ik vraag dat soort dingen niet eens...vinden jullie dat gek? als het positief is verras ik hem met een versierd huis en de test ofzo... heb vanmiddag wel krampen gehad die ik normaal neit heb mmmmmm......
ja, vind dat tocht iets van ons samen.. zoals ik al zei issie zondag voor een week weg.. niet grappig.. wil dus ook neit testen als hij er niet is.. volgens mij ga ik schreeuwen en janke van geluk! haha
nee kan me wel voorstellen dat je dan wil testen voor hij weggaat. en is hij er dan is hij er maar als ik zo vroeg zou testen...neh dan vraag ik het hem niet....
Is wel leuk als het zo zou zijn en net wat mamavankeano zegt het huis versieren etc en een lief klein rompertje halen met papa is de allerliefste ook een leuk kado
voor als hij terug komt van zijn zakenreis... kan.. maar weet niet of ik het tot die tijd voor me kan houden... wil toch een vervroegde test doen.. kwam net voor de spiegel er achter dat mijn haren vet zijn (gisteren gewasssen!!) kan ook een teken zijn.. zenuwachtig....
SPANNENDDDDDDDDDDDDDDD!!!! We zijn benieuwd en mocht de test nog negatief zijn dan zegt het nog niks he! Dat vette haar herken ik joh!! en ook ontstoken tandvlees
heb jij eingenlijk al getest l4dy....of heb ik dat gemist....pffff sorry hoor haal af en toe vanalles door elkaar en zie op je banner 1 dag overtijd....
check en vul ff in hoe lang je nog moet wachten op je NOD Online zwangerschapstest. Ben ik zwanger? Zet mij weer ffkes met beide pootjes op de grond, toch nog een week wachten!!
@L4dy dank je wel voor de site! Ik ga zeker even kijken en mijn gegevens invullen..Heb van een vriendin ook een dvd gehad 'het wonder van een nieuw leven' wat een onvoorstelbaar mooie film is dat zeg! Je ziet heel het proces vanaf het klussen tot de geboorte, egt fantastisch! Maar als ik zo is alle klachten bij jou bij elkaar zie dan klinkt dat tog wel aardig op zwanger zijn...? Net als dat vette haar en onstoken tandvlees.. dat zijn tog niet egt dingen die zo 1 2 3 bij het ontpillen horen dacht ik..? Ben benieuwd..hoop het egt heel erg voor je en zal voor je meeduimen!! @Bjanc TESTENN!! Krijg hier egt de zenuwen als ik met dit soort situaties meelees haha. Maar kan jou reactie begrijpen dat je het liever met je parntner wilt doen, maar aan de andere kant kan het ook een erg leuke verrassing zijn tog..?! Vond dat id van een rompertje met de allerliefste papa wel een erg leuk id! Zal ook voor jou duimen als je tog besluit de test te doen!! Liefs
Hier ook het dilemma van testen, weet niet wanneer ik zal gaan testen. Bij een cyclus van 28dgn zou mijn NOD zaterdag zijn, maar het zal de eerste keer na de pil zijn, denk nu dat ik evt zondag ga testen aangezien in supergevoelige testen heb gekocht die vanaf 6dgn ervoor kunnen. Overgens heb ik niet echt ergens last van ook niet van ontpillen. rommelen en pijn/krampen in mijn buik niet anders maar heb chronische darmontsteking. Heb vorige week ook de uitnodiging gehad voor het maken van een uitstrijkje, maar hier wacht ik zeker even mee tot ik zeker weet of ik niet zwanger ben.... liever wel natuurlijk.
Dat is tog per persoon verschillend, dus voor hetzelfde geldt is de test bij jou nu al positief.. Je weet het maar nooit.. en ook al is het nog niet gelukt, die teleurstelling is er sowieso.. of je het vandaag doet of volgende week.. Klinkt misschien heel cru, maar dat is het vervelende aan al dat wachten testen en weer wachten en dan weer nagatief.. Maar je bent niet de enige en denk dat wij allemaal met je meeleven! Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de test negatief is en het wel raak is, maar dat het nog iets te vroeg is, dus je mag altijd blijven hopen tog..!! En dat van je moeder vind ik wel erg bijzonder hoor, dat ze dat zo zei! Mijn vriend is nu ook niet thuis, maar ik test ook gewoon elke dag.. kan gewoon niet wachten..
Geen dank hoor Leuk een dvd! heb de naam ook ff opgeschreven, vind het altiljd leuk om zulke dvd's te kijken dus dat ga ik zeker ook ff kijken. Vanavond BABYBOOM! ook wekelijks de favoriet haha Ik heb idd wel veel symptonen die er op lijken maar kan er geen uitspraak over doen dat ik evt zwanger zou kunnen zijn. Dit kan ik pas zeggen als de test positief wordt.Toen ik nog aan de pil was werd ik altijd (vandaag dus) ongesteld. |Welke testen gebruiken jullie?? ik heb nu testen van matchcare ofzo.. via inet besteld maar geen ervaring mee. Als ik over een week nog niet ongi ben dan haal ik een clear blue of evt naar de huisarts bloed laten prikken maar zo ver is het nog niet Die rompertjes idd leuk, als ik zwanger ben dan ga ik voor de opa en oma ook rompertjes halen. Bij babydump hebben ze hele leuke met Ik ben opa zijn trots, Ik ben oma haar lieve knuffel echt schattig en dan met 2 speentjes van opa is the best en oma is the best en die dan ws in een klein koffertje verpakken en er een kaartje aan hangen: als ik groter ben kom ik bij jullie logeren maar geef het wel pas als ik weet dat de risicovolle periode dan achter de rug is. Jaja plannen maar laat ik eerst maar zwanger worden haha
Ik heb testen van www.zwangerenkids.nl heb daar de supergevoelige testengekocht heb er 9 gekocht en was 13,50 euro kwijt, als je de gewone koopt is het nog goedkoper.
Oke!! ze zeggen dat de testen ook 98% betrouwbaar zijn maar toch. Me mams heeft ooit toen ze zwanger was van mij ook negatieve testen gehad terwijl ze al 3 maand zwanger was zelfs bij de dokter was haar bloed test negatief, ongi bleef wel weg. Maar uiteindeiljk was ze dus wel zwanger, hopelijk niet erfelijk !! Maar daar ga ik niet van uit
Heb nu af en toe wel weer last onder in me buik, weer de trekkerig gevoel wat ik 1.5 week geleden ook had.Verdwijnt ook steeds weer, gister avond was het er ook toen dacht ik wordt ongi maar niet geworden
@ L4dy Ook erg leuk om oma en opa zo te verrassen idd! Mijn realtie is iet minder helaas.. Met mijn moeder opzich wel redelijk, maar met mijn vader geen contact meer en aangezien hun nog samen zijn maakt dat het nogal moeilijk soms omdat het ook niet wordt geaccepteerd. Ik kan ook niet over dit onderwerp praten met mn moeder, omdat ik weet dat ze het nooit goed zou keuren, hoe graag ze ook oma wilt worden. Mn zus is eind juli uitgerekend, waar ze ontzettend blij mee is.. Mrja ze zien mij nog steeds altijd als het kleine meisje, erg jammer!