Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    He zunnige Zeeuw, in het weekend wassen is goedkoper he :p

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Oh dames ik ben sinds gisterenavond in het bezit van een fijne aambei. Doet best pijn. Hebben jullie hier ook last van gehad tijdens de zwangerschap of vorige bevalling? Ik ga even iets halen wat het verlicht, want het is echt heel vervelend.

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loes, ik heb helaas geen tips voor je. Gelukkig nog nooi last van gehad.

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh balen Loes! Helaas ook geen tips voor je. Hopelijk is hij snel weer weg.

Mutz: ik hou de pijn in de gaten. Als het erger wordt ga ik langs de fysio. Voor nu kan ik er nog mee uit de voeten gelukkig. Vandaag is het ook wat minder.

Smits: auwie pijnlijk de schopjes in de laatste weken. Ik kan me de trappen tegen mijn ribben nog goed herinneren.

Gister bij de vk geweest. Weer goedgekeurd, bloeddruk was weer laag 95/50 ik zag al de hele week sterretjes. Haha nu weet ik waarom. Dus elke dag 2 mokken bouillon, werkt aardig. Geen sterretjes vandaag.

Manon: jij nog last van flauwtes???

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Sterretjes zien is niet leuk Super. Hopelijk helpen de koppen bouillon.

Hier vanmiddag zitten janken van de pijn. Doe mij maar een bevalling (zeg ik nu, straks niet meer als het zo ver is). Ik heb een zalfje maar heb nog niet echt het gevoel dat het helpt. Morgen maar even naar de ha en ik heb van de vk ook al wat tips gekregen. Denk dat ik een hele berg insla, want kan met de bevalling alleen maar erger worden.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Koelen Loes, beetje gek misschien op die plek, maar schijnt wel te helpen tegen de pijn. Ik heb er na de bevalling last van gehad en soms nog steeds bij ontlasting (sorry!). Was/is bij mij gelukkig niet pijnlijk. Sterkte ermee!

Haha die Smits. Ben er het weekend niet, dus toch pas maandag wassen :)

Wat vervelend Super, zo'n lage bloeddruk! Gelukkig help bouillon.

Hier een echo gehad vandaag. Was een pretecho, maar het viel haar op dat hij wat aan de magere kant was... Nu was Milan dan ook bij zijn geboorte, dus (nog) geen zorgen bij mij. Over 2 weken kijkt ze weer, tot die tijd doe ik maar rustig aan. Gaat vast lukken nu ik verlof heb!

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Bedankt Mutzie, gisterenavond inderdaad in bed nog gedaan. Ook nog even in een badje biotex groen gezeten. Begrijp dat dit ook wel eens wil helpen. Vanmorgen toch een afspraak gemaakt bij de ha (kan pas om 14.40 uur terecht) en hoop dat ze iets van pijnstilling heeft, want dat is toch wel constant aanwezig. Uiteindelijk was de pijn het minste als ik op m'n rug lag dus toch wel aardig geslapen, maar dat moet ik nu bekomen met lage rugpijn. Tja dit is niet zo'n kwaalloze zwangerschap als de vorige keer. Hopelijk is het snel over en kan ik weer vrolijk rondspringen, want dat is nu verre van.
    Was je pretecho tevens een liggingsecho? Nu de komende 4 weken maar een beetje rustig aan doen. Is denk ik niet alleen voor het kindje, maar ook voor jou goed ;)

Smits vandaag 40 weken, toch? Tik tak...

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: wat erg dat het zo'n pijn doet! Is het vandaag al beter? Lijkt me erg naar.

Mutz: nog leuke plaatjes van de echo? Lekker verlof!!!!! Heerlijk lekker genieten. Kan je mannetje hopelijk nog wat aankomen! Wat woog Milan bij de geboorte?

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super helaas is de pijn nog niet minder. Lig nu met een koucompres op de bank. Voel me echt waardeloos. Hoop dat dit voor iedereen bespaard mag blijven. Hoe voel jij je nu? Wat minder sterretjes?

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits': gefeliciteerd!!! Hopelijk alles goed met jullie

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super begrijp uit je reactie dat Smits is bevallen.

Smits gefeliciteerd. Is hij nu precies op de uitgerekende datum geboren? Wel knap hoor. Ga maar lekker genieten.

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits': hoe gaat het bij jullie? Hopelijk kun je lekker genieten!

Loes: hoe gaat het met de pijn? Mag hopen dat de medicijnen hun werk doen?! Gaat goed hoor met mij. De bouillon werkt goed.

Mutz: jij ook je verlof in gegaan!! Lekker hoor. Geniet je ervan?

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: hoe is jullie nachtje weg gegaan? Lekker bijgekomen?

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh zo jaloers op Smits, haha. Wat een dropje zeg!

Ik ben net terug van een weekendje weg. De dagen vlogen voorbij, al was ik de eerste dag wel een beetje zenuwachtig opeens. 'Wat nou als ik 4 weken te vroeg beval, nu dus? Dan moet (lees:wil) ik nog ruim 3 uur naar huis rijden...' Gelukkig, ik ben weer thuis :)
    Ga nu dan ook echt wel van m'n verlof genieten en hier alles op orde maken ;)
    Milan woog trouwens 3070 gram bij zijn geboorte (40,6 mnd) bij een lengte van 51 cm. De VK zei bij zijn geboorte gelijk: "oeh, wat een mager mannetje". Nooit meer iets over gehoord... De kleine man van Smits woog 40 gram meer dan Milan, is kleiner en eerder geboren, en daarbij hebben ze het wel over een norm waar hij onder zou zitten... Het is ook overal anders! Morgen naar de VK, kijken wat zij te zeggen heeft.

Loes, wat vervelend dat het zo'n pijn doet! Kreeg je iets van de HA? De echo was eigenlijk alleen pret, maar ze zag natuurlijk dat hij goed lag en dus ook dat hij wat mager is. Ze is zowel voor pret- als medische echo's.

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Yessssssss de babykamer is een feit!! Althans de muur staat en bij ons zit een enorm gat in de muur waar een deur komt. Jammer dat het heeeeeeeeeele huis een grote stofwolk is nu. Maar ik zit braaf op de bank terwijl Serge de boel weer stofvrij probeert te krijgen. Morgen nog de elektriciteit omgelegd en vrijdag een deurpost en deur geplaatst. Jeeeeejjj dan kan ik los op behang!!!!

Muts: stoer hoor nog ff weekend weg met 36 wk! Milan was ook niet heel groot bij zijn geboorte. Nick was ook maar 3200 bij 50cm. Lekker genieten van je verlof en alles op orde maken haha!

Hier nog een kleine 3 weken en dan lekker een weekje Frankrijk!

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super wat een stofbende hè zo'n verbouwing. Maar gelukkig dat Serge het dan weer schoonmaakt. Haha dat scheelt jou weer wat werk.

Mutzie jij durft wel nog even op vakantie, maar gelukkig was het maar 3 uur rijden. Ik ken iemand die toen nog naar midden Frankrijk ging, dus dit is te doen. Sam was ook maar een lichtgewicht, ze woog maar 2905 gram en was rond de 50 cm (meten deden ze niet echt goed in het ziekenhuis). Maar ze is wel een meisje, dus die zijn altijd wat lichter. Ach komt vast goed, je hebt er nu al ervaring mee dus dat scheelt.

Hier gaat het met ups en downs. Ik heb van de ha pijnverzachtende crème gekregen. Zaterdagmiddag leek die voor het eerst te werken, maar afgelopen nacht bijna geen oog dicht gedaan van de pijn. Dus het is nog erg twijfelachtig. Ik ben in ieder geval niet aan het werk, want dat kan ik niet opbrengen. Het is trouwens een trombosale aambei. Als je wilt weten wat het is moet je maar eens googlen. Het is in ieder geval erg pijnlijk.

Smits lekker aan het genieten van je mannetje?

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Pfffffff Loes: heb het even gegoogled! Wat ellendig zeg. Lijkt me geen pretje. Zakt de pijn al een beetje?

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super ja inderdaad geen pretje. De pijn is nu een heel stuk gezakt. Ik denk dat het ook komt, omdat ik afgelopen maandag een bloeding heb gehad. Waarschijnlijk is daardoor het trombosegedeelte geknapt en dat scheelt enorm. Ik verwacht dat ik morgen weer gewoon kan werken. Hoop dat het eenmalig was en dat het niet tijdens de rest van de zwangerschap of bevalling terugkomt. Met jou alles goed? Hoe gaat het met de verbouwing?

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat een opluchting dat de pijn is gezakt. Idd misschien wel door het bloeden. Nou hoop voor je dat het eenmalig is zeg!! Ben je weer aan het werk vandaag? De verbouwing gaat goed. Wat een bende!!!!!!!! Muur staat, elektriciteit is omgelegd het wachten is nu op het kozijn van onze slaapkamer. Vanavond behang bestellen dan kan Serge gaan behangen in de babykamer, jeeeeejjjjj eindelijk haha. Moeders krijgt nesteldrang

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Haha hoezo alles nog even doen voor je moet bevallen. Ach je hebt nog even te gaan. Ik ben vandaag gaan werken en het ging me best goed af. Dus ben blij dat ik dat gedaan heb. Binnen zitten is niets voor mij.

Deel Deze Pagina