ooh, de hoor test ja! Ja was spannend! Ze is dus terug gekomen en heeft haar oortjes nogmaals getest, dit keer slaagde ze met beide oren! Gelukkig! Janouk heeft vandaag een baal dag, veel huilen, veel poepen (kramp??) en 2 voedingen teruggegeven... Nu slaapt ze...
Goed nieuws bjanc! Toch fijn om te horen! Misschien hangt het in de lucht, Thijs heeft ook niet zijn dag. Korte slaapjes van hooguit 20 min. Veel spugen, wel twee keer een kleine poep luier. De afgelopen 6, 0 uur heeft hij alleen gister avond en flesvoeding gehad, dacht dat hij misschien honger had omdat hij vaak aan de borst ligt en dan niet eens echt drinkt. Vanmiddag dus nog en kunstvoeding gemaakt maar die wilde hij ook niet. Net ook nog aan de borst gehad toch nog onrust en 60 cc afgekolfde melk gegeven en dat ging er dan in maar ook niet van harte. Dacht dat we vorige week al rentelasteregel dagen hadden gehad, nu weer?
He he, daar ben ik weer, ik zit even rustig hahaha. Hoe is het met jullie allemaal naast de baby's?? Hier gaat het goed, veel gedaan alweer de afgelopen paar weken, lekker ook weg met Zoë, heerlijk. Fijn om ook met je kleine meid bezig te zijn zonder aan de baby te denken. De 31e heb ik alweer de 20 (bijna 21 haha) weken echo, gaat best snel hoor! Voor je het weet is het maart, ongelooflijk. Ik heb nog steeds wel wat zorgen hier en daar, doe je iets stoms, zoals van een hoge glijbaan afgaan, nou dan zit ik me alweer op te vreten haha. Gaat nu wel weer beter, maar ja, vanochtend ook weer buikpijn (zal de baby wel weer net ergens tegenaan drukken).
20 weken alweer, tijd gaat idd erg snel. Met mij zelf gaat het goed, litteken geneest mooi en heb daar ook helemaal geen last van gehad. vanaf deze week mag ik ook weer het huishouden doen, niet mijn hobby maar wel weer lekker als het op mijn manier gebeurt en wanneer ik het nodig vind. Ben lekker aan het genieten van mijn mannen, al zijn die dagen als vandaag niet het makkelijkst maar ach dat was vandaag morgen is er weer een nieuwe dag.
Nee dat kan ik me voorstellen, niet alles is natuurlijk rozengeur helaas. Maar als je kleine een redelijk moeilijke start heeft is dat extra rot. Hoe gaat het vandaag??
met mij zelf ook goed, ben al weer redelijk actief, ondanks dat ik savonds omkiep van de slaap haha. Ben vanmorgen ff snel 2 uurtjes de stad in geweest. Janouk bij papa gelaten, ff er uit. Ook lekker. Hoe lang vloei je normaal na je bevalling?
Ja dat vloeien zou met een keizersnee minimaal moeten zijn omdat ze alles er al uit halen. Was hier bij zes weken klaar (wat lang is voor een keizersnee) maar drie dagen later begon het weer, stelt dan wel niet veel voor maar toch....... Vandaag een betere dag als gister, hij heeft al 1 keer 3 uur geslapen en nog 2 keer 20 min. In de kinderwagen. Laat wat langer tussen zijn voedingen..... vanavond weer kraamvisite en morgenochtend ook, worden/werden jullie daar ook wel eens moe van?
@ kraam visite, nou op dit moment is de kraamvisite mijn sociaal leven, dus vind het wel leuk! zeker om met collegas en vriendinnen bij te buurten! Maar een dag geen bezoek vind ik ook hjeerlik! Vandaag alleen in de avond visite, en morgen en donderdag niemand. Doen sowieso maar 1 bezoek per dag. Vind het wel goed... @vloeien.. Klopt het dan ook dat het van geur en kleur veranderd? Lijkt wel op wondvocht ipv bloed? en ruik.. ja.. nog ranziger dan dat het al deed... :S sorry meidne... hahah.. Maar heb geen pijn ofzo..
Bij mij zat er weinig verandering in maar net wat ik al zei bij een keizersnee is het ook anders. Durf Thijs wel bij vriendlief te laten hoor, ben gewoon graag bij hem Soms even snel naar de winkel maar ben dan wel weer blij als ik bij mijn mannetje ben. Ga donderdag met hem langs op mijn werk.
Oh god ja, dat vloeien krijg ik ook weer hahaha. Ach, gelukkig nog even niet, heerlijk (sorry ). Weet je Kers, soms is het inderdaad even lekker om even met jezelf bezig te zijn, maar ja, kan altijd nog natuurlijk, gewoon doen wat je prettig vindt!
Als ik niet thuis ben en Janouk is bij mijn vriend, dan denk ik ook aan der hoor. Zo van, wat zullen ze aan het doen zijn, slaapt ze? heeft ze honger? enz.. En ben ik ook blij als ik haar zie, maar vind het ook heerlijk om even tijd voor mezelf te hebben!
hier niet zo heel vaal kraamvisite gehad gelukkig woon ik in belgie en de fam in nl zien het niet echt zitten om op en neer te rijden hihi
pfff vanmiddag werkelijk de schrik van mijn leven gehad.. Janouk lag vanmiddag op het was kussen, had der net verschoont, en zou haar zo gaan voeden. Ze gaf wat slijm op, waarop ik haar op haar zij draaide zodat ze alles uit kon braken.. Hierop leek ze gaan adem te krijgen, ik heb met mijn vinger slijm verwijderd. vriend geropen die kwam naar boven, Janouk op der buik gedraaid zodat alles erit zou kunnen. Ze spande zich helemaal naar achteren met de hoofd armpjes en beentjes, kreeg geen lucht, liep rood aan, probeerde te huilen, kwam geen geluid. Poging gedaan der te late braken, ze gaf slijm op. MAar haalde nog geen adem. vriend belde ondertussen 112, janouk veranderde van kleur werd blauw, vervolgens slap en wit. Heb der moeten beademen, daarop kwam ze wat bij, maar kreeg zelf geen lucht, leek het. Nu, ligt ze rustig te slapen, onderzoeken tot nu toe zijn allemaal goed, geen rare dingen, zelfs geen verkoudheid virus of wat dan ook.. ligt nu aan de monitor zodat ze der in de gaten kunnen houden. Ik ben in het ziekenhuis zodat ik der kan blijven voeden enz. Wat nu precies was weten we dus nog niet, weet alleen dat we enorm zijn geschrokken en dat ons dat levens adem heeft gekost.. JAnouk moet volgens de kinder arts sowieso tot na het weekend blijven... we wachten nog maar even af... Wat ik nog het akeligste vind.. stel ze vinden niets, wat ik hoiop daar niet van, wat als dit nog eens gebeurd? ben me kapot verschrokken, denk die blijft derin... Pf.... of stel.. ze had in bed gelegen/ of? naja, genoeg scenarios te bedenken...
Hè gadver bjanc, gelukkig was je er op tijd bij! Heel veel sterkte en geef janouk maar een dikke knuffel. Hoe gaat het nu met janouk?