Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaa. Tim van harte gefeliciteerd. Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad.

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon: wat leuek nog een meisje! Fijn dat alles in orde is en je placenta zal vast goedkomen.

Super: kijk dat is altijd fijn, offertes die meevallen. Homeland verwacht je in de zooi te zitten?
    Ben b,in dat wij dat allemaal achter de rug hebben.
    Een tandje zachter spinnen lijkt mij idd wel verstandig. Gelukkig geeft je lichaam het goed aan, ondanks dat het vervelend is.

Sab. Ojee afscheid nemen....... Mijn neefje had/heeft daar ook zo'n problemen mee en gaat nu op verzoek van psz 4 dagdelen daarnaar toe. Dit om problemen op school straks te voorkomen.
    Bedanktvoor je kaartje. Tim vind post geweldig! Zondag zijn verjaardag gevierd. Het was zo leuk. Geweldig als je kind weet wat jarig zijn inhoud.
    Gisteren zijn we naar de dierentuin met een minder leuke afloop.
    Ongelukje met Tim zijn voet/been op de glijbaan. Hij heeft duidelijk pijn en lopen gaat niet. Overleg gehad met de arts en deze adviseerde om de nacht aan te kijken. Nou dat was dus een k*t nacht. Zo eerst naar de huisarts.

Mijn mam komt binnen, doeggggggg

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...nog gefeliciteerd met Tim...hopelijk is hij lekker verwend met veel speelgoed:D. Jammer dat Tim zo gevalles is, hopelijk valt het mee zo bij de dokter en is er niks gebroken. Laat je het nog weten? Geef hem maar een dikke knuf.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oei Smits, hopelijk valt het mee met Tim zijn been. Wat hebben jullie aan hem gegeven als cadeau?

Wat betreft het afscheidnemen, zodra is uit het zicht ben is het snel over. De juf was hartstikke trots op hem vorige week. Als je natuurlijk bijna drie jaar bij alleen maar bekende zit kan ik het me wel voorstellen hoor. Hij vindt hetwelk helemaal leukoplast school zoals hij dat noemt dus dat is mooi meegenomen.

Succes bij de huisarts.

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier trouwens een ziek meisje op de bank...houd het ooit op:(. Vanmorgen wat vroeg wakker en een beetje lamlendig, niet willen eten, niet willen lopen en spelen en ineens geeft ze over. Zo over Bart heen die op punt stond naar zijn werk te gaan. Dat werd dus verkleden;).
    Jammer want het wordt best mooi weer. Ik had wel lekker met haar naar buiten gewilt want we hebben een speelhuisje alvast voor haar verjaardag gekocht voor in de tuin compleet met schommel en glijbaan(als je googles op smoby speelhuisje met schommel dan kom je hem tegen). Ze vind hem helemaal fantastisch! Misschien vanmiddag toch nog even hopelijk:).

Heeft iedereen een fijn weekend gehad trouwens zo met dat heerlijke zonnetje? Hiier dus genoten in de tuin met het huisje:D.

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gisteren nog foto's laten maken van Tim zijn beentje en gelukkig geen breuk te zien. Rust houden is nu belangrijkste. Op zich geen probleem want hij heeft zoveel last dat hij vanzelf wel rustig doet.

Manon, leuk he zo'n huisje. Tim heeft ook een speelhuisje gehad. Beterschap voor Tessa.

Sab: dat hoor je vaak he dat het binnen een minuut over is als pa of ma wegzijn. Wel leuk voor Mirza om zo lekker met veel leeftijdgenootjes te spelen. Maja ook alweer bijna 1 jaar. Gaat zo hard. Jij liep vorig jaar, hoe ik nu loop, grappig.

Super: nr 2 al binnen?

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits': gelukkig niks ernstigs met Tim zijn beentje. Heeft hij er nog last van? En jij verlof, toch? Heerlijk geniet er van. Offerte 2 nog niet binnen dus we gaan voor offere 1. Hopelijk in mei beginnen, duurt maar 4 dagen.

Sab: hoe gaat het met Mirza o de psz? Hopelijk wat rustiger afscheid?

Loes: alles ok bij jullie?

Manon: Tessa alweer beter? Gaat lekker bij jullie.

Hier een druk weekend gehad. Wij vierden onze verjaardag dus een huis vol tot diep in de nacht. Volgende dag flinke rugpijn. Nu gelukkig weer wat beter. Toch maar wat rustiger aan doen!!

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...wat lees ik, alweer je verlof ingegaan...jeetje wat gaat het toch snel, geniet ervan meis. Fijn dat Tim zijn been niet gebroken is!

Super...wanneer gaat bij jullie de verbouwing beginnen? Wij zeer waarschijnlijk op 13 mei en 4 en 5 mei komen mijn schoonouders helpen behang afhalen, spullen opzij zetten/inpakken en afdekken e.d. pfff gaat druk worden...maar ben al wel superbenieuwd naar het resultaat!

Hoe is het met de rest??

@hier...Tes is lang ziek geweest en zelfs gisterochtend gooide ze haar ontbijt er maar weer eens uit. Al met al is ze wel een eind opgeknapt dus vandaag maar naar de opvang gedaan ondanks dat ze nog knap hangerig kan zijn tussendoor. Ze bellen als het echt niet gaat is de afspraak. Bart werkt vandaag thuis dus die gaat haar dan halen.
    Ikzelf ben ook niet op mijn best, constant het zuur, slecht slapen en dus overdag een dood vogeltje. Morgen moet ik weer naar de VK dus ben benieuwd naar mijn bloeddruk en ijzer dit keer. Vorige keer al niet best en heb het idee dat het niet veel beter is geworden ondanks de roosvicee ferro en de appelstroop...

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jaaaaaaaaa ik ben geslaagd voor het examen van 6 weken terug!! Woehoeeeeee...ook weer gehad.

Manon: jeetje wat is Tessa lang ziek geweest. Bah niet leuk hoor. Last van je bloeddruk? Mijne was van de week 100/50 ook al zo laag. Maar dat had ik bij Nick ook dus dat voelde ik al. Hopelijk kan de vk je helpen!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Netjes Super!:)

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Wat goed Super! Gefeliciteerd.
    Stom dat die andere aannemer niets meer an zich laat horen. Kan ik mij zo aan ergeren. Onze aannemer moet hier nog problemen oplossen en laat ook niets meer an zich horen. Kan nog een vervelende kwestie worden.

Manon: bij helpt het enorm om de juiste combinaties voeding te eten, waardoor deze sneller verteren in de maag. Misschien ook iets voor jou, zie het boek de levensstijl methode van asja.
    Wat gaan jullie doen met de verbouwing?
    Succes bij de vk

Idd alweer met verlof. Men wat is dit snel gegaan.
    Tim zijn been gaat iets beter. Lopen gaat hij langzaam steeds meer doen, alleen is hij nog echt mankenelis. Zo sneu.

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Sorry meiden dat jullie niks meer van me gehoord hebben. Heb het dan ook wel druk met Lizzy. We hebben jammer genoeg een meisje die erg veel huild. Eerst had ze erg last van krampjes, ik geef borstvoeding en ben venkelthee gaan drinken. Nu heeft ze naar mijn idee geen krampjes meer. Lizzy slaapt zeer weinig overdag, ze is dus zooo moe waardoor ze alleen maar huild. Nu ligt ze ook weer te huilen in de wieg. Zo zielig en lastig dit. Heb haar al ingebakerd maar ook dit helpt niet. Soms weet ik het ook ff niet meer...heel de dag in het gehuil knap je niet van op haha Vrijdag gaan we een week op vakantie met mijn ouders, broers en zussen enz. Erg fijn want dan heb ik dus veel hulp haha. Heeft er iemand tips? Laten huilen helpt niet, zelfs na 2 uur huilen in de wieg valt ze niet in slaap. Alleen als ik haar in slaap wieg maar als ik haar dan overleg in de wieg is ze binnen 5 minuten wakker.

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Verder is het een heerlijk meisje hoor...ben helemaal verliefd!!! Ze groeid goed en heeft vorige week haar 1e inentingen gehad. Ze begint heel af en toe te lachen, hiervoor moeten we wel ons best doen maar het begin is er. Ze gaat al naar kledingmaat 62 en vind het zo hard gaan. Gelukkig heb ik voorlopig nog verlof, moet pas 10 juni weer werken.

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeetje Gelukkig, in dat opzicht dus geen gemakkelijk meisje. Het slapen bij je en wakker worden als je haar weglegt herken ik wel. Helaas heb ik geen tips want daar kwam ikzelf toen ook niet uit. Ik zat dus hele dagen met haar op de bank terwijl ze bij me sliep. Toen ze eenmaal wat meer zelf kon doen ging het huilen over. Het zegt trouwens niets over later want Tess slaapt nu juist heel erg graag in haar bedje:). Als het nog steeds krampjes zijn raad ik infacol(o.a. te koop bij Prenatal en ik dacht ook Kruidvat maar dat weet ik niet zeker) aan en als ze gegeten heeft over haar bovenrug wrijven, dit helpt het boertje te laten komen. Ook kun je een paar keer de trap op en aflopen met haar voor een goede boer. En als ze toch krampjes heeft haar buikje tegen je borst aanhouden en dan je hand onder haar billen en haar zacht op en neer bewegen. Zo masseert je borst haar buikje zonder dat jij een lamme arm krijgt en ze ligt ook nog eens lekker warm dicht tegen je aan wat ze waarschijnlijk fijn vind. Dit zijn dingen bij bij Tes goed hielpen.
    Bij de een werkt dit en de ander dat dus het is even uitvogelen wat voor haar goed werkt. Waarschijnlijk hebben de anderen hier weer andere tips die voor hun kids goed hielpen.

Lekker dat je nog even verlof hebt, hopelijk met veel mooi weer vanaf nu:)

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gelukkig, ben je l bij de ha geweest. Kan evt verborgen reflux zijn. Haar bedje iets schuin zetten kan al iets hebben, maar medicatie is wel nodig.
    Om koemelkallergie uit te sluiten zou ik volledig alle koemelk uit je eigenvoeding schrappen. Koemelk zit vaak nog 3 wkn in het kleine lijfje, maar verbetering met wel snel zichtbaar zijn.
    Tim bleek ook koemelkallergie te hebben zonder uitslag op zijn huidje te hebben. De symptomen zijn dus niet altijd even duidelijk.
    Succes en heel veel sterkte! Dit is loodzwaar. En vergeet niet, je mag je echt k*t voelen.

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig wat erg dat Lizzy zo moet huilen.Maar gelukkig geniet je ook van haar mooie momenten. Ik ga nog een hele andere tip geven. Ik heb dat bij mijn schoonzus meegemaakt en het hielp enorm. Ze had ook een huilend kind en ze vroeg zich af waar het mee te maken had. Uiteindelijk wees iemand haar op de osteopaat. Blijkbaar kan tijdens de bevalling (wat natuurlijk ook voor het kind een hele onderneming is) soms een nekwerveltje bekneld raken. Dat zie je zo eigenlijk niet, maar een osteopaat kan dat wel voelen. Daar kunnen kinderen enorme last van hebben. ZIj is een paar keer daar geweest en geloof het of niet, maar het was wel verholpen en haar zoontje was ineens een heel ander kind. Maar de tips van Manon en Smits zouden natuurlijk ook kunnen helpen, aangezien je niet weet wat het is.
    Heel veel sterkte en blijf inderdaad van de mooie momenten genieten. Trouwens heeft ze na het eten ook dat ze erg moet huilen? Kan ook best zijn dat je een heel hongerig kind hebt. Bij een eerste volg je heel erg de algemene (voedings)adviezen, maar misschien moet je meer gaan volgen wat je hart je ingeeft. Ik weet het is moeilijk, maar als moeder merk je meer aan je kind dan al die bureaus bij elkaar.

Ik reageer later op de rest, heb het even heel erg druk. Maar laat binnenkort echt weer van mij horen.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig wat vervelend dat Lizzy zo veel huilt. Helaas heel herkenbaar. Bij Nick kwamen we er na 4 maanden achter dat hij koemelkallergie had. Die huilde tussen de 13 en 15 uur per dag. Je hebt al veel tips gehad lees ik. Ik zou ook even een paar dagen bijhouden wanneer en hoelang ze huilt. Dan krijg je een beter beeld van haar huilen. Ook kun je dat dan aan de ha of cb laten zien. Zoals smits al zei helemaal niet gek dat je je rot voelt en dat het zo zwaar is. Dat is het namelijk ook!!
    Probeer ook voor ogen te houden dat het echt weer over gaat! (dat zag ik namelijk niet meer destijds) Hopelijk wat tips waar je mee uit de voeten kan.

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik heb heel veel aan het boek 'Regelmaat en inbakeren' van Ria Blom gehad. Je hoeft geen boekenworm te zijn om het te kunnen lezen, er is namelijk een verkorte versie beschreven. Inbakeren hoeft ook niet in dit boek, strak een dekentje over haar heen is soms ook voldoende (ik gebruikte de Puckababy).
    Bij Milan was het niks medisch en puur vermoeidheid. Ik had binnen no time een heerlijk slapend kind.
    Ik hoop natuurlijk dat jij ook snel een oplossing hebt gevonden. En ja, kan me voorstellen dat je gek wordt van een huilend kind, betekent niet dat je minder van haar houdt. Het komt goed, echt!! Geniet maar van de goede momenten. Sterkte!

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Meiden hoe gaat het met jullie? Iedereen van het mooie weer en de zwangere buiken aan t genieten? Smits trek je het nog een beetje? Ik wacht vol spanning af wanneer het gaat gebeuren. :))

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hè Sab: hier alles ok. Druk geweest n.a.v. het overlijden van mijn oma. ( de moeder van mijn moeder) Nu is de rust weer een beetje wedergekeerd gelukkig. Verder behoorlijk dik en rond haha. Zal morgen een foto posten! 23 wk alweer. Zit ook al op een smitsbaby te wachten!!!

Deel Deze Pagina