Zo meiden, ik heb maar vast een deel 4 aangemaakt! Sta graag vooraan en bovenaan dus vandaar hahaha! Bijzonder dat we al bijna 4 jaar contact met elkaar hebben en dat het live ook zo goed met elkaar kunnen vinden!!!!! Hopelijk nog vele berichten en vele gezellige dates met nog meer kindjes!!! (niet van mij, ik ben klaar hahhaa)
Jojo: alles was weer redelijk snel aan de kant en gepoetst. Wat een club is het toch weer bij elkaar. Denk je dat het mee zal vallen zonder de meeste mannen, zit nog het huis vollllll. Maar wel super gezellig! Was de cake nog lekker? Zo te lezen op fb waren heel wat kindjes van slag gisteravond. Sneu. Gelukkig voor ons heeft Tim er geen last van gehad. Kris| hoe is het nu met Roos? Antibiotica gekregen? super: was leuk om je weer te zien. Kan zien dat je beter in je vel zit. En wat is Nick een makkelijk mannetje. Die gaat zo zijn gangetje en hoor je niet. Overigens sta er ik er helemaal van te kijken dat er helemaal geen oneindigheid is geweest tussen de kinders. bijzonder op deze jonge leeftijd!
Jaaah, een deel 4. Ik ben trots op ons. Gaaf hoor, alweer 4 jaar! Het was zeker gezellig gister en idd helemaal leuk om te zien hoe de kindjes samen spelen. Geniet elke keer weer van de kids en het worden er steeds meer! We passen straks niet meer in een van onze huizen Wauw, wat was Dean klein. Heb ik straks ook weer, kan het me niet voorstellen! Milan is helaas toch ziek geworden. Waarschijnlijk van zijn prikken van afgelopen vrijdag. Dat hadden ze al gezegd op het CB. Dus geen zorgen moeders, waarschijnlijk geen virus, maar zijn eigen afweersysteem. Hopelijk snel weer beter. Hopen dat Roos ook snel weer beter is. Je bent toch nog best laat naar de HA gegaan toch Kris. Is ze tussentijds beter geweest. Echt zo'n symptoom van oortjes. Heb je AB gekregen? Volgende keer ben je erbij hoor! Spannend morgen Manon! Laat je het weten? Toch wel benieuwd of het er een of twee zijn. Ik ga nog even surfen
Ah got die arme Milan welke prik heeft hij gekregen? Zeker die ellendige bmr prik? @jojo ja was ook ontspannen hoor, anders had ik Bietje wel ingelicht dat we weer moesten gaan, haha. Verder euhhhh ik vond het ook super gezellig weer. Blijft toch een bijzondere vriendschap toch, want zo kun je het inmiddels wel noemen vind ik. En wat zijn onze kinderen leueueueukkkkkkkkk
Ga ik nu ook ff surfen, terwijl ik eigenlijk notulen uit moet tikken, maar ben misselijk. En neeeeeeeee ik ben niet zwanger, ook wij zijn klaar.
Idd de BMR... Is zo te lezen wel vroeg dat hij er last van heeft. Het is nu de derde dag na de prik en volgens vele site ontstaan de klachten 5-12 dagen na de prik. Ach, whatever, hij is ziek. Waardoor of waarom maakt me niet uit, als hij maar snel weer beter is. Oh ben ook aan het surfen en erger me weer fijn aan het modelletje (zet haar naam maar niet neer om geen ruzie te krijgen, haha). Haha, duidelijk dat jullie er klaar mee zijn Jojo en Sab. Nou, ik kan ook wel zeggen dat hij doel twee gezonde kindjes is, dus daar gaan we voor!
Mmmm nu ga ik heel de nacht nadenken wel modelletje je bedoeld Mutz... Jeahhhh deel 4...morgen reageer ik even (hoop ik) op jullie en over roos
Haha ga ik ook ff kijken Mutz. En ik hoop niet dat ik jullie heb aangestoken. De misselijkheid heeft zich omgetoverd tot iets anders helaas, bleeehhhh
Ahhh nee Sab, jij nu toch ook. Sterkte. Dat wordt niet stoeien in de sneeuw. Ie rottige bmr ook. Volgens mij wordt ieder kind er ziek van. Beterschap Milan. Manon, vandaag echo tijd toch. Spannend,
Natuurlijk wist ik wie je bedoelde, hahaha. Inderdaad geen sneeuw voor mij vandaag, maar morgen ligt het er vast ook nog wel. Dan maar even sleeën. Manon hoe was t bij de echo?
Balen dat je ziek bent. Ik heb een mega koortslip, is ook niet alles. Dan liever thuis onder een deken totdat 'ie over is. Ook benieuwd naar Manon....
Hey meiden, hier alles goed hoor! 1 kleine garnaal gezien met kloppend hartje. Ondanks dat het op een garnaal leek gaan we het onze Eskimo noemen vanwege zijjn tijd in de vriezer. Aan de ene kant leuk een tweeling maar wij zijn toch blij dt het er 1 is en ook voor ons is dit meteen de laatste. Ja ook als dit nog fout gaat hebben we besloten dat we niet meer verder zullen gaan....Nogal een beslissing maar we staan er beide achter. Maar natuurlijk gaan we alleen uit van het goede en heb ik ergens rond 29 aug (de uitgerekende datum meteen maar even genoemd) een mooi gezond kindje in mijn armen. Jammer dat er zoveel zieke kindjes zijn nu met die leuke sneeuw. Tessa wordt ook verkouden maar was nog goed genoeg om vandaag in de sneeuw te spelen en te sleeen. We waren vandaag de hele dag bij opa en oma dus vandaar mijn late reactie trouwens. Zijn er nog wel kids hier die lekker in de sneeuw hebben gespeeld? En wat vonden ze er van? Tes kon alleen maar hard lachen haha en vond het leuk om ermee te gooien en er doorheen te schoppen. Ook de slee was leuk maar vooral toen ze te moe werd om te lopen. Daarna heeft ze ook een heerlijk uurtje geslapen hihi. Fijn dat jullie date weer zo gezellig verlopen is en dat ook de kids het zo goed met elkaar kunnen vinden! En idd alweer het 4e topic... Heeft iedereen het al gevonden??
Gefeliciteerd manon! Hartstikke mooi nieuws. Kleine eskimo maakt het goed. Geniet ervan. Jaaaa ik heb het volgende deel ook gevonden. Deel 4 pfff wat kunnen wij lullen, hihi. Mutz: wij weten allemaal wel wie je bedoeld denk ik hahaha....... Oooh die verrekte bmr prik. Bah, Nick was daar ook zo ziek van. Beterschap! Smits: lief van je dat je ziet dat het beter gaat met me. Klopt namelijk als een bus! Lief ook dat Tim zijn speelgoed zo goed heeft gedeeld zondag. Gelukkig sliep Nick (voor de verandering) als een roosje na de drukke dag! Sab: hoest met jouw ellende?? bah buikgriep.....(word gelijk misselijk hahaha) Hier voel ik me af en toe erg ellendig Ik heb nu 3 cursus dagen (morgen de laatste) met een groep nieuwe collega's. Allemaal fijne mensen. Maar niemand die weet hoe moeeeeee en misselijkkkkk ik ben. Ik ben gewoon niet helemaal mezelf. Pffff.... 1 van de collega's moest gister voor de zoveelste keer plassen. Dus zei ze"nee ik ben niet zwanger hoor"ik mompelde nee hahaha ik wel. Hoorde ze (gelukkig) niet, en ze ging vervolgens plassen. Ik red het net om mijn ogen de gehele dag open te houden en in de middag denk ik alleen nog maar; niet spugen, niet spugen.... Ben blij als ik het straks kan delen met mensen. Zo verder weet ik het niet meer....ga mijn bed opzoeken. Nog 1 dag cursus......hoe overleef ik die nou weer?
Manon wat heerlijk een kleine eskimo erbij. Die moet gewoon blijven zitten. Lekker van gaan genieten nu. Krisje hoe gaat het nu met Roos? Zo te lezen hebben jullie een fijne dag gehad zondag. Leuk dat de kindjes ook zo fijn met elkaar hebben gespeeld. Jojo hoe gaat het nu eigenlijk met Dean en zijn voeding? En vindt Charlie het allemaal even spannend met het kleine broertje? Super laatste cursusdag voor jou. Wanneer had jij ok alweer een afspraak bij de VK? En is dat dan meteen met een echo? Hier alles nog steeds rustig. Nog geen kwaaltjes (even afkloppen), maakt het wel een beetje onwerkelijk. Heb het gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben, op iets gevoeligere (.)(.) na. Vandaag gaat mijn zus naar het ziekenhuis om de vliezen te laten doorprikken. Ze had maandag al 4 cm, maar nog helemaal geen weeën. Ze wil niet langer wachten, want ze slaapt echt al een hele tijd niet meer goed 's nachts. Dus waarschijnlijk later vandaag opnieuw tante.
Loestig...wat leuk om vandaag tante te worden!! Gefeliciteerd dan maar alvast! Ben ook wel benieuw naar de naam straks. Weet je al of het een neefje of nichtje wordt? Jammer dat je nog weinig kwaaltjes hebt maar ook wel fijn aan de anddere kant. Zoooo dubbel he... Ik hoor van veel dat de kwaaltjes pas vanaf de 7 weken komen dus voor jou nog alle kans erop...geniet tot dan maar van je kwaaltjesvrijezwangerschap want ik ben kotsmisselijk en moeeee...is ook geen pretje Super...ik voel me net als jij eigenlijk. Doordat wij IVF hebben gedaan zijn mijn collegae op de hoogte en dus ook van mijn zwangerschap nu. Jammer dat je nog niets kwijt kunt nu...ga je het na de echo vertellen of bij de 12 weken? Hoe is het trouwens met jullie buikjes zo bij de tweede?? Ik kan het voor niemand meer verborgen houden. Ik lijk wel 3a 4 maanden zwanger. Sommige broeken pas ik al niet meer en sommige shirts zijn te kort...wat gaat dit snel! Ook bij de echo viel me op dat om de kleine heen heel veel ruimte is, dus dat mijn baarmoeder al aardig groot is! Ik had wel verwacht dat het iets sneller zou gaan, maar zo snel!
@Manon: goed om te horen dat alles goed is met jullie Eskimo. We gaan er natuurlijk gewoon vanauit dat alles goed blijft gaan. Best een heftige beslissing om, mocht het toch mis gaan, volledig te stoppen. Betreft mijn buik: de meiden vroegen zondag waar mijn buik was en dat met 17 weken, dus dat zegt denk ik wel genoeg. Ik heb nog echt een bescheiden buik en denk dat veel mensen het ook nog niet zien. Ligt aan wat ik aan heb. Heb wel gewoon zwangerschapskleding aan, gewoon omdat ik ook zo blij ben metmijn nieuwe kleren en het zit lekker, haha. @Super: Bah, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om het verborgen te houden. Hopen dat je deze laatste cursusdag goed doorkomt. En wat heerlijk om te horen (en te zien) dat het zo goed met je gaat! @Loes: fijn dat jij geen last van kwaaltjes hebt. Zo heb ik ook al weken nergens last van, dat is heerlijk. Blij dat er nu dan toch een buikje begint te komen, anders zou ik het niet geloven (en dat hij af en toe shopt). Joehoe, bijna weer tante. Altijd leuk. Ook benieuwd naar de naam en het geslacht natuurlijk. Ga weer even verder aan het werk. Woensdag is mijn minst favoriete dag aangezien ik dan alleen op kantoor zit. Aan de andere kant, morgen nog een half dagje en dan weekend (heb ik zin in)!