Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon ik duim voor je. Hoop zo dat het nu doorzet. Hou ons op de hoogte.

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    En 2 september zou onze collectieve beval dag worden. Wie weet?

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeh niks meer gehoord! Hopelijk is het gaan doorzetten! Succes!!!

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Spannend! Hoop snel te lezen dat haar meisje er is!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik zit nog op de bank hoor...;) af te wachten...ben wel druk bezig geweest dus hoop dat het vannacht gaat doorzetten. Het voelt nog steeds 'anders'. Ongi-achtig...
    Tes is bij oma voor de zekerheid...we wachten af...hopelijk niet voor niets...

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    En hoe is de nacht gegaan Manon?

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Spannend!!!

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ook benieuwd!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Heerlijk geslapen :( Snap niets meer van mijn lichaam....

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh Manon je bent zo gefocust. Misschien moet je het even loslaten, dan komt het misschien toch nog vanzelf. Snap dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar nu is het sowieso nog maar een kwestie van dagen voor je je meisje in je armen mag houden. Donderdag de inleiding en wellicht komt ze nog spontaan. Niets is onmogelijk. Ik snap wel dat je een beetje gefrustreerd bent.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...ja klopt..komt omdat ik denk niet niet zo'n zin heb in het inleiden...wil zo graag dat ze nog uit zichzelf komt en dan komt er nog bij dat het ook echt allemaal anders voelt nu en ik die slijmprop ineens kwijtraakte...
    Mijn man is vanaf nu ook lekker thuis dus we gaan vandaag ff winkelen en wat lunchen uit huis...zinnen verzetten.....

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: jammer hoor! Maar ben het wel met Loes eens. Ontspan nog ff. En die slijmprop verliezen sommige al weken van te voren. Jammer hè dat het allemaal niks zegt! Lekker lunchen samen.

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon goed dat jullie nog even gaan ontspannen. Dat helpt vast goed. Ik snap dat je liever geen inleiding hebt. Probeer zoveel mogelijk te relaxen en misschien is er toch iets aan het rommelen, zonder dat je er veel last van hebt. Iedere dag kom je een stapje dichterbij.

Super wanneer heb jij weer een afspraak bij de vk? Ik morgen, vorige week hadden ze geen plaats, want het was erg druk. Aangezien het de 2e is en het allemaal goed ging mocht ik iets langer tussen mijn afspraken laten. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen, want de uitgetelde datum komt aardig in zicht. Voor jou nog 2 dagen, spannend!

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    vanavond loes om 18:00 uur moet ik weer heen. Weer behoorlijk "last" van voorweeen. Ben benieuwd of verder alles goed is. Denk het wel want verder voel ik mij wel aardig. Vannacht zowaar een paar uurtjes geslapen. Ik word wel weer aardig geirriteerd van iedereen die maar blijft vragen: Is het er nog niet??? Nee zie jij een baby????

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff Manon, jouw geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld zeg. Ik zou ook gek worden! Sterkte. Hopelijk ook komt ze zelf voor donderdag!

Bij jou ook Super. Wat is dat toch met die voorweeën? Oh en die vraag ja! Grr..

Loes, bijna de dag. Laat ook maar komen! Fijn dat je een goed gevoel bij het gesprek hebt.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Yes vannacht weer 2x 3 uur geslapen! Beter dan weer op de bank hangen. Weer goedgekeurd door de vk. Ma 9-9 volgende afspraak (waar ik hopelijk niet meer heen hoef). En dan zouden ze 11/9 bij mij thuis komen om te strippen (doen ze pas vanaf 41wk). Maar baby komt natuurlijk gewoon morgen......

Loes: hoe gaat het bij jou?

Manon: en bij jou??

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...fijn dat er een plan is gemaakt bij jou. Wel laat hoor dat strippen, hier vanaf 40 weken. Maar hopelijk bij jou helemaal niet nodig. Is er ook al over eventueel inleiden gesproken?

Hier nog helemaal niets.... En jij vandaag loestig?

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super fijn dat je nachten wat beter zijn. En fijn dat alles goed gaat met jou en je ukkie. Hoop voor je dat de volgende afspraak niet nodig is. Bij ons strippen ze volgens mij ook pas bij 41 weken.

Manon heb je gisteren een beetje kunnen ontspannen? Nog maar maximaal 2 dagen te gaan.

Hier ook nog alles rustig. Straks naar de vk. Ik had vannacht wel af en toe ongi gevoel, maar dat mag geen naam hebben. En een flink stuk van mijn slijmprop verloren. Maar ik verwacht dat deze uk nog wel een klein weekje blijft zitten.

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier wordt trouwens ook weer beter geslapen nu het minder warm is ook. Ben benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan als het weer wat warmer wordt. Gelukkig zullen we de 30 graden niet meer aantikken hè meiden;).

Super...fijn ook idd dat alles goed was met de kleine. Vergat ik helemaal.

Loest...benieuwd wat er bij jou besproken gaat worden bij de vk vandaag en of ze al naar ontsluiting gaan kijken.

Hebben ze bij jou eigenlijk al naar ontsluiting gekeken super?

Deel Deze Pagina