Sab gefeliciteerd met Maja!!!! Wat zag ze er jarig uit he op haar feestje en ze vond het allemaal wel best zo leuk!!! Charlie heeft besloten dat Mirza haar beste vriend is hahaha zo lief hoe die twee toch altijd weer samen spelen!!! Jut en Jul! Smits het wordt spannend!!! Wanneer is-was nu ook alweer de exacte uitgerekende datum? Ik zit zo met de 17e in mijn hoofd maar dat kan ik ook heeelemaal verkeerd hebben hahah! Loestig fijn dat de verbouwing eindelijk tot een eind komt!!! Hopelijk straks alles helemaal naar jullie zin! Geeft ook rust! Hier alles goed. Druk weekend gehad en dat merk ik altijd aan Charlie. Die is zo gevoelig dat het eigenlijk te veel voor haar is geweest. Niet luisteren, mopperen, brutaal en ooooveral om huilen. Lekker rustig aan maar op mijn 2 vrije dagen! (maandag en dinsdag) Dean heeft het allemaal goed doorstaan gelukkig!
Loestig: en hoe was het op de psz? Vond ze het wat? Manon: leuk behangetje zeg! Wat gaan jullie beneden doen? Ander behangetje? Of nog meer veranderingen Sab:Wat een super mooie tijd! Wat vond ze van haar klaptaartje. Voor Tim hadden we ook zo'n taartje, maar bij de volgende wordt het een gewoon een slagroomtaartje. Vind ik toch wat leuker voor de kleintjes, kunnen ze echt meppen. Jojo: 23mei is de officiële datum. Hoe gaat het nu tussen jou en je ouders?
Smits Sam vond het echt super op de psz. Ze zwaaide heel enthousiast toen ik weg ging en vertelde dat ze graag nog een keer terug gaat. Morgen mag ze weer, hopelijk vindt ze het dan net zo leuk. Nog even te gaan en dan heb je weer zo'n klein hummeltje in je armen. Leuk, leuk, leuk! Sab nog gefeliciteerd met Maja, gisteren was de echte grote dag. Toch nog een beetje kunnen vieren, ondanks dat jullie waren werken? Sam is op de dagen dat wij werken bij de opa's en oma's. Ze gaat nu op de dagen dat Ruben en ik thuis zijn in de ochtend naar de psz.
Verdorie vanmorgen heel een bericht getikt en iets verkeerds gedaan denk ik..niets geplaatst in ieder geval Sab wat een leuke taart(en) hadden jullie zeg!! zo te zien heeft ze ook heerlijk genoten (en jullie ook) Loestig fijn dat sam zo heeft genoten! Hopelijk morgen weer.. Smits xo je houdt het goed voel...laat die artsen die zeiden dat hij wel snel zou komen maar lekker wachten. Of ben je er zelf klaar mee?? Fijne avond meiden...
Kris:zo zie je maar dat artsen en vk ook maar wat zeggen...........Maar goed die kleine mag nu wel komen. Ben mijn buik niet zat en het gaat allemaal nog prima, maar ben het wachten zat en om eerlijk te zijn een beetje zonde van mijn tijd (jaja rare ik). Wil deze dgn liever gebruiken samen met de beeb. Nog een verzekering afgesloten voor de bruiloft?. Loes: wat fijn dat Sam het zomleuk vind op de psz Mutz:nog een weekje..........
Nog een weekje ja... Morgen half dagje, maandag vrij en dan t/m donderdag. Gek idee hoor. Ik wil ook dat hij eerder komt om zo meer tijd te hebben hoor! Tik tak....
Genieten jullie zwangere dames nu nog maar even van de "rust" van één kindje. De drukte van de nieuwe Beebie, komt echt wel hoor. Één tip.......ga veel heel veel op voorslapen, hahaha. Geintje hoor, snap dat jullie benieuwd zijn. )
Voorslapen? Mmmm das vannacht mislukt. 1.00 uur thuis en om 6.15 uur weer uit mijn bed. Zo lekker de keuken in om scones te bakken en dan de ochtend lekker theeleuten met een vriendin. Ing, trouwens 11 kilo!!!!!!!! Waar heb je dat gelaten. Neem aan dat het puur vocht is
Jeetje smits de 40 weken komen in zicht! Hopelijk komt hij snel. Ik vond het toen ook verschrikkelijk dat wachten en wachten en wachten. Lukt alles nog een beetje? Muts: hoe gaat het bij jou? Nog een paar dagen aftellen!! Lekker hoor. Voel je je nog goed? Oh en 11 kilo ? *houdt wijs haar mond" Loes: Vindt Sam het nog steeds zo leuk op de peuterspeelzaal? Vast wel. Verbouwen al een beetje klaar? Sab: Maja lekker verwend? Mooie taart had ze zeg! Hoe gaat het met jou verder? Hier beginnen ze volgende week maandag met de "verbouwing"! Gelukkig onder aannemer 1 uit kunnen komen. Dus geld en tijd bespaart!! Mazzeltje.....ben blij als ik aan de gang kan in de babykamer. Ik voel me goed alleen die verrekte rugpijn . Nick is weer een beetje zichzelf wat ook wel fijn is. Verder geen nieuws.
Tik tak, baby Smits waar blijf je nou? Hahaha. Ik zat net te denken dat Mutz en Smits zomaar op dezelfde dag zouden kunnen bevallen. Als Smits twee weken over tijd gaat en Mutz is te vroeg. Dat zou echt grappig zijn. Super wat fijn dat je onder die eerste uit kon komen. Scheelt toch weer een aardig bedrag. Wat was er met Nick aan de hand dan dat hij nu weer wat zichzelf gaat worden? Ik lees ook net pas dat je al behang hebt uitgezocht. Klinkt erg leuk, een foto ga je vast niet laten zien ivm de geheimhouding? Maja is zeker verwend. We hadden vooral spulletjes gevraag voor als ze iets ouder is. Al dat babyspeelgoed hebben we al genoeg, hahah. Verder gaat ze als een speer, wat haar zo nu en dan erg frustreert, waardoor ze keihard gaat gillen. Met mij gaat het eigenlijk wel heel erg goed. Ben blij dat ik uit dat dal ben, Jezus wat was die diep zeg, jak. Maar jij mensje rug, dat klinkt ook niet lekker. Wordt het steeds erger of is het nu wel op te vangen?
Sab: ik ben niet van blauw of roze dus ik kan je wel een stukje laten zien. 1 muur wordt behangen met deze uiltjes en de andere muren een lichte kleur (gijs of creme ofzo)
en Nick was erg dwars/driftig/opstandig/vervelend. En dat al weken. Ik werd er niet goed van maar de laatste dagen trekt hij weer bij en blijft het bij en peuteruitbarsting zo nu en dan. Maar gelukkig niet meer hele dagen. Zou idd leuk zijn als smits en mutz gelijk bevallen...maar of smits daar ook zo over denkt???...... Goed om te horen dat het goed met je gaat! Wat kan de wereld dan grauw zijn. Tja mijn rug/bil is steeds weer die verrekte ischias denk ik. Een paar dagen pijn en dan weer een dagje houdbaar. Vervelend maar nog uit te houden.
NEE dat wil niet hoor dames. Haha had het daar met Mutz laatst ook al over. Ik wil deze week gewoon bevallen. Waarschijnlijk wordt ik eind deze week gestript zoals de vk vorige week aangaf. Wel apart gezien het feit dat ik veel lees dat dit pas met 41 wkn gebeurt. Leuk behangetje Super. Onze kamer (die toen al van Tim was) is wel blauw, maar dit is toeval. Behang was al uitgezocht voordat we wisten dat Tim een jongen was/is. Vreselijk die driftbuien etc. Heeft Tim ook tijden last van gehad. Nu alleen als meneer heel moe is. Lastig om zo last te hebben van je rug. Kan yoga je niet helpen? Sab: you go girl!heerlijk uit dat dal en nu weer genieten en het niet meer zo ver laten komen ( lekker makkelijk gezegd.......)
Ja Smits kan me voorstellen dat je het moe bent. Voel je je verder wel nog helemaal top, of begint het nu toch wel echt zwaar te worden? Super wat een leuk behangetje. We hebben nog overwogen of we die ook op Sam haar nieuwe kamer zouden hangen, maar het is een andere geworden. Zal snel eens een foto posten. De verbouwing van de zolder is zo goed als klaar. De trap nog opnieuw bekleden en we zijn al een beetje begonnen met inrichten. Nu onze kamer nog en dan kan alles eens grondig schoongemaakt worden. Ach het einde komt in zicht. Fijn dat ze bij jou ook zo snel beginnen, want je wilt het toch allemaal lekker op tijd klaar hebben. Hoe lang denken ze nodig te hebben? Je rug is niet zo'n pretje. Heb je het erger als je hard werkt, of maakt dat niet uit? Hopelijk kun je op tijd je rust pakken. Nu helemaal nu Nick weer wat minder opstandig is. Sam vond de 2 dagen psz erg leuk. Morgen mag ze weer. Benieuwd of ze het weer zo naar haar zin heeft. Het grappige is dat ze sinds de psz ineens het zingen van liedjes heel leuk vindt. Ze zingt poesje mauw, op een klein stationnetje, op een grote paddestoel enz. Dat is erg grappig om te horen. Sab jij ook weer goed in je vel. Houden zo!!
Toch altijd leuk, weer wat te lezen. Ik hoop ook niet voor Smits dat we op dezelfde dag bevallen. Al zou ik wel twee weken eerder willen bevallen hoor. Ben het niet beu, maar mijn lijf vind het nu toch wel zwaarder dan met Milan. Last van rug (banden, is dat bij jou ook niet het geval Super?). Slapen gaat nog goed, maar veel bezoekjes aam e wc en vieze smaak. En ik ben gewoon erg benieuwd (en stom, maar wil graag dat mijn beste vriendinnetje thuis is als ik beval, nu vertrekt ze 2 dagen voor de uitgerekende datum naar USA voor 3,5 week....). Verder nog geen vorderingen qua voorbereidingen, haha. Oh ja, geloof dat ik uit het kaartje ben Volgende week begin ik aan het kamertje, de kleertjes en m'n vluchtkoffer, haha. Ons behangetje is trouwens het behang wat ik voor Milan had bedacht, maar manlief kocht de "verkeerde" toen. Nu dus wel de lime groene en die van Milan is blauw. Zal foto plaatsen als het een beetje ingericht is. Even posten.
Sab: wat heerlijk dat je je weer zo goed voelt. Super fijn voor je! Heerlijke meid is Maja toch! Wat gaat het hard hè? Fijn die dirftbuien... Milan krijgt deze nu (pas). Even wennen voor pa en ma, haha! Super: balen van de rugpijn. Ik dus ook en dat zijn mijn banden. Gaat helaas niet over (bij mij dan). Heb voor wandelen en lang staan een band. Is wel fijn. Niet eens naar laten kijken door een (bekken)fysio? Fijn dat de verbouwing van start kan gaan en voor minder! En ook fijn dat Nick weer een beetje zichzelf wordt. Snap hij de komst van de kleine? Loes: Sam aan het genieten op de psz? Snapt zij iets van de komst van jullie kleine? Hoe voel jij je? Smits: wel fijn dat ze willen strippen toch? Jij wel helemaal klaar voor de komst en bevalling? Trouwens erg benieuwd naar de naam. Straks hebben we dezelfde, haha! Kris: nog een maandje! Oh trouwens, volgens de VK ligt de kleine niet in stuit. Donderdag nog een echo (had ik nog tegoed vanwege de ligging vorige keer). Benieuwd of ze nog wat kan zien....
Jeetje Mutz wat ben jij toch relax met je voorbereidingen. Hier was alles met 35 klaar, want tja lesje gehad met Tim , hahaha. Fijne dat de kleine weer goed ligt. Nu houden zo!!! Zou trouwens wat zijn als we dezelfde naam hebben. Loestig: yes bijna klaar met de verbouwing. Leuk hoor.. Gaan jullie de babykamer nog veranderen? Ik voel me verder nog prima. Vind het nog niet zwaar en ben volgens mijn omgeving nog behoorlijk lenig. Bekken wordt wel steeds gevoeliger en de bewegingen van de kleine steeds pijnlijker, maar ach is nog te doen. Ik heb het geluk dat Tim nog met gemak slaapt 's middags en ik dus ook mij rust kan pakken.
Oh dat heb jij ook Smits, dat het bewegen van de kleine pijnlijk is. Nu loop ik er wel 4 achter, maar nog steeds een beschaafd buikje, dus veel ruimte heeft hij denk ik niet. Kan ik me van milan niet herinneren, dat het pijnlijk was. Deze is ook echt wel drukker (dat belooft wat. ...) Ok, kaartje wordt morgen besteld. Na weekendje ga ik wassen en kamer inrichten, haha. Morgenmiddag start mn velof!