumor op zijn hartje die bijna 1/3de van zijn hartje bevuild. Daardoor krijgt hij bloed in zijn buik en vocht. (heeft ie al een keer eerder gehad en dit is toen via een drain verwijderd) Dierenarts verwqacht ons binne een aantal weken terug.. wel voor het nemen van een vervelende beslissing... Of weer behandelen, of inlaten slapen.. Laatste is uitstel van executie om het zo maar te zeggen.. we hebben besloten dat als het korten dan 8 weken is, dat we hem laten inslapen.. anders proberen we het nog een keer... MAar feit is dat hij hieraan dood gaat en dat we hem bijna zeker hiermee moeten gaan helpen.. Erg verdrietig dus.. lucca is nu 11 jaar.. Vriend is nu naar het buiten land voor zijn werk, in india. Ik hoop da thij deze week in ieder geval goed door komt.
We zijn wat stil aan het worden hier, het weer is dan ook wel geweldig! Jeetje heftig Bjanc en sneu voor lucca en wat een moeilijke beslissing ook al weet je je dat het eraan zit te komen, hoe is het nu met hem? en met jou zelf? Edge, hoe is het bij jou? Ook erg benieuwd hoe doen Kate en Jorrit het nu, nog last van de warmte. Hier verder weinig nieuws ik voel me nog steeds goed en heb nergens last van, kamertje is behangen en erg leuk geworden al zeg ik het zelf.
tja, ik heb lucca afgelopen week nogmaals latren behandelen.. tegen onze afspraken in maar inslapen lukte me gewoon niet.. Vind het belangrijk dat zijn baasje er bij is... dus.. Lucca is nog steeds vrolijk en onder ons.. haha... Voor hoe lang is wel de vraag.. MEt mij zelf verder alles prima, baby doet goed zijn best. hij of zij schopt regelmatig. Leuk leuk! Onze buren hebben een dochtertje gekregen, ook leuk! Wonen sowieso in een jonge buurt.. Leuk voor straks dus!! Buik is ineens flink gegroeid... in een week tijd.. Vriendlief zal straks wel denekn! haha.. die komt vanavpond thuis!