Ik vind het prima om weer te werken, maar inderdaad, was graag langer thuis gebleven.. Als het financieel had gekunt was ik thuisblijf mamma geworden.. hahha... maar ja.. edge hoe ist?
Hoi meiden, nou het gaat nu weer goed. Ik hoef alleen morgen nog te werken . Afgelopen donderdag op aanraden van een ex VK, nu collega , naar mijn verloskundige geweest. Voelde me sinds dinsdagmiddag een beetje raar, kan het niet goed beschrijven. Maar had ook een harde buik en was toch niet helemaal gerust. Kwam daar onaangekondigd aan en gelukkig kon een van de VK's luisteren naar het hartje (was wat trager dan anders) en voelde mijn buik. Vond ze inderdaad wat hard, maar niet alarmerend. Maar ze heeft me wel doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar heb ik een hartfilmpje gehad, was gelukkig goed, hoefde niet te blijven. Ze hebben nog mijn temperatuur gemeten (geen rare temperatuur), kijken hoelang de baarmoederhals was (was ook netjes, erg leuk weer inwendig haha), echo gehad ook aan de buitenkant en mijn bloeddruk gemeten, die was ook nog steeds lekker laag. Ik kreeg het advies om niet te gaan werken vrijdag (heb me dus gelijk 's avonds ziek gemeld, moest nu niet eigenwijs zijn) en het weekend verder rustig te houden. Wat een verschil! Ben wel moe vandaag, maar kwam meer omdat ik wakker werd vannacht. Daar kom ik wel overheen. Hij is nu zoveel meer levendig dan vorige week en dat is ZO fijn. Was dus even schrikken, was om half 8 thuis donderdag, 11 uur lang weg van huis, pfff, lang! Gaat het met de kids allemaal goed?
wat fijn edge dat het nu goed gaat, hopelijk kun je de laatste weekjes nog onbezorgd genieten van het gerommel in je buik. bjanc, ik herken je gevoel helemaal! ik geniet echt van mijn dagen thuis met Thijs. Thijs doet het erg goed (nog wel met medicijnen tegen de reflux) , hij is maandag van slag geweest bij de gastouder maar ging weer helemaal goed toen Michiel hem ophaalde, Michiel was een week weggeweest (skiën), misschien toch een reactie daarop. maandag gaan we lekker een weekje met zijn drieën, heerlijk heb dat zo'n zin in. bjanc kolf jij ook? hoe gaat dat bij jou?
Thijs blijkt wel een vreetzakje, bij de gastouder wil hij elke 2,5 uur een fles en drinkt dan 200cc met het gemak weg (afgekolfde melk) en dan krijgt hij ook nog een bak fruit fruit van 200 gram en 's avonds 200 gram aardappelen met groente. hij kan het wel hebben. mannetje is lang maar zijn gewicht is mooi op de middenlijn.
Janouk is net terug van een ziekenhuisopname, lang leven t RS virus... gelukkig gaat het nu een stuk beter alleen blijft de voeding nog niet binnen zoals het hoort. Zitten nu weer terug op 6 keer 120, gisteren nog 7 keer 100... Krijgt geen borst voeding meer, want die liep ineens terug toen toen janouk dikke 3 maanden was.. Toen dus geleidelijk over op de fles.
hè bah, ook al zo'n naar bericht. gelukkig gaat het nu weer beter. dan drinkt ze zeker niet veel nu, jammer van de borstvoeding bjanc. Ik wil het tot 6 maanden volhouden en dan langzaam afbouwen. hopelijk is janouk ook snel weer de oude.
ze heeft 4 dagen veel overgegeven. Van de 5 flessen hield ze er 4 binnen ofzo.. ze was niet voor niets 200 gram afgevallen met der dikke 5 kilo waarmee ze al laag zat.. Anyway, het gaat stukken beter nu. Hoest nog wel, maar lang niet meer zo erg.. Gelukkig ook maar! Wat een zorgne om zo'n kleintje..
Dat duurt nog even want we zijn bezig met een verbouwing, die is nu grotendeels af, kamer voor de kleine moet nog behangen worden. Dan lekker inruimen en doe ik voorlopig niks meer hahaha. Voor de rest gaat het wel goed, word gek van al dat geplas haha. Gaan jullie nog naar de negenmaandenbeurs?
nog een hoop drukte op het laatste moment dus, succes ermee. ga niet naar de negen maanden beurs, zou eigenlijk gaan met twee zwangere schoozusjes en mijn moeder maar lukte niet met vrije dagen, wel jammer. krijg net een mail van balsy baby dat ze Thijs als fotomodel willen, komende donderdag al. is het bedrijf waar ik kleding had gewonnen met de verloting hier, hij heeft twee keer op hun facebook pagina gestaan met foto's die ik gemaakt met zijn gewonnen shirts.
Haha, oh sorry, weet niet wat het is met februari maar 22 februari klinkt voor mij als 2 weken terug .
hihi, de 22ste kreeg ik de mail en toen aankomende donderdag is morgen . net naar het cb geweest, mannetje is nu 71 cm en 9 kilo.
ha, edge kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben gaan neuzen, je bent bevallen! super gefeliciteerd met Thijs! coole stoere naam!,
Zo, moest even weer zoeken naar het topic hoor . En inderdaad ondertussen bevallen van Thijs . Ging helaas iets anders dan verwacht, ik ben vrijdag namelijk opgenomen in het ziekenhuis. Mijn bloeddruk was voor mijn doen erg hoog en ik voelde me hondsberoerd. Dan lig je toch wel gek te kijken hoor haha. Zaterdagochtend wilden ze me acuut inleiden omdat mijn klachten overeenkwamen met pre eclampsie (ofwel, zwangerschapsvergiftiging). 1 uur in de middag ging de opwekkers erin en anderhalf uur later was hij er al... Beetje erg snel haha. We zijn gisteren thuis gekomen na 2 nachten ziekenhuis. Hij doet het verder goed, borstvoeding gaat het ook deze keer niet worden, dus dat heb ik vandaag afgesloten. Voelt wel prettiger moet ik zeggen. Wat meer rust geeft het. Hoe gaat het met jou Kers? Heb je de foto's al?