Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Een hoop verloffers hier: Bir, Manon, Super, Loes en ik. Gezellig hoor. Jammer dat we zo ver van elkaar wonen, ander was een date wel gezellig, haha. Geniet ervan!

Spannend weer hè, die bavalling. Ik keek er wel een beetje naar uit, was voornamelijk erg benieuwd hoe het zou zijn. Leek op geen enkel punt op die van Milan. Tja, het blijft afwachten. Ik hoop dat het beter bevalt deze keer Loes (leuke woordspeling, hihi).

De nachten worden steeds waziger, haha. De eerste week was ik erg alert 's nachts. Naar mate het voeden makkelijker gaat en ik meer moe ben, herinnering ik me ook steeds minder de volgende ochtend, haha. Ik leg hem aan, val in slaap, wordt wakker, andere borst, val in slaap en als ik wakker word leg ik hem weer terug. Dit kan soms over 2 uur gaan. Ik geloof dat hij na zijn laatste voeding een keer rond 3-4 uur komt en dan weer tegen 7 uur.
    Haha duidelijk hè? Maar het werkt prima zo. Slaap goed zo en af en toe doe ik 's middags mee met de jongens hun slaapje ;)

Gaan jullie (Loes en Super) weer voor FV (nee, geen oordeel)? En Manon, jij? Ga je weer bv proberen?

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz...fijn dat je je draai hebt gevonden met de bv e.d.. Ja, ik wil bv wel weer proberen. Tessa deed me pijn maar ik heb nu borsthoedjes gehaald. Zitten al in de vluchttas:). Toen nooit aan gedacht...stom he. Maar ik hoop dat ik ze niet nodig heb.

Loestig...jeeeh ook verlof! Lekker dagje zo de eerste dag meteen. Heeft je man/vriend vakantie of gewoon toevallig een dagje vrij?
    Hier alles goed, was vandaag weer op controle bij de gyn. Alles ok. Tes was ook mee en de gyn heeft ook een echo van haar buikje gemaakt. Was zo grappig om te zien hoe ze daar lag hahah. Hij zei:kijk ik zie een boterham zitten, die heb jij vanmiddag zeker gegeten....Tes wordt dan helemaal verlegen en zei niets meer terug:D.
    Maargoed, mijn echo: Hoofdje ligt nu vast in het bekken en ik ben 37 weken, dus laat maar komen. Ik voel me er een beetje dubbel onder. Aan de ene kant wil ik graag dat ze nu al komt omdat ik weer wil eten en doen wat ik wil en omdat ik haar zo graag wil zien, vasthouden en zo benieuwd ben hoe Tes zal reageren e.d.. Aan de andere kant heb ik het nu nog even 'rustig' zo....
    De bevalling vind ik ook dubbel. Aan de ene kant 'zin in' en hoop ik dat het heel anders zal lopen, aan de andere kant breekt het zweet me al uit als ik er alleen maar al aan denk en bezorgt het me hoe dichterbij het komt een hoop slapeloze nachten....
    Laten we zeggen dat ik blij ben dat ik niet hoef te kiezen en dat het allemaal zal gaan zoals het zal gaan;)

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Mutzie ik zie je al zitten midden in de nacht. Slapend met Rens aan de borst. Er komen snel weer nachten, waarin je heerlijk kan doorslapen. Slaapt Rens nu bij jullie op de kamer of al in zijn eigen kamertje? En wat fijn dat je overdag nog kan rusten. Dat zal hier lastig worden, want Sam slaapt overdag eigenlijk nooit meer. Hoop dat ze een najaarsdip krijgt en dus weer behoefte aan een middagdutje, maar dat zien we wel. Hier in ieder geval flesvoeding. Beviel me vorige keer ook prima.

Manon wat fijn dat alles goed.is. leuk ook dat ze er Tessa zo bij betrekken. En jij alweer in de veilige zone wat betreft het aantal weken. Weet je al hoe je het met Tessa regelt op het moment dat het begint? Hier moeten we dat nog regelen met de ouders. Mijn man zit in het onderwijs dus heeft 7 weken vakantie. Volgende week heeft hij nog vrij en dan moet hij weer werken.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig, mijn ouders wonen het dichtsbij en daar is ze ook het meest vertrouwd omdat we er 1 keer in de week een dagje naartoe gaan en blijven eten e.d.. Mocht alles langer dan een dag duren dan kan ze daar ook blijven logeren. Ik hoef dus maar te bellen en ze komen haar halen. Daar ligt ook altijd een voorraad luiers, sudocreme, doekjes, slabbetjes en veel speelgoed en een matrasje met beddengoed. Er hoeft dus maar weinig ingepakt als ze erheen moet en m'n ma weet hier alles te vinden dus dat kan ze ook nog zelf doen als het mij niet meer lukt:D
    Mocht het mijn ouders om de een of andere reden niet lukken dan kan ze ook naar mijn schoonouders nog. Die hebben een logeerkamertje met een kinderbedje en een ledikant en ook heel veel speelgoed e.d. en wonen ook niet superver.
    Hoe zit het met jouw ouders/schoonouders? Wonen ze dichtbij? Ze zullen het vast niet erg vinden om 1 of een paar daagjes op te passen..hihi..die oma's en opa's....mijn ouders zaten alweer te vragen wanneer ze weer een paar nachtjes komt logeren hahah.
    Zodra de kleine er is nemen ze Tes mee naar het ziekenhuis en is het beleid daar dat eerst het gezin 1,5 uur bij elkaar is. Ik wil zelf ook eerst graag even met zijn viertjes zijn maar ik denk dan aan een half uurtje ofzo. Ik ga mijn ouders echt niet 1,5 uur laten wachten in een ziekenhuis en wie weet wel midden in de nacht??

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Manon, je zal zien dat het allemaal heel anders verloopt dan je van te voor hebt bedacht. Zou je Tessa (en dus ook je ouders) midden in de nacht naar het ziekenhuis laten komen? Ik hoopte heel erg dat Milan niet zou slapen als ik zou bevallen. Ik had hem toch niet midden in de nacht wakker hebben laten maken. Gelukkig beviel ik op een prima tijd: 5 uur, dus 's middags geslapen en nog niet naar bed. Vond het idd ook super om even met z'n vieren te zijn, maar 1,5 uur is zeker wel erg lang, ook voor je ouders ja. Hopelijk gaat t niet meer lang duren.
    Zou fijn zijn als de bv gaat lukken.

Haha,bij Milan zat ik idd te slapen tijdens het voeden, alleen bij Rens lig ik te voeden. Slaapt ookeen stuk lekkerder en daarnaast rolt hij dan minder snel van mijn borst. Geregeld dus dat we samen liggen te slapen en er niet gedronken wordt. Gezellig hoor! :D

Gisteren voor het eerst met z'n vieren gezeild. Nou ja, we hebben de boot van de ene plaatst naar de andere gevaren. Helaas hadden we alle bruggen tegen (4 stuks en een sluis) dus ging het erg langzaam. Milan vond 'zijn boot' erg leuk.
    De boot ligt eindelijk weer eens in het water na een hoop reparaties en lakwerk. De boot is nu prachtig grijs ipv okergeel. Zal mijn idee over zeilen niet beïnvloeden, maar misschien wel de lol die de jongens er aan gaan beleven.

Jullie nog leuke plannen dit weekend? (vanaf nu is het elke dag een weekenddag aangezien jullie ook vrij zijn, hihi).

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zoooooo ben kapot. Vandaag alvast Nick zijn verjaardag gevierd. Ik ben kapot!!!!! Maar wat is hij verwend. Hier wil ik de bv ook een tweede kans geven mutz. Wie weet is dit kindje zelf al heel anders en niet zo onrustig als Nick was. En vind ik het zelf ook prettig. Bij Nick vond ik het helemaal niks. Maar wil het nu wel weer een eerlijke kans geven.

Morgen even uitgebreider reageren. Nu even lekker ontspannen en zo naar bed!!

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #487 manon31, 10 aug 2013
    Laatst bewerkt: 10 aug 2013
    Mutz...ook aan een nachtbevalling is gedacht hoor:)....dan bellen we mijn ouders als ik naar het ziekenhuis moet en dan komen ze of 1 van hen naar ons huis om hier te slapen en op deze manier 's ochtends Tessa op te vangen. Dan komen ze na het ontbijt, mocht ik dan ook echt bevallen zijn, naar het ziekenhuis en komt eerst Tes bij ons in de kamer...Alle mogelijke scenario's zijn besproken maar je zal idd zien dat het straks een scenario zal worden waar we niet aan gedacht hebben;) haha....

Vandaag was Kristels vrijgezellenfeestje...ik kon er eerder niets over zeggen natuurlijk maar het was erg leuk. Ik zal niks vertellen zodat ze dat uitgebreid zelf kan doen. Ze was wel (blij) verrast om mij met mijn 37,5 week erbij te zien. Ze had niet verwacht dat ik er nog bij zou zijn zei ze. Nu nog afwachten of ik ook bij de bruiloft erbij zal kunnen zijn haha...
    Nou Krisje...vertel..hoe vond jij het vandaag en hoe was het uitgaan nog??

Super...goed dat jij ook de bv weer gaat proberen, hopelijk gaat het dit keer beter. Idd kan het nu heel anders lopen.

Nou ik reken na zo'n lange, drukke en vermoeiende dag eigenlijk wel op weeen vannacht:D. Ik lees heel vaak dat het weeen opwekt als je een flink eind gaat lopen e.d. dus kom maar op! hihi...

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Het was super manon... Gister op mijn werk overvallen en daarna picknick gehad in het park.. Daarna een lip dup genaakt (soort clip) en dat opgenomen en daarna met zijn allen een bbq gehad...

Uiteindwelijk via een terrasje de cafe's in en lag om 2 uur tevreden op bed..

En dat terwijl ik gisteren de dag er bagger begon.. Schoonmam gaat er hard ahteruit..veel pijn en zwaardere dosis morfine gehad (gistermidag allemaal gedaan en ik wist van niets..moest genieten van iv) en de broers hadden oppasweekend omdat de vriend van mijn smam een weekend weg had..die moest er ook even uit.. Dus die jongens zitten er nu ver doorheen... Maar de levenslust gaat snel achteruit.. Szusje en broertje hadden eerder tegen smam vertelde bezig te zijn met kids maar dag het niet lukte (1 jaar bezig) en hebben dus vorige week verteld dat ze zwanger is... Leuk voor haar (ondanks dat ik vind dat ze heel veel klaagt nu al ;)) maar daarna leek het wel of mijn smam tevreden was met alles wat ze heeft nu... Maar we zien wel of ze nog 26 dgn red...

Ik heb gisteren genoten.. Heerlijk mijn vriendinnetjes in de buurt gehad en genoten van alle lieve gesprekjes leuke dingen en gezelligheid :D

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    En manon? Luistert eskimo? ;)

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Helaas heeft de drukke dag niets geholpen, dit kan ook de kast in als bakerpraatje dus:D

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon je begint ongeduldig te worden hè? Haha heb je 1 geluk dat het een bakerpraatje is. Hoef je niet mee te doen met een marathon om de weeën in gang te zetten. Traplopen schijnt ook te helpen, maar dat zal dan ook wel weer zo'n bakerpraatje zijn. Ach jullie eskimo komt zoals het komt. En wat je zelf al schrijft, waarschijnlijk heel onverwacht en in een scenario waar jij niet aan had gedacht. Moet jij altijd in het ziekenhuis bevallen? Of stel dat het nu heel snel gaat, mag het dan ook thuis?

Super een beetje bijgekomen van het verjaardagsfeestje?

Mutzie, mmm lijkt me heerlijk zo te kunnen zeilen met je gezin. Fijn als je zo aan het water woont.

Krisje jij hebt zo te lezen genoten van je vrijgezellendagje. Wel heel erg dat je smoeder nu zo hard achteruit gaat. Het is te hopen dat ze toch nog een opleving krijgt en er op jullie trouwdag bij kan zijn. Ik duim voor je.

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: wat leuk dat je zo verrast werd met een vrijgezellenfeest!! En dat het nog leuk was ook haha!! Wel triest van je schoonma. Zal net als Loes duimen voor jullie dat ze bij jullie grote dag kan zijn. Tiktak het begint op te schieten zeg.

Loes: weer een beetje bijgekomen van zaterdag. Maar het heeft een aardige impact gehad op mijn lijf. Dus nu een beetje rustig aan (proberen) te doen. Morgen 37 weken jeeejjjj!!

Manon: hier geen scenario's bedacht. Het loopt toch altijd anders dan bedacht. Buren en schoonma kunnen gebeld worden dus we zien het wel. Oh en ik denk dat geen een tip (bakerpraatje) op deze termijn zal helpen om wat op te wekken 😉 leuk dat je bij het vrijgezellenfeest kon zijn.

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: zo mooi om te lezen hoe relaxed je altijd bent met van alles! Ook dat voeden half slapend, heerlijk hoor dat je dat zo kan.

Zo ik ga de stad in, lekker lunchen met een vriendin! Nick op het kdv dus lekker ontspannen!

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha Super, kan me idd de laatste jaren niet zo snel meer ergens druk om maken. Ja, ik heb natuurlijk m'n tics (qua schoon bijvoorbeeld) maar daar raak ik niet vanuit balans. Kan er namelijk zelf wel om lachen. Het is vooral mijn man die dit veroorzaakt heeft (of in mezelf naar boven heeft gehaald). We zijn allebei nogal relaxed en ik denk dat dat zeker een goede uitwerking heeft op de kids (wederom tot nu toe erg makkelijke jongens). Nu vasthouden deze positieve eigenschap! ;)

Oh ben zo benieuwd wie het eerst hier gaat melden dat ze is bevallen! Live appen zoals Kris mag natuurlijk ook altijd :p

Leuk Kris dat je vrijgezellenparty geslaagd was en ook leuk dat Manon erbij kon zijn! Aftellen geblazen!
    Hopen dat je s.moeder erbij kan zijn en dat jullie de annuleringsverzekering niet nodig gaan hebben.

Morgen Nick alweer 3 jaar! Wat gaat het allemaal hard! Feestje al geweest, maar morgen zeker ook een speciale dag. Alvast veel plezier mocht ik niet voorbij komen op zp. Heb nl een feestje voor te bereiden voor 45 man zaterdag.....

Hoor de jongste (ligt zonder Puck te slapen in zijn ledikant :D), zal wel honger hebben, dus ik ben er weer vandoor!

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    *SCHAAM SCHAAM SCHAAM*

Hier ben ik weer eens...alles gaat goed. Lizzy wordt aankomende maandag alweer een half jaar. Ze heeft haar eerste tandje. Geef nog steeds borstvoeding en ze geniet van d'r groente en fruithapjes. Ook ik neem haar met de ochtendvoeding bij me in bed en dan voed ik haar liggend, vallen we vaak samen nog ff in slaap, zo genieten!!! Ik geniet echt elke dag weer van ons meisje, ben helemaal verliefd!!! De eerste 3 maanden was Lizzy erg huilerig maar nu horen we haar nooit meer, ze is erg lief en vrolijk.
    Met mij ook alles goed. Vind het heerlijk om te werken en het kriebeld al erg voor een 2e kindje. We zijn er absoluut niet bewust mee bezig maar gebruik geen anticonseptie. Het moet bij ons wel een wonder zijn als het spontaan mocht lukken maar je weet het nooit.

Ik lees nog geregeld mee en zie sommige meiden via facebook.
    Succes met de bevallingen en trouwerij binenkort.
    Ik hoop hier weer wat vaker te zijn, me vriend heeft een andere baan en gaat weer onregelmatig werken dus ook de weekenden enz. dus ik zal wel weer wat vaker hier te vinden zijn.

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeeeeeh! Gefeliciteerd voor Nick!

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Dank je wel mutz! Vandaag rustig gehouden hoor. Alleen oma en opa nog even. Zaterdag was druk zat!!! Rens nog zonder puck? Lekker als je daar ook weer vanaf bent. Wanneer moet je eigenlijk weer werken?

Welkom terug gelukkig. Goed te horen dat Lizzy het goed doet! Een half jaar alweer!!!!!

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hieper de piep hoeraaaaaaaaa. Gefeliciteerd met Nick. Jeetje 3 jaar alweer.

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...vanuit hier ook nog gefeliciteerd met Nick! Hoop/denk dat hij flink verwend is!

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @hier...heel veel gerommel. Flinke weeen tussendoor, harde buiken. Allemaal in de avond en 's nachts. Overdag is alles weg. Ben gisteravond een deel van mij slijmprop verloren. Donderdag bij de gyn geweest, nog geen ontsluiting en alles in orde met onze Eskimo. Het zijn voorweeen en we moeten dus gewoon afwachten wanneer het zal doorzetten.....zeg ik ongeduldig;)...:D

Deel Deze Pagina