Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Fijn dat het beter gaat Loes.

Binnen of stil zitten blijkt ook niks voor mij, haha. Je zou zeggen: 'dan moet je ook niet alles tot het laatst bewaren'. Helemaal gelijk in! Haha. Maar anders moet ik stil gaan zitten. Toch die cirkel hè?
    Maaaaaaarrr....'alles' is klaar! Mijn vluchtkoffer staat klaar, de kasten zijn ingeruimd, kaartje besteld en beschuit en muisjes in huis ;)
    Ok, alleen het wiegje nog even in mijn kamer zetten. Staat nu nog bij mijn ouders, die komt dit weekend.
    Ach, het was even doorwerken, maar dan heb je ook wat! Laat die kleine maar komen.
    Oh ja, vandaag nog even naar Ikea in Breda. Is maar een uurtje rijden, moet kunnen ;)

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Lekker Mutz dat alles klaar is bij je! Lijkt me een heerlijk rustgevend gevoel haha. Hoe was het bij Ikea? Gaat het nog met je rug? Hier met ups en downs. Maar ik leer aardig mijn grens kennen en dan gaat het wel aardig. Maar man o man wat word ik dik!!17 kilo zit er inmiddels al aan..........En ik eet echt niet buitensporig gek of veel of slecht.

Loes: lekker dat het werken goed ging! Nou mijn uiltjes behang is besteld hoor. Morgen komen ze de boel afwerken. Dan kan Serge aan het behangen beginnen. Nu druk in de weer met kaartje en de naam. Dat vind ik nog het moeilijkst. Jij de naam al rond?

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Mutzie alles nog rustig?

Super zo jij bent echt al flink aangekomen. Had je dat bij Nick ook. Je kunt er toch niets van zeggen waar het aan ligt. Sommigen eten alles wat los en vast zit en die komen amper aan en anderen, zoals jij die echt wel flink bewegen en op het eten letten komen nu eenmaal wel veel aan. Als het er straks maar weer net zo hard vanaf vliegt maakt het niets uit, toch. Serge al bezig met behangen, of wanneer komt het binnen?

Hier alles goed. De pijn is gelukkig weg. Nog wel een aambei, maar dat is meer vervelend/lastig, dan dat het echt pijn doet. Hopelijk gaat die nog weg en anders vast wel na de bevalling. Kamer van Sam is inmiddels ook af. Zal binnenkort een foto posten.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...gefeliciteerd met Jurre! Leuke naam hebben jullie uitgekozen! Doet me een beetje denken aan de naam die wij nu voor ons meisje hebben....;) Ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn met zijn 4tjes. Ik ben benieuwd hoe Tim het allemaal vind!

Jeetje Super dat is al veel...maar wie weet kom je vanaf nu nauwelijks meer aan en als je dan de 20 aantikt is het redelijk toch?Kijk wel uit voor suiker als je zoveel aankomt maar ik neem aan dat je VK dat goed in de gaten houd. Ik heb zelf gisteren de hele dag geprikt(3x) om te testen op suiker. Als ik vandaag niets hoor dan is het goed en anders wordt ik gebeld. Mij testen ze bij 28 en 32 weken omdat Tessa zwaarder was dan 4kilo en omdat ik boven de 35 ben...risicofactoren.
    Ik ben trouwens 10 kilo aangekomen nu. Ik weet nog van met Tessa dat ik in het begin langzaam ging en toch nog met een eindspurt eindigde bij 20 kilo...

Loestig..volgens mij vroeg jij het maar ik heb geen last meer van flauwtes gelukkig. De enige kwaal die bij mij erg vervelend is is het brandend maagzuur waar ik al weken mee loop en erg slecht slapen. Verder een beetje last van mijn bekken maar niet zoveel als toen met Tes. Wel ben ik het al zat die buik. Hij zit me veel meer in de weg dan toen en ik voel me ook sneller moe maar ik denk toch dat dat komt omdat je nu minder je rust kan pakken doordat er al 1 rondloopt die de hele dag je aandacht vraagt. Vanmiddag gaat Tes een half dagje naar de opvang(inhaaldagje van de vakantie) en dan heb ik even wat rust.
    Jouw aambei klinkt heel vervelend zeg! gelukkig dat de pijn nu wat minder is! Ik hoop dat hij snel helemaal wegtrekt! Ik heb bij Tes last gekregen van iets wat erop lijkt, skin tags...google maar eens. Het is minder pijnlijk behalve als ze met warm weer opzwellen. Ik houd er dan een koude douche op, dat verlicht erg. Ze zijn vooral erg vervelend omdat er van alles achter blijft hangen, ik veeg me suf als je begrijpt wat ik bedoel;). Ik ben dan ook erge fan van natte doekjes geworden. Na deze bevalling ga ik ze laten verwijderen.
    Mocht je aambei blijven na de bevalling dan kun je hem ook laten verwijderen.

Mutz..fijn idee dat alles klaarstaat he! Ik moet het nog doen maar ik heb dan ook nog even te gaan, al weet je het nooit natuurlijk:)...

Hier nog in de rotzooi door de verbouwing...ik hoop het in de aankomende 3 weken te kunnen afronden. Volgende week zaterdag komen ze behangen en dan nog wat kleine klusjes doen zoals nieuwe kastjes kopen en ophangen. En het nieuwe bedje voor Tes kopen want ze is er ineens helemaal aan toe! Ze wil niet meer in het ledikant dus slaapt nu bijna elke nacht bij ons in bed tot haar kamer klaar is want dit is natuurlijk niet de bedoeling. De schuld ligt bij onze vakantie. Ze hadden daar een ledikant en een kinderbedje staan. Het ledikant was zo anders en in een donker hoekje weggestopt dat ze er niet in wilde dus heeft ze op het kinderbed geslapen daar. Nu thuis wil ze natuurlijk de trend voortzetten:) dus maar zo snel mogelijk achter een bedje aan voor haar zodra het kamertje behangen is.
    De voortuin zou hier ook gedaan worden volgende week maar is uitgesteld omdat onze vriend die het zou doen zijn middenvoetsbeentje heeft gebroken. Balen natuurlijk, maar voor hem nog meer balen, hij is er zelfs aan geopereerd...

Zo heel verhaal weer haha....
    Maar verder alles goed met iedereen?
    Ik ga weer verder, Tes wil weer de tuin in...

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo Manon weer even een beste update van je. Ik heb even gekeken in mijn zwangerschapsboek die ik bij hield bij Nick. Ik weeg nu vijf kilo zwaarder als toen dezelfde periode. Ach ik maak me er niet heel druk om hoor. Bij Nick was het er met 9 maanden ook allemaal weer af. Loop ik te piepen over een paar dagen troep van de verbouwing duurt het bij jou toch een stuk langer. Pfff zou er gek van worden! En nog wat gehoord van het suiker prikken? Jouw buik zit dus ook al aardig in de weg? Mijne ook hoor. Mensen vragen mij ook steeds hoe lang ik nog moet werken. En als ik dan zeg een week of 8 kijken ze ongeveer zo :$ Ach groot of klein dik of dun er is altijd wel commentaar over.

Loes: behang is binnen. Zal in de vakantie worden. Ik werk vandaag (ja zit nu even illegaal op deze site), morgen, maandag en donderdag en dan heb ik lekker 3 weken vakantie. We gaan een week naar Frankrijk en dan nog twee weken in het huis aan de gang. Bij jou alles al klaar?

Sab: wij komen de 22ste thuis van vakantie. Ben dus niet bij Mirza zijn feestje.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hallo meiden...wilde ff laten weten dat alles goed gaat met ons. Lizzy huild niet meer veel en vermaakt zich prima. Ze slaapt nu ook in haar ledikantje en dit gaat goed. Ik moet deze week weer beginnen met werken, zal ff wennen worden en zal me meisje ontzettend gaan missen. Ik geef nog steeds borstvoeding in combinatie met overdag dus flesvoeding. Dinsdag weer naar het consultatieburo, weer prikken. Ben benieuwd hoe ze weer gegroeid is. xxx

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hier nog alles rustig. Nu verwacht ik de kleine man ook niet voor de 40 weken, al hoop ik het natuurlijk wel. Voel me nog prima en ook mijn buik zit me niet in de weg, alleen zou het zo gezellig zijn, nu al, haha! M moet nog een weekje werken (2 diensten) en heeft dan vakantie. Lekker misschien nog even met z'n drieen genieten en anders met z'n viertjes. We wachten rustig af.
    Ben nu wel van alles aan het bedenken voor de kraamvisite en het kraamfeest, dus haal alleen nog maar meer werk op mn nek, haha. Houdt me lekker bezig. Misschien dat ik van de week nog aan de slag ga met soesjes :)
    Jullie nog een idee voor de kindjes van het KDV? Wil er ook weer niet al te veel werk van maken....

Super: tja, dat aankomen. Zolang je zelf weet wat je eet, dan zou ik me er verder ook niet druk om maken. Zeker omdat het bij Nick er ook weer snel af was. Je bent natuurlijk slank van jezelf en dan kan het hard gaan. Ik was na 6 maanden ook weer op gewicht en was geloof ik bijna 20 kilo aangekomen....
    Hoe gaat het met je rug/banden? En het kamertje? Al bezig?

Loes: wat fijn dat de pijn minder is! Nu kan je natuurlijk verwachten dat je bij je bevalling er misschien ook weer last van krijgt, maar nu weet je welke middeltjes helpen. Hier heeft M ze ook weg laten halen, gewoon omdat het in de weg zit en onhygienisch kan zijn zoals Manon ook noemde.
    Hoe is het met jullie kamertje?

Manon: je na de eerste meeting niet meer gezien. De dagen vlogen voorbij bij ons, dus niet meer aan toe gekomen om langs te komen... We erg leuk om Tess ook weer eens gezien te hebben! (en jou natuurlijk ook).
    Pff, al die verbouwingen! Hopelijk is het ergste snel voorbij!

De rest is een beetje stil... Alles goed??

Gelukkig: leuk om weer even wat van je te horen en wat goed dat Lizzy niet meer zoveel huilt. Wat hebben jullie nog geprobeerd? Alweer aan het werk. Zal wel even tegenvallen. Ik vond het ook wel weer lekker hoor. Daarnaast gaf ik bv op aanvraag en op locatie en zag ik hem dus ook nog wel op mijn werkdagen tussendoor :)

Nou, ik houd jullie natuurlijk op de hoogte! Hopelijk snel goed nieuws!

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi, ik ben er ook nog. Doordat ik wel steeds mee lees, maar niet zo vaak reageer raak ik de kluts een beetje kwijt.

Komt ook omdat ik zelf niet zwanger ben dus min belevingswereld is nu gewoon even anders dan die van jullie.

Loestig hoe gaat het met je? Is je vervelende aambei al weg?

Super, goed vooruitzicht die vakantie. Heerlijk nog even op stap met zijn drietjes. Ben wel benieuwd naar een buikfotootje van je.
    Snapt Nick eigenlijk een beetje wat er allemaal gaat gebeuren?

Manon, zoals ik van Mutz haar post begrijp zijn jullie elkaar wel tegen gekomen op vakantie. Dat is wel grappig zeg. Tess zal ook wel een hele meid zijn inmiddels. De laatste keer datum haar gezien heb, was ze nog een baby. Ik zeg:fotolijst, hahaha.

Mutz, lekker aan het genieten van je verlof. Rustig aan doen hoort niet in jouw woordenboek thuis volgens mij, hahah. Hier geen ideeën voor een traktatie. Zag vandaag op een kraamborrel, lange vinger in de choco gedipt en dan in de muisjes, zag er wel grappig uit. Anders ff googlen.

Gelukkig, fijn dat Lizzy niet zoveel meer huilt. Zijn jullie er nog achter gekomen wat het nou geweest is? Jeetje alweer werken, gaat hard hè dat verlof.

Hier alles oké. Maja is vandaag wat huilerig en heeft 39,1 koorts. Zullen wel weer wat tandjes aankomen. En Mirza wordt over twee weken alweer drie.
    Verder ben ik gisteren naar Guus Meeuwis geweest, jeetje wat een feest wat dat zeg, helemaal leuk.

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb meegelezen, maar merk nu dat ik de helft weer kwijt ben. Heb niet zo'n zin om terug te lezen, dus hopelijk vergeet ik niemand.

Manon skin tags lijkt me niet echt fijn. Ik las ook op internet dat het niet meer weggaat, of heb ik dan de verkeerde site gelezen. Ik hoop in ieder geval voor je dat het iets tijdelijks is. Fijn dat je geen last meer hebt van de flauwtes, hoewel maagzuur nou ook niet iets is waar je om staat te springen. Je hebt er al vroeg last van. Had je dat bij Tessa ook? En nog druk doende met de verbouwing, maar gelukkig kun je al aftellen. Als ik bedenk dat ik vanaf kerst in de rotzooi heb gezeten, dan ben ik nu echt blij dat het klaar is.

Super jij dus bijna behangen en nog even met vakantie. Fijn hoor er even helemaal tussenuit. Nu kun je nog een beetje, zo tegen het eind wordt dat toch steeds lastiger.

Mutzie jij kunt ook niet stilzitten. Het is te hopen dat de uk snel komt, dan kun je ook geen nieuwe dingen meer verzinnen. Haha ik snap je wel hoor. Ik kan ook niet echt stil zitten.

Gelukkig wat fijn dat Lizzy niet meer zoveel huilt. De anderen vroegen het ook al. Weet je wat de reden was, of had je gewoon domme pech? En alweer bijna aan het werk, wat vliegt de tijd zeg.

Sab ben je druk doende met de voorbereidingen voor het feestje van MIrza? Ga je er nog iets speciaals aan doen of gewoon gezellig visite en taart?

Hoop dat ik iedereen heb gehad die heeft gepost en anders sorry.
    Hier alles goed. Vanmiddag naar de vk. De aambei zit er nog, maar doet geen pijn meer. Zolang het daarbij blijft vind ik het prima. En hopelijk verdwijnt hij na de bevalling helemaal. Hij wordt wel steeds kleiner dus misschien heb ik het geluk er al eerder vanaf te zijn. Sam slaapt sinds gisteren op haar nieuwe kamer en vindt het helemaal prima. Dat is ook weer een opluchting. Dan kunnen we nu onze eigen slaapkamer in orde maken en dan de babykamer weer poetsen en inrichten. Ach dat is zo gebeurd gelukkig.

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    En toen was het hier weer hééél stil. Joehoe is daar iemand......

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ikke ben er.....in Frankrijk :) met wifi!! Heerlijk hier. Kijk elke dag of mutzbaby er al aan komt maar helaas.......

Mutz: gebeurd er al wat??

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Neeeee :( en ik ben het toch best een beetje beu aan het raken.....

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super lekker aan het genieten in la France? En dan toch nog meekijken. Jij bent wel een die hard.

Mutzie ik duim voor je dat het niet meer te lang gaat duren, al hoop ik voor je dat het niet dinsdag of woensdag wordt. Dan wordt het veel te heet voor een bevalling.

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...je hebt gelijk hoor en dan wordt het zelfs te warm voor sowieso ons zwangeren haha;).
    Om nog antwoord te geven over je vraag over de skin tags, die kunnen in het ziekenhuis verwijderd worden hoor, maar gaan bijna niet vanzelf weg idd.
    Blij dat die van jou geen pijn meer doet, hopelijk blijft dat vanaf nu zo!
    Fijn dat Sam haar nieuwe kamertje leuk vind! Wij hadden gistereavond minder succes met Tes. Ze vind het wel mooi zegt ze: mooooi! haha...maar er slapen ho maar. Ik was ernaast gekropen(bedje staat op 1.35 pfff, zie je me liggen met die buik, kwam er bijna niet meer uit:D) zodat ze in slaap viel en vannacht werd ze tot 2 keer toe wakker. Normaal geen probleem en slaapt ze verder maar nu krijsen en gillen. Ze vond het blijkbaar maar raar en eng. Dus de rest van de nacht tussenin bij ons geslapen. Vandaag poging 2, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik denk dat het beter gaat na een dag of 3 ofzo en als ze er ook overdag in heeft geslapen.

Super, fijne vakantie !! Hopelijk heb je mooi weer en is het lekker genieten voor jullie. Knap hoor nu zo ver weg, ik durfde het niet aan...schijterd ik he:)

Mutz...Arme jij straks dinsdag en woensdag. Ze geven geloof ik 30 graden op. Hopelijk houdt je het een beetje uit en beval je inderdaad niet juist dan. Alhoewel in het ziekenhuis misschien wel het enige lekkere koele plekje te vinden is??;)
    Of wilde je eigenlijk thuis bevallen en kan dat? ik weet het niet meer...Kan me voorstellen dat je het wel zat bent nu, heb je veel last van vocht vasthouden met dit weer?

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: fijne vakantie!! Waar zitten jullie in Frankrijk? E wat lekker wifi, hoef je niet af te kicken.

Manon: Ojee dat kan nog wat wat worden met Tessa. Hopelijk vannacht meer succes voordat jullie iedereavond met Tess tussenin slapen.

Mutz: de colourrun heb je gehaald. Was een leuke dag las ik. Heeft je vader ook meegelopen? Of was hij te druk met de organisatie?
    Vrijdag de. Uitgerekende dag toch. Oja en vandaag naar de vk, ben benieuwdof ze een strippoging willen doen.

Zo en dan zal ik even (snel) wat over mij vertellen. Zoals een aantal van jullie al weten is mijn bevalling beëindigt in de ok dmv een keizersnede. Mijn bekken zijn werkelijk te smal om er een kind doorheen te krijgen.
    Had binnen 5 kwartier volledige ontsluiting en na een half uur persen is de gyn erbij gehaald, conclusie van haar "ok team oproepen". Maar o wat was dat drama. Iedere30 sec flinke persweeen en het team was pas na een half uur aanwezig ( moet binnen 10 a 15 min zijn). Was het langste half uur ooit van mijn leven............ Wat een opluchting was die ruggeprik zeg.
    Nadat ik weer keurig ben dicht genaaid werdt ik gelijk terug naar de verloskamers teruggebracht om mijn kleine man vast te houden. Zucht wat een mooi oma's dat toch.
    Alles gaat goed hier. Jurre groeit goed (op bv) helaas komen de krampjes ook op het hoekje kijken, zo zielig. Mijn herstel verloopt super goed. Iets last van de wond , maar kan alles weer doen ( mag alleen iet alles:()
    Tim is super lief en zo begrip vol dat ik hem nu niet mag tillen. Echt super lief!

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ben ik ook weer eens! Ook meegelezen, maar gewoon geen tijd gehad om te reageren en als ik wilde reageren was ik alweer vergeten waarop dus nu een poging!

Loestig fijn dat je aambei geen pijn meer doet! Ik heb er ook 2 door beide bevallingen. Ze gaan alleen niet meer weg en ik heb er geen last van dus ik laat het wel even lekker zitten haha!
    Ben wel benieuwd naar je buik dus fotoo

Super wat heeeerlijk nog even lekker een week naar Frankrijk!!! Zitten jullie op een camping of in een huisje? Geniet er lekker van! Hoe is het met je moeder? Lukken de wekelijkse etentjes nog steeds?
    Over de kg's, ze zeggen dat slanke mensen vaak meer aankomen dan dikke mensen dus het is allemaal normaal en gaat er bij jou vast snel weer af!

Birgit wat een horror verhaal zeg! Persweeën zijn echt niet grappig. Ik schaam me diep, want ik heb hier nog steeds een kaart liggen voor J, maar ik vergeet hem steeds te posten... schaam me echt maar hij komt echt jouw kant op! Fijn dat je je zo goed voelt en dat de bv goed gaat!
    Wat voor mannetje is het? Relaxter dan Tim of ook nog wel veel huilen? Ben erg benieuwd! (ben al mijn nr's kwijt geraakt dus kan niemand appen!!!)
    Wat kun je smelten he als je grote man zo lief is!!! geniet er maar lekker van!!!

Sab jouw nr heb ik weer dus jou ook gesproken via de app!

Manon grappig dat je Mutz tegen bent gekomen! Ben wel erg benieuwd naar jullie naam, want ik kan niet echt iets bedenken wat op Jurre lijkt voor een meisje hahah! Hoe voel je je verder? Ook van jou wil ik graag een buikfoto zien!

Mutz jeeeeetje de kleine laat wel op zich wachten he! Kan me zo voorstellen dat je het nu wel zat wordt en nieuwsgierig bent! Wel heel fijn dat je je zo goed voelt! Heeft Milan een beetje door wat er gebeurd??? Hopelijk kom je de komende hete dagen een beetje door!

Hier zijn we net weer uit een rollercoaster van emoties en gebeurtenissen gestapt en is de rust weer wat wedergekeerd!
    Dean heeft weer een nacht in het zh gelegen. Hij had hoge koorts en reageerde amper nog. Hij kreunde alleen maar en hing als een slappe doek in mijn armen en het kwijl liep uit zijn mond...
    De artsen dachten toch aan een virusinfectie op zijn longen, maar door zijn heftige koorts en reactie hebben ze hem toch opgenomen ter observatie. Was echt schrikken en voor Charlie was dit ook weer een moeilijk moment. Ze plast weer vaker in haar broek en wordt 's nachts gillend wakker. Ook zegt ze de hele dag "mama ik vind je lief"alsof ze bang is dat ik haar niet lief vind ofzo. Kortom het is niet makkelijk!

Ook goed nieuws, want Dean heeft de dubbel blinde provocatie test gehad voor de kma in het zh en hij heeft geen kma (meer)!!!! We zitten nu helemaal op de Nutrilon2 en dat is zo fijn!
    Hij ontwikkeld zich ondanks alles super en is ook echt een heel vrolijk en lief mannetje. Hij is zo knuffelig heeeerlijk!

Charlie is ook echt zo groot aan het worden! Leuk om haar te zien ontwikkelen en ik geniet van haar bijdehante vrolijke gedrag haha!
    Ze is ook zo lief voor Dean en andersom schatert hij om alles wat zij doet. Hoe gekker hoe beter!!!

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Oja Manon, ik gok op Jinte bij jou

Loes, sorry ben jou vergeten. Gelukkig gaat het beter met de aambei, lijkt mij echt een pijnlijk verhaal. Sam al enig idee over het krijgen van een zusje/broertje

Jojo: Jurre is een stuk rustiger dan Tim en zijn volume is ook heel wat zachter hihi. Tot nu toe verloopt alles prima. Ben wel heel alert op alle signalen. Lang leve de ervaring.
    Heb het gebeuren van Dean gevolgd op fb. Blijft toch wat met je knulletje, zo sneu. Wel super dat hij koemelk kan verdragen. Mijn vk is ervan overtuigd dat de koemelk eiwitten zijn veranderd en waarschijnlijk nog groter zijn geworden. Dit omdat zij extreem veel allergie en buikproblemen tegenkomt de laatste tijd.

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hahaha.....het ligt nu op mijn lippen om het jullie te vertellen...maar ik doe het niet:p

Smiits....hier ook *schaam:)* is een kaartje 'er nog niet van gekomen'...ik beloof dat hij morgen op de post gaat!!

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon laat je de skin tags na de bevalling verwijderen? Of heb je er nu niet meer zoveel last van? Ik gok op Juultje als naam (lijkt ook wel een beetje op Jurre. Ach we zullen het over een paar maandjes weten. Jammer dat Tessa niet meteen ging slapen op haar nieuwe kamertje. Hoe gaat het nu?

Smits dat klinkt als een heftige bevalling. Ik wist helemaal niet dat je bij Tim ook een keizersnede hebt gehad, of was dat toen niet? Omdat je vertelde dat je bekken te smal zijn. Gelukkig dat hij het goed doet. Lekker van Jurre gaan genieten.

Jojo het komt jou ook niet allemaal aanwaaien zeg. Pff heftig als je dan ineens je kind weer ter observatie daar moet laten. Maar gelukkig gaat het nu weer beter. En geen KMA dat is ook fijn. Hoef je daar niet meer druk over te maken.

Super nog lekker aan het genieten in Frankrijk. Is het daar ook zo heet geweest, of viel het mee.

Mutzie hoe is het bij jou?

Hier slaapt Sam nog steeds heel graag op haar nieuwe kamertje en ze zegt steeds dat haar oude kamer voor de baby is. Ze heeft het er steeds over dat ze een broertje krijgt, maar vanmorgen wilde ze weer graag een zusje. Ze is er in ieder geval lekker mee bezig. Vorige week was ze helaas wat ziekjes. Had last van de zesde ziekte. Maar nu is ze weer helemaal de oude. Grappig hoe je aan de ondeugd kunt merken of je kind helemaal fit is of niet. OP het moment dat ze weer streken begon te krijgen, wist ik dat ze bijna was opgeknapt. IK heb nog steeds geen buikfoto gemaakt, zal ik snel eens doen. De laatste keer bij de VK was alles goed. Tot nu to 7 kg aangekomen, dus ook heel netjes.

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...ja ik heb er met de warmte nu wel last van...zijn ze wat groter en jeuken ze...Na de bevalling laat ik ze eerst flink slinken. Ik weet nog van met Tessa dat ze na een half jaartje(en ook door de kou van de winter) op hun kleinst zijn. Dan laat ik ze verwijderen, dan doet het het minst pijn.
    Volgens mij is de kleine hier aan het indalen trouwens. Ik voel haar telkens helemaal onderin bezig en het drukt. Heb ook 'ongikrampjesgevoel' ervan en gisteren flinke obstipatie gehad. Heb boter en een warm bad nodig gehad om naar de wc te kunnen en het voelt nu alsof ik al bevallen ben zeg maar:)...
    Fijn dat Sam het allemaal zo goed snapt en zo blij is met haar kamertje. Tes snapt nog niets van de baby maar haar kamertje vind ze al leuker worden. ze gaat nu goed in haar nieuwe bedje liggen en we zitten er nu naast tot ze in slaapt valt. Vanaf nu gaan we telkens een stukje verder naar de deur zitten totdat we straks haar weer gewoon kunnen neerleggen en de kamer uitlopen. (gezien van de Engelse Jo bij eerste hulp met opvoeden) Tot nu toe werkt het prima.
    Heeft Sam nu alle kindrziektes gehad trouwens waarvoor niet ingeent wordt? Wel zielig altijd he als ze niet lekker zijn. Je merkt het idd meteen. Ook de groei en ontwikkelingsspurtjes merk je vaak ook aan het gedrag vind ik. Tes heeft er net weer 1 gehad, ze is wat gegroeid en ze kan ineens wat beter praten. Ook meer woordjes, woorden van 3 lettergrepen en ze gebruikt lidwoorden. Ze kan 1 zin: wasisda: wat is dat?:D. Ook gaat ze nu woorden bij elkaar gebruiken(aan elkaar linken) eh zoals...brood..kaas betekend dat ze een boterham met kaas wil. en tt aan= Tv aan. Benede spele= beneden spelen. Erg leuk om deze ontwikkeling zo op de voet te volgen!
    Ook met andere dingen zie ik dat ze een flinke ontwikkelingsspurt heeft gehad de laatste tijd. Wel leuk hoor. Het wordt echt een grote meid zo ineens.

Mutz...hoe waren de warme dagen voor jou?? Beetje uit kunnen houden of ben je erdoor bevallen misschien??

Smits...pfff..wat een bevalling...wel fijn dat je je zo snel alweer wat beter voelt! Grappig dat Jurre zo anders is dan Tim! Heb je een foto van hem?? Ik heb geen facebook...

Jojo..jeetje wat jij allemaal moet doormaken met Dean zeg...je moet je rotgeschrokken zijn. Hoe houd je dan nog het hoofd koel als je je kind zo ziet?? Ook arme Charlie...kinderen moeten dat ook verwerken natuurlijk en dat is idd niet gemakkelijk voor ze, dat blijkt maar weer. Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal weer bergopwaarts. Dikke knuf voor jou en je gezinnetje.

Super...zag dat het heftig weer was in delen van Frankrijk. Hopelijk zitten jullie niet daar!

Deel Deze Pagina