Gestopt met de pil in JUNI 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissCK, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    14 augustus kers!

Ja, wilde wij ook nog doen.
    Manlief moet komende week voor 95% zeker naar amerika.. Daarna misschien ergens een weekendje organiseren... zou ik ook heerlijk vinden

2. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha bjanc en kersje ik zie jullie 2 nog gelijk bevallen ook hihi

3. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Dat zou wel grappig zijn maar dan moet bjanc wel eerder bevallen want ze gaan mij niet over tijd laten lopen vanwege zijn grootte.....

Wat voor werk doet jou vriend dat hij zo vaak in het buitenland zit?

4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Net weer echo gehad en ons mannetje ligt nog steeds zo'n 4-5 weken voor en weegt nu al 6 pond, dat gaat een ritje gynacoloog worden.....
    Verder gelukkig nog wel alles goed dus ja we wachten maar weer af he..

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    heb over anderhalve week mijn groei echo... ben beniuewd.. heb namelijk nog een erg bescheiden buik voor 30 weken!

6. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Spannend bjanc, mijn buik is ook echt niet mega.
    Ben gister gebeld door de verloskundige en zij hebben voor vrijdag een afspraak voor me gemaakt bij de gyn. Omdat ze me er deze week nog heb wilde hebben, ben benieuwd....

7. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend die echo's en beginnen jullie het nu zwaarder te krijgen kersje en bjanc?

hoe is het met keano en kate?

en gaat het nog altijd goed edge?

8. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Het gaat met mij nog steeds goed, geen kwaaltjes en zwaar vind ik het ook nog niet op mijn werk lukt ook alles nog prima, geen klachten dus.

Kom net bij de gynaecoloog vandaan en die weidt de grootte van onze knul aan genetische aanleg, moet met 38 werken terug komen voor echo en eventuele verdere stappen. In de tussentijd gewoon op controle bij de verloskundige.

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Blij dat het allemaal goed gaat kers!

Hier gaat het ook wel goed, behalve de griep die ik heb, gelukkig al bijna weg. Ik heb volgende week woensdag mijn eerste echo, jeej :) . Dan laat ik nog wel even wat weten natuurlijk! :D

10. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend edge! Wat moet je toch en geduld hebben hè, kan en week ineens lang duren....

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou, het gaat wel, ik heb nu een eerdere echo, dat is dan wel een voordeel :D. En weekends gaan toch altijd snel, dus moet goed komen :D.

12. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Hé bjanc wanneer heb jij je groei-echo?

Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Wij zijn onderweg naar de boy en gaan nog even een lekker stukje varen....

13. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey edge hoe is de echo gegaan?

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi hoi! Ja ging goed, moest natuurlijk huilen toen ik het hartje zag :p . Opmeten ging niet echt omdat "het" nog zo klein is. Maar kwamen wel rond de 7 weken uit geloof ik (dat klopte toen dus ook). Vrijdag heb ik ook de intake gehad, ging ook allemaal goed, hartslag netjes op 120/60. De 20e heb ik de 12 weken echo, spannend!!

Hoe gaat het met jullie??

15. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Wow goed zeg edge! Gefeliciteerd!

Ben dinsdag weer bij de vk geweest en weer goed gekeurd, mannetje is zeker nog niet bezig met indalen maar is natuurlijk ook nog maar de vraag of hij dat kan. 14 augustus weer naar de vk en 16 augustus weer naar de gyn voor echo en plan van aanpak.

Verder gelukkig nog geen klachten, maandag en dinsdag nog werken en dan met verlof.

Ook nu bezig om locatie en datum voor de bruiloft vast te leggen.

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    heey meiden! Begint ondertussen spannend te worden voor verschillende van ons!
    Ik heb vorige week woensdag mijn groei echo gehad, kindje lag al ondersteboven, maar nog niet ingedaald ;) Zat qua groei precies op de curves en woon een kleine 1800 gram. je kom al echt een gzichtje zien. Zeg tegen vriendlief toen we naar buiten liepen, pooeeh dit word een knappe babiej, hij of zij is nu al mooi! hahha..

Edge, mooi nieuws meid!

Wat verlof betreft, ik hoef nog maar een week te werken, en omdat ik al verlof in an het leveren ben, zijn dat nog maar 3 dagen... ;) heerlijk! Ik kijk er naar uit! Heb eerst 2 weken vakantie en dan gaat mijn verlof in.. ben in totaal 21 weken weg op het werk.. :S hahha

17. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Kleine 1800 gram das mooi, ons mannetje was met 32 weken al 6 pond.....over twee werken dus weer en extra groei echo (de derde). Bij 28 werken konden wij het gezichtje ook al heel mooi zien maar bij 30 weken kon ze het gezichtje al niet met heel mooi in beeld krijgen en bij 32 hield dat echt op. Volgens mij blijft er van mij niets over na de bevalling ben nog steeds maar en halve kilo aangekomen.

18. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn edge hihi ik ben ook gaan huilen toen ik het hartje hoorde hihi

bjanc en kersje bijna verlof joepie!!

en kersje ook met een bruiloft bezig amai!!
    ik wou dat ik zo weinig was aangekomen ik krijg het er ma niet vanaf!!

19. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    vind het ook helemaal niet erg dat ik niet zoveel ben aangekomen, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af! scheelt weer voor de bruiloft;)

We hebben nu een datum wanneer we gaan trouwen 28 juni 2013, op 12 juli kon de feestlocatie niet en 19 juli het stadhuis niet dus even was afstemmen geweest en zijn we hierop uitgekomen. Wij gaan voor een themafeest en aangezien de feestlocatie het kasteel hier in het dorp is gaat het een kasteel feest worden.

Jaaaa nog twee dagen werken en pas weer in januari :)

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ooo wat leuk he dat plannen??!!

Deel Deze Pagina