Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd met de 3 jarige nick :)

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd lieve Nick!!! 3 jaar alweer!!!!

(puck ligt idd hier Super. Zal ik hem opsturen?)

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super nog op de valreep gefeliciteerd met Nick!

Manon ik ben benieuwd wanneer je kleine eskimo doorzet.

Gelukkig wat leuk dat je er weer bent. En wat goed om te horen dat het met Lizzy zo goed gaat.

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties! De tijd gaat echt snel hoor, 3 jaar!!!!!

Sab: volgende week weer aan het werk? En je bent weer goed bezig op de sportschool! Hoe gaat het met Mirza en Maja?

Jojo: ja stuur maar op. Hoe gaat het met Dean? En druk met solliciteren las ik. Lastige tijden!

Loes: hoe voel jij je verder? Hier veel voorweeen. Maar dat had ik bij Nick ook dus ik laat me niet gek maken. Slaap jij nog een beetje? Dat wordt hier ook steeds minder. Gelukkig geniet ik nog wel elke dag van mijn buik en het geschuif daar binnen.

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super ja de tijd vliegt echt. Sam wordt in november ook alweer 3. Proberen van die tweede maar nog meer te genieten, want dat gaat vast nog sneller. Als ik het nu al vergelijk met de zwangerschap toen, of nu dat is al een groot verschil. Hier nog alles rustig. Ik had afgelopen week iets verkeerds gegeten en heb daar flink last van gehad. Toen dacht ik dat het al begon, maar mijn lijf reageerde gewoon op het eten wat er echt uit moest. Nu lijkt het weer goed te zijn me mijn maag dus ook met de rest van mijn lijf. Kleine uk moet toch nog even blijven zitten. De kaartjes zijn namelijk nog niet af (eigen ontwerp) en de enveloppen moet ik ook nog krijgen. Dus hoop dat hij/zij nog even geduld heeft. Was jij bij Nick uiteindelijk veel eerder of later bevallen? Heb jij de kaartjes al helemaal geregeld. En de vluchttas staat die al klaar? Hier ga ik die komende week toch maar vast klaar zetten. Je weet maar nooit.

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...spannend nu he...we lopen met zijn drieen over de 37 weken...haha echt raar. Ja ik ben ook benieuwd in hoeverre je kan genieten van de tweede als de eerste natuurlijk ook veel aandacht vraagt. Tessa is ook nog maar 2 en snapt nog niet wat er aan de hand is. Ze is ook erg jaloers als Bart met haar kleine nichtje speelt dus dat belooft nog wat. Hopelijk is het anders voor haar als het meer eigen is...

update@hier vannacht flinke weeen gehad. Begon om half 3 met 1 wee. half 4 werd ik wakker van de tweede, 4 uur de derde kwart over vier de volgende en zo volgde ze elkaar ineens snel op. Het waren echt wel krachtige weeen van langer dan een minuut maar nog wel heel goed te doen. Om half 6 stopte het zomaar ineens en ben ik weer goed in slaap gevallen. Tessa is een weekend logeren bij opa en oma dus gelukkig kon ik vandaag uitslapen. Wij moeten de zolder na de verbouwing van een tijd geleden nog aanpakken en waren dat dus vandaag van plan. Maar nel gaan doen zo voordat de weeen weer komen;) je weet het nooit nu. Ik ben zo benieuwd wanneer het echt gaat beginnen, dacht vannacht echt even dat ik aan de beurt was;)...

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes wat balen dat je zo ziek was! Pfff kun je heel naar van zijn als je lichaam zo van slag is van verkeerd eten. Gelukkig nu weer wat beter. Ik was dit weekend niet helemaal fit. Nog niet helemaal eigenlijk. Morgen weer naar de vk, dan maar even horen of bloeddruk enzo nog goed is. Nick kwam met 40+2 dus die voorweeen zeiden bij mij helemaal niks. die begonnen toen ook al met 37 weken......

Manon: spannend hoor. Ja ze kan natuurlijk elk moment komen maar als het zoals bij mij de vorige keer gaat kan het ook nog even duren hoor! Houden ze de groei nog in de gaten ivm de suiker?

Zo zal nog ff foto spammen

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nick 3 jaar en buikfoto bij 37 weken :D

Bijgevoegde bestanden:

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super ik was bij Sam bij 40+3 dus grote kans dat we heel dicht na elkaar bevallen. Zou echt wel grappig zijn. Vervelend dat jij je ook niet fit voelt. Hopelijk snel weer beter. Benieuwd of het iets te maken heeft met een bloeddruk verandering. Mooi buikje trouwens (en natuurlijk ook een mooie Nick).

Manon bij jou nog alles rustig, of heeft het vandaag toch nog doorgezet. En Tessa zal vast wel af en toe jaloers zijn, maar ik denk dat ze ook heel erg blij is met haar zusje. Dus komt vast goed.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super... leuke foto's!! Jij bent dus bekend met voorweeen...bij mij is het de eerste keer. Bij Tes nauwelijks last van gehad. Ik ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd haha...

Loestig...het is vandaag rustig gebleven maar ik las dat weeen voornamelijk 's nachts voorkomen omdat dat je baarmoeder dan het meest actief is. Ik verwacht voor vannacht dus wel weer wat maar ga er nog niet van ut dat het daadwerkelijk gaat doorzetten. Bij Tes was ik 40,5...al zegt dit weinig over nr 2..dus voor jou en Super is het ook heel spannend nu! Zou grappig zijn als we precies op volgorde bevallen...

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Spannend hoor Manon! Ik was ook niet bekend met voorweeen, dus toen de weeen bij Rens begonnen, dacht ik dat het begonnen was (net als bij Milan). Ik dacht niet eens aan voorweeen. De VK natuurlijk wel, maar noemde het niet gelijk zo. Pas bij een tweede bezoek zei ze: "Tja, lijken toch indalingsweeen te zijn". Toen pas viel bij mij het kwartje. Ik dacht nog: "Nee! Er zijn gewoon meiden die dit weken hebben!". Bij mij bleven ze wel komen de hele dag door, maar werden ook niet echt sterker. Ik heb me uiteindelijk laten strippen (was dan ook al 40+6, net als bij Milan) en 2 uur en 3 kwartier later was hij er....
    Snap alleen wel dat ze nu nog niet (kunnen) strippen. Hoop toch voor je dat het snel doorzet!

Wauw, wat een buik Super! Mooi hoor! En wat is Nick een leuk ventje om te zien!

Loes, vervelend dat je ziek was. Jij bent dus ook niet echt van het haasten qua regelen? Anders dan bij de eerste? Ik had echt zo iets van: "Als het kaartje nog niet geregeld is, dan komt dat we een dag of wat na de geboorte, is echt niet het belangrijkste". Die tas is misschien wel handig of ga je voor thuis bevallen (ookal moet dan ook die koffer klaar staan)?

Hier gaat alles goed. Rens lacht nu steeds duidelijker, zo leuk! Milan is ook echt lief voor hem, probeert hem ook aan het lachen te krijgen. Smelt!

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Mutzie hier ook geen last gehad van voorweeën bij Sam en het kindje ligt nu ook al helemaal ingedaald, dus lijk er tot nu toe ook geen last van te hebben. Bij Sam had ik alles al maanden geregeld, maar nu merk ik gewoon dat het en stuk slechter is met dat geregel. Haha, komt allemaal goed. Dat is ook zo. Mijn huis heb ik nu bijna op orde, dus wat dat betreft is alles geregeld. En de tas kan ik op het moment dat de weeën beginnen ook nog wel doen (denk ik), maar ga toch zorgen dat die klaar staat. Want ik wil heel graag in het ziekenhuis bevallen.
    Wat heerlijk dat Milan zo met Rens bezig is. Lijkt me inderdaad onvergetelijk als ze proberen om elkaar aan het lachen te maken. Heerlijk!! Lekker van genieten.

Manon ben inderdaad benieuwd op welke volgorde het wordt. Onze verloskundige vertelde dat ze vaak ziet dat de tweede nog net een paar dagen langer op zich laat wachten dan de eerste +/- 3 dagen, dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het een week na de uitgerekende datum wordt. Maar ja het is natuurlijk geen garantie. Het is gewoon iets wat ze daar merken. Ik hoop voor jou dat die voorweeën niet te lang aanhouden en dat je nog even weeënloos mag zijn voor de kleine komt, of juist dat het doorzet en dat het kindje snel komt. Want iedere keer dat valse alarm lijkt me niet fijn.

Super dat geldt uiteraard ook voor jou. Voorweeën lijken me niet echt prettig. Op den duur ben je er gewoon klaar mee, toch? Dan wil je dat het doorzet. Ik ben benieuwd.

Ik hoor trouwens wel vaak dat je bij een tweede veel meer last hebt van naweeën. Mutzie heb jij hier last van gehad? Of een van de andere meiden (als jullie nog meelezen?)

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ja Loes, zie mijn post boven die van jou aan Manon ;)

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Mutzie dat gaat over voorweeen, maar ik vroeg naar de naweeën. Of lees ik er nu gigantisch overheen. :cool:

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik lees nog mee hoor. Ven alleen niet zo actief met posten, maar wel super benieuwd hoe het met jullie gaat.

De naweeën bij Maja waren inderdaad verschrikkelijk. Misschien nog wel heftiger dan de gewone weeën. En ik mocht geen warme kruik erop omdat dat het bloeden juist bevordert. Dat was wel even afzien. Tel mijn nierstenen daarbij op na dag zes en t feest was compleet, hahahah.

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hoopvol Sab.......hahahaha post dan gewoon niks ;) Nee hoor kan ik me een beetje voorbereiden want ik ben bang dat ik er ook niet aan ga ontkomen....bij Nick had ik veel naweeen tijdens de bv....dus verwacht nu ook wel weer wat. Hoe was je eerste werkdag?

Loes: nee die voorweeen zijn geen pretje maar omdat ik er bekend mee ben staar ik mij er minder blind op dan de eerste x. Toen voelde ik elk krampje en dingetje. Nu bijt ik er een beetje doorheen. De vorige x dacht ik: wanneer weet ik nou dat het voor het echie is.....nou dat wist ik meteen toen ik wakker schrok van weeen.
    Leuk dat jullie zelf een kaart hebben ontworpen. Ik heb nu alles klaar. Kaart/naam/vluchtassen/klossen/slingers/muisje....uhh ja alles....heerlijk!!!

Mutz: denk dat ze manon nog niet kunnen strippen omdat er geen ontsluiting is. Heb inderdaad met recht een BUIK!! een toeter haha maar mooier als bij Nick op het laatst. (vind ik) ben ook minder opgeblazen. Terwijl ik toch echt op 25 kilo erbij zit....

Vanmiddag weer goedgekeurd door de vk. Morgen een koffiedate en Nick naar het kdv en woensdag een koffiedate en dinerdate. Lekker volplannen die dagen. Schiet het lekker op!!

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh sorry Loes, ik heb gewoon slecht gelezen! Nee, geen naweeën gehad. Niet bij Milan en ook niet bij Rens, dus het hoeft niet ;)

Super, 25 kilo! Dat meen je niet?? Dat zou je niet zeggen hoor! Ok, je hebt een behoorlijke buik, maar daar zou ik geen 25 kilo van maken. Je ziet er nl. niet dik uit. Ben benieuwd hoeveel je kwijt bent na je bevalling.

Oh nee, zonder ontsluiting strippen ze niet. Ik had eerst ook 1 cm en toen wilde ze nog niet strippen.
    Leuk dat jij nu wilt dat de dagen snel gaan. Ik wil ze juist vertragen, haha. Nog 4 weken te gaan....

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hoi dames, gezellig dat gepraat over de bevallingen e.d.!:)
    Bij Tes ben ik wel gestript(bij 40,2, eerste wee erna 40,3 en Tes geboren bij 40,5) en ik had nauwelijks ontsluiting. Ze kon er toen gelukkig net bij zei ze. Wat grappig dat dat toch overal anders gaat. Ben benieuwd hoe het beleid erover in het ziekenhuis is hier, vast minder soepel. Ik heb het er eigenlijk nog niet over gehad met de gyn.

Super...jeetje 25 kilo..dat is je idd niet aan te zien!! Ik was dat met Tessa ook aangekomen maar mij was het wel degelijk aan te zien toen hoor, ik voelde me toen ook net een kamerolifantje;). Je hebt een mooie buik hoor! Was hij nou al ingedaald?

Sab...wat vreselijk lijkt me dat die naweeen..daar ben ik (nog) niet bekend mee...

Loestig...hier ook net als Super alles klaar! Leuk dat jullie een eigen ontwerp hebben voor het kaartje. ik ben weer benieuwd. Die vorige van hout vond ik erg leuk!
    En was hij bij jou al ingedaald? Heb jij ook nog een foto trouwens van deze termijn? En hoeveel ben jij nu aangekomen?

zo nu ga ik ff spammen...mogen jullie raden hoeveel ik ben aangekomen haha:D let wel...mijn placenta zit aan de voorkant en neemt veel ruimte in en Eskimo is ook groot he!
    P8190001.jpg

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon ik ben tot nu toe zo'n 9 kilo aangekomen. Dus dat is niet zoveel. Ik heb deze keer ook minder last van zo'n plofgezicht. Om het maar even zo uit te drukken. Vorige keer vond ik mezelf echt heel dik in mijn gezicht, maar nu nog niet. Vocht houd ik ook niet vast, dus gaat best goed. Ik zal zo een foto spammen. En jij hebt een mooie buik hoor. Helemaal alles aan de voorkant. Hoeveel kilo dat zal zijn, vind ik moeilijk schatten hoor. Oh help als ik nu iets zeg wat helemaal uit de richting ligt dan ga je me slaan, haha. Euhm kilo of 15 :(. Oh ja en de kleine ligt hier al ruim 2 weken ingedaald. Bij jou ook al?

Super jij bent al bijna onderweg naar het ziekenhuis als ik dat zo zie. Haha, je bent echt goed voorbereid. Ja dat moet nou natuurlijk ook wel op het einde. Klossen heb ik ook al in huis, maar moet ik nog onder het bed zetten. Deze week ga ik echt de vluchttas klaarzetten, maar ik zag dat ik nog een briefje had van de vorige keer waar ik de dingen op had geschreven die ik echt niet mocht vergeten. Dus in geval van nood, laat ik manlief alles pakken aan de hand van het briefje. Dus eigenlijk is dat ook wel geregeld. Namen hebben wij ook al, alleen dat kaartje is nog niet af. Hopelijk deze week de proefdruk en dan snel daarna de enveloppen, zodat ik kan gaan schrijven. Wil jij eigenlijk weer thuis bevallen, of in het ziekenhuis?

Sab ben jij alweer begonnen met werken? Jij hebt toch nog een weekje, of niet? Ruben is ook pas sinds gisteren begonnen. En erg hoopvol dat berichtje van jou, hopelijk hoeven we niet zoveel last te hebben van de naweeën :D.

Mutzie ik ga gewoon voor de kwaaltjes die jij hebt, of liever gezegd niet hebt. Dus ook geen naweeën, lijkt me heerlijk. Haha.

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja en dan natuurlijk nog de foto. Is van afgelopen zondag dus 37+3.
    _DSC0029klein.jpg

Deel Deze Pagina