Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Nou, ik ben er nog steeds hoor, incl buik. Niet groot blijkt, want elke keer wordt er gezegd: "pff, je moet de zomer zeker nog door?" "Euh nee, ik was gisteren uitgerekend". Is dus gelukkig bescheiden, zag een vrouw bij de VK zitten en ja, dat kon ik een grote buik noemen, haha! Het is ook zo dat deze kleine nog niet volledig is ingedaald, dus zit nog hoog ook. Heb geen enkel teken dat de kleine gaat komen, dus ik wacht netjes af (wat kan ik anders? Nee, seksen helpt niet ;)).

Ben ondertussen wel klaar met bakken en freubelen, haha. Tenminste, voor dat zou het goed zijn als ik ga bevallen. Heb ondertussen ruim 70 soesjes in de choco gedoopt met muisjes, 60 kleine cupecakes ook in de choco en muisjes, 90 bedankjes voor de visite gemaakt en vandaag voor de lekker maar nog een cake gebakken, haha :D

Hier was het gelukkig pas aan het eind van de dag heel erg warm (lekker uit eten geweest, te zien geweest op FB). Woensdag is het hier echt rotweer geweest. Ok, alleen 's avonds knap het even op. Ik vind het wel prima zo :cool:

@Smits: lekker vakantie in Frankrijk! Teminste, als je geen last hebt gehad van het noodweer daar dan. Hoelang ben je (nog) vrij?
    Hoe voel je je verder?

@Loes: Ik ben deze keer ook laks in het maken van foto's. Ja nu op het eind denk ik opeens: oh ja, foto! "Ik ben nog maar één keer zwanger!".
    Wat leuk dat Sam het zo leuk vindt op haar nieuwe kamertje. Milan gaat wel elke keer kijken op het kamertje van zijn broertje. Vind vooral de koe (zo'n opblaas wipkoe) erg leuk.
    Zonde dat ze zo ziek is geweest. Merk je idd snel aan het gedrag van de kids (al denk ik vaak eerst dat hij 'vervelend' is, maar dat blijkt meestal dan ergens vandaan te komen. Schaam me dan weer, haha).
    Het weghalen van aambei (of wat ervan over is) kan wel behoorlijk pijnlijk zijn. Laat ik zeggen dat ik het van zeer dichtbij heb meegemaakt ;) Poeh, had niet graag in die schoenen gestaan. Hoe kleiner/minder, hoe beter, dus blijf er niet mee lopen hoor!

@Manon: ik zie jullie al gaan alla Jo Foster! Als het werkt dan is het goed he? Hopen dat ze snel weer lekker gaat slapen.
    Leuk dat ze zo gaat kletsen!

@Jojo: ik volg je op de voet op FB natuurlijk. Ik zal je trouwens mijn nummer even sturen, anders ga je niet mee in het massabericht via WA las ik.
    Ik hoop dat Dean snel gewend is aan Nutrilon en zich toppie gaat voelen. Hoe gaat het met je grote mooie meid?
    Spannende tijd voor je qua werk las ik ook, jeetje wat moeilijk zeg. Hopen vindt je snel iets passends (liever natuurlijk dat het weer gaat aantrekken).

Even posten...

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    De maanden met de jarigen zitten er ook weer aan te komen. Gezellig hoor!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik vaak vergeet wie wanneer ook al weer jarig is, dus graag even een bericht vooraf op FB ofzo! :p haha.
    Die van Bi weet ik door haar smsje. Helaas kan ik niet van de partij zijn, zeker niet nu de kleine alleen maar langer op zich gaat laten wachten. Ook Sab haar twee mooie kids zijn bijna jarig en natuurlijk Roos en Tessa. Juni, juli is een drukke maand! En dan komt deze kleine man er ook nog bij (wel graag in juni! :D).

@Bir: nog gesproken via WA. Zo blij dat de bv zo goed gaat en dat Jurre het zo goed doet. Heerlijk ook dat Tim zo lief is.

@Kris: fijne dag!!

Hoe is het met de rest? Weet dat er mee wordt gelezen, maar dat de belevingswerelden wat uiteen lopen nu weer. Nog even en dan zijn we weer allemaal bevallen (zijn dan de volgende weer zwanger??).

Ik ga nog even chill op de bank en dan naar mijn bed. Kleine man is een feestje aan het vieren in mijn buik, dus verwacht hem niet vannacht. Zo wel, dan horen jullie het!!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    He meiden....

Ja ja hier leef ik ook nog...lees zoals iedereen trouw mee maar denk dan reageer later even als ik meer tijd heb...

Mutz... die van jou laat ook gewoon lekker lang op zich wachtne....net als roos vind tie het vast lekker bij mama in de buik.... :)
    En het stomme zinnetje...tja er is er nog nooit een blijven zitten he :p

Smits.... Heerlijk genieten van die twee (uhhh drie) knapperds van je...genieten van de verschillen en de liefde voor elkaar... (bah wat zoetsappig ;)) hoelang heb je idd nog verlof?

Loestig...geen ervaring met aambeien...gelukkig...maar volgens mij ben je er nu ver vanaf...in hoeverre dat kan dan.... wat zielig dat jullie meisie ziek was zeg... maar nog best snel opgeknapt dan....

Sab... is ook weer even langs gekomen...nog even en je hebt weer zes weken met de kids...heerlijk!!!

Jojo...wat xielig was dean... en gossie wat een invloed heeft dat (logisch) op Charlie...maar gelukkig zag ik weer lieve foto's voorbij komen van jullie kanjers :) en weet je al een beetje welke kant je op wilt (lees:moet) solliciteren???

Uhhh Manon nog alleen volgens mij....wat vervelend dat tess niet gelijk in haard grote meiden bed wilde slapen.... dan zijn de nachtjes niet zo fijn bij jullie in bed...geluukig een manier gevonden om dat op te lossen...
    Indalen is op tijd begonnen...hier nooit een ingedaalde baby gehad dus weet niet eens hoe het voelt haha....

Even posten....zo de update

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Nou roos morgen 1.... gaat zo snel...vorig jaar rond deze tijd had ik net de eerste ruggenprik gekregen omdat de vliexen braken... ben gewoon de hele bevalling aan het nabeleven zonder de weeën dan haha...

Hier huis voor ze muts versierd....wat gaat het snel en gaat roos hard...vandaag los de hele tuin doorgestapt... heeft het net zoals Maja helemaal door en vind het geweldig :D

Bruiloft ook weer verder geregld... jurk gepast en was te groot...(heerlijk dat ik nog kilo's kwijt ben zonder moeite... ongveer 10 kg onder startgewicht bij zwangerschap roos) kaarten verstuurd, muziek uitgezocht...roos jurkje gekregen van de week (die is zoooooo mooi) zo bedankjes bestlelen en dan nog maar 2,5 maand wachten...

Bv geef ik nog steeds (niet gelukt ing en bir ;)) maar alleen nog wat slokken ochtend en avond...

Ivo zijn moeder gaat slecht.... medicatie en behandeling op advies arts gestopt omdat het niet meer aanslaat...spreken nu over maanden en ook de trouwmaand staat in die gespreken genoemd..(verzekering aan het uitzoeken inmddels hoor ing en bir) dus dat is heftig...ze heeft het ook erg moeilijk om roos te zien...wetende dat ze straks zoveel gaat missen... bij elke keer afscheid slikt ze tranen weg... moeilijk natuurlijk maar is niet anders....

Nou een goede post van mij he :D

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven. Kris gefeliciteerd met Roos. Een bijzondere dag zo'n eerste verjaardag.

Loes: Tim vast iets kleiner en hem hebben ze met een (zoals de Gyn zegt) met een ingewikkelde vacuüm gehaald. Dit doen ze geen tweede keer omdat ze dan de boel kapot trekken.

Manon: lijnzaad olie helpt ook heel goed bij je toiletprobleempje. Leuk he al die ontwikkelingen. Tim is druk met buitenspelen en dan wel buiten de tuin. Hij loopt van voor naar achter en anders om. Ff een slik momentje voor ons. We zijn dan ook al begonnen met het waarschuwen voor vreemde mensen. Vorige week vond ik hem bij de buren bovenop de schutting #hartverzakking.

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje...van harte gefeliciteerd met jullie grote kleine meid!!! Wij(de fam.;)) wensen jullie een heel fijne, leuke en gezellige dag toe!
    Ik bel je volgende week ff! dikke X voor Roos

Smits...hahah die Tim...ook zo'n klauteraar dus! Ja die vrijheid geven aan ze lijkt me heel eng, gelukkig duurt dat bij ons nog een jaartje. Maar hier ook buiten spelen idd met de buurkinderen. Die vragen ook al naar haar en of ze ook bij ons in de tuin mogen spelen met haar. Had laatst 8 kids in de tuin spelen(slik...) incl. Tessa. Tes is dan de jongste....

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Foto!,

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      3
  8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Nog 1

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,5 KB
      Weergaven:
      1
  9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wauw Smits! Zeker die met Tim *smelt* Mooie mannen!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...wat een leuke foto's zo...heerlijk mannetje hoor!! En Tim mag er ook wezen natuurlijk:).

Hier was het even schrikken vandaag. Ik kreeg op mijn werk ineens ontzettende pijn in mijn rug. De tranen sprongen in mijn ogen en van de schrik(was bang voor rug weeën, daar leek het erg veel op) kreeg ik een zware migraine aanval. Ik ben naar huis gebracht en heb de VK gebeld die meteen kwam kijken. Meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis, ze was bang voor nierproblemen. In het ziekenhuis, plas onderzocht en aan de hart en weeën monitor. Even onderzocht, rug en inwendig. Niets aan de hand...Het zijn waarschijnlijk mijn rugspieren die flink opspelen. Vannacht ook weer weinig geslapen door de restless legs (3 uurtjes ofzo) dus ook behoorlijk vermoeid erbij. Op mijn werk willen ze me maandag niet zien...ik moet eerst maar even aansterken weer. pfff was schrikken zeg, maar gelukkig dat er niets ernstigs is....

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Bha Manon, das idd schrikken. Gelukkig niks ernstig maar wel erg lastig en pijnlijk

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo weer veilig terug vanuit Frankrijk. Een heerlijke relaxte week gehad. Maar ook wel weer lekker om thuis te zijn. Lekker in mijn eigen bed!

Manon: jeetje dat was even schrikken! Vervelend he die restless legs. Ik heb het ook regelmatig. Vakantie drurfde ik nog wel aan hoor. Mocht er wat zijn dan hebben ze daar ook ziekenhuizen ;). Vliegen zou ik dan weer niet willen. Maar dit was prima te doen.

Mutz: jeej wat moet jij weer een geduld hebben zeg! Ik vond 40+2 al verschrikkelijk. Hopelijk gaat het nu echt snel gebeuren. Hoogst irritant trouwens al die mensen die opeens maar een mening hebben over je buik. Te groot te klein te dik te dun pffffff af en toe......

Smits: klinkt als een heftige bevalling. Pittig hoor. Maar wat goed dat het zo goed gaat met Jurre en Tim en met jou natuurlijk! Hoopvol ook dat Jurre zo anders is dan Tim. Kan ik mij aan vasthouden. :) Wat een heerlijke foto's!

Loes: een zieke Sam wat zielig. Bah en het weer werkt ook niet mee om al die virussen weg te krijgen. Het lijkt wel herfst zeg! Vakantie was echt heerlijk. We hadden ook wel een heel fijn huisje met een enorm prive zwembad. Heerlijk!! Nu nog twee weekjes thuis. Dan nog 3,5 week werken :D. Het begint op te schieten.

Sab: wat balen dat je feestje voor Mirza zo in het water valt. Kindjes ook weer koorts las ik op fb, enig idee wat ze hebben? Hoe gaat het nu met Bietje? Las haar post op fb, kreeg er kippenvel van.

Kris: nog gefeliciteerd met Roos! Wat verdrietig toch van je schoonmama. Verschrikkelijk hoor. Wel fijn dat het opschiet naar jullie trouwen.

Jojo: was het leuk bij K3? Moeilijk hoor die onrust bij Dean. Heel herkenbaar allemaal helaas! Nick heeft er nog steeds wel wat last van.

Zo nou weet ik het niet meer hahaha....

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Grr....ik heb een hekel aan wachten.....

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje zeg ik zie gewoon dat ik posten gemist heb.

Kris nog van harte met jullie mooie meid. Hopelijk is ze goed verwend. En wat heerlijk hè dat gewandel van die meiden. Jeetje wat naar van je schoonmoeder. Een vreselijke ziekte is het ook, jak.

Bir wat een prachtige foto's en wat een mooi kereltje is Jurre zeg. Super dat hij het zo led doet en zo lekker relaxed is. Bedankt voor jullie kaartje voor Mirza zijn verjaardag.

Super weer terug in het land. Heeft Nick ook zo genoten van het buiten zijn? Mirza vindt dat heerlijk. Met Bietje gaat het wel hoor. Ze heeft vandaag afscheid genomen van haar vriendin. Gisteren is ze overleden dmv euthanasie.

Manon, oei wat zal je geschrokken zijn zeg. Wel goed dat de vk meteen actie onderneemt ook. Hopen dat je tijd snel weer beter gaat. En heeft Tessa goed geslapen in haar grote bed?

Loestig heb je inmiddels je buikfoto al genomen? En wil je nog steeds niet weten wat jullie krijgen en wachten totdat de baby geboren wordt?

Mutz, waar blijft ie nou???????? We hebben een afspraak hè dus nu mag het pas maandag weer. Of........binnen. Twee uurtjes vandaag, hahahahaha.

Hier vandaag de verjaardag van Mirza gevierd. Helaas een hoop afzeggingen, maar dat mocht de pret niet drukken. Mirza heeft een super dag gehad en was helemaal jarig, geweldig om te zien.

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hieperdepiep hoeraaaaaaaa

image.jpg

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh help! Wanneer is/was Mirza nu jarig? Sorry hoor, ben er zo slecht in om dat te onthouden! Grr... Fijn iig dat het een geslaagd feestje was en natuurlijk gefeliciteerd!

Jeetje Kris, vergat op jou te reageren, maar wat heftig van je sm. Wel fijn dat jullie haar weer zien en nadenken/kijken naar de verzekering voor de bruiloft. Natuurlijk gewoon hopen dat ze erbij is.

Heftig voor Bi zeg. Wens haar veel sterkte. Wat een oneerlijke ziekte is het toch!

Manon ook even schrikken geweest. Hopelijk gaat t nu beter.

Super, welkom weer thuis. Je bent lekker lang vrij! En dan nog maar 3,5 weekn werken, pff wat gaat het hard!

Ik tik-tak weer verder. Oh nee, toch niet pas maandag Sab? Dinsdag weer VK (die hoop ik dus niet te halen) anders vraag ik naar strippen (ja, Bir, ik ga het aandurven....denk ik...;))

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: gefeliciteerd met Mirza! Wat gaat de tijd toch snel. Leuke foto. Zo te zien heeft hij het leuk gehad. Niet meer ziek geworden?

Mutz: hoop dat je de vk natuurlijk niet meer haalt. Maar zo wel zou ik ook naar strippen vragen. Ja ik heb in totaal 3 wk vakantie, heerlijk!!

Ik moet mij dinsdag trouwens om 8:00 uur in het ziekenhuis melden voor zwsuiker test. Was in 4 wk 3 kilo aangekomen dus de vk wil graag weten of het suiker is. Zag in mijn zwkalender van Nick dat ik toen ook rond deze periode opeens veel aankwam. Hoop dus dat het niks is.

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jeetje dat is ook stom, ik heb de posten van Mutz en Kris van 20 juni helemaal niet gezien. Beetje lullig.

Kris, hihi nog steeds aan de bv. Ach die paar slokjes moet toch kunnen, nog ff lekker genieten.
    Balen van je sm. Het zat er natuurlijk aan te komen, maar heftig blijft het altijd. Hopelijk lukt de verzekering nog.

Ing, 4 oktober moet ik weer beginnen volgens mij. Tijd zat Dudok tussendoor nog jouw kant op te komen:D. Hopelijk geven ze nog mooi weer op voor een lange tijd, dan willen we nog een huisje huren in Zeeland.

Sab: vandaag de echte verjaardag. Hihi was even in de bonen gisteren.
    Een drumstel zag ik, voor jullie nu oordoppen?

Ok de melkfabriek gaat weer open.........

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Oke en toen was er dus een heleboel bij te lezen. Wat ik heb gedaan, maar ook alweer veel van kwijt ben. Dus hopelijk ga ik niemand vergeten.

Allereerst nog de felicitaties voor Kris en Sab. Zo te lezen leuke verjaardagen gehad. Op naar de volgende mijlpaal.
    Krisje wat heftig van je sm, hoop voor jullie dat ze er nog bij kan zijn op jullie bruiloft.

Super weer terug van weggeweest. Het begint nu inderdaad erg te korten voor ons. Heb jij al iets gedaan met de geboortekaartjes. Ik nog helemaal niet. Erg hoor, hoeveel minder je bezig bent met deze zwangerschap. Of vindt jij dat wel meevallen? Hoe gaat het met de verbouwing? Hopelijk is je suiker helemaal goed. Ik merk ook dat ik qua groeispurt steeds gelijk zit met toen de zwangerschap van Sam. Dus ik zou me voor jou ook geen zorgen maken, maar wel fijn dat ze het checken.

Manon dat was wel heel erg schrikken. Gelukkig bleek het niets ernstigs. Nu toch maar iets meer rust houden, of niet? Jij vroeg volgens mij of Sam al haar kinderziektes heeft gehad. Helaas niet, dit was pas de eerste. Ergens fijn dat ze nooit ziek is, maar aan de andere kant hoop ik wel dat ze de waterpokken nog krijgt voor dit kindje er is. Of ze moet heel lang wachten, totdat deze 1 jaar is. Haha dat duurt nog wel even. Gaat het slapen bij Tessa alweer iets beter?

Sab ik ga deze week echt een foto maken van mijn buik en posten. Beloofd. En wij willen nog steeds niet weten wat het wordt. Ach nog een paar weekjes en dan weten we het vanzelf.

Mutzie hoe gaat het bij jou????

Smits heerlijke mannetjes heb je zeg. Lekker om van te genieten.

Euhm tja nu ben ik vast toch iemand vergeten. Ik merk vanzelf als dat zo is aan de reacties. Hier alles goed. Ik zal dadelijk een foto posten van Sam haar kamer. Onze kamer is afgelopen weekend voorzien van een nieuwe vloer. Meteen alle rotzooi afgevoerd. Komend weekend de kast in elkaar zetten en dan kan de babykamer schoongemaakt en weer ingericht worden. En dan zal ik ook eens over een kaartje nadenken.

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven

Deel Deze Pagina