Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh super wat vervelend. Gecondoleerd met je oma. Hoe heeft je moeder erop gereageerd?
    en dik en rond? Dat wil ik zien, haha. Voor jou dus liever geen warme zomer? En wat schiet het alweer op hè 23 weken. Gaat alles goed verder? Geen gekke kwaaltjes.

Ik denk dat baby Smits de 13e komt of net als Maja vorig jaar op Moederdag.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat zou een heel leuk moederdagcadeau zijn zeg! We wachten met spanning af!

Super..gecondoleerd..wat een rot nieuws...wel fijn dat je dik en rond wordt:D. Hier ook een dikke ronde..er wordt gezegd ,jeetje waar moet dat naartoe' ,'je hoeft zeker niet lang meer' en 'weet je zeker dat het er geen twee zijn' kllinkt dat bekend?:D

Gelukkig..hoe is het nu met het huilen en slapen?

Hier ook alles goed en druk met de voorbereidingen van de verbouwing en de vakantie. De verbouwing begint zaterdag al dan komen ze de schoorsteen slopen...spannend! verder is al het bahang in tessa d'r kamer al weg en het behang in de woonkamer.
    Ook de tuin is aan de beurt geweest en straks na onze vakantie ook de voortuin nog en de kamer van de meisjes afmaken.
    En oh ja..vandaag geprikt op suiker. Als ik over twee dagen niks hoor is het goed en anders is het dus zwangerschapssuiker. Voor degene die niks weten. Ik viel steeds flauw en mijn ijzer is weer goed op peil dus dat kan het niet zijn, nu hoop ik dat het ook geen suiker is en dat ik 'gewoon' oververmoeid was ofzo...

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jeetje Manon, dat is ook meteen een flinke klus zo te lezen. Word je niet helemaal kriegel van de rommel? Of is het nog te overzien?

Wat vervelend dat je steeds flauwviel zeg, dat zal wel eng geweest zijn. Hopen dat je suiker inderdaad goed is. Krijgt Tessa een kamertje met een speciaal thema? Waar gaat jullie vakantie naar toe?

Hier druk met de voorbereiding van Maja's eerste verjaardag. Ze is maandag jarig, maar we vieren het zaterdag. Mirza heeft er in ieder geval heel veel zin in, hahahaha.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @Sab..met de rommel valt het wel mee gelukkig. Er staat een doos met spulletjes ingepakt van de wand die in de woonkamer gedaan gaat worden en In Tessa d'r kamertje hebben we alles weer teruggezet alleen wat spullen van haar ingepakt en even weggezet. Het ruimt ook wel lekker op want je komt toch weer dingen tegen waarvan je iets hebt van 'wat moet ik hiermee', en die gaan dus meteen weg haha.
    Tessa d'r kamer krijgt geen thema maar wordt een echte roze meidenkamer nu zij hem samen met haar zusje moet gaan delen. Witte meubeltjes, knalroze behang en zacht roze behang met paisley en een paars Duette gordijn(verduisterend). Dat laatste is een dubbele plissé zodat je de touwtjes niet ziet en deze kun je ook in het midden van het raam hangen. In de woonkamer komt deze ook maar dan niet in het paars natuurlijk;)
    Voor de nieuwsgierigen:
    Hier het behang met paisley:
    Esta Jimbo 115824 | Esta Jimbo | www.behangwereld.nl
    en de nieuwe kedingkast:
    Coming Kids
    en boekenkast
    Coming Kids

Nieuwe commode wordt een lwit adekastje van Ikea waar we dezelfde knoppen op gaan zetten als op de kledingkast zodat hij erbij past. de knoppen hebben we bijbesteld bij de kast en hebben we al in huis zelfs.

Tessa's nieuwe bed had ik her al besproken(Ikea) en is hetzelfde als Sam haar bed he Loestig:D
    We hebben besloten Tessa even te laten wennen aan haar nieuwe kamer voor we haar ook nog gaan laten wennen aan haar nieuwe bed, dus daar wachten we nog even mee tot een maandje na haar verjaardag ofzo.

Oh ja..van de week ook het geboortekaartje besteld, was weer zo leuk om uit te zoeken!

Da vakantie wordt twee weken drenthe, land van Bartje in een stacaravan. Het is een grasveld waar de caravans in het rond staan om een speeltuintje heen. Leuk voor Tes en ook leuk omdat er dan waarschijnlijk meer kids zullen zijn. Het lijkt meer op kamperen dan een gewoon huisje. En wij zijn eigenlijk echte kampeerders dus vandaar deze keuze...

Jeetje..Maja alweer 1 jaar!! Wat gaat dat snel. Heb je een mooie 1 jaartaart besteld of zelfgemaakt en krijgt ze ook een 'sla-taartje'...hoe ga je het aanpakken? Verwacht je veel visite?

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo daar ben ik ook weer eens. Afgelopen week op vakantie geweest naar de Beekse Bergen en natuurlijk nog steeds druk met de verbouwing van de zolder. Je spaart wel geld uit als je het zelf doet, maar ik moet zeggen als ik het nu weer zou moeten doen koos ik voor een aannemer. Ik ben het echt beu. Maar gelukkig ligt de vloer er nu bijna in en het laatste stukje behang wordt vandaag gedaan. Dus dan nog plintjes plaatsen en kunnen we beginnen met inrichten. We kwamen nu alleen tot het geweldige idee dat onze eigen slaapkamer ook wel een ander vloertje kan gebruiken. En ook de kledingkast is wel aan vervanging toe. Dat hebben we toen met de verhuizing niet aangepakt dus willen we nu nog doen. Tja je blijft bezig. Maar vandaar een beetje minder actief hier. Ik lees wel mee en heb nog wel contact gehad met super.

Super hoe gaat het nu met je. Heb je het verlies van je oma al een beetje een plaatsje kunnen geven. Blijft zo verschrikkelijk, zeker omdat het de moeder van je moeder is.

Manon jeetje jij ook met een flinke klus bezig. Wordt in ieder geval een gezellige meidenkamer. Wanneer ga je met vakantie? Ik las dat je naar Drenthe gaat, maar heb even gemist wanneer je gaat. En hoe is het nu met het flauwvallen? Geen last meer van hopelijk. MIsschien heb je gewoon een lage bloeddruk, dat kan natuurlijk best tijdens een zwangerschap. Een vriendin van mij had dat ook. Hopelijk is het geen suiker.

Sab jij gaat alweer naar de 1e verjaardag van Maja. Niet te geloven wat is dat jaar snel gegaan. Hoe heb je het zelf ervaren zo'n eerste jaar in verhouding met het eerste jaar van Mirza? Zal vast nog sneller gaan als bij een eerste, of niet?

Zo ga zodadelijk naar het werk toe, maar ik ben in ieder geval weer een beetje bij. Haha. En nu maar wachten op Smits.....

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab:helaas bijna geen reactie van mijn moeder. Wat het ook wel weer extra confronterend maakt. Ik ben bij deze uk inmiddels al 5 kilo zwaarder dan ik nu bij Nick was :$. Ach ja gelukkig was ik al mijn extra gewicht bij die zwangerschap ook snel weer kwijt. Hopelijk bij deze ook. Verder geen tot weinig kwaaltjes gelukkig. Zo nu en dan pijn in mijn rug. Dan weet ik dat ik weer even moet dimmen haha.
    Die Maja alweer een grote meid aan het worden. Wat gaat het toch snel. Nog plannen voor een derde?

Manon: lekker drukke boel bij jou met al dat verbouwen. Je schiet al lekker op met alles. Ik ben deze zwangerschap wat traag. Haha moet alles nog regelen. Verbouwing komt volgende maand en dan alles maar voor elkaar maken. Ik heb heel leuk uiltjes behang uitgekozen en ga daar zelf nog uiltjes bij haken voor aan het bedje.

Loes: ben wel weer een beetje bijgekomen. Maar wat ik je al vertelde leek ze zo op mijn moeder en daar kon ik echt van genieten. Even een beetje mijn mams terug. Helaas is dat nu ook voorbij en gaat mijn moeder ook weer achteruit. Woensdag hadden we 's middags een ijsje gegeten en dan vraag ik haar 's avonds wat we die middag ook alweer hadden gedaan en dan weet ze het gewoon niet meer :(
    Verder gaat het goed. Bij jou ook? Voel nu echt duidelijk getrappel. En de kleine is nu gedraaid dus voel het nu echt goed bovenin mijn buik. Fijn hoor. Lekker vakantie gehad dus en druk met verbouwen!! Wij hadden al voor aannemer nr 1 gekozen alleen kregen we gister toch nog de offerte van nr 2 binnen. Scheelt gewoon 600 euries!!! Dus nu even kijken of we nog onder nr 1 uit kunnen. Volgens mij heb je na een overeenkomst nog 8 dagen bedenktijd ofzo. Nou ja we kijken wel.

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden, leuk weer eens wat te lezen, dacht bijna dat we elkaar vergeten waren (op wat reacties op FB na dan ;)). Ben er zelf ook erg slecht in hoor, kijk wel altijd even of er nog wat te lezen is.

Sab: als eerst gecondoleerd met je oma. Wat verdrietig. Moeilijk omdat ze zoveel op je moeder leek en ook dat je moeder er weinig tot geen reactie op geeft... Sterkte met dit verlies.
    Alweer 23 weken! Wat gaat het hard (vind je het zelf ook?). Heerlijk he, om die kleine te voelen?
    Balen dat die tweede offerte zo laat kwam. 600 euro is wel de moeite om te wisselen!

Wat een verbouwingen trouwens bij de zwangere dames. Ik ben blij dat wij dat vorig jaar hebben gehad, hihi.

Manon: nog geen zekerheid dus over het flauwvallen... Hopelijk geen suiker.
    Kamer ideetjes voor Tessa zien er leuk uit.
    Wij gaan ook naar Het Land van Bartje. Wij zijn er het weekend van 25 mei. Wanneer ben jij er?

Sab: wauw, wat gaat het toch snel bij Maja! Alweer één jaar. Alvast een fijn feestje morgen.
    Moest lachen om de vraag van Sab of je nadenkt over een derde, ik geloof dat jij (en jojo) wel het duidelijkst zijn over geen derde geloof ik :) (toch?).

Smits: heb je al even gesproken. Nog geen mini Smitsje, maar wel al aan het oefenen met voorweeen. Spannend hoor!

Loes: ook druk met verbouwen dus. Knap hoor, dat jullie alles zelf doen. Ik zou ook gek worden! Ondertussen wel aan het genieten van de kleine in je buik?
    Lekker vakantie gehad in de Beekse Bergen? Erg leuk ook voor Sam!!

Hier gaat alles goed. Nog twee weekjes werken en dus nog 6 weken wachten. Tja, de kleine is een beetje dwars. Eerst in stuit, toen gedraaid, maar nu waarschijnlijk weer in stuit. Over 1,5 week waarschijnlijk een echo hiervoor. Hopen draait hij vanzelf nog. Heeft hij iig nog tijd en ruimte voor, dus goede hoop.
    Verder ben ik bij deze (nog) later met regelen dat bij Milan. Ik heb nog geen kaartje, de kamer staat in elkaar maar daar is alles mee gezegd. Ach, ik heb niet zo snel stress, haha. Komt wel goed.
    Verder is de tuin nu ver af. Nog wat plantjes misschien, maar kan met plezier in de tuin zitten.

Iedereen alvast een fijn weekend. Ik ben al lekker vrij sinds gisteren. Hopen op een beetje lekker weer!

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz...ach op deze manier hebben we wel allemaal echt iets te zeggen en te lezen toch, als je minder komt heb je meer te vertellen meestal;).
    Ik heb je een sms gestuurd met de datum die wij gaan:)

Loestig...het klopt dat je gemist hebt wanneer wij gaan want ik zet dat niet graag op internet...
    Knap dat jullie de verbouwing zelf doen hoor. Bart heeft 2 linker handen dus dat zal hier niet snel gebeuren haha. En ach..als je toch bezig bent neem je je slaapkamer toch gewoon even mee;).
    Met flauwvallen gaat het nu goed maar ik heb me weleens beter gevoeld...ik heb idd ook een erg lage bloeddruk erbij, laatste keer 105/60. Dinsdag weer naar de VK en dan hoor ik de uitslag en ben ik wel benieuwd naar mijn bloeddruk weer. Hoe voel jij je eigenlijk?

Super...wat erg dat je ma zo snel achteruit gaat. Probeer te genieten van de dingen die je samen met haar doet ook al is ze ze later vergeten. Op het moment dat jij vraagt wat jullie hebben gedaan weet ze het niet maar misschien heeft ze wel heldere momenten nog als je er niet bij bent en herinnerd ze zich misschien toch wel wat flarden nog. En het belangrijkste is dat jullie nog wel leuke dingen samen kunnen doen toch en dat jullie het op dat moment leuk hebben samen...
    600 euro scheelt idd heel veel..wij hadden ook 1 offerte die erg hoog lag tov de andere, het scheelde meer dan 1000 euro. Het was een groter bedrijf en nu hebben we een kleiner en via een bekende, dat vind ik ook vaak fijn.

Krisje...hoe is het, ik bel je van de week wel ff. Het afspreken komt helaas steeds wat tussen he...we maken gewoon een nieuwe afspraak! X

Smits...je houd de spanning er nog steeds in hoor!

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hier alles rustig en kalm...weinig nieuws. Ivo zijn moeder gaat alleen erg achteruit. Snel reacties

Super gecondoleerd en jammer dat je mam snel achteruit gaat...

Sab have fun met het feestje...

Loestig je bent er bijna met de verbouwing.. Nog even door bijten!

Smits' en mutz al gesproken

Manon hoor je wel ;)

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ok nog even snel de beloofde foto. Later meer want ik ben aan het werk.

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      3
  11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: gecondoleerd met je oma. Verdrietig om dierbare te moeten missen en al helemaal je oma in deze situatie. Sterkte ermee!
    Mooie buik heb je! Volgens mij is die al groter dan die van Mutz......?
    600,- euro verschil is wel een hoop. Benieuwd hoe het afloopt.

Manon: ook lekker bezig. Hahaha wat is dat toch met zwangere en verbouwen.......

Loestig: wat een gedoe he zo'n verbouwing. Over een tijdje ben je vergeten hoeveel tijd en erfenis het heeft gekost en ben je alleen maar trots op het resultaat.

Sab: Maja gewoon alweer 1 maandag. Veel plezier morgen, zal een drukke boel worden.

Mutz: je tuin is echt leuk geworden!!!!!heerlijk genieten.

Kris: s6 met afbouwen

En iedereen veel plezier zondag.
    Zal mij benieuwen of het Moederdag wordt met 1 of twee kindjes. ...........

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden hier ook weer eens een reactie van mij! (schaaam)

Super, gecondoleerd met je oma. Wat maak jij toch altijd een hoop narigheid mee als je zwanger bent :( Je hebt wel een prachtige buik zeg!!! Hij zit zo mooi laag!

Manon, wat een super leuk behangetje! Begrijp ik het nu goed dat jouw meiden straks een kamertje gaan delen? Is dat omdat je geen extra kamer meer hebt of omdat er een werkkamer moet blijven? Ik heb t een keer eerder gelezen maar weet het even niet meer!
    Spannend zeg hopelijk geen suiker, maar het zou wel fijn zijn een (behandelbare) oorzaak te vinden voor het flauwvallen denk ik.

Sab, tot morgen ;)

Mutz wat is jullie tuin onwijjjjs gaaf geworden zeg! Kan zo in een tuin magazine! Ben stik jaloers! Ben nu ook wel benieuwd naar jouw buik hoor! Ik krijg de kriebels van jouw relaxte houding whahaha wat als de kleine nu besluit te komen aaaahhhh (ok ok dan moet hij nog in het zh blijven dus dan is er nog genoeg tijd enz enz ;) ) Je gaat niet over een paar weken nog een nieuwe auto kopen aan de andere kant van het land he??
    Snapt Milan een beetje dat hij grote broer gaat worden?

Kris, sterkte met Ivo zijn moeder...

Loestig, jeetje jullie blijven bezig in huis, maar zo is het wel helemaal af en dat zal ook wel rust geven! Ga jij ook nog een buikfoto posten??? Ben benieuwd!

Smits wat gaat het nu spannend worden! Gek he dat je nooit zo ver zwanger bent geweest van Tim! Kan me voorstellen dat je wel een btje ongeduldig aan het worden bent hoor! (of valt het mee?) Nog een moederdagkindje zou wel gaaf zijn!!!! Heel veel succes iig met die aller laatste loodjes!

Hier erg druk met de kindjes en alle emoties die daarbij komen kijken.

Charlie is zindelijk ondertussen en daar ben ik super trots op! Ook zit ze op dansles en elke week sta ik met tranen in mijn ogen te kijken hoe ze haar best staat te doen en staat te genieten! Verder een echt 3 jarige bijdehante peuter puber haha maar wel heel gezellig hoor!

Dean wordt groot en is echt een lekker mannetje aan het worden. Wel nog steeds erg onrustig en zodra hij ook maar ergens last van heeft dan gilt hij weer uren achter elkaar en is ontroostbaar. Het lijkt erop dat hij toch een trauma heeft opgelopen in de eerste 12 weken van zijn leven. Het kan zijn dat hij hier in zijn peuter jaren last van gaat krijgen. Hij kan angst voor pijn gaan krijgen enzo, maar goed dat zijn zorgen voor later.
    Hij ontwikkeld zich lekker en is net als zijn moeder gek op eten haha! De hapjes gaan er makkelijk in en op zijn beentjes beginnen er rolletjes vet te komen! Zo fijn!

Met mij een beetje gedoe met mijn ouders. Houdt me erg bezig en ook ben ik hoogstwaarschijnlijk eind oktober mijn baan kwijt doordat het zooo slecht gaat in de kinderopvang. Hopelijk gebeurd er een wondertje en mag ik blijven.
    Verder geniet ik van mijn lieve kindertjes en ben ik trots dat ze het zo goed doen!

(en nu bijhouden jojo ;) )

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zo staat er dagen niets en zo is er opeens een boel te lezen en dus te reageren.

Super, wat een prachtige buik heb je zeg, wow. Als ik dat zie, dan...... Whahaha nee hoor grapje. Het is goed zo. Ik heb me na Maja zo verrot slecht gevoeld, dat wil ik nooit meer meemaken. Verder genieten we volop van deze twee schatjes en is alles nog goed te overzien. Praktisch en financieel. Maaaaaaaaaar.......mocht het toch zo zijn dat ik ooit nog eens zwanger zou worden, dan is het kindje van harte welkom. Ik ben er namelijk van overtuigd dat een kindje jou uitzoekt als ouders, dus dan moet het gewoon zo zijn.

€600,- is inderdaad wel een aardig verschil. Kun je weer een hoop leuke baby dingen voor kopen.

Succes met werken morgen. :)

Manon, pfff zou er doodsbenauwd van worden van dat flauwvallen, maar goed daar zit ik ook voor in therapie, haha. Maar serieus het lijkt me niet fijn om je niet lekker te voelen. Alvast een fijne vakantie.

Kris: even een dikke knuffel voor jou en Ivo. En wat heb je toch een prachtig grietje. Ik krijg altijd een glimlach als ik foto's van haar voorbij zie komen.

Loestig: poeh wat kun je dat verbouwen zat zijn hè. Dat ik van Maja zwanger was zaten we hier ook in de troep, bah, maar het resultaat wordt vast prachtig. Weten jullie nog steeds niet wat jullie gaan krijgen?
    En wat betreft het eerste jaar. Dat is echt niet normaal zo hard gegaan. Ik was net nog foto's aan het kijken en weet het nog alsof het gisteren was. Heel bizar.

Mutz: die tuin van jullie vind ik echt super mooi. Ik wil ook!! Hahaha. wie weet ooit. En wanneer kunnen we van jou een mooie foto van je buik verwachten?

Smits: Moederdag is een hele leuke dag om te bevallen hoor. En het makkelijke is,is dat je (schoon)moeder bij jou langskomt. Hihi. Hoe is het met Tim zijn been? Heeft de fysio iets gedaan?

Jojo: ik zie jullie morgen. Gezellig.

Ga ik nu nog even het cadeau inpakken. Kom er net achter dat dat nog niet gedaan is, haha.

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon, ik heb gewoon over jouw bericht onder die van mij heen gelezen. Super leuk dat behang voor de meiden kamer. En dat grote bed komt vanzelf toch, er zijn geen leeftijdsgrenzen voor volgens mij. Mirza ging ook "pas" met 2,5 naar een één persoonsbed over.
    Heerlijk even twee weken eruit. En ik ben gek op kamperen en voor kinderen is het zo leuk, heerlijk die vrijheid.

De taart hebben we laten maken. Het is een stapel taart en Maja krijgt een mepper. In tegenstelling tot Mirza denk ik dat Maja hem behalve stuk knijpt ook nog op gaat eten, hahaha. Verder wordt het moet mega druk, maar een gezellige drukte. En nu ga ik echt inpakken.

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Toch altijd leuk om weer bij te lezen. En ja, het is wat je zegt Manon, zo hebben we veel meer te lezen dan wanneer we dagelijks/wekelijks posten.

Dank jullie voor de complimenten over de tuin. Ben er ook erg trots op. Is voornamelijk zo dankzij manlief hoor. Hij is echt de groenevingersman. De aankleding qua potjes, posters en kussens is dan weer mijn ding. Wat een duo! :D

Haha jojo, dat je nog weet dat ik vorige keer op de één na laatste dag om een auto ben geweest midden in het land! Zal het dit jaar niet doen ;) Maar idd, als hij nu komt, dan lig ik nog wel even in het ziekenhuis, dus komt ook alles goed. Ga alleen binnenkort even zijn eerstedags shirtje wassen. Dat is dan wel weer mijn controlding: hij moet dan ding aan die dag, haha! Verder komt het wel goed.

Pff, heftig jullie kleine mannetje. Fijn dat het nu beter gaat, maar het is niet altijd makkelijk (geweest) wat ik allemaal heb gelezen. De toekomst is iets voor later. Nu maar eens genieten.
    Wat gaat het slecht in de kinderopvang he? Hoor het veel om me heen. Hopen op een wonder!!
    Moeilijk dat het niet lekker loopt met je ouders. Praten jullie nog wel?
    Sterkte!
    Genieten jullie meisje. Wat is ze toch al groot. Leuk hoor dansen!

Sab: ik ga zo mijn best doen op een buikfoto (zal m even moeten maken. Nog maar de tweede deze zwangerschap *schaam*).
    Veel plezier vandaag met de drukte! Heerlijke meid heb je toch en wat een haar!! :$

Morgen zou een leuke dag zijn Bir!

Ok, ga nu eerst eens die foto maken en posten!

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    34,5 weken.jpg

Ben druk aan de poets vanmorgen, dus niet op mijn outfit letten, haha. Tja, die 11 kilo zitten overal onder mijn buik (lees: benen, billen) haha! Nog niet ingedaald, maar dat is wel te zien dacht ik zo.

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Vergeet ik nog op de buik van Super te reageren. Mooi buikje hoor! Idd al een behoorlijk buikje als je m met mijn buik vergelijkt :) Leuk hoor!

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Smits is er al iets aan het rommelen of blijft het nog akelig stil? Benieuwd of je nog een moederdagverrassing gaat krijgen.

Super wat een mooi buikje heb je. Het gaat bij een tweede wel wat sneller hè? Dat vind ik ook. Heb je al uitgezocht of je nog onder de offerte uitkunt die je hebt toegezegd? Het scheelt toch een hoop geld en zou leuk zijn als je dat ergens anders aan kan besteden. Wanneer willen jullie eigenlijk starten met de verbouwing? Van je moeder is wel heel heftig. Hopelijk zijn er toch nog momenten die ze zich later kan herinneren. Is voor jou en je vader vast heel erg moeilijk. Komt ze nog wel eens thuis of zijn jullie daarmee gestopt?

Manon wat fijn dat je weer wat minder flauwvalt. Lijkt me geen pretje. Hopelijk gaat het steeds beter, want je moet toch nog wel even. Hier gaat alles goed. Tot nu toe weer een zwangerschap zonder hindernissen. Dit hoop ik weer vol te houden tot het einde. Wat leuk dat je al een bezig bent met de geboortekaartjes, ik heb daar nog niets aan gedaan. Binnenkort ook maar eens over nadenken.

Mutzie wat een mooi buikje, wel heel bescheiden. Jij wordt ook maar niet dik. Kan ik ergens je foto's bewonderen van je tuin, ben wel nieuwsgierig geworden. Heb je jezelf al stiekem verdiept in de geboortekaartjes of wordt dat echt laatste moment werk voor jou? Ach nog tijd genoeg ;) haha. De Beekse Bergen was trouwens erg leuk. Echt een ideaal park met kinderen (tenminste als ze zelf al een beetje kunnen klimmen op glijbanen anders ren je er de hele dag achter aan). Het is wel een park waar je moet zijn met mooi weer, want anders is er wel weinig te doen. Maar Sam had echt de tijd van haar leven.

Jojo jouw meisje op de dansles. Lijkt me leuk om dat klein spul bezig te zien. Wat gaat het toch hard. Post binnenkort eens een foto van jullie leuke kinderen. Ben benieuwd hoe Dean er nu uitziet. Ik zal binnenkort even een foto posten van mij buik. Moet er nog een keer een maken, want de anderen zijn niet meer zo recent.

Sab hoe was het 1e verjaardagsfeestje van Maja? Heeft ze zich goed vermaakt?

Hier begint het eind van de verbouwing in zicht te komen. De vloer ligt en we langzaamaan begonnen met inrichten. Deze week weinig tijd om er verder iets aan te doen, maar komend weekend hopelijk weer verder gaan. Morgen gaat Sam voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Laat het wel weten.

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Mooi buikje Mutz. En die 11 kilo zie ik nergens terug hoor. Sommige hebben altijd mazzel, hahaha.

Spannende de psz Loestig. Ben benieuwd hoe Sam het vindt. Gaat ze op jullie werkdagen naar het kdv of iets anders? Feestje van Maja was zeer geslaagd. Lekker druk en een kleine speelgoed ontploffing precies in het midden van de kamer, haha.
    Morgen is ze echt jarig, helaas moeten we dan allebei werken. Ach het is niet anders, gelukkig heeft ze het zelf niet door, hihi.

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    HIEPERDEPIEP HOERA VOOR MAJA!!!

Later vandaag meer reacties van mij.
    En ja het is nog rustig.........................

Deel Deze Pagina