dat is minder shwaty85... Ze weet ook niet dat jullie aan het proberen zijn? staat ze wel achter je relatie, achter je partner? Misschien is ze ook blij voor jou als ze hoort dat je in verwachting bent! STerkte er mee in ieder geval.. Lijkt me enorm lastig...
@ L4dy: Jeetje mina meid, wat ,mega spannend voor jou! Pffff leef met je mee hoor! Onzekere periode zo... Ik krijg steeds meer last van 'kwaaltjes' Behoorlijk moe en kriebelige ogen en sinds gisterenavond hoofdpijn. Maarja zoals die website al zei ook de klachten die kunnen duiden op een menstruatie, hoewel ik zelf het gevoel heb dat het nog wel eens raak zou kunnen zijn. Met vlagen voel ik me hetzelfde als bij mijn vorige zwangerschap......het is toch afwachten de aankomende dagen, maar als ik misselijk ga worden dan weet ik genoeg! ) )
Jeej wat spannend hier zeg!! Ik ga gewoon voor iedereen mee duimen! Ik dacht vanmiddag op me werk opeens: ik ben zwanger haha werd misselijk van bepaalde geuren etc. Maar ja ik moet nog een tijdje wachten en het kan ook nog steeds dat me lichaam me voor de gek houd! Blijven gewoon maar wachten! Gr.
Oh bij mij weet alleen me moeder dat we graag kinderen al willen.. Voor de rest hangen we het niet aan de grote klok.. Mocht het nu nog een tijd duren krijg je niet elke maand die vraag!
Zeker spannend!! voor iedereen hier Ik ga er gewoon van uit dat ik binnen nu en een paar dagen ongi wordt, daar ben ik al helemaal op ingesteld. (komt ook omdat het testen steeds negatief is) en mocht het uiteindelijk niet zo zijn dan is het mooi meegenomen.
heb ut met vriendlief er over gehad, over testen nu, of in de week dat ie weg is... Hij wil er graag bij zijn als ik test, dus zou een vroege test kunnen worden.. maar hij zegt ook nu stel het is raak.. dan stap ik zaterdag in het vliegtuig,vind ik ook niet fijn... en ik ook niet...
Ik ging gisteren bijna over mijn nek door de geur van chips met bbq smaak. Nu vind ik dat nooit lekker ruiken, maar gisteren werd ik er echt kotsmisselijk van, haha. Maar ik heb nog niet eens een ovulatie gehad, dus ik ben zeker nog niet zwanger Ik hou het allemaal op ontpillen, tot het tegendeel bewezen wordt. Speculatie heeft toch geen zin
Nee ze weten niet dat we aan het proberen zijn.. niemand van mijn familie heb ik het verteld, want krijg altijd kritiek wat ik ook doe en zeker weten bij deze beslissing.. Tog is de mening van mijn moeder erg belangrijk, dus ik hoop dat ze wel bijtrekt als het eenmaal raak is en ze aan het id is gewend. Ze heeft verder niks tegen mn partner, maar het is gwn meer in zn algemeenheid naar mij toe..Altijd al zo geweest..
doe ik ook.. ben nu 2 keer gependeld... die zeggen beide augustus, een jongen.. augustus zou dan de bevruchting zijn.. we wachten af!
Klinkt me heel bekend in de oren. Precies om die reden vertel ik het ook niemand. Zeker omdat mijn zus momenteel halverwege haar zwangerschap zit en ik er echt scheef op aangekeken word als ik ermee aan kom dat we ook aan het proberen zijn. Ik hoor de kritieken en zie de beledigde gezichten nu al... Ze horen het wel als het prijs is. Dan kunnen ze er toch niet meer omheen.
zou ik echt shit vinden als ik niet gesteund zou worden. Mijn vriendinnen weten niet dat we bezig zijn, mijn collegas daarintegen wel.. vriendinnen snappen het niet op 1tje na.. dus die heeft wel zon flauw vermoeden.. Ben blij er met collegas over te kunnen praten en ouders...
Heb m al gevonden.. Iemand trouwens ervaring met mensen die pendelen..? Heb het nu laten doen, maar ben erg benieuwd naar mensen die het nog meer doen om de uitslag te vergelijken
Je kan idd vragen of ze pendelen welke maand je zwanger raakt en welk geslacht het wordt.. Dit kan alleen niet in 1 vraag meestal, dus even apart van elkaar vragen.. Wel erg leuk om even uit te proberen hoor!
ja ik vind het ook leuk, pendelen kun je vinden wanneer je klik op forums en dan onderaan de pagina. Ze pendelen op of de bevruchting of op de maand van de positieve test... Ik vind het wel grappig! En zeker omdat 2 mensen onafhankelijk van elkaar de zelfde maand pendelen en het zelfde geslacht!!