met mevrouwtje gaat het goed, arts denkt dat ze zich echt verslikt heeft in ?? slijm?? hoe dan ook.. ze moet tot maandag blijven, als alles blijft mzoals het nu is, mag ze mee naar huis. Onderzoeken zijn tot nu toe allemaal goed, geen rare dingen..
Dat zijn goede berichten! Dat is dan behoorlijk verslikten zeg, ja je kan je soms ook verslikten in niets. Hopen dat het goed blijft gaan en jullie maandag weer lekker thuis zijn.
ben blij dat we hier moeten blijven hoor.. wij moeten ook nog even wat vertrouwen in haar krijgen, en de dingetjes weer gaan doen zoals we deden. Waarschijnlijk heeft ze die dag na de voeding van 10 uur te veel gehad, dit is in de slokdarm terug gelopen (?) en met verschonen terug geschoten/ gelopen in luchtpijp. In der slokdarm zal het tot slijm gevormd zijn, aangezien ze niet verwacht had dat er wat in haar luchpijp zat heeft ze waarschijnlijk ipv te hoesten diep ingeademd, en daardoor kreeg ze geen lucht werd ze paars en vervolgens wit en slap.. dit schijnen normale lichaemlijke reacties te zijn? Ik heb er geen idee van...
Het blijft eng... Keano verslikte.zich wel heel vaak maar nooit tot het punt van blauw of zelfs wit worden...brrr kan me indenken hoe angstig dat is....
Dat geloof ik best, dat zijn toch acties die je liever niet uitvoert en al helemaal niet bij je eigen kind! Gelukkig heb je wel meteen goed gehandeld...
wauw bjanc wat eng ben wel blij dat alles nu in orde is amai ik hoop dat dit nooit meer zal gebeuren voor jou voor niemand trouwens
we zijn sinds gisteren thuis, meisje doet het prima. PAppa en mamma hebben er m,eer van geleden dan zij. jhahah.. Komt wel goed.. ben alleen veel alerter enz... Edge, 20 weken, willen jullie weten wat het word"????
Sterker nog, ik weet het al . De 31e heb ik de bijna 21 weken echo haha. Hoe gaat het met jullie allemaal?
amai kersje da zou ik nog niet gezien en verbonden hebben met elkaar hihi hier is het minder mijn schatje is ziek heel veel hoesten en niezen ahh ik haat dit wordt er niet goed van zoooo zielig. veel klaaglijk huilen en hangen aan de mama dat hij ma snel beter is
10 punten voor kers haha. Veel jochies lees ik de laatste tijd. Maar ik wil het natuurlijk woensdag nog dubbel geconfirmeerd hebben . Ah Naomi, wat sneu , alweer 6 maanden zeg, gaat zo rap!!
super edge, een koningskoppel! (niet dat een meisje minder leuk had geweest hoor) Bjanc, hebben jullie het vertrouwen al weer een beetje terug?
Pff zo goed als klaar! Keano doet het boven verwachting goed.....kate niet haha lijkt qua nachten weer op een newborn haha
haa meiden, goed te lezen dat alles hier rustig is! Janouk doet het goed, heeft wel wat huil dagen achter de rug. Ik noem het maar regeldagen... hahah.. snachts trok ze in het begin van de week door tot 5 uur smorgens... nu.. is het weer 3 uur.. naja.. komt wel goed! Leuk dat jullie een zoon krijgen edge! Bij ons op de straat zijn in 3 weken tijd 3 meiden geboren, hahah! In mei hebben ook onze buren een meid gekregen. Bij ons achter (wonen in een nieuwbouwwijk) zijn de afgelopen maanden alleen maar jongens geboren.. Hoe toevallig is dat! hahah