wat een nacht... Rond etenstijd leek het alsof ik weeen had en ze kon timen.. om de 8 minuten notabene.. Ben in bad gegaan.. kwam eruit, en het bleef... Heel de nacht werd ik wakker, uiteindelijk rond 2 uur om de 4 tot 5 minuten... Pfff... pijn in mijn buik, lijf enz.. Kotsen, diaree enz,... dit alles aangekeken tot ff voor 5.. de vk gebeld.. die kwam.. voelde geen ontswluiting, alles zat nog dicht en hoog... Waren het indalingsweeen? oefen weeen? Boeit allemaal niet.. heb het nu nog, ook met enige regelmaat, minder pijnlijk door paracetamol, maar aanwezig... Any way... ik baal.. en ben ergens wel een beetje bang wat er nog gaat komen, moet ik zo 5 dagen rond lopen? OF, hoe erg is het straks.. als ik hier al wakker van werd? Enz....
OH WAT BALEN ZEG! Maar je bent iig op weg, je weet vast hoe het voelt. Zie het als een voordeel....nu niet lang meer zet hem op je kan het!
Jeetje bjanc, gaat weer een lekkere nacht voor je worden! Zal aan je denken als ons wekkertje afgaat en ik een fles aan het geven ben.
redelijke nacht gehad, regelmatig wakker geweest. Pijn is met paracetamol redelijk te hebben..Krijg hem althans weg gepuft om het zo maar te zeggen.. Gisteren om half 11 naar bed gegeaan met 2 paracetamols. Werd wakker rond half 2.. uiteindelijk om half 3 opgestaan om volgende lading paracetamols te nemen omdat ik iedere 8 tot 10 min wakker werd van iets wat een wee leek... rond 5 uur vanmorgen.. weer regelmatig wakker.. Rond half 6 laatste paracetamols gepakt.. werd rond half 10 wakker.,.. tja.. nu maar afwachten.. hoop dat het wat gaat worden vandaag of morgen,,...
Nou meid, dat klinkt ook niet erg lekker !! Hopelijk beval je snel...! Hopelijk heb je een betere dag gehad vandaag! Ik kom even gedag zeggen, vannacht gaan we rijden . Bjanc, toi toi toi!
nou... vannacht, weeen.. om de 3 minuten... pas 1 cm ontsluitng.. niks slapen.. kapotkapot.. Voor roesje naar ziekenhuis en hopen dat ze me verder helpen.. Alleen roesje gehad.. Geen idee hoeveel ontsluitng er nu zit, alleen dat ik geslapen heb tot 3 uur vanmiddag nadat het ziekenhuis me naar huis stuurde... pofff
Jee bjanc, slopend zeg.....vond je al stil vandaag dacht dat je wel aan het bevallen was.... Hoop dat jullie kleine ukkie zich maar snel aan mag dienen want dit ga je natuurlijk niet heel erg lang volhouden, succes....
ja, kan dat soort dingen wel achter me laten... Vannacht redelijk goede nacht gehad! om de 20 tot 30 min een wee. Vanmorgen,.. slijmprop verloren.. en der zit nog een stuk... maar dat komt er maar niet uit.. jheeghhh... hahah.. Lijkt op een rauw stukje kipfilet :S hahah sorry voor de details.. MAar goed, dat is in ieder geval een goed teken.. Mijn verloskundige komt vanavond thuis van vakantie, zal haar zelf dan ook even bellen na het avond eten. Hoop dat het nu snel gebeurd is.. mijn hele lijf is beurs.. rug, benen buik.. maar goed. We wachten af en hopen op een gezond mooi kindje!!