Gestopt met de pil in JUNI 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissCK, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    in een kasteel wauw da lijkt me leuk ja!!

en kersje voor jou mag de kleine al komen nu mat 37 weken spannend

en bjanc bij begint het ook serieus op te korten ik ben zooo benieuwd

en edge veel last van misselijkheid of zo?

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja ons mannetje mag nu officieel komen! vanmiddag heb ik weer extra groei-echo en een afspraak bij de gynaecoloog, dan weten we meer over hoe en wat als het goed is. Heb me vorige week verstapt (miste de laatste trede van de trap) dat was even een optater voor mijn rechterheup en dat natuurlijk op mijn laatste werkdag maar ach nu kan ik toch rustiger aan doen en genieten van dit prachtige weer! Moet vandaag wel echt mijn vluchtkoffer klaarmaken, ik neem het me steeds voor maar ik ga steeds wat anders doen, nu moet het dus echt.

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    jaaa, ik heb ook alweer verlof! Althans, eerst 2 weken vakantie en dan gaat mijn verlof in! Nog genoeg plannen. Ik wil komende week beginnen met de trap te scheuren en te verven.. eerst de gewone trap en dan de gtrap naar de zolder.. als ik er nog puff voor heb!

Ik heb last van mijn handen. Tintelende vingers, schijnt dat mijn capaal tunneltje vol vocht staat ;) hahaha.. heel irritant.. Verder, niks te klagen, wat dikke voeten enz, maar de warmte bezorgt me verder weinig last.

4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ach ja bjanc die kleine kwaaltjes nemen we dan gewoon maar voor lief! Nog gefeliciteerd trouwens jij was dinsdag jarig toch?

Vanmiddag echo gehad, meneer is nu 5053 gram, mag niet meer natuurlijk bevallen, gyn welke er niet aan beginnen en heb meteen een datum gekregen voor een keizersnee volgende week. Morgen weer naar het ziekenhuis voor anesthesie, bloed prikken en naar de gyn die de keizersnee gaat uitvoeren.

5. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    bjanc zou je dat wel doen verven nu je zwanger bent die giftige stoffen zijn heel slecht

kersje gevallen oei das nie goed he kijk maar uit!!
    ohh volgende week heb je gewoon je kleintje in je armen!!spannend!!

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje 5 kilo....Zoë was de helft, ongelooflijk he. Dames, jullie zijn zo stil!!!!!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh chips, heb een pagina gemist hahahahaha.
    Jullie allemaal aan het verlof, lekker hoor zo in de zomer, het is voor mij al zwaar, hoe is dat voor jullie?

Bjanc, niet gaan schilderen hoor, is niet goed met die giftige stoffen!!!

Kers; jeetje, weet je ondertussen al een datum? Wat ontzettend spannend zeg!! Nog even!!

Hoe is het met jou Naomi? MvK ?

Met mij gaat het goed, morgen een echo, vind het zo spannend, voel nu gelukkig weer wat ploppen in mijn buik, toch wel een fijn gevoel moet ik zeggen. Ik ben van de week knap beroerd geweest, maar heb te vet gegeten, dat is denk ik de reden. Heb de hele nacht, om het uur, boven de pot gehangen, blehhhh, vies. Ben gelukkig niet misselijk, heb me wel een tijdje terug rot gevoeld, maar ja, dat hoort erbij, maar is soms toch best vervelend haha.
    Heb behoorlijk wat last van de hitte en ben kortademig, maar voor de rest gaat het uitstekend. Nu erg nerveus voor morgen, maar moet toch goed komen?!

Slaap lekker voor straks!!

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    hooooooo Kers! dat is pas een flinkerd! Logisch dat je die niet zo kunt krijgen... jeetje!

Niet verven?! hoe moet dat dan met de trap? hm... morgen verloskundige maar eens over bellen... kijken wat zij zegt..?

Verder vandaag goed warm gehad... pfff.. maar goed zal niet de enige zijn geweest ;)
    kleine kwaaltjes neem ik inderdaad voor lief. Gaat me prima af zo!

edge, spannend! veel plezier morgen!!

kers? weet je al wat?

9. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Hé bjanc als je gaat verven, goed ventileren dan kan het best zei mijn verloskundige, heb ook nog best veel geschilderd in mijn zwangerschap. (misschien is hij daarom wel zo groot;) )

Ja woensdag krijg ik een keizersnee, moet dinsdag bellen over de tijd en moet vandaag om half twee naar de afdeling voor een opname gesprek en een prik voor de longrijping.

Dit warme weer, ik vind het heerlijk van mij mag het nog even warm blijven!

O edge spannend weer een echo (en erg leuk) gelukkig voel je wel al lekker beweging!

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Ik heb ook nog ff research gedaan, verf op waterbasis is no problem. Die heb ik dus gehaalt. Vanmiddag trap geschuurd, morgen ontvetten, en dan hup verven!!
    Heb een badje gekocht, 188 groot. Lekker ingezeten na het schuren.. zwete me een ongeluk hahah..
    hoe dan ook, alles komt wat het schilderwerk betreft wel weer goed!

Spannend, woensdag word je mamma kers!

11. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh kersje wat spannend ik hoop dat je het ons niet gaat vergeten te komen vertellen

op waterbasis kan nog ja ma kijk je wel uit op de trap zie da je er niet vanaf valt

edge hoe is de echo geweest?

hier zijn we druk bezig met ons nieuwe huis in orde te brengen zodat we van het weekend kunnen verhuizen en mijn kleine man heeft een klein beetje last van de warmte ma het is bijna weer gedaan dit weer

12. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Is ook niet niks klussen met dit weer maar straks zien jullie wel lekker in je nieuwe stulpje!

Gek idee hoor dat ik gewoon weet dat ik morgen mijn zoon echt in mijn armen heb, heb ook net een tijd gekregen, moet me om 9:15 uur melden op de kraamafdeling en krijg ik en kraamsuite toegewezen. Zodra ik in de gelegenheid ben kom ik natuurlijk hier bericht doen!

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Echt spannend hoor Kers!! Gek misschien dat het nu zo gepland is of voel je dat zelf niet zo?

Lekker Naomi dat jullie van het weekend over kunnen, pff, je zoon is niet de enige die last heeft, van mij mag het wel een graad of 24 blijven. Veel te warm.

Bjanc; kijk je inderdaad uit op de trap? Is het mooi geworden? :)

Hier ging het goed gisteren, liep helaas een half uur uit, altijd lekker als je nerveus bent hahahaha. Maar we hebben een beweeglijk baby'tje gezien, was wel grappig. Hij was lekker aan het zwemmen. Ik heb echt een sterk vermoeden dat we een jongen krijgen. Daarnaast voel ik me ook bijna de hele dag beroerd en onwijs moe, zou het? Ik weet niet zo goed wanneer je het kunt zien? Sommigen zeggen al met 12 weken, maar dat lijkt me zo vroeg??

14. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Bij ons in het schoenriem doen ze geslacht bepalen vanaf 15 weken, bij 12 weken zou je het aan de nub kunnen zien maar dat hebben 9 personen een uitsprak over gedaan bij mij en daarvan had maar 1 het goed.

Ik vind het idee ook heel gek hoor dat ik het al weet wanneer en hoelaat, normaal zou je dit niet moeten kunnen plannen en het idee dat ik straks en kindje heb zonder maar 1 wee te hebben gehad.

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou dat is inderdaad wel gek, dat kan ik me goed voorstellen. Aan de andere misschien ook wel lekker :D. Heel veel succes morgen meid en tot snel! xxx

16. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Schoenriem is echocentrum ;)

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Whahaha, ik vond het al een beetje een gekke naam :p

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nog even Kers!!! Zal aan je denken.

19. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh kersje duim duim duim wees blij dat je geen weeën zult hebben die doen kweet nie hoe zeer echt, maar mss heb je wel naweeën. edge wat goe een beweeglijk kindje en ik dacht dat ze hier rond de 16 weken vrij zeker te zien is hebben ze gezegt

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    KErs, wilde je vanmorgen succes wensen maar heb het gewoon vergeten! Sorry! Hoe is het met je?! Hou je ons op de hoogte!!??

Deel Deze Pagina