Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    SAb: hoe gaat het met MIrza? Hopelijk weer een beetje opgeknapt?

Smits: ook weer beter?

Jojo: heb je nou gister Charlie haar verjaardag gevierd of vandaag? (zit in de nachtdienst dus ben een beetje de dagen kwijt) dus hoe was het of veel plezier! Al gewend aan je haar? Ik vind het nog steeds stoer.

Zo gister een mooie echo gehad. Wauw! Ik zal zo even een plaatje delen. Helemaal verliefd. Heerlijk om weer zo'n minimensje te mogen aanschouwen. Verder twee nachtdiensten gehad en die vallen mij zwaar. Nou ja over twee weken nog 2 en dan stop ik met de nachten. Het gaat goed met werken. Ik draai lekker mee.

Fijne zondag!

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Niet heel scherp maar wel te zien volgens mij.

Bijgevoegde bestanden:

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: mooie echo zeg! Maarre, en en en

Ik hou het kort, het gaat nog niet echt geweldig.

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gok op een knul

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits: nog steeds niet fit, balen. We houden het geslacht geheim. Afgesproken dat we zeggen dat we het helemaal niet willen weten. Dit deden we bij Nick ook. Toen vertelde ik het hier wel gewoon. Maar er is nu veel minder contact en interesse in elkaar ( en dat is geen verwijt, naar niemand) Daarom besloten het voor mij te houden. Hopelijk voel je je snel weer beter!

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo Super ik wilde vragen wat doe jij op dit tijdstip online, maar je had natuurlijk nachtdienst. Hele gave echo trouwens. Is dat zo'n 3D echo? Snap je keuze om het geheim te houden wel hoor. Hier gaan we het waarschijnlijk niet weten, dus dan blijft het ook geheim. Zou wel grappig zijn als we straks allebei een meisje of jongentje krijgen. Zeker omdat we maar een dag verschillen.

Smits jij nog steeds niet beter. Hier snotter ik ook heel de dag en vooral de nachten zijn hel. Ik heb vannacht amper geslapen. En voor de fun dacht Sam laat ik eens lekker vroeg wakker zijn. Dus dat werkt echt mee. Hopelijk jij snel weer beter. Hoe ver ben jij eigenlijk met je zwangerschap?

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: nee geen nachtdienst, gewoon een rotnacht :( Zou idd leuk zijn als we hetzelfde geslacht krijgen en dan ook nog op dezelfde dag haha. Jij dus ook aan de snotter gatsie! Knap hoor dat jullie de nieuwsgierigheid kunnen bedwingen!

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Jij dus ook geen goede nacht gehad super. Last van je rug/bilspier? Hopelijk vannacht voor ons allebei een betere nacht.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: beter geslapen de afgelopen nachten? Ikke wel gelukkig. Ik had last van de overgang van nachtdienst naar weer gewoon. Mijn bil/rug gaat wel goed. Denk dat de vk wel gelijk had met ischias. Het komt plotseling en het gaat ook plotseling. Hoe gaat het met jou?

Verder niemand?

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier nog steeds ziekenboeg. Dus even in mijn eigen wereldje, pfff

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeetje Sab! Snap dat je even niet verder dan thuis leeft. Wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest je ventje zo te zien.... Beterschap en sterkte!

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh Sab wat een gedoe bij jullie zeg! Nog steeds ziekte. Hoop echt dat het snel beter gaat het is nu wel eens genoeg geweest!! Sterkte

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super hier ook weer goed geslapen hoor. De verkoudheid is gelukkig weer voorbij. Lijkt me best moeilijk dat wisselen van diensten zoals jij dat moet. Ik ben toch al zo'n slechte slaper. Denk dat ik heel moeilijk met die ritmewisselingen kan omgaan. Knap hoor. Maar gelukkig voor jou ook nog maar heel tijdelijk.

Sab niet fijn dat jullie nog steeds zo ziek zijn. Je steekt elkaar natuurlijk constant aan. Hoe is het nu met Mirza? Of is hij degene die nog steeds ziek is. In ieder geval veel beterschap.

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja Loes hopelijk nog een week of vier nachtdiensten en daarna alleen ochtend en avond. Komende week is helemaal drama dan heb ik donderdag en vrijdag nachtdienst en kom daar dus zaterdag uit dan ga ik zondag de ochtenddienst in 😱 . Dat wordt wel ff zwaar.....maarja nog even doorbijten. Weet jij al tot wanneer je werkt tot 4 of 6 WK voor de datum? Ik denk tot 4.... Zeg ik nu!

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Pff Super dat klinkt inderdaad heftig. Gelukkig nog maar een paar weken. Ik ga denk ik weer 4 weken voor de datum verlof nemen. Vorige keer heb ik dat ook gedaan en dat beviel goed. Heb jij het kindje al eens gevoeld? Ik nog niet, maar heb de placenta ook aan de voorkant liggen.

Manon hoe gaat het bij jou? Heb jij het kindje al gevoeld?

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik wil ook gaan proberen tot vier weken voor te werken. Heb gelukkig in juni nog drie weken vakantie dus daarna nog een paar weken. Ik voelde Nick al kriebelen met 17 weken deze al vanaf 15 weken. Ik herken het nu ook. Wel leuk en fijn om te voelen. Jammer dat jij het nog niet kan voelen. Lag bij Sam ook je placenta ervoor?

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Ja bij Sam lag de placenta ook aan de voorkant. Weet alleen niet meer wanneer ik haar precies voor de eerste keer voelde. Moet ik eens nakijken. Ik heb in juli ook nog 2 weken vrij dus dan is het ook zo verlof begin augustus. Lekker in de zomertijd veel vrij te zijn.

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Heerlijk hè? Vrij in de zomer!! Komt weer goed uit! Morgen komt bij ons de eerste aannemer kijken. We gaan verbouwen voor de babykamer :) Ben benieuwd wat het gaat kosten! Weet je al wanneer je de 20 weken echo hebt? Ik 19 april. Best weer spannend vind ik.

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Wij zijn hier ook druk aan het verbouwen, maar dan voor de kamer voor Sam. Die gaat naar de zolder toe. We zijn al een tijdje bezig, maar mijn vader doet alles. Daardoor duurt het wel wat langer. Ik heb op 15 april mijn 20 weken echo. Altijd weer spannend.

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jammer dat het nu echt wel een beetje over is met ons forum. Ik kijk elke dag nog even of er nog een reactie is, net als velen van ons waarschijnlijk doen. Maar helaas geen reacties meer.

Loes: jij 15 april de 20 weken echo. Spannend hoor. Ik vind het deze keer veel sneller gaan allemaal. Nu weer in de nachtdienst. Pfffff heb het echt gehad. Mijn chef reageert niet op mijn mail dat ik geen nachten meer wil na de 20 weken. Lekker slecht van hem! Ga vannacht een baasje hoger mailen. Dit is niet gezond voor een zwanger lijf. En dan kom ik morgen eruit en heb ik zondag weer ochtenddienst en een uur minder vanwege de klok. Kan wel janken......maar we bikkelen door.....

Deel Deze Pagina