wat een vervelend einde van je zwangerschap zeg en wat een supersnelle bevalling! hoe groot/zwaar is Thijs? en hoe vind zoë het? heb ee foto's nog niet, zou drie werken duren en het is nu een krappe twee weken terug.
Het was inderdaad best heftig. Maar hij is gelukkig gezond, ik heb alleen nog wat last van hoofdpijn, dus dat moet ik goed in de gaten houden. Thijs was 52cm / 3415gr, stuk flinker dan Zoë haha, maar die had de weg blijkbaar al goed vrijgemaakt .
Gefeliciteerd Edge!! JAmmer dat het zo snel ging, maar mooi dat alles goed is!! KErs Hoe was de shoot! En wat gaat het hard! 9 kilo!! Janouk weeft ongeveer 6,2 kilo,... hoe groot ze is weet ik niet, moeten woensdag naar het CB.. Eten blijft ellende... ze laat regelmatig hele flessen staan. Daarbij heeft ze ook nog in het ziekenhuis gelegen met het RS virus en is ze 200 gram terug gevallen in gewicht.. MAar, nu gaatrhet redelijk, de reflux is op de achter grond aan het raken, gelukkig, maar beter eten gaat ze er niet van..
Ah wat sneu Bjanc, is daar verder niets aan te doen?? Ik heb de tip gekregen om naar een osteopaat te gaan (Thijs ligt eigenlijk altijd met zijn beentje opgetrokken, kan zijn dat hij toch wat te dwars heeft gelegen).
gelukkig raakt de reflux op de achtergrond bjanc, Thijs is nu ook sinds 2 werken van zijn medicijnen af . borstvoeding drink hij wel goed maar opvolgmelk drinkt hij hooguit 100 van en laat de rest staan. shoot was leuk, Thijs vond de armbanden van de ontwerper wel veel interessanter als de camera. ontwerper was bas kosters, van de tattoos en piercings maakte hij niets. Thijs blijft een reusje, zit nu in maat 80. hij gaat de hele kamer rond, zo leuk om dat te zien allemaal, woensdag heeft hij een krap gehad van de kat en dat vond hij grappig! nog niets geleerd dus. schoonzus kwam met de hond (boxer) en ook dat was te grappig vond hij. bjanc nog gefeliciteerd met vriendlief! osteopaat kan ik zeker aanraden, heeft bij Thijs ook veel goed gedaan!