Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik moet zeggen dat ik het erg bijzonder vind om te zien dat jullie met bijna 39 weken ook nog niet bevallen zijn...het had zomaar gekund....vind het echt retespannend worden en kijk elke dag even of jij of Super misschien al bevallen zijn...
    Supers laatste reactie was de 24e....zou ze;).....

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    We zitten inderdaad alledrie op een soort tijdbom. Super reageer even. Wij worden nieuwsgierig. :D

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Haha ontspan.....geen baby hoor hier. Nog veel voorweeen en ook lage rugpijn sinds gister. Mag van mij gaan komen. Maar blijf mijn uitgerekende datum vasthouden. Bij Nick raakte ik elke dag gefrustreerder dus nu uit zelfbescherming rustig afwachten. Gister bij de vk alles weer goed. Ze verwacht deze keer wel een 8 ponder! Ik ben benieuwd!!

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Week 39 is aangebroken. Vannacht nog twee uurtjes op de bank gelegen met voorweeen. Dacht ff dat het zou doorzetten maar helaas het stopte weer.

Loes: jij morgen je gesprek!! Spannend hoor. Hoe gaat het met Sam? Nick is nogal dwars de laatste dagen. Geen goeie combi met een hoogzwangere mama. Tel heel wat keren tot tien!!!

Manon: morgen ben je uitgerekend!! Houden ze de groei nou nog in de gaten? Hoe groot schatte ze haar?

Smits': Nick gaat nu twee dagen naar het kdv van 9 tot 16. Heerlijk!! Hoe gaat het met Tim? Is hij trots op zijn broertje?

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super wat vervelend dat je steeds zoveel voorweeën moet hebben. Dat komt je nachtrust niet ten goede. Hier alles nog steeds rustig. Hopelijk blijft dat nog minimaal een dag. Na morgen is wat mij betreft alles in kannen en kruiken en mag de kleine komen wanneer hij/zij wilt.

Manon je laatste post is al eventjes geleden. Betekent dat......

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja super je vroeg nog naar Sam, ze heeft gelukkig niet van die buien zoals Nick. Hoop voor je dat het van korte duur is. Kan je nu ook niet gebruiken. Sam is superlief en wil de hele dag zorgen. Dat kan straks handig zijn ;) ahum of juist niet.

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik zal jullie niet langer in spanning laten...hier is nog niets hoor;)...
    Maar ik werd vanmorgen wel wakker met een weeïg/ongi gevoel en meer last van mijn onderrug. Nu ook doortrekkend in een been. De kleine ligt ook op een heel andere manier te bewegen en te duwen. Ik heb pijn in mijn schede ervan en snel een harde buik. Ben benieuwd of dit doorzet naar echte weeën toe en of ze op de uitgerekende dag zal komen....aaaargh...de spanning whaha:D

Super...jij ook weer last van voorweeën dus...vervelend is dat, vooral 's nachts.
    Hier ook een opstandige af en toe. Gisteren kreeg ik een klap vol in mijn gezicht...1,2,3,4....misschien hebben ze meer door dan we denken...
    Oh ja de groei...ik ben ook wel heel benieuwd maar ik heb geen groeiecho's meer gehad. Uitgaande van de laatste schatten ze haar op zo'n 4250gram. Ik moet als ik het haal vrijdag weer op controle. Ik zal eens vragen naar een gewicht nu en ben benieuwd of er vrijdag al gestript gaat worden...
    Als het bij jou erg laat wordt laat jij dan strippen als het kan?

Loestig...spannend voor jou. donderdag kot steeds dichterbij. Hoor je meteen een uitslag of is dat pas weken later?

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon tiktak ben benieuwd of het morgen zover is. Dat wordt een flinke baby zo te lezen. Bij ons schatten ze het op 3300 gram, dat deden ze bij Sam ook en zij was maar 2900, dus ben benieuwd.
    Ik krijg de uitslag van het gesprek op 11 september. Iedereen in de organisatie hoort het die dag. Dus moet ik nog even geduld hebben. Ach heb dan vast andere dingen aan mijn hoofd tegen die tijd. Dus die tijd zal wel vliegen.

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Lees hier mee hoor.. maar reageer weinig haha...

spannend meiden..tikke takke tik tak

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
  11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jij hebt wel andere dingen aan je hoofd nu krisje, nog knap dat je nog meeleest vind ik hoor!! Hoe is trouwens de lipdub geworden? Heb je hem al gezien? En hoe is het met je sma nu?

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
  13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon vandaag de datum. Deze hadden we volgens mij een hele tijd geleden afgesproken om als groep te bevallen. Haha, benieuwd of iemand zich aan deze datum gaat houden.

Ja Krisje hoe gaat het met jou en je schoonmoeder?

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Succes Loes vandaag!!:cool:

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Succes Loes!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loes..ook veel succes met je gesprek vandaag! En idd benieuwd of er nog iemand gaat bevallen vandaag hihi...anders zullen we toch een nieuwe datum moeten afspreken...eh ik ben voor maandag 2 september. Dan zit Tes op de opvang dus heb ik alle tijd;)..voor jullie ook een mooie datum?

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
  18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Zo vanmorgen het gesprek gehad en heb er een erg goed gevoel over. Op 11 september hoor ik of ik het geworden ben, maar moet zeggen dat ik bijna zeker ben dat ik het krijg. Erg hè? Maar het was gewoon een heel eerlijk en open gesprek. Ook ouderschapsverlof was goed bespreekbaar. Nu kan ik dan eindelijk relaxen.

Manon maandag 2 september is perfect. Sam is dan naar de psz en mijn kaartjes zijn nu ook klaar. De enveloppen geschreven, dus laat maar komen. :D

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wat fijn dat het gesprek goed ging loestig :) duim voor je...

tiktaktiktak...

verder geen idee wat jullie allemaal extra hebben geschreven..

met mijn schoonmam gaat het.. ga er morgen weer even heen... van de week alleen zwaar nieuws gehad. Lever is er nog slechter aan toe dan gedacht was. Dus wachten tot die ermee stopt en dan gast het over dagen. Al met al wordt er gesproken over weken.. dus hopelijk heeft ze na dut nieuws nog levenslust (heb haar daarna nog niet gezien)
    Wim haar vriend heeft niet verteld dat de uitslagen van hem heel slecht waren. Schoonmam denkt dat het loos alarm was.

verder nog maar 8 dgn en dan de big day!

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Klinkt goed Loes! Fijn dat het goed is gegaan. Geen grapjes uitgehaald?

Kris: bah wat heftig zeg bij je souders. Heel verdrietig allemaal. Het komt nu wel dichtbij hè je bruiloft ! Spannend hoor. Post je nog wel een foto van je jurk? (Na de bruiloft uiteraard)

Manon: vandaag naar de gyn? Ben benieuwd wat hij/zij gaan vinden doen. Laten strippen wil ik wel proberen als het kan maar dan wel na de uitgerekende datum. Zo te horen krijgen we allebei een flinke baby.

Deel Deze Pagina