Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Nou nog maar vijf weken te gaan... Dus loestig in jullie uitgerekende werk trouwen wij..6 sept ;)

Roos is hier heerlijk aan het prullen.. Weer op en tot vrolijk en gezellig aan het stappen... Stik gezellig :)

Manon...ze moeten jou ook wel hebben he ;) maar stiekem mag je wel errder bevallen... Snel herstellen en dan op onze trouwdag komen feesten :D

Loestig...wat balen van je werk... Hopelijk dat ze je niet willen missen en je mag blijven hoor..
    Super.. Wat een leuke foto zag ik twee weken geleden op fb voorbij komen.. :) bijna klaar met werken nu toch??

Smits en mutz.. Jyllie hebben een app en was erg gezellig vorige week :)
    kados nog veilig of zal ik extra kopen :p?

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Heb trouwens nog wel een nieuwje... Heb gister te horen gekregen dat ik een jaarcontract erbij heb gekregen :) (komt allemaal goed loestig.. Kijk maar naar mij ;) ok wel helrmaal buiten mijn opleidinsdswereldje)

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    #463 Mutzie, 2 aug 2013
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
    Pff, spannend hoor Loes. Hopen dat ze je graag willen behouden. Je baan verliezen komt natuurlijk nooit uit, maar dit is wel een belabberd moment om te moeten solliciteren. Kan wel iets anders verzinnen waar je aan wilt denken op dat moment.

Super, nog een paar dagen en dan lekker genieten van je verlof. Snap Nick het een beetje? Merk je al iets aan hem?

Manon, het gaat het bij jou? Beetje uit te houden met het dieet?

Houden jullie het een beetje vol in die hitte? Ik niet in ieder geval, haha. Zullen het nog hormonen zijn? Ik zweet me gek! Zeker als die kleine man bij me ligt om te voeden. Ook Rens heeft er wat last van, zeker zijn huidje (vlekjes, pukkeltjes) en hij slaapt veel. Dat is natuurlijk niet zo erg, maar hij moet tussendoor ook drinken en zelfs dan valt hij in slaap. Ach, als dat het ergste is ;) Het is een heerlijk ventje en hij doet het super!
    Milan geniet alleen maar van het weer. En ook van zijn broertje. Slapen gaat trouwens weer super.

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Morgen trouwens Rens' eerste feestje: zijn kraamfeest.

Voor jou ook een klein feestje Kris. Gefeliciteerd met je jaarcontract!

Jojo, weet niet of je meeleest, maar jeetje wat hebben jullie het pittig met jullie ventje. Bovenal natuurlijk verschrikkelijk zielig voor Dean zelf. Hopelijk is hij snel weer beter!

Tijd om zo maar te gaan slapen. Weet nooit wanneer Rens zich weer aandient...

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Laatste twee dagen!!!! :D

Loes: jeetje wat een gedoe op je werk. En dat dat nou net nu allemaal moet! Nou komen dit soort dingen nooit goed uit natuurlijk. Hopelijk blijft er een plekje voor jou. Ik heb mijn laatste twee diensten. Ben er ook echt klaar mee. Zitten, staan, lopen, plassen en weer zitten,staan,lopen plassen.........Jij bent ook klaar toch? Verder voel ik mij wel goed. Met die hitte lig ik samen met Nick in zijn zwembad :cool:.

Manon: hoe is het met de blaasontsteking. Verklaart een hoop van je klachten van de laatste tijd.

Smits: wat heerlijk dat Jurre het zo goed doet. En al lekker doorslapen. Goed zeg!

Mutz: nick komt regelmatig even knuffelen met mijn buik. Kusje voor de baby zegt hij dan :) Schattig. Ook gaat hij vaak even de babykamer in en kijkt hij in het bedje. Nee zegt hij dan, nog geen baby mama. Oh dat zweten na de bevalling weet ik nog goed!!! Wat vreselijk nu dan idd met die hitte! Ik houd het nog aardig vol. 's nachts lig ik te slapen voor een ventilator en dat werkt aardig! Veel plezier vandaag met het kraamfeest!!

Kris: 6 sept komt al dichtbij! Spannend hoor. En dan ook nog een contract. Goed bezig.

Jojo: hoe gaat het met Dean? Hoop dat de antibiotica snel aanslaat en dat de koorts zakt.

Sab: hoelang heb je nog vakantie?

Zo ik ga mijn laatste twee dagen doorbikkelen, gelukkig is het nog rustig.

Fijne dag allemaal

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super ik mag dinsdag en woensdag nog werken en dan begint ook voor mij het verlof. Moet zeggen dat het me nog wel meevalt om te werken, maar er moet thuis ook nog een hoop gebeuren. Weinig aan gedaan de laatste tijd met die hitte. Gelukkig wordt het nu weer wat minder heet. En hier lig ik ook veel in het zwembad met Sam. Heerlijk. Volgende week gaan we hem toch maar afbreken, want nog een weekje vakantie en dan mag Sam weer naar de peuterspeelzaal.

Mutzie oh dat voeden met dit weer lijkt me niet prettig. Ik vond het altijd zo fijn zo'n kleintje op je lichaam, maar met dit warme weer is het alleen maar plakkerig. Bah! Voor jou gelukkig ook dadelijk iets minder warm. En fijn hè die opvliegers, pff weet dat ook nog goed. Zal hier binnenkort ook weer flink zweten zijn. Veel plezier vandaag met jullie feestje. Heb je een zaaltje gehuurd, of doe je het thuis met catering?

Krisje gefeliciteerd met je contract. Heel fijn in deze tijd om wat zekerheid te krijgen. En nu ga ik (hopelijk) je trouwdag niet meer vergeten. Is alles nu geregeld voor de grote dag?

Jojo begrijp uit de reactie van de meiden dat Dean weer erg ziek is. Veel sterkte meis. Je hebt het toch maar allemaal te verduren. Hopelijk snel weer een vrolijk en gezond mannetje.

Hier dus aftellen naar mijn verlof, al zal ik nog vaak op mijn werk zijn voor personeelsbijeenkomsten enz. Maar ach komt ook allemaal wel goed (hoop ik). De managers weten gelukkig op 23 augustus al welke er blijft en als dat 2 bepaalde managers zijn waar ik goed mee overweg kan dan heb ik wel hoop voor de toekomst. Zit de andere manager erbij, dan weet ik het nog niet. Tja erg dat je misschien daarvan afhankelijk bent, maar zo werkt dat overal volgens mij. We wachten af, ik kan toch niet meer doen dan mijn best en lig ik eruit dan is dat ook zo. Komen er vast ook wel weer betere tijden. Krisje jij hebt het zelf ook meegemaakt toen met Roos en ook dat kwam goed. Dus er is hoop.

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa verlof!!!!!! Heerlijk, eindelijk.

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    haha Super...jij was er duidelijk aan toe;)...veel plezier tijdens je verlof! het is nog steeds mooi weer en gelukkig ietsje koeler geworden, dus dat wordt genieten. Heb je nog speciale dingen te doen tijdens je verlof?

Loestig...Nog heeeeel eventjes volhouden:D en dan voor jou ook je welverdiende verlof! Wel jammer dat je met een naar gevoel wat betreft je werk met verlof gaat. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en behoud je je baan. Heb jij nog speciale dingen gepland tijdens dit verlof?

Krisje...Wat fijn dat je weer een jaartje zekerheid hebt gekregen! Gefeliciteerd hiermee! Maar ik neem aan dat je wel blijft solliciteren op je vakgebied mocht je iets voorbij zien komen?

Mutz...hoe is het kraamfeest geweest?

Jojo...Jeetje meis...Dean alweer ziek? Ik hoop dat er deze keer geen ziekenhuis aan te pas hoeft te komen. Wat zielig voor jullie mannetje en ook voor jullie als gezin niet fijn natuurlijk. Veel beterschap!

Smits...Ja, hier ook en snelle verlichting door de snelle werking van de antibiotica. Van de blaasonsteking gelukkig geen last meer en dus ook geen harde buiken meer, jeeeh! Ik moet wel zeggen dat ik de eerste 2 daagjes geholpen ben door ouders en schoonma anders had ik het nog niet getrokken hoor.
    Ik had het in jouw berichtje gemist maar lees net bij Super dat Jurre al doorslaapt. Wat heerlijk!!! Voor hem fijn maar voor jullie ook!

@hier: Het Tessa naar bed brengen gaat al een hele tijd super! We lezen een boekje of we doen saampjes een klein spelletje(puzzeltje of zoiets), zij mag dat zelf bepalen en daarna een grote dikke knuffel en dan gaat ze liggen. Een kusje en dan kunnen we nu gewoon weglopen naar beneden. Heel fijne ontwikkeling! Ook voor haar een stuk minder stressvol zo! 's nachts komt ze ook niet meer naar ons toe, maar pas echt de volgende ochtend ergens tussen 6 en 7.
    De baby(zoals Tessa haar nu noemt) gaat erg goed. Ze ligt met het hoofdje goed naar beneden, nog niet helemaal klem maar het scheelde niet veel meer zei de gyn. Nu 1x in de week naar de gyn. Ik heb nu geen groeiecho's meer dus het wordt wel een verassing hoe groot ze precies zal zijn straks! Nog verder naar beneden bijgesteld of toch een vrij grote baby:(....we zullen zien...
    Toch heb ik weer het idee dat het niet lang meer duurt en dat ik de 40 weken niet zal halen haha...het kan zo rommelen bij me...maarja ik lees verhalen genoeg van meiden waarbij het tot week 41 blijft rommelen blijft haha dus het geeft geen garanties, het blijft meer bij enkel mijn intuitiel, en die was bij Tessa wat betreft dit onderwerp ook erg slecht haha...dus ze zal week 41 weel komen net als Tes;)

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nog iets ergs grappigs wat ik graag wil delen met jullie. Als Tessa nu een dik iemand ziet wijst ze met haar vinger en roept heel hard, baby, baby, baby.....whahaha.....*schaaaaaam*:)....ach ja..kinderen he..hihi..

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh Manon voor jou al bijna de veilige zone, vanaf donderdag nog maar 3 weken. Dus dan mag ze iedere dag komen. Volgens mij ben jij ook al erg klaar met je zwangerschap of niet? Wel fijn dat de antibiotica zo goed werkt en de harde buiken nu minder/weg zijn. Leuk hè dat Tessa er zo mee omgaat. Tja voor al die dikke mensen is het misschien minder leuk, maar ze kunnen het vast waarderen van zo'n kindje. Geniet nog even van de laatste loodjes en wie weet krijg je deze keer wel gelijk en heb je over zo'n 2 weken een mooi nieuw meisje in je armen.

Super lekker verlof! Ga er maar van genieten, of moet je nog heel veel doen in huis?

Mutzie hoe was het feestje?

Vandaag hebben wij de liggingsecho ben benieuwd hoe hij/zij ligt. Tot nu toe hebben ze iedere keer gezegd dat hij/zij met het hoofdje naar beneden ligt, maar vannacht heb ik een hoop wilde bewegingen gevoeld in mijn buik. Dus ben benieuwd. Ik denk dat het wel goed zit, maar eerst zien dan geloven. Morgen hebben we het bevallingspraatje. Goh begint echt een eind in zicht te komen. Nog 2 dagen werken en dan ook verlof. Manon ik heb geen wilde plannen de komende weken. Het belangrijkste is dat ik eindelijk de badkamer en keuken eens een flinke beurt kan geven. Ook de woonkamer heeft dat wel nodig. En de ramen aan de buitenkant moeten ook goed gewassen worden (zijn onlangs kozijnen geschilderd en mocht niet wassen, dus die zien er nu niet uit). Dus ik zal vooral bezig zijn met ons kraamnestje gereed te maken. En ik heb trouwens ook het gevoel dat deze wel eens eerder mocht komen. Maar dat dacht ik bij Sam ook en dat was ook 3 dagen na de datum, dus zal er ook wel naast zitten. Oh ja en in mijn verlof heb ik trouwens nog een paar keer een eetafspraak met collega's, aangezien er iemand met pensioen gaat van ons team. Dat is dus erg gezellig.

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, geniet ervan meid. Heerlijk nog even rust en alles op je gemak doen. Hebben ze nog iets leuks gedaan voor je op het werk.

Loes: haha duidelijk een lager huishoudentempo nu met het mooie weer. Gelijk heb je. Ik zit vrij veel binnen nu met Jurre dus hier valt het alles mee, maar men wat baal ik dat het nu zo lastig is om naar het water te gaan. Te warm voor Jurre en alleen gaan met de kids doe ik nu helemaal niet. Vind het risico te groot met Tim. Kan nu eenmaal niet iedere seconde op hem letten. Gelukkig neemt mijn moeder Tim veel mee naar het water en met de minder warme dgn schuif ik aan samen met Jurre

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    #472 Mutzie, 5 aug 2013
    Laatst bewerkt: 5 aug 2013
    Jaaaaah, lekker verlof Super. Geniet er maar van! Loes, jij ook bijna. Lekker aan de poets ;) Ik merk wel nu ik zo veel thuis ben, ik meer zie, maar het wordt ook sneller vies dan wanneer ik aan het werk ben natuurlijk. Nu ben ik verwend met een hele goede schoonmaakster, maar doe nu ook zelf wel veel hoor. Niet genoeg aan 1x per week. Jammer dat het altijd weer vies wordt hè? Haha.

Kraamfeest was druk! Blij dat het mooi weer was en dus alles buiten stond. Weinig tijd gehad om met iedereen te kletsen, maar dat deden ze wel met elkaar. Blij dat we het zo hebben gedaan. Met dit weer was ik niet blij geweest met visite wanneer ik liever op het strand zou zitten (dan heb ik het over collega's van Mario en vrienden van (s)ouders). Lief dat ze willen komen hoor, vind dit gewoon een goede oplossing voor niet wekenlang visite.
    Rens (en Milan) is enorm verwend.

Fijn Manon dat Tessa weer rustig gaat en blijft slapen. Benieuwd of je gevoel gelijk heeft dit keer.

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik had trouwens nog een domme actie vanmiddag: zit in de tuin op de bank met Rens naast me. Ik zit wat te lezen en neem een slok van m'n glas water. Wil ik dat glas terug op de rand van de bank zetten (doe dit zonder goed te kijken), zet ik het precies op het rand. Dat voelde ik gelukkig, dus hield het glas vast, maar kon niet voorkomen dat de hele inhoud midden in het gezichtje van Rens viel! De kleine man schrok zich een ongeluk natuurlijk! Ik ook, maar moest domweg ook lachen om mijn actie (nadat ik hem natuurlijk gelijk op pakte en in een handdoek wikkelde). Het zou je gebeuren: lig je lekker krijg je ongezien en glas koud water in je gezicht! :$
    Wilde het even delen :)

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Aardige moeder ben jij Ing:p. Gelukkig zat je niet aan de cola

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ahh mutz... Ik voelde me een slechte moeder toen ik in roos haar duim knipte toen ze een maand was.. En bloeden dat het deed.. Dan is dit wel erg onschuldig...;)

Happy verlof super (en alvast voor loestig ) geniet er lekker van...

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Idd blij dat het geen cola was (wat ik overigens probeer te minderen, haha. Nu ik hele dagen thuis ben pakte ik toch snel weer een nieuwe fles, normaal altijd alleen t weekend. Zonder/minder zal vast een stuk beter zijn :D)

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    :D hahahaha mutz ik krijg er meteen beelden bij! Arme Rens.....hihi maar idd gelukkig was het maar water. Je gaat hem vast ooit een keer terug krijgen.

Smits: ik werd op mijn werk een uur eerder afgelost door een hele lieve collega en kreeg daarbij nog een mooie doos met lekkere douchespulletjes! Vond ik erg lief.

Loes: nog 1 dag!!!! Lekker hoor. Al is het voor jou deze keer wel even anders tijdens je verlof. Ik moet nog zoekenhuistasje maken en een evt. logeertas voor Nick. Klossen halen, wieg in elkaar zetten, hier en daar nog wat poetsen. Hoe voel jij je verder?Hier wel ok al merk ik wel dat het een stukje zwaarder wordt. Hoe was de liggingsecho? Toevallig had ik die ook gister. Baby lag helemaal goed en startklaar. Zaterdag vieren wij Nick zijn 3de verjaardag (is de 16de jarig) dus dan nog even een druk dagje. Al heb ik mijn schoonma gevraagd de bediening te doen dus ga me proberen rustig te houden.

Manon: hahaha grappig dat Tessa dat roept.....voor ons voor jou iets minder. Nick roept naar elke man of vrouw met grijs haar: Kijk Opa/Oma.....

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Mutzie, splash. Haha ik denk dat je nog vaak een revanche zult krijgen.

Super ja mijn laatste dagje vandaag en dan begint ook mijn verlof. Ik ga er toch wel van genieten hoor, ondanks alle onzekerheid op het werk. Hier moet nog flink gepoetst worden dus dat is mijn eerste taak en de vluchttas moet ook nog gemaakt worden. Klossen halen en bed omhoog zetten. En niet onbelangrijk zijn we nog druk bezig met het ontwerp van het kaartje. Hopelijk heb ik nog ruim de tijd en kan ik nog op tijd de enveloppen schrijven. Toevallig dat jij ook je liggingsecho had. Hier was het ook allemaal goed. Ligt mooi met het hoofdje naar beneden en is zelfs een beetje ingedaald. Gisteren hadden we het bevallingspraatje. Kijk daar wel echt als een berg tegenop en ze vertelde ook dat het waarschijnlijk heel snel zal gaan, gezien de vorige keer. Maar goed dat komt zoals het komt en dan sleep ik me er wel weer doorheen. Vorige keer ging het bij jou toch ook heel snel? Nick bijna 3, fijn dat je dat feestje nog kan houden voor je bevalling. Veel plezier zaterdag.

Manon je bent een beetje stiller. Alles goed? Hopelijk ben je gewoon aan het genieten van je verlof. Alles klaar bij jou? Nog wilde plannen?

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeeeeehhh LOes jij ook lekker met verlof!!Goed dat je er gewoon van gaat genieten. Ja hier bij Nick ook een vlotte bevalling 6 uurtjes in totaal. Ging van 3cm naar volledige ontsluiting in 40 minuten. Dus nu ook op tijd bellen. Maar ja wie weet is deze een stuk langezamer. Ik vind het ook wel weer spannend worden hoor. Waarom kijk je er zo tegenop?

Mutz: hoe zijn jouw nachten met Rens?

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Ja Super inderdaad ook verlof. Vandaag al lekker genoten van een gezellig dagje met z'n drietjes. Het is kermis in Eindhoven dus Sam heeft zich goed vermaakt. Jij had inderdaad ook een heel vlotte bevalling. Jij was toch uiteindelijk thuis bevallen. Op de badkamer, als ik me niet vergis. Ik zie er tegenop vanwege de hevige weeënstorm van vorige keer en de pijn die ik erbij had. Ik heb niet echt genoten van de bevalling en ook de gyn die het uiteindelijk allemaal deed gaf me geen goed gevoel. Dus vandaar mijn angst. Ben wel wat gerustgesteld door het bevallingspraatje, maar het blijft geen hobby van me. Laten we hopen dat het snel voorbij is en dan kan ik weer genieten. Hoe kijk jij er tegenaan?

Manon hoe gaat het bij jou?

Deel Deze Pagina