niet bang zijn bjanc bedenk maar dat je he voor eeen goed doel doet nu kan het echt niet meer lang duren. ik duim voor je!!! dikke knuffel!!
Ow bjanc tword je niet gemakkelijk.gemaakt zeg! Maar fijn dat je wat hebt kunnen slapen, (ben je eindelijk bevallen kun je niet slapen door de babyvoedingen ) maar die slijmprop is een goed teken! Nog ffies!
Jak zeg, klinkt ook niet lekker zo'n slijmprop maar je kan hem maar kwijt zijn! Vannacht tijd voor jullie ukkie, met je eigen verloskundige!
ok dus waarschijnlijk ben je of bevallen of aan het bevallen dus ben ik de eerste die alvast gefeliciteerd zegt hihi
Vandaag op het cb geweest met onze kleine man, hij is nu 58 cm en weegt 5685 gram. Verder weer helemaal goed gekeurd, we stappen alleen over maar de omneo voeding ipv hypo-allergeen ivm met ontlasting en krampjes daardoor.. Hij krijgt nu ongeveer de helft van de dag afgekolfde melk en de andere helft kunst voeding.
amai da gaat goed kersje ik had kruidvat extra care op het begin nadat ik gestopt was met bv da is hetzelfde als omneo alleen goedkoper
meiden, ff kort berichtje van mij Ik ben gisteren bevallen van een gezonde dochter, Janouk. 49 cm lang en een kleine 3 kilo. Ik had beginnende zwangerschapsvergiftiging en ze moest dus komen. was een pittige rit maar bespaar jullie de horror want die van sommige moet nog komen! hhaha. Anyway, Janouk heeft moeilike start gehad. Reflexen waren niet goed, ze ademde niet en had een flinke slok bloed binnen gekregen. Na wat prikjes en een maagspoeling is ze goed opgeknapt en zijn we nu thuis!! Ik zelf ook flink bleod verloren dus ga me de komende dgen eerst even op me zelf richten. Mocht ik een gaatje vinden, dan post ik uiteraard een foto! kus
Jeetje heftig bjanc! Maar gefeliciteerd met janouk! Heel veel geluk met z'n drieën en denk om jezelf en elkaar. Ben benieuwd naar je foto.
wiiiii ik had ouw natuurlijk al als eerste gefeliciteerd (hihi) maar bij deze nog eens gefeliciteerd en geniet er maar van!!
hey meid! Gefeliciteerd!!! Was ook wel erg benieuwd hoe het met jullie ging/gaat hoor!! Hopelijk zijn jullie ondertussen een beetje opgeknapt en hebben jullie een goede nacht gehad.
jawel, janouk doet het goed,eet goed, slaapt goed, poept, plast enz goed. Voor haar hoor testje moeten ze nog een keertje terug komen, 1 oortje was niet goed.. Vind ik spannend aangezien ik sinds mijn 17 slecht horend ben, en een aangeboren afwijking blijk te hebben.. Hopelijk scoort ze vrijdag wel goed. Het eene oortje was wel goed. Verder heb ik al de hele dag koppijn, misschien me wat te druk gemaakt vandaag,... Maar dat komt wel goed! En oooh ze is zon schatje!!