Ben er ook erg blij mee eind van de week krijgen we nog meer foto's op cd, deze drie zijn voorproefjes.
hihi, nee hou hte prima uit, nu met de warmte vlucht ik naar binnen, dat wel, maar verder gaat het goed hoor.. Slaap wat slecht te laatste paar nachten en ben wat gammel op mijn benen door mijn bekkenklachten, maar ook dat is allemaal te hebben, nog wel. Nee, kleintje mag nog wel even blijven zitten! Daarbij gaat mijn vk komende week een weekje weg.. van de 11de tot de 18de.. dus beeb moet of nu komen of daarna Hoe is het met de resT?
Hihi, ik zie je lopen. Veel trappen lopen! Hielp bij mij de vorige keer hahaha. Maar ja, je kan er misschien beter even mee wachten tot de 18e . Grappig, mijn man is de 17e jarig, het zal toch niet? Maar nog even dus, ben je blij als je bevallen bent of kan het je niet lang genoeg duren je zwangerschap? Hier gaat het goed, gisteren lekker naar de Efteling geweest, heerlijk weer natuurlijk, gezellig met z'n drietjes, leuk.
Wij genieten hier ook van het mooie weer, lekker wandelen in het bos en Thijs slaapt overdag lekker buiten in de wagen. Borstvoeding gaat hier niet lukken, Thijs hapt nog niet goed aan en als hij dat wel doet laat hij het ook snel er gaan, ben nu dus overdag aan het kolven en dat krijgt hij in de fles en eventueel krijgt hij kunstvoeding bij. zelf vind ik dit toch wel moeilijk, heb er al menig traan om gelaten. Voelt toch als een sport vanfalen, Ok omdat ik voor mijn gevoel de bevalling ook al niet zelf heb gedaan. Met mijn verstand wet ik dat het beter is zo, maar mijn gevoel zegt iets heel anders Bjanc, ben nu zo onderhand ook wel eens nieuwsgierig naar jullie kleintje!
Hoi Kers, herkenbaar, Zoë had precies hetzelfde. Heb er geen traan om gelaten, tja, kind moet eten, dan maar kolven (heb ik 2 weken gedaan, toen was het op en mijn tepels hingen er nog maar net aan). Zoë is nu 2 1/2, nooit ziek, grote meid en ik heb er geen seconde "spijt" van gehad dat ik haar niet met de borst gevoed heb. Laat je er niet door leiden, is het niet waard, echt niet. Thijs is beter af met een moeder die vrolijk is en geen stress heeft om voeding of wat dan ook. En nee, je faalt niet / hebt niet gefaald. Meid, nergens voor nodig om dat te denken!!
Ohh kers dat is niet leuk! Kan me je gevoel goed voorstellen. Wil je wel door gaan met kolven? of ga je toch op de fles over. Nee kers en edge, voor mij mag het nog even duren. Ben tevreden met mijn buik en met mijn gezondheid en al het gedoe in mijn buik, hahah. Al denk ik de laatste week wel eens vaker, poeh, t word toch echt zwaarder, zoalsik al zei.. Maar tot nu toe is het goed te hebben, en mag ie blijven zitten. De 17de edge? Mijn vader roept al vanaf het begin, dat ie dan komt... we zullen zien.. Zou heeel bijzonder zijn..
Ja lekker he Bjanc , heerlijk dat genieten van dat leven in je buik. Das inderdaad bijzonder zeg, zal toch wat zijn dat je dan ook echt bevalt hihi. Sorry als ik dan niet gelijk reageer want ben vanaf die dag op vakantie voor een midweekje, dan weet je dat vast .
ik begrijp je kers ik heb ook gehuild iedere keer dat ik een borstvoeding liet vallen bjanc ik ben blij dat je niet al te veel last hebt de efteling edge oh wat fijn!!
Ik mis het soms ook wel hoor het zwanger zijn, was het ook nog lang niet zat.gewoon het gevoel je kleintje altijd bij je te hebben, vond het altijd wel een knus gevoel. Heb hem nu ook het liefst dicht bij me. Ik blijf nu overdag maar kolven, dan krijgt hij in elk geval nog het merendeel van de voedingen borstvoeding. 1 of twee keer per dag probeer ik hem evengoed nog aan te leggen en soms lukt het en soms niet maar de druk is er in elk gevalvanaf.
nog niks nee... al rommelt het, lijkt het... maar kan me ook vergissen... bedoel, ik heb dus echt geen idee wat ik moet voelen..
Tja, wat moet je voelen heb ook geen idee Ben zo onderhand ook wel nieuwsgierig naar jouw ukkie. Heb hier alweer afscheid genomen van maatje 56, Thijs heeft nu toch echt 62 nodig, het gaat echt hard en meneer wil al zoveel......
Pas als het niet meer rommelt dan gebeurd het hahaha bij mij rommelde het al 2 weken en toen inneens een dag niet, voelde me geweldig...en jahoor savonds...plons haha nog ff afwachten en slaap pakken dan is t kleintje er zo!
nouw... heb dus wel degelijk wat buik kramp.. maar als dit weeen zijn... dan zing ik een liedje..ze zijn wat vervelend, maar heeel goed te hebben... werd er vannacht rond 5 uur weer wakker van... moest toch ff yoga toepassemn hahha. adem in adem uit Anyway.. kreeg vervolgens vanmorgen een app je van een kennisje... volgens mij.. komt ie vandaag.. hahah... of misscien morgen.. ik heb een voorgevoel... hahah.. nou ja dat zegt nieks.. maar wel raar.. zo uit het niks... Zelf voel ik me niet helemaal lekker.. beetje gammel, wat misselijk, maagzuur en die krampjes..
Je bouwt de spanning wel op zo, lijkt me ook wel bijzonder om mee te maken.... Zou het of toch niet...... Nou bjanc ik zeg zet hem op, het is goed weer om vandaag te bevallen!