Meiden hier dan ook weer even een kort berichtje van mij! Ik vind het zo lastig in te haken, omdat ik na het lezen vaak de helft weer vergeten ben! Even een update van mijn kant en hopelijk kan ik daarna weer inhaken! Hier gaat alles goed! Onze oudste topic "baby" Wordt volgende week alweer 3!!!!! Ze is er erg mee bezig en er (net als mama vroeger) erg onrustig door! Ook hier is de speen aan een ballon de lucht in gegaan! Nu de luier nog... Charlie is verder echt een wijs dametje. Ik geniet zo van haar!!! (en soms kan ik haar wel achter een groot stuk behang plakken hoor hihi)! We hebben een basisschool voor haar uitgezocht. Dan wordt ze ineens wel erg groot hoor!!! Met Dean gaat het ook de goede kant op! Hij krijgt nu Neocate voeding en sindsdien heeft hij nog amper kramp en huilt hij veel minder! Hij groeit ook ineens als kool! 5 febr woog hij nog maar 4265gram en afgelopen maandag heeft hij de 5 kg aangetikt! Heel blij mee, want dat schriele mag er nu wel af! Je merkt wel dat hij zodra er ook maar een scheetje dwars zit, hij gelijk compleet over zijn toeren is. Hij moet echt vertrouwen krijgen in zijn eigen lijfje. Leren dat ongemak niet hoeft te blijven of tot pijn zal lijden... Ik vind het hartverscheurend dat zo'n klein mannetje daar nu al zo duidelijk mee worstelt!!! Verder is hij zooooo vrolijk en als hij lacht smelt ik! Het is echt een lekker ding en ik ben waaaanzinnig trots op hem! Het is flestijd en daarna bedtijd, want ik ben doodmoe na mijn eerste werkweek weer!!!
Helaas heb de griep te pakken. Kan alleen maar slapen, slapen, slapen en hopen dat die pijn in mijn kop en longen minder wordt.
Smits wat balen!! Beterschap ermee. Ik zit op het randje nu. Niet helemaal fit maar ook (nog) niet ziek. Gelukkig de komende dagen vrij. Hoest met het plofkipgevoel zal wel plaats gemaakt hebben voor algehele malaise...... Mutz: wat een pech heb jij met Milan zeg. Bah niet leuk hoor. Hoe gaat het verder met je bekken? Ik heb zo'n pijn in mijn onderrug wat uitstraalt naar mijn rechterbil. Auwie vandaag geen pretje. Morgen naar de vk dus zal eens even wat advies vragen. Sab: geen idee of ik het gehaald heb...hoor het pas binnen nu en 6 weken......fijn nog even geduld hebben dus. Ik kan ook niet inschatten hoe ik het heb gedaan. Wachten dus.......Hoe is het gister gegaan op Maja haar kamer? Ben wel nieuwsgierig of er wat is!! Jojo: gewoon alweer een week gewerkt. Waar blijft de tijd? Goed hoor dat Dean zo lekker groeit. Oh hier ook een speenloos kind. Wilde hem gewoon niet meer dus weg ermee. En al 2 weken niks meer over gehoord haha!! Kris: lekker dat je meer kan werken. En druk met de bruiloft plannen, leuk hoor. Loes: Nick heeft ook een fase gehad dat hij niet wilde slapen. Ik ging dan even naast zijn bed zitten en vertelde dat als hij goed ging slapen we dan eendjes konden gaan voeren of naar oma ging. (ja het zit tegen chantage aan) dat werkte prima en nu gaat hij bijna altijd weer zonder mokken slapen. Misschien het proberen waard bij Sam? Hier weer heerlijk thuis. Pfff wat kun je je ellendig voelen zonder je kind en kerel haha....gelukkig gaat ook dat weer voorbij en ben ik er weer vanaf. Wel al een aantal dagen pijnlijke onderrug met vandaag wel erg veel pijn in mijn rechterbil. Morgen naar de vk dus dan even vragen of zij wat weet. Zal wel advies fysio worden?? Oh en mijn buik.......................de term plofkip komt ook hier wel in de buurt. Niet normaal hoe snel hij nu groeit. Zal snel proberen een foto te posten. Oh en ik voel nu al een paar dagen gekriebel in mijn buik en vandaag met de angelsound het hartje voor het eerst gehoord
Ah Smits, dat is niet fijn. Heel veel beterschap en hopelijk straks weer (plof)kipfit. Super, jeetje nog zo lang wachten? Dat werkt ook niet echt motiverend zeg, maaaaaaar je bent weer lekker thuis. Balen dat je last van je rug hebt. Hopen dat je vk je ermee kan helpen. Loes, Sam alweer aan t slapen 's middags? Hier twee kinderen met buikgriep, ben de hele dag al poep en spuug aan t opruimen en niet te vergeten te wassen. Zaterdag zijn er twee vrouwen geweest die hebben Maja haar kamertje bekeken. Er hing een hele onrustige energie en een van die vrouwen viel zowat om zo duizelig werd ze ervan. Die energie was waarschijnlijk nog van de vorige bewoner, die had namelijk Gilles de la tourette. Nu is het gezuiverd. Verder was er een grote Surinaamse vrouw (geest) op haar kamertje. Dit is Maja haar moeder uit een vorig leven. Maja is haar toen afgepakt en nu kwam ze haar dus terug halen. Deze is nu ook verdwenen. Verder krijgt Maja regelmatig bezoek van haar grote neefje Jona, maar dat maakt haar niet onrustig. Hij stond nu ook bij haar bedje te gluren toen we er bezig waren. Op Mirza zijn kamer was alles rustig. Zijn Gids was er wel, maar die is heel rustig. Mijn slaapkamer is ook even bekeken en gereinigd. Geloof het of niet maar Maja heeft wel doorgeslapen en is niet meer onrustig. Eens kijken of dit ook zo is als ze weer helemaal beter is.
Sab sterkte met twee zieke kindjes!!! Wat eng zeg wat ze tegen kwamen op maja haar kamer!! Brr kippenvel....mooi dat jona er ook is. Ben benieuwd if het gat helpen, de eerste nacht alvast hoopvol.
Getver Smits, beterschap. Mag nu wel eens klaar zijn, dat ziek zijn bij iedereen. Sab: jij ook beterschap voor je kleintjes. Wat bijzonder van die geesten en de energie. Mooi idd dat Jona er is! Hopelijk slaapt ze nu goed. Hoe kwam je erop om dit te proberen? Super: ik heb ook last van mijn onderrug wat trekt naar mijn billen en benen. Zijn dus mijn banden en dit kan (hoeft niet) BI worden. Nu een band voor mijn bekken voor wandelen, lang staan, boodschappen enz. Geeft wel steun. Hopen dat het niet erger wordt. Wat zei je VK? Ik mag morgen weer. Wat heerlijk dat gekriebel hè? Jojo: leuk weet eens wat te lezen. Je hebt het maar druk en zwaar gehad de afgelopen tijd. Wel fijn om te lezen dat je zo geniet van Dean en Charlie. Hoe bevalt werken? Hier: vanaf woensdagavond een paar dagen alleen met Milan. Mario gaat naar Oostenrijk skiën. Vind het best een beetje spannend dat hij weg is, niet om alleen te zijn, maar meer het idee dat hem iets overkomt. Maar dat stop ik weg en laat hem lekker genieten en hoop dat het snel weer maandag is
Smits: hoe gaat het nu met je? Hopelijk wat beter??? Sab: sterkte met je zieke kind(jes). Las dat er weer hoge koorts is. Is wel een keer genoeg geweest nu toch? Mutz: Alles was goed bij de vk. Ik heb waarschijnlijk ischias (beknelde zenuw door sneel groei bm) Ze kon mijn bm ook al goed voelen. Zou zomaar over een paar weken weer vanzelf over kunnen gaan. En als het erger wordt ga ik de fysio contacten. Hopen dat dit het is en geen banden/bekken klachten. Zou balen zijn als jij BI gaat ontwikkelen. Ongezellig dat Mario gaat wintersporten. Ik zou mij om precies dezelfde redenen druk maken hoor.
Mutz: zo'n denker ben ik dus ook. Altijd bang dat er iets gebeurt. Gelukkig dus nog geen bi. Nietvdat dat de klachten minder maakt. Sab. Slaapt Maja nog steeds door. Super: lastig ook zo'n kwaal. Ben kort van stof, heb geen puf om lang te reageren. Gaat iets beter. Alleen de klote verkoudheid wordt maar erger. Neus zit muurvast en de holtes worden ook steeds gevoeliger, blechhhh
Sab: hoe gaat het vandaag met mirza? Wat zal je geschrokken zijn! Arm mannetje. Sterkte Smits: klinkt nog niet echt lekker! Beterschap
Hij heeft een rustige nacht gehad. Is om 20.00 aan de sonde gegaan met ORS. Om 1 uur over op voeding en om zes uur weer gespuugd. Hij is wel beter aanspreekbaar dan gisteren, maar ben bang dat hij nog niet mee mag. En inderdaad ben me kapot geschrokken. Je kostbaarste bezit zo te zien, dat doet pijn. Hij is zo ziek en zielig, bleh
Och jeetje sab, heel heftig hoor. Weten ze wat hij heeft? Hoop zo dat het vandaag weer beter gaat. Ik duim voor jullie! Sterkte xx
Sab jeetje dat is schrikken. Hoe gaat het nu met Mirza? Smits jij beterschap. Hopelijk ben je snel weer beter, of misschien inmiddels al helemaal beter. Super gelukkig geen BI. Ga jij een geslachtsbepalende echo doen, of wacht je tot de 20 weken echo? Wij weten het nog niet of we het willen weten. Vorige keer wisten we het ook niet.
Sab...jeetje Mirza in het ziekenhuis?? Wat is er gebeurd? Ziek en uitgedroogd? Hopelijk gaat het beter nu en mag hij snel weer mee naar huis. Loes...een geslachtsbepalende echo...ja daar zat ik ook al over na te denken. Maar dan moeten wee hem nu laten doen anders is het straks zo 20 weken en heb ik toch wel een echo. Wat zijn nou die 3 weekjes, toch? Wij wachten tot de 20 weken echo. Verder alles goed. Geen kwaaltjes? Krisje...druk met de voorbereidingen! Heerlijjk hoor. Je gaat een drukke maar leuke tiijd tegemoet. Alles goed met Roos? En op je werk naar je zin? Vind je het moeilijjk om Roos dan ineens achter te moten laten nadat je er zo lang elke dag voor haar was? Ik vond het toen de eertse twee weken lastig maar daarna was ik er al aan gewend. Heb je ook nog gesolliciteerd tussendoor? Smits...jij dus ook chronisch verkouden? Hier hetzelfde verhaal. bijholtes steeds vol, nu de ander weer pfff. Wordt tijd voor mooi weer he! Houd je het verder wel vol? Hoe is het verder met de kwaaltjes? Enne hoe lang moet je nu nog want je hebt geen banner...Is Tm al helemaal aan het idee gewend dat hij gezelschap krijgt? Super...heb je je examen gehaald? En he bah...Ischias...daar zit je nu helemaal niet op te wachten. Jij ook een angelsound? Leuk he! Hier ook hoor en lig vaak eventje te luisteren hihi...(niet te vaak natuurlijk) @ hier...alles goed op de volle neus na dan...Tessa vandaag naar het CB geweest. Ze is klein(82cm) en licht(9900gr), onder het gemiddelde en tegen de ondergrens aan maar wel een stijgende lijn dus toch helemaal goed gekeurd gelukkig. Ach, ik was precies hetzelfde vroeger en been ook een grote meid geworden haha. Mijn buik groeit hard. Ik zit alweer aan de zwangerschapsbroeken. Volgende week mag ik weer naar de VK en dan drie weken daarna alweer de 20 weken echo...ik twijfel toch wel aan zo'n geslachtsbepalende echo hoor, lijkt me toch ook wel leuk om het nu al te weten....peins, peins, peins...
Hoi hoi, Even ego. Mirza mocht vandaag weer lekker mee naar huis. Nu thuis weer verder aansterken en hopen dat hij snel weer de oude wordt. Vanmorgen wilde hij wel even spelen in de speelkamer in het ziekenhuis, arme mannetje stond te zwalken op zijn benen. @manon Mirza heeft dinsdagochtend een koorststuip gehad en is met de ambulance afgevoerd en in het ziekenhuis opgenomen. Daar is hij twee nachten geweest. De koorts kwam waarschijnlijk door de buikgriep en een lijfje wat helemaal op is kan dat niet meer aan. Ik was bij hem dat hij die stuip kreeg. Nou ik hoop het nooit meer mee te maken, wat een nachtmerrie zeg, brrrr. Zo weer even een update. Voor de zieken heel veel beterschap en wat de geslachts bepalende echo betreft zeg ik DOEN!! Hihi
Sab..ah jakkes bah wat vreselijk om mee te moeten maken. En ook voor Mirza natuurlijk. Zo klein en dan zoiets en ook nog in het ziekenhuis moeten blijven slapen. Wat fijn dat hij vandaag weer mee naar huis mocht! Geef hem maar een dikke knuf van me.
Hieperdepieperdepiep...............HOERA!!! Jeeej Charlie is alweer 3 jaar. Gefeliciteerd!!!!!! Sab: wat lijkt me het toch eng een koortsstuip. Bah! Wel fijn om te lezen dat Mirza weer vooruit gaat. Pfff zieke kindjes wat een drama toch. Smits: hoe gaat het met je? Al een beetje opgeknapt? Loes: Ik heb morgen de geslachtsbepaling Ik kan echt niet wachten tot de 20 weken. Al heb ik toch echt geen voorkeur deze keer maar ik wil het gewoon weten. Zou het knap vinden als je weer tot het einde wacht. Manon: ik draag al vanaf week 10 positiebroeken haha ik groei alle kanten op! Nog steeds snotterig! Bah.....Licht meisje is Tessa...maar Nick woog ook steeds te weinig en zat tegen de onderste lijn. Hij eet toch echt als een bouwvakker dus tja......Examenuitslag hoor ik binnen 6 weken dus wachten.... Zeg, wanneer begint de lente nou eens.............
Alweer 3 kaarsjes op de taart voor Charlie. Lijkt me wel leuk, ze begint dat nu al een beetje te snappen dat jarig zijn. Gefeliciteerd Manon ik dacht eens even kijken wat Sam toen woog, maar wij zijn toen bij 1 jaar en 24 weken naar het CB geweest. Dus dat was iets eerder. Maar wat heel grappig was, Sam was toen 82 cm en woog 9900 gram. Haha hoe toevallig. Niet fijn dat gesnotter van jou. Ik heb ook weer oorpijn en keelpijn. Hoop niet dat het doorzet, maar ben er bang voor. Inderdaad Super, waar blijft die lente..... Sab gelukkig is Mirza weer thuis. Ik hoop ook nooit zo'n koortstuip te hoeven meemaken. Lijkt me echt super heftig. En hoe slaapt Maja op haar gezuiverde kamertje? Super jij dus morgen de echo, ik dacht al dat jij het eerder wilde weten, vandaar ook mijn vraag. Wij hebben het gisteren gehad over het wel of niet willen weten. Waarschijnlijk gaan we weer gewoon wachten tot de bevalling. Ach op zich maakt het niet uit, want het blijft altijd spannend. Het kamertje van Sam blijven we toch gebruiken. En mijn zus heeft allemaal jongens, dus kan ik kleding van haar lenen voor het begin. En van Sam heb ik natuurlijk ook nog kleding van het begin. Mutzie en Smits hoe is het bij jullie? Krisje druk met de voorbereidingen voor de grote dag? Wanneer is dat eigenlijk? Gelukkig jij bent zeker volop aan het genieten. Hoe gaat het met jullie? En de rest, jullie zijn ook erg stil. Druk druk druk of gewoon even geen zin?