Manon...Wat een goed nieuws. Hopen dat je je snel wat beter gaat voelen. Deel 4 alweer... Hier alles goed. Geniet toch wel van het thuis zitten. Doe alles lekker rustig aan. Het schilderwerk is helemaal klaar, alleen de deuren worden nu gedaan maar die doet onze vriend "de schilder" op zijn zaak dus heb ik geen last van. Zit nu dus alleen wel zonder deuren in huis, wel vreemd hoor. Verder doe ik elke dag wat qua schoonmaken en uitzoeken enz. in huis. Net is er iemand van de kraamzorg langsgeweest voor de intake. En morgen wordt het kamertje geleverd, en zaterdag door weer een andere vriend van ons (mijn vent heeft 2 linkse handen) in elkaar gezet. Zo leuk wordt het allemaal...wil wel foto's plaatsen maar heb echt geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Mijn zus is bevallen. Het is weer een jongen en hij heet Abel. Zal lekker druk worden met dat mannenhuis. Ze heeft namelijk nog 2 zoontjes.
Het is een feit..Tes is toch flink ziek geworden nu. Koorts, hoesten, heul veul snot en ze is heel rustig. Dat laatste is wel eens fijn... Zo gaat ze morgen niet naar het KDV en komen opa en oma oppassen... Loestig..leuke naam! Die hadden wij ook op ons lijstje staan. Voor deze staat hij er niet meer bij. Hopelijk is de bevalling goed gegaan en het opstarten ook. Heb je hem al gezien? Gelukkig...natuurlijk willen wij heel graag die foto's zien dus hierbij de uitleg. Als je een reactie maakt zie je erboven dat je het lettertype kunt aanpassen e.d.. Je ziet in dit rijtje ook een paperclipje staan. Hier op klikken. je krijgt nu een aparte pagina te zien waarop je een foto kunt uitzoeken vanaf je eigen computer. Kies er 1 door erop te klikken en klik dan op 'uploaden'. Dit duurt eventjes maar hij geeft het aan als hij klaar is. Nu weer terug naar de reactie en klik weer op de paperclip. je ziet nu dat er een regeltje tevoorschijn komt, hier moet je op gaan staan en klikken. Nu staat het in de reactie en kun je het verplaatsen door te knippen/ plakken zodat je er tekst boven of onder kan zetten. Als je van tevoren al de cursor goed zet in de reactie en dan klikt op het regeltje dan komt het direct op de juiste plaats. Klik je niet op het regeltje dan komt de foto onderaan je tekst in de reactie. Je kunt op deze manier maximaal twee foto's plaatsen in 1 bericht. Wil je een foto verwijderen, klik dan op de paperclip en klik op het paarse regeltje: beheer bijlegen. Nu komt je pagina weer terug waarop je hebt geupload en hier kun je hem met 1 druk op de knop ook weer verwijderen. Ik hoop dat dit duidelijk is?? Succes met proberen en met het kamertje. Mutz...jij alweer bijna weekend
Jaja...al twee dagen wil ik reageren en steeds komt er wat tussen...roos, een beller, avond op de bank samen etc etc.. maar ga mijn leven weer beteren... Super....cursus weer afgelopen... weer wat tot rust proberen te komen...ga je het met de twaalf weken vertellen op je werk??? Loestig...voor jou eigenlijk dezelfde vraag..en ik had met roos ook geen klachten en dat is helemaal goed gekomen sab vind het nog steeds super dat je van het weekend gewoon bent geweest...hoe gaat het nu eigenlijk (in dagelijkse leven?) en hoe ist met de kids (Mmmm was er nu een van jou nog ziek?? ) Manon balen dat tess ziek is...maar jean nogmaals gefeliciteerd met jullie eskimo Gelukkig aan het genieten van haar verlof...gaat nu opschieten hoor... ben benieuwd naar jullie naam... em de foto koets wel lukken met manon haar uitleg... Jojo...wat leer jij jullie ventje allemaal zeg zag de foto op fb voorbij kken ... hoe is nu verder met dean?? Charlie heeft genoten van de sneeuw helling zag ik...stoer hoor... Loestig...gefeliciteerd trouwens met abel (hoezo van de hak op de tak ) Smits uhhhh Mmmm geen idee wat jouw laatste post is... Mutz...milan ziekjes van de spuit... Knuffel voor hem... Uhh volgens mij iedereen gehad nu! Even posten
Hier weer een huis zonder zieke... na een hap bezoek van het weekend waar we verdovende druppels voor kregen leek het even beter te gaan...ze dronk wat slechter en heb twee dagen.moeten kolven omdat ze de fles niet wilde... maar zondagavond begon ze te spugen...nou ja eigenlijk verslikte ze zich in de fles em kwam die er dan weer voor een deel uit... maandag ochtend wilde ze bijna niets drinken en toen de ha gebeld...mocht komen en kreeg een ab mee...nu na de kuur is ze weer helemaal de oude en flink aan het geinen en lachen...heerlijk Verder weinig nieuws vanuit hier... Gr
Krisje fijn dat het weer beter gaat met Roos. Wat kunnen ze toch verschrikkelijk ziek zijn. Ik vind ze er dan zo hulpeloos uitzien. Maar gelukkig weer beter. Manon jij nu een zieke Tes, bah! Wat heeft ze precies? Is ze aangestoken door al die griep en verkoudheidjes om haar heen? Wat fijn trouwens dat je echo goed was. Had ik volgens mij nog niet op gereageerd. En toch maar 1 eskimo, had echt verwacht dat het er 2 zouden zijn. Wij zijn trouwens nog niet bij mijn zus geweest. Is best een eind rijden en we zijn 's avonds te laat thuis om er dan nog naartoe te rijden. Ze woont in België en daar blijven ze altijd 4 dagen in het ziekenhuis ipv kraamhulp. En daar hebben ze helaas bezoekuren. Dat is nu wel even wat lastig. We gaan er zaterdag naartoe. Ben wel benieuwd, maar mijn moeder zou vandaag een foto doorsturen. Dus kan ik toch alvast zien hoe hij eruit ziet.
Loestig...jammer dt je nog even zal moeten wachten dan. Wel fijn dat je hem al op de foto kunt bewonderen. Ik denk dat Tes griep heeft of een hele flinke verkoudheid. Ze heeft op de dag koorts 38,3 en soms redelijk koortsvrij tussendoor. Ze eet nauwelijks is hangerig en huilerig, het snot loop har neus uit en water uit haar oogjes, ze drinkt de helft van wat ze normaal drinkt en heeft dan ook vanaf half twee geen echte plasluier meer gehad dus we zijn erg alert nu! heel de dag hangt ze op schoot met rode wangen, dikke rode lippen en rode waterige halfdichte ogen die af en toe wegdraaien van moeheid. Ze slaapt minder dan we zouden wllen helaas. Nu voor het slapen gaan had ze ineens 39,7 dus de derde zetpil erin gestopt en hopen dat ze lekker slaapt nu. We gaan wel af en toe checken want het zit ons helemaal niet lekker dat ze zo duf is...maargoed aan de andere kant zou ik precies zo zijn als ik zo ziek ben weet ik nog van de laatste keer.
Manon ze heeft het flink te pakken. Jeetje als ze zo duf is dan is ze echt wel ziek. Klinkt als een griepje. Hoe is ze de nacht doorgekomen? Hopelijk hebben jullie zelf ook nog een beetje kunnen slapen. Veel beterschap.
Loestig...vandaag was ze ietsje beter, minder duf, meer spelen, minder hoge koorts. opa en oma hebben opgepast vandaag en dat vond ze wel leuk natuurlijk. Ze dronk ook meer maar heeft na haar papje vanochtend 's avond alleen nog een beetje rookworst gegeten wat ze later weer heeft uitgespuugd helaas. Morgen vier ik mijn verjaardag en als ze het niet trekt overdag dan zeg ik voor 's avonds iedereen maar af....we hopen dat ze een heel stuk beter is morgen maar ik weet het zo net nog niet. Ja, ik denk ook echt de griep bij haar...
Manon beterschap voor Tessa en wanneer ben jij echt jarig? Alvast gefeliciteerd! Mutz gefeliciteeerd met je verjaardag!!!!!!! Hopelijk heb je een fijne dag!!! Is Milan weer opgeknapt??? Ik ga even een foto spammen van dean. Eindelijk een foto zonder schrikkerige blik <3
Dank jullie wel! Helaas liep de dag iets anders dan gepland: gingen shoppen in Rotterdam en hadden een high tea gepland. Milan zou bij mijn ouders slapen. Zo gezegd zo gedaan. Alleen kreeg Milan weer koorts... Dus hebben we hem opgehaald. Wat een warm zielig mannetje! Moeilijk te bepalen wat er is. Ene dag(en) gaat t prima en dan weer (meestal 's avonds) koorts. Kan met z'n kiesjes te maken hebben, prik vorige week of de heersende kwaaltjes. Morgen maar weer kijken hoe het gaat, anders weer eens langs HA. Pff zie die man vaker dan ooit!
Een goede dag voor Milan. Geen koorts, dus genoten van een lunch in een resaturant. Hij was helemaal in z'n hum en ging op de gekste manieren op de foto. Genieten hoor! Jullie genoten van de sneeuw?
Mutz..wat fijn dat hij er zo snel weer vanaf was! Ja die kiesjes weten wat! Jojo..wat is Dean een schatje zeg!! mooie foto. de 22e ben ik echt jarig dus morgen wordt ik alweer 36...pfff...haha Krisj..Roos alweer helemaa de oude nu? Hier is Tessa weer beter gelukkig. Ze is mijn verjaardag goed doorgekomen. Visite kwam pas vanaf 3 uur en van tevoren had ze lekker lang geslapen dit keer gelukkig. Ze was nog niet helemaal koortsvrij maar was redelijk vrolijk en vond het fantastsch dat opa er de hele dag was!. Zondag was ze gelukkig helemaal koortsvrij en ze eet ook weer een stuk beter. Vandaag is ze weer naar de opvang en ik heb nog geen belletje gehad, dus dat gaat goed. Na de echo heb ik moeders voor moeders gebeld en ben ik dus aan het plassen voor hen. Hebben de net zwangeren hier, hier ook al aan gedacht?? Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar je helpt er zoveel mensen mee. Zou mooi zijn als jullie ook mee doen. Kleine moeite, groot plezier. 30 januari hebben we de volgende echo, dit wordt de combinatie test. En een intake ook weer met echo(jeeeh) staat gepland op 7 februari. Deze afspraak is om te zien of ik bij de gyn blijf lopen of toch wordt overgedragen aan de VK. We werden alvast gewaarschuwd dat deze afspraak 2 uur in beslag gaat nemen...We nemen onze luch wel mee hahah
Milan blijft 's avonds/'s nachts kwakkelen. Heeft elke keer koorst. Vannacht was het 40,3. Geef hem dan wel een zetpilletje en hij slaapt dan redelijk door. De rest van de volgende dag gaat het goed. Nu hopen dat hij vanavond koortsvrij blijft. Jullie enig idee wat het kan zijn? Mss de HA maar eens bellen voor overleg. @Manon: ik heb meegedaan aan MvM, was ik wel verplicht vond ik. Moet eerlijk zeggen dat ik wel blij was dat de 10 weken voorbij waren hoor. Maar idd wat je zegt, je kunt er vele meiden mee helpen. Leuk weer echo's in het vooruitzicht! Ik mag volgende week dinsdag voor de 20 weken. Op de helft alweer!
Mutz:geen idee wat het kan zijn bij Milan. Toch maar even laten checken bij de ha? Gaat hard he met de zwangerschap! Spannend dinsdag, vind het altijd wel een zenuwmomentje. Wanneer ga jij eigenlijk met verlof? Manon: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb ik eigenlijk al gereageerd op je echo ( blijf een zeef) opluchting om een goed kloppend hartje te zien. Wel een behoorlijke beslissingen die jullie nu al hebben genomen. maar ach alles gaat gewoon goed en dus doet het er niet toe. Jojo: knuffel Loes: nog bij je neefje geweest? Gelukkig: ik vergeet steeds te vragen hoe de fietstest was en hebben ze nog een echo gemaakt van de beeb?
Ja ik ben er ook nog hoor. Geen puf gehad om te reageren. Wel wat meegelezen maar echt geen idee meer...... Loes: ja jij hebt een neefje erbij! Leuk hoor. Hoe voel jij je verder? Jij hebt de 28ste je eerste echo toch? Ik ben gister bij de vk geweest voor de "intake". Ik liep daar ook met Nick dus ze kende mij nog wel. Voelde meteen weer goed daar. Net gebeld voor een echo. Mag 8 febr komen voor de termijn echo. Als het goed is ben ik dan 10 weken. Mutz: was jij jarig?? Hoe gaat het met Milan. 's avonds steeds hoge koorts. Bah vervelend als je niet weet wat er is. Ik zou het ook niet weten. Misschien nog van de bmr? Jojo: mooi foto van Dean! Hoe gaat het nu? Ik weet het verder echt niet meer. Hier nog steed moe, misselijk en ellendig. Het nieuwtje is er nu wel weer vanaf dus van mij mogen de komende paar weken opschieten! Oh en die kou...............brrrr ik heb het zo koud. Slaap onder twee dekens met sokken en dikke pyjama en dan ook nog een wollen vest. Echt verschrikkelijk haha!!
Manon: jij was wel jarig!! Nog gefeliciteerd. Oh en mutz, fijn dat je alsnog mijn kerstkaart hebt gehad hahaha