Lekker hè zo genieten van je kleintje! Wij waren naast de borstvoeding over op omneo vanwege Thijs zijn ontlasting, gister bij de huisarts geweest omdat het alweer dag 4 was dat hij niet had gepoept en er veel last van had. moeten nu 2à3 druppels olijfolie door de voeding doen en gelukkig heeft hij nu op dag 5 gepoept, wat kun je dan bij zijn voor dat mannetje! Vandaag ook weer proberen aan te leggen en beide keren lukte dit! hier gaan we dus ook mee verder proberen morgen. Hoe is het met de andere kleintjes (geboren en ongeboren)? En met de mamma's?
Gister lukte het ook een aantal keer met aanleggen van Thijs en dat hij ook goed dronk! Vandaag doet hij het tot nu toe ook goed zonder bij te voeden! Zelfs met 4 uur tussen een voeding ben zo blij! Heb tussendoor zelfs nog kunnen kolven.
Gaat goed hier!, druk wel...we gaan namenlijk vrij onverwacht verhuizen! Heel leuk maar ook een opgave met 2 kids hahaha
hier gaat het goed nog altijd een beetje druk maar dat komt wel goed. ik hou precies elke dag weer een beetje meer van mijn schatje en hij wordt precies ook mooier en mooier hij doet het heel goed met eten nu vanallerlei groentepapjes en fruitpapjes hij is er dol op zelfgemaakt of uit een potje het gaat er allemaal in.
Ik ben nog steeds bezig met energie bij tanken! JAnouk doet het verder prima. Borstvoeding is nu goed op gang, zo goed, dat ze te gulzig neemt en moet braken of zich verslikt.. Maar ok, ben blij dat het beter gaat en dat ze afgelopen donderdag terug op geboorte gewicht was... Verhuizen mamma van KEano? DAt lijkt me idd een opgave nu!? KErs, fijn dat bij jou het voeden ook beter gaat! Intiem he! Borstvoeding, vind het echt genieten, hahaha..
Ja echt een gedoe met 2 kids verhuizen maaja we krijgen er een heel mooi huis voor terug...voor jullie beeld, keano heeft ong 4 vierkante meter om te spelen en daar moet kate dan ook nog bij....straks heeftie een speelplek grote dan nu onze woonkamer is hahaha
Jeetje dat lijkt me idd een gedoe verhuizen met twee kleine kinderen, gelukkig krijg je er meer ruimte voor terug! Wel heel plotseling zeker of waren jullie al op zoek? Borstvoeding geven vind ik idd heel prettig om te geven, het is echt iets van ons samen. Ik mis het nog wel om zwanger te zijn hoor (weet niet of missen het goede woord is), het was zo plots afgelopen. Ik was ook het hele zwanger zijn nog niet zat en ineens was het met een kwartier gedaan. Natuurlijk hoopte ik niet op en lange lijdensweg met weeën maar nu denk ik dat ik het dan wel beter had kunnen afsluiten, maar ik had geen keus. En bevallen, ik weet nog niet hoe dat echt is... Meer die het zwanger zijn missen? Begrijp me niet verkeerd ik ben echt super blij met mijn mannetje! Dat is het niet, weet ook niet echt hoe ik het anders onder woorden moet brengen.. Ik heb Thijs ook het liefst de hele dag bij me.
Nouw, missen... ik heb de heletijd geroepen over tijd te willen lopen enz.. MAar de laatste week van mijn zwangerschap was niet leuk.. haha.. dus dat maakt mijn gevoel hierin misschien wel wat anders. Bedoel vond zwanger zijn heerlijk, het getrappel in mijn buik dat zeker! Moest zelfs er aan wennen toen Janouk op mijn buik lag (en nu nog wel eens) dat ik haar aan de buitenkant voel duwen en trappelen met de voetenm, ipv binnen in haha. Ik ben er uberhaupt nog niet over uit hoe het kan dat zij uit mij komt en dat het onze dochter is.. hahah klinkt misschien raar, maar voelt wel zo. Is nog wat onwerkelijk ofzo.. hahah
We waren net gestopt met zoeken maar een huis.....zul je altijd zien... Bij keano.vond ik het zwanger zijn.geweldig...maar bij kate stuk minder.
Dat is wel erg fijn ja. Hier een lekkere nacht achter de rug, om 23:00 uur laatste voeding toen om 2:00 en ben tot 3:30 uur in de weer geweest met Thijs. Vervolgens kwam hij weer om:00 uur en ben tot 7:30 bezig geweest, nu is vriendlief met hem in de weer. Thijs heeft vanaf donderdag alweer niet gepoept en dat zit behoorlijk dwars. Heb net de huisarts weer gebeld en daar kunnen we om 11:40 terecht.. Nadat hij borstvoeding heeft gehad heeft hij bijna nergens last van, gister overdag een heel tevreden mannetje gehad en vannacht stopt hij ook met drinken na een halve fles en is daarna zo onrustig en aan het persen dat dat er vervolgens ook weer uitkomt.
och jeeh toch! Wat zei de dokter? germ, dat is zielig! Janouk kan echt poep in der luier lanceren, met grote kracht.. hhihi Ik hoop dat het snel beter gaat met thijs
Thijs poepte eerst ook rustig 8 keer op en dag, als hij nu poept leg ik er bij het verschonen zo'n onderlegger uit mijn kraampakket onder (komen die dingen ook nog eens van pas) en die zit dan ook helemaal onder als ik er op tijd bij ben. Als ik iets te laat ben loopt het bij zijn broekspijpen naar beneden had laatst een spoor van beneden naar boven Vorige week was ik bij de huisarts, een invaller, vanaf toen moest ik olijfolie door zijn voeding doen maar dit heeft dus niet gewerkt.die arts zei ook ach het ziet er vaak erger uit als dat het daadwerkelijk is, ja lekker daar schieten we niets mee op. Vandaag weer onze eigen huisarts en zij was erg begripsvol en liet me ook gewoon mijn verhaal doen en wat het met mij deed en wat ik nu graag wilde qua voeding, heb dus aangegeven dat ik het liefst volledig naar borstvoeding wil voor Thijs (had ook alweer een dubbele kolf gehuurd om de productie weer op te schroeven) ik was goed bezig volgens haar en bewonderde mijn doorzettingsvermogen want zo zag ze het niet vaak. Maar nu toch lactulose proberen om te kijken of het dan beter gaat, we hebben ook meteen een afspraak voor volgende week om weer even door te nemen hoe dit gaat. Ze zei ook dat het niet erg is als ze een paar dagen niet poepen maar dat je er pas wat mee moet als ze er last van hebben. Ik hoop dat dit hem gaat helpen.
hier heeft mijn mannetje heel erg dikke poep nu en gister heeft hij niets gedaan eventjes nog aanzien en als het te erg wordt ga ik maar naar de dokter
Goed vna je hoor dat je borst wil geven! Toen ik net bevallen was, lag de kraamafdeling vol met kersverse moeders.. Ik was met mijn buurvrouw de enige die borstvoeding gaven. Mijn buurvrouw heeft snachts besloten op fles over te gaan omdat ze haar meisje niet aangelegd kreeg... dus was ik de enige die borst voeding gaf. IS niet meer zo vanzelfsprekend dat we zelf voeden blijkbaar. Wat de poepluiers betreft, van de 7 a 8 zitten er toch zeker 5 vol. Met borstvoeding is de ontlasting toch ook dunner?
Knap hoor dames! Ik.heb bij keano 4 weken gekolfd en dat gegeven, en toen werd de voeding heel waterig en ben ik over gegaan op kinstvoesimg...bij kate niet eens begonnen...gelijk aan de hypo allergene voesing
Van de zeven moeders waar ik contact mee heb van zwemmen zijn we met zijn tweeën die borstvoeding geven. Hoop dat mijn productie snel op pijl is maar we gaan de goede kant op. Borstvoeding is lichter verteerbaar en dan is poepen van 10 keer op een dag tot 1 keer in de tien dagen normaal maar omdat Thijs ook kunstvoeding bij krijgt duurt het te lang. Zitten vandaag precies op een week. en weer een helse nacht achter de rug.