Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Alles was goed bij de vk, bloeddruk nog mooi laag en het kindje ligt al erg diep. Dus dat is fijn. Volgende week dinsdag terug. We hebben nog niet over strippen oid gesproken, maar ik voel me ook nog zo goed, dat ik het idee heb dat het nog wel even kan duren. Hier zijn de nachten ook nog goed, maar inderdaad even afwachten hoe het komende week wordt. Het wordt hier in het zuiden weer +30 graden, dus eigenlijk te warm. Aan de ene kant ben ik dan nog liever zwanger, want voor zo'n kleintje zijn dat ook geen fijne temperaturen en je mag niets open zetten, vanwege de tocht. Ach we wachten wel af.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...ook voor jou fijn nieuws dus! Maar die +30 in het zuiden is minder...idd geen temp voor die kleintjes...Ik lig de warmste dag in het ziekenhuis en misschien wel te bevallen, ik hoop dat de airco goed werkt hahah:D.
    Fijn dat je je nog zo goed voelt ook! Ik heb bij 'normale' bevruchtingen altijd zoiets van...hoe weet je dat ze er niet dagen of een paar weekjes naast zitten? Bij mijn ma hebben ze bijv. waarschijnlijk met mijn zusje een rekenfout gemaakt. Toen zij 2 weken te laat kwam was ze maar 2500gram. Nu komt dit sporadisch voor maar voor een kindje van 42 weken wel erg ligt. Mijn ma was zeer onregelmatig en kreeg pillen ter bevordering van de eisprong dus zijzelf weet niet wanneer de bevruchting precies was. Er werden toen trouwens geen echo's gemaakt als het niet heel medisch noodzakelijk was dus die heeft zij nooit gehad. Ze sloeg qua menstruatie wel vaker ook zomaar een maand over...

Maargoed...mijn vraag aan jou en super daarom...hoe zeker zijn jullie van jullie datum eigenlijk? Klopt het als je terug rekent met het klussen? Tegenwoordig met de echo's zullen ze er niet erg ver meer naast kunnen zitten volgens mij.

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik denk dat de apparatuur en berekeningen toen ook wel behoorlijker slechter waren!! Ik had zelf 6 september berekend aan de hand van m'n eisprong die ik wel heel duidelijk heb gevoeld. Maarja wanneer het dan goed innestelt weet je dan ook weer niet. Dus 4 sept kon ik mij in vinden. Kreeg 4 sept 2009 mijn miskraam dus zou het wel mooi vinden als het morgen komt. Maar die kans is erg klein. Trouwens niet gekeken naar ontsluiting. Zolang moeder en kind het goed maken doen ze nog niks, waar ik het helemaal mee eens ben.

Loes: fijn, ook weer goedgekeurd!! Ik kijk ook niet echt uit naar de komende hitte.

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Is het trouwens rustig in je buik manon? Hier wel weer wat krampen begonnen maarja.......die kennen we onderhand wel!

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon ik denk dat bij mij de datum ook wel klopt. Ik kwam uitgaande van mijn cyclus en klusdagen uit op 5 september, dus dat is hetzelfde als uit de echo's blijkt. Dus dan vind ik prima. Ik heb wel met je te doen hoor. Pff donderdag wordt het helaas warm. Gelukkig is het in het ziekenhuis redelijk constant qua temperatuur.

Super ik zou echt moedeloos worden van al die voorweeën. Knap dat je zo nuchter blijft. Dat geldt voor jou ook Manon. Petje af.

Hier toch wel over de dag verdeeld af en toe ongi gevoel. Misschien heeft het nog te maken met de slijmprop. Die heb ik vannacht voor het grootste deel verloren, maar heel de dag toch nog een beetje slijm. Misschien als het helemaal weg is, dat het ongi gevoel ook stopt.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff wat een gerommel bij jullie! Zeker bij Super en Manon! Ik zou gek worden, haha. Tja, je kan weinig als de VK niet wil strippen of je inleidingsdag al staat....
    Loes bij jou ook al een beetje gerommel. Zal je zien dat je toch nog als eerste bevalt (vannacht dus ;))

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeh meiden! Zou zomaar kunnen dat jullie tegelijk gaan bevallen! De 1 rommelt weken (incl me) en de ander begint te rommelen en bevalt dus ik hoop het voor jullie!
    Loes wat fijn dat je je nog zo goed voelt zeg!!!

Super wat een grote, maar prachtige buik heb jij zeg! Kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent nu!! Duim voor je!!

Manon bijna een week over tijd, dat voelt als weken denk ik met dat gerommel bij jou!!! Ik was ook beide keren zo gefocust hoor! Ken het gevoel en achteraf denk je, waarooooom wilde ik jou er zo graag uit hebben ik wil slapennnn hahaha!

Duim voor jullie!!!

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    HAHAHA ja nu rommelen we met zijn drieën hè! Loestig ook je slijmprop kwijt of een deel...wordt ook heel spannend dus! Super was jij al slijmprop kwijt? Jij rommelt wel het langst van ons volgens mij... Ja ik zie ons ook wel gezamenlijk bevallen...vannacht?morgen?donderdag? Ik vind het nog steeds bijzonder dat weet zijn drieën de 40 weken hebben gehaald of igg bijna.........

Jojo...HAHAHA ja ik snap je helemaal! Nu denk ik dat ik rot slaap maar straks....

Super...bij mij is het op het ogenblik vrij rustig weer. Geen ongi-gevoel meer en geen voorweeen meer gehad. Ik verwacht niks meer tot de inleiding eigenlijk. Ik was nog wel wat slijm verloren maar dat is nu ook gestopt. Ben heel benieuwd naar donderdag, of alles al verweekt is en of ik er ontsluiting bij heb gekregen, zou mooi zijn want dan krijg ik meteen weeopwekkers en duurt het wachten als het goed is minder lang. Dan heb ik haar misschien donderdag al in mijn armen. Hoop het zo! Echt geen Zin om dagen in dat ziekenhuis te liggen wachten...maarja, heb het niet voor het zeggen helaas...

Ik 'zie' jullie morgen nog wel en daarna ga ik er even tussenuit...;)

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Wie weet Manon en Jojo. Zou grappig zijn als het zo is. Hier best veel lage rugkrampen en roze afscheiding. Misschien nog van de slijmprop of toch het begin van.... Manon blijf je in het ziekenhuis ons op de hoogte houden of heb je daar geen goede mogelijkheden met je tel.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeetje Loes...ik vind het nu wel heel spannend bij jou hoor!! Het klinkt als het begin van....
    Helaas weet ik niet of ik jullie in het Zhuis op de hoogte kan houden. Ik gebruik de mobiel van mijn man.
    Ik ga wel mijn best doen om af en toe iets te laten weten als de tijd er voor is!

Hier rommelt het nu toch ineens weer een beetje trouwens...maar eigenlijk niet noemenswaardig. Ik denk dat de voorweeen van super een stuk erger zijn als ik dat zo een lees.

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: het wordt idd wel spannend bij jou nu hoor! Vanuit niks zo aan het rommelen! Zou wel eens door kunnen zetten.

Manon: hmmm gek hè zo heb je veel gedoe in je buik en zo niks meer. Hoop voor je dat je vandaag alsnog lekker zelf begint. Geen slijmprop hier. Maar die heb ik bij Nick ook nooit gezien.

Mutz: ik kan het gerommel nog aardig handelen gelukkig. Maar het wordt nu wel een beetje vervelend. Gaat het goed met Milan en Rens?

Jojo: hoe gaat het met Charlie en Dean op 1 kamer?

Hier ook weer even op de bank. Maagzuur en misselijk en een schuivend kind. Maar het zakt gelukkig weer af dus ga zo mijn bed weer opzoeken.

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zitten we nou trouwens met z'n drieën op de bank? Allemaal nog wakker?!

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    En hier zit er nog een op de bank. Ik vond de krampen toch wel heftiger worden en frequenter. Ik ga nu weer even terug in mijn bedje. Kijken of ik nog wat kan slapen. Maar je zou zo maar gelijk kunnen hebben Super. Heb het gevoel dat het geen dagen meer gaat duren. Het kan wel eens doorzetten.

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dus Super. Haha zouden we dan vannacht alle drie beginnen?

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oooohhhh Loes spannend!! Hier geen voorwerk meer helaas, dus zie het bij mij nog niet gebeuren maar bij jou klinkt het wel serieus!

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb werkelijk geen idee. Als ik jullie verhalen hoor kan dit ook gewoon voorwerk zijn. Ik wist bij Sam precies waar ik aan toe was. Het begon met gebroken vliezen en al snel daarna weeën. DIt is gewoon wat lastiger. Ben echt in dubio. Zal ik dadelijk mijn ouders gaan bellen (voor de zekerheid), zodat er iemand in huis is voor Sam. Mocht het nu toch ineens doorzetten. Ze moeten namelijk nog een half uur rijden. Voor ik ze wakker heb enz. Of zal ik nog proberen te slapen, met het risico dat het misschien straks ineens heel snel gaat. Mmmm

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh en nu is de accu van mijn laptop op. Dus als ik dadelijk niet reageer weet je waarom. Ik zal dadelijk nog even via de tel reageren.

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Lastig ja! Ik zou even ontspannen op de bank gaan liggen. Misschien even kijken of je al wat "weeën" kan timen?

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat ga ik nu in mijn bedje doen. Hopelijk val ik gewoon nog even lekker in slaap.

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hoop het ook voor je!!! Als het doorzet, suc6!!!! Hier alles weer rustig dus ik ga ook mijn bedje weer in.

Deel Deze Pagina