Super nee geen grapjes meer uitgehaald. Ik zag dat hij het al benauwd genoeg had. Haha. We hebben er nog wel even om gelachen. De dagen zijn nog op 1 hand te tellen voor jou. Spannend. Nog veel last van de voorweeën of neemt het nu af? Ligt je kindje eigenlijk al ingedaald? Manon benieuwd of ze vandaag kunnen strippen. Dan kan het nog net een augustus kindje worden. En anders doe je gezellig mee met Super en mij voor een september kindje. Tenminste ik verwacht niet dat super en ik vandaag of morgen bevallen. Jij wel super?
Krisje jeetje wat heftig allemaal. Hoop zo voor je dat het je bruiloft niet gaat overschaduwen. Het is zo oneerlijk. Dikke knuffel.
Ik hoop van wel Loes maar ik verwacht het niet hoor. Voorweeen zijn rustig vandaag. Alleen wat menstruatiekrampjes en rugpijn. Net ff met Nick een boodschapje gedaan en nu lekker derest van de dag niks meer moeten.
Zo weer terug van de gyn en gestript en wel...en nu maar afwachten. Ik had al 2cm ontsluiting! Dat was wel een verassing. Ik had laatst 's nachts wel flinke weeën gehad maar dat die misschien wel hiervoor verantwoordelijk zijn geweest had ik niet gedacht... Het voelt nu heel raar. het deed zeer..dat ten eerste, maar dat was maar heel kort gelukkig doordat ze er goed bij kon. En nu heb ik veel harde buiken en lichte weeën dus nu hopen dat dat gaat doorzetten naar gewone weeën en een bevalling. Zo niet, dan wordt ik donderdag ingeleid, die afspraak staat al vast.... En precies nu ik dit tik een flinkere wee...hmmmmmmmm.....SPANNEND!!!!
Spannend Manon! Toen ik werd gestript schoot ik van 2 naar 4 cm en begonnen de weeën direct. Ik denk wel dat jij nog in augustus gaat bevallen! Succes!
hey meiden, de weeën worden nog niet heftiger helaas en zakken tussendoor ook weer weg zelfs...maar ik weet nog met Tes toen dat het uuuuuren kan duren, misschien zelfs morgenochtend pas. Bij Tes werd ik op maandag gestript en op dinsdag begonnen de weeën en donderdag bevallen. Ben wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Kan ook zijn dat alles wegzakt en ik donderdag ingeleid wordt, ik houd er maar voorzichtig rekening mee, dan is de teleurstelling minder groot als het niet doorzet...
Spannend manon!!! Wie weet is jullie meisje er al en liggen loestig en super ook te bevallen!!! Ik hou het in de gaten en duim voor 3 mooie en voorspoedige bevallingen!!! Nu even terug lezen!
Gisterochtend een een mega reactie geschreven, is het niet geplaatst grrrrrr. Maar goed, hoe zou het zijn met Manon? En natuurlijk ook met de andere dames. Loes: fijn dat het gesprek zo goed ging, nu afwachten. Jij wacht wat af deze dagen . Kris: vind het wel heel knap en lief van vrind van je sm, maakt het voor hem niet makkelijker. Nog een paar nichtjes Kris, tik tak. Hier gaat alles super goed. Tim is deze week veranderd in een heel ander kind. Dankzij tentenkamp hier. Hij is er niet weg te slaan. Wil zelf bij de bar zijn drinken halen ( zijn voorhoofd komt net boven de rand uit, hihi) en rent overal naar toe. De laatste weken had hij overal mij voor nodig, dus dit is zooooo heerlijk. En Jurre die gaat zonder moeite mee in het ritme van zijn grote broer. Lacht heel de dag. Zo heerlijk dat we dit mee mogen maken. Hij weegt trouwens nu 5340 gram en is 60 cm. Een stuk kleiner dan zijn broer, terwijl hij eigenlijk 3 wkn oud is. Vannacht vertrekken we naar zuid- Frankrijk. Zo zin in.
Manon hoe gaat het? Smits wat heerlijk dat Tim zo zelfstandig bezig is. Dat geeft je zoveel ruimte. Veel plezier in Zuid-Frankrijk. Hoe lang blijf je weg? En post binnenkort maar weer een foto van die 2 mannen, want het gaat in het begin altijd zo hard. Fijn dat Jurre het ook zo goed doet en meegaat in het ritme. Dat betekent dat je ook gewoon een ritme hebt en dat is super. Altijd weer een tijdje wennen als er een kleintje bij komt, maar heerlijk dat het allemaal zo goed gaat. Super bij jou ook nog geen baby? Hier ook nog alles rustig.
Hier alles weg! Niets meer over van de weeen en zelfs niet van wat gerommel, helemaal nada, niets, noppes meer. Toch wat teleurstelling hier hoor Ik ga proberen mijn zinnen te verzetten vandaag en me opmaken voor opname donderdag... Smits...Jurre en Tim klinken als een heerlijk stel samen...fijne vakantie in la douce France...
Fijne vakantie Smits'!!!!! Oh balen manon, kan me je teleurstelling voorstellen. Ik ben het ook zat!! Van mij mag het eruit. Bleeeeehhhhhh.....gister een baaldag en vandaag ook. Lang leven de hormonen!!
weetje, als ik nou bij mijn verloskundige had gelopen dan hadden ze 2 keer gestript, maar nu wordt er niets meer gedaan tot donderdag omdat het ziekenhuis eigenlijk al niet stript... Maar heb nog een heel kleine kans...ik lees net dat je het strippen 48 uur de tijd mag geven. En doet het niets voor een bevalling dan maakt het igg zeer waarschijnlijk de baarmoedermond week zodat inleiden beter en mijn 2 cm die ik nog over had waarschijnlijk weg is donderdag zodat ik direct aan de wee-opwekkers mag.... Ik ga vandaag maar naar de braderie een beetje lopen, kijken of dat toch nog wat op gang brengt dan
Nee hoor loestig, de braderie was ook al geen succes haha...maar 1 ding weten we nu iig 100% zeker. We bevallen alle drie in september!
meiden..ik heb zo'n vaag vermoeden dat het vandaag zomaar eens raak kan zijn. Ik wil echt niet nogmaals loos alarm slaan maar het voelt nu zo anders dan de andere dagen. Vanmorgen werd ik wakker met een zeurend ongi gevoel. 's middags was dit weer weg. Zonet ga ik naar de wc en verlies mijn hele slijmprop. Vlak daarna gaat het weer flink zeuren en dit wordt heviger. Ik heb een soort van harde buik die ik niet weg krijg. Het is dus wel wachten nog op de echte weeen, maar ik heb het gevoel dat die niet ver weg zijn. Ook heb ik vanaf vanmorgen vroeg de lage rugpijn weer en dit komt en gaat in scheuten(beetje rugwee-achtig).... Ik hoop echt dat ik ditmaal geen loos alarm sla, maar het voelt echt heel anders! Tessa gaat voor de zekerheid vanavond bij oma slapen is maar alvastt besproken. Vooral mijn ma heeft veel vertrouwen in vandaag haha...Ze zei meteen dat ik 9 uur na het verlies van haar slijmprop geboren ben, vandaar....