Gestopt met de pil in JUNI 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissCK, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha, ja leuk hè?!? Maar wat een hoop kids zijn er geboren dan bjanc! Leuk hoor, allemaal beetje dezelfde leeftijd, leuk voor straks. Echt het voordeel van een nieuwbouwwijk denk ik. Woensdag heb ik de 20 weken echo, hopelijk een dubbele bevestiging van het geslacht ik ben nu nog een beetje huiverig hahahahaha.

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha, had ik ook hoor bij de echo van 37 weken vroeg ik ook nog of het nog steeds een jongetje was (alsof het na 5 echo's nog niet duidelijk was).

Vandaag weer dokters bezoek met Thijs zit nu aan de omeprazol tegen maagzuur, ha en ja hebben onze vermoedens bevestigd..... Verborgen reflux.
    Hij heeft nu medicijnen, hopen dat de rust terugkeert.

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ach kers, wat sneu lijkt me dat. Hopelijk gaat het vanaf nu beter!!

4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    meiden wat zijn we stil hier, hoe is het met iedereen?

edge, mooie foto!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja het is lekker rustig hier, druk thuis bij iedereen denk ik :D.

Hier gaat het goed hoor, ik kabbel rustig verder. Werk nu 6 uur per dag, 8 uur was veel te veel. Ook achterlijk druk op mijn werk, dat is nu lekker aan het wegebben.

Bedankt voor het compliment Kers, ik ben er zelf ook super blij mee :D:D:D. Heb er nog zo eentje, die is ook echt geweldig. Misschien dat ik hem nog eens upload in mijn foto album als ik het niet vergeet :p.

Hoe is het met jou?
    En met de anderen?

6. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    zo tegen het einde van het jaar heeft ook iedereen het druk, in januari moet ik weer aan het werk....

Thijs gaat echt steeds beter, hij heeft nu ruim een maand medicijnen voor de verborgen reflux en sindsdien slaapt hij negen uur achter elkaar '$ nachts:)

overdag sliep hij toen nog niet goed (3 kwartier over de hele dag) en nog een hoop onrust. naar de kinderarts geweest die kon niets meer doen als dat wij al deden, ben toen naar een osteopaat gegaan, daar zijn we nu drie keer geweest en Thijs gaat met grote sprongen vooruit. we hebben weer een heel vrolijk mannetje, hij lacht gelukkig met zo hard als dat hij huilt. echt aanstekelijk.

Thijs wil heel veel, staan, springen en die loop reflex vind hij geweldig.
    hij is al twee keer van zijn rug op zijn buik gedraaid en op zijn rug weet hij zich met zijn voeten zo af te zetten dat hij zich verplaatst. echt een lekker vrolijk ehm heel maand mannetje..... *trotse mamma*

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Goed om te horen dat het beter met thijs gaat!

Janouk doet het ook prima, ze groeit goed en is een vrolijke en tevreden dame! Ze begint al echt te lachen, schateren en alles.. ik vind het zoooo leuk!

Edge goed te horen dat t goed gaat. En fijn dat je op je werk minder uren kan werken als dat nodig is!

Wij hebben binnenkort een foto shoot, heb ik super veel zin in. Heb 2 leuke outfits van "lief" gekocht voor der! :D

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    edge?! hoe staan de zaken?

En bij de rest van de meiden?
    Hier alles prima, moet al weer haast gaan werken.. 8 jnuari is mijn eerste dag.. en had verwacht daar enorm naar uit te kijken.. maar ik heb nu echt zo iets van...IK GAAA NIEET! hahah
    herkenbaar?

9. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha, ik "mag" 7 januari weer. mijn eerste dagje is meteen een dagje baby's. ben weg benieuwd.
    zijn is een groot woord, maar het voelt nu het met Thijs beter gaat wel o.k.en ik eek dat het uiteindelijk lekkerder is om ook wat anders te doen dan alleen bij Thijs al vind ik het heerlijk met mijn kleine ventje.

hij "kletst" de oren van ons hoofd en ligt sinds helemaal in een deuk, zo ontzettend leuk. ik kijk er ook naar uit om met groente te beginnen en Thijs denk ik ook, hij kijkt het nog net niet uit onze monden maar hij (en ik) moet nog even een weekje wachten. donderdag naar het consultatiebureau, ben benieuwd hoe groot ons reusje nu is. ook is Thijs maar vast begonnen met tanden en dan niet "gewoon" eerst zijn ondertandjes maar lekker zijn twee bovenste hoektanden.

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    He he, ik was het topic even kwijt hoor...!

Hier nog steeds zwanger gelukkig :p. Kleine is lekker druk en dat is wel fijn. Jullie beginnen alweer bijna, ik ga met een maand met verlof hahaha. Lekker hoor, kijk ik echt naar uit. Deze zwangerschap valt me zwaar, komt ook door een kleine die er al is, maar krijg ook wat last lichamelijk (rugpijn, grrr). Maar over het algemeen gaat het goed. Werk nu lekker 6 uur per dag en dat geeft wat meer rust.

Hoe is het met jullie?

11. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    o, edge bijna verlof wat lekker voor je!

Thijs gaat donderdag wennen bij de gastouder, moet zeggen dat ik er een dubbel gevoel bij heb. het voelt op zich goed en gaan werken ook wel weer maar nu het dichterbij komt ik er toch ook wel tegenop zie, met name dat ik de hele dag met andermans kinderen bezig ben en Thijs daarvoor weg breng. het lijkt me ook wel lekker dat als je aan het werk bent je heel wat anders aan het doen bent. erg dubbel dus.

bjanc jij begin ook alweer bijna toch?

heel veel liefde, gezondheid en geluk voor het nieuwe jaar met onze pracht kindjes al dan niet geboren....

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja maar dat is ook normaal hoor Kers. De eerste 2 weken blijf je dat houden, dan heb je inderdaad het gevoel van wegbrengen. Uiteindelijk heb je weer wat dingen meegemaakt op je werk en kun je je daar weer op concentreren als je daar aanwezig bent. Het gaat vanzelf beter, echt waar :).

Van mij ook de beste wensen voor iedereen!

13. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    het zal ook allemaal wel goed komen, moet maar even afwachten hoe het is om de hele dag met andermans kinderen bezig te zijn......

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Komt vast goed!

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hey Kers, je hebt gewonnen hihihihi

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    ja.. ik mag aanstaande dinsdag mijn eerste avond dienst draaien! Janouk is gisteren op de kinderopvang geweest oefenen. Moet zeggen het viel me niet tegen. Het daarlaten vond ik niet fijn, maar toen ik eenmaal buiten was, valt het allemaal wel mee. Langzaam aan krijg ik ook wel weer zin om te gaan werken. Dit terwijl ik er een dag of 10 geleden nog echt tegen op keek...
    Maar goed, veel te willen heb ik daar niet in, dus we gaan het gewoon doen he!! Edge, jij ook bijna met verlof!! lekker

17. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    ja, heb gewonnen idd. nu wachten tot ik wat van het bedrijf hoor. werk al even op de site gekeken, niet heel veel keus en alle shirts zijn uitverkocht in maat 74, wachten op nieuwe collectie denk ik dan maar.....

Thijs is gister wezen wennen, ging ook goed, heeft de gastouder lekker bezig gehouden maar dat dat vond je leuk... ben even goed gaan soppen in huis, dus de tijd vloog om gelukkig:)

4 weken werken en dan weer lekker een weekje vakantie:)

maandag gaat hij naar een vriendin..

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dat is een fijn gevoel, dat iedereen het leuk vindt, anders ga je echt met een rotgevoel weg.

Jaaaa, hier bijna verlof, 1 februari :D

19. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    bjanc, hoe beviel jou het werken weer?

voor mij voelde het alsof ik niet weggeweest was, moet toch wel wennen hoor ik had graag nog even thuis gebleven. Thijs is ook gesloopt.

20. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Joehoe Edge, laatste weekje werken!

Deel Deze Pagina