Wauw Loes wat een gave kamer voor Sam!!! Echt heel leuk. Hier is Serge aan het behangen. Nu is er een muur af en zit er halverwege een kleurverchilin grrrrr. Even kijken of dat weer over moet of dat ik er mee kan leven! Ben wel bezig met kaartjes maar niet zo fanatiek als bij Nick. Bij Nick moest voor mijn gevoel alles tiptop en nu maak ik mij er ook niet zo druk om. Erg ja !! Mutz???? Still there??
Ben er nog steeds met buik.... Vandaag dagje Ikea gedaan, merk nu wel dat ik harde buiken krijg bij veel lopen. Hoop dat het iets aan het werk zet! Mooie kamer Loes! Gaaf hoe de kleuren van het behang terug komen in het kastje en op de kast!
Foto's in mijn album gezet. Kamertje en eentje van mij en Milan. Zie nu wel dat het groen in het echie meer lime groen is dan op deze foto.
Jeetje Mutz wat moet je een geduld hebben! (alweer!!!) De zin dat er nog nooit 1 is blijven zitten is echt zoooo niet grappig om te horen! Hoop dat het je bespaard blijft hahah!!! Foto van jullie etentje is wel een bijzondere! Laatste keer met z'n 3tjes! Hou vol meid... Super welkom thuis! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Niks beter dan je eigen bedje! Ik herken dat wel hoor dat alles nu minder perfect moet zijn! Alleen maar lekker toch zo relaxed! Denk trouwens dat Nick en Dean qua karakter wel op elkaar lijken als ik dat zo hoor. De onrust het drukke en ondernemende (nu al, hij gaat de hele kamer door) en het slanke bijna atletische figuur door de continue beweging of zie ik het verkeerd? Sab wat verschrikkelijk voor Bi... Dat is nog snel gegaan dan zeg, maar wat "fijn" dat ze zelf heeft kunnen beslissen over haar leven. Geef haar een dikke knuffel van ons! Ik vond het echt jammer dat we er niet bij konden zijn zaterdag! De dag was echt te vol en Charlie was echt kapot na het concert en Dean was niet in zijn hum en is nu weer ziek... Word er gek van! Spreken snel af om zijn verjaardag nog een keer in het mini over te vieren!!! Manon jeetje schrikken! Gelukkig is het niks ernstigs, maar hou jezelf maar goed in de gaten! Loestig wat een super leuk kamertje heeft Sam!!!! Echt heel leuk gedaan en een kleur waar ik nooit aan gedacht zou hebben, maar super gaaf! Kris jij ook nog gefeliciteerd met je grote kleine meisje! Wat leuk dat ze al loopt zeg! En dat je nog bv geeft is toch niet erg??? Fijn toch dat je het kunt doen! Leuk hoor alle voorbereidingen voor de bruiloft! Smits wat heerlijk te lezen dat het zo goed gaat met jou en je mannen! En dat de bv goed loopt is voor jou natuurlijk een dansje waard! Super zeg! De foto's zijn echt om bij weg te smelten! Tim kijkt zoooo trots en zorgzaam! Hoe vind je het nu om 2 kindjes te hebben? Even posten
Update vanuit huize Jojo. We zijn naar het Studio100 zomerfestival geweest met Charlie en dat was zo leuK! Ze heeft daar staan genieten heerlijk! Dit had ze ook echt verdiend!!! Dean was bij mijn zus en dat ging voor geen meter. Zo jammer dat hij zo veel onrust heeft en alleen bij mij rustig is. Helaas is hij weer ziek geworden en heeft nu weer koorts. Zelfde hoest en snot als vorige keer, dus ik vind het wel weer een beetje eng hoe dit gaat verlopen. Verder is hij heel vrolijk hoor en ontwikkeld hij zich lekker! Hij rolt lekker en hij wil graag zitten, maar dat lukt nog niet helemaal! Wel leuk, want bij Charlie was ik zo druk met het stimuleren van de ontwikkeling en nu laat ik het een beetje gaan en t gaat gewoon weer vanzelf! Ik heb gesolliciteerd voor een functie als nanny!!! Ben heel benieuwd of en wanneer ik iets ga horen!
Wauw Loestig wat een gave kleuren zeg. Als ik dat zie dan zoutmijn ook wel wat anders willen bij Maja. Ben je ook te huur?? Hahaha. Mutz...jeetje mina zeg wat moet je lang wachten. Hij mag nu komen hè, de 23ste is geweest. Maar serieus ik hoop dat de kleine man snel van zich laat horen. Mooie kamer ook voor de kleine man en een mooie foto van jullie samen. Super dat is balen van dat kleurverschil. Enigs idee hoe dat komt? En al besloten of je het zo laat? Wat gaan ze eigenlijk doen als het wel zwangerschapssuiker is? En dat rustig aan doe qua regelen bij een tweede herken ik wel hoor. Bir die foto op facebook, heerlijk. Jojo, dat mini feestje staat. En volgend jaar gaan we mee hoor naar t festival. Fijn hè die zieke kindjes steeds. Hoop dat ze er ooit overheen groeien. Spannend van je sollicitatie, wanner kun je op zijn vroegst een reactie verwachten? Morgen maar even met Maja langs de dokter. Ze heeft vrijdag en zaterdag koorts gehad en zit nu onder de pukkeltjes. Het is geen uitslag, want dat zijn vaak stippeltjes, dit zijn echt puistjes zeg maar. Mirza heeft het ook en die heeft de vijfde en de zesde ziekte al gehad dus dat zal t niet zijn.
Wat gek Sab! geen idee wat het is! Zouden het vlooienbeten kunnen zijn? Dat het los staat van de koorts die ze gehad heeft? Ik zeg maar wat he, jullie hebben immers katten! Zou er zeker even mee naar de dokter gaan! T houdt ons idd bezig die kinderen he! Ik hoor van jou ook niks anders dan koorts ziek zwak en misselijk en hier is dat niet anders... Denk dat we het mini feestje van met Bi & co moeten plannen, want zoals het er nu uitziet ga ik niet naar de massa verjaardag van de kids... Einde van het jaar kunnen we weer kaartjes bestellen voor het zomerfestival dus dat gaan we dan ook zeker gelijk doen!!! Weet zeker dat Mirza het ook fantastisch zal vinden!
Nou ik ben geweest hoor. Het is krentenbaard. Mirza heeft t ook, nu dus een antibiotica zalfje. Ach hebben ze dat ook weer eens meegemaakt.
Joh! Dat dat ook op je benen kon zitten wist ik niet! Gok dat de kids die op mirza zijn bday zijn geweest het ook wel kunnen hebben nu! Mega besmettelijk! Hopelijk hebben ze er geen last van en zijn ze er snel van af!
Sab:krentenbaard!! Niet verwacht. Heb gisteren na je app het kinderziektesboek erbij gehouden en heb het stuk over krentenbaard nog gelezen. Nu hopen dat ze er snel vanaf zijn.
Ik denk dat we vanavond of morgen een nieuwe forumbeeb hebben! Kreeg een van Mutz toen ik vroeg hoe het ging!!!
iiiiiiieh spannend!! Sab...ok een krentebaard...die zag je vast niet aankomen...oei en ook zo besmettelijk dus...al wat gehoord van de kids die op zijn verjaardag zijn geweest?
Jaaaaa hij is er!!! Gefeliciteerd Mutz en Mutzman!!!! Leuke naam en hopelijk een goede bevalling gehad! Nu genieten!!! Xxx
jaaaaaah..hehe, poehpoeh, nou nou, eindelijk zeg! Gefeliciteerd Mutz!!! En was hij het lange wachten waard? haha! Ben heel benieuwd naar alles, naam, bevalling, foto...maar ga eerst lekker bijkomen en genieten meis!
Daar is hij dan hoor, onze zoon Rens! Wat een aanloop had deze bevalling en best pittig, maar wat zijn we trots en gelukkig! Milan vindt het prachtig! Hij weegt 3395 gram en doet het super. Ook al lekker bij mij gedronken. Nu ga ik lekker slapen. Later meer!
Mutzie gefeliciteerd!!!!!! Wat een mooie man en een leuke naam. Gaan jullie maar lekker rusten en genieten na die pittige bevalling. Horen later meer van je. x