Pfffff ben je niet nerveus manon? Ik zou stilzenuwachtig zijn! Wel een fijn idee, morgen is de dag!!!!!
Super...de zenuwen komen vannacht en morgenochtend denk ik...Moet wel zeggen dat ik de afgelopen weken wel af en toe zenuwen heb gehad als ik dacht dat het zover was. Hoe zit het met jouw zenuwen?
En een zoon is geboren. Hij heet Tijn weegt 3360 gram en we maken het goed. Moet een nachtje in het ziekenhuis blijven vanwege veel bloedverlies. Reageer later uitgebreider.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa loestig! Gefeliciteerd!!!!! Leuk een meid en een jongen! Leuke naam ook, past goed bij elkaar. Sam&Tijn. Ga lekker genieten meis, we horen je verhaal nog wel. Maar kan het ook bijna raden...volgens mij heb je een mooie vlotte bevalling gehad.
Yeahhhhhhhh Loes wat een heerlijk nieuws! Leuk een zoon en wat een leuke naam! Lekker gaan bijkomen en hopelijk mag je snel naar huis. Klinkt niet fijn veel bloedverlies. Gefeliciteerd!!!
Jeeeeeh, daar is hij dan! Wat goed zeg en knul! Gefeliciteerd! Leuke naam. Ben benieuwd naar je verhaal. Gewoon als eerste bevallen, haha. Goed hoor! Hoop dat je snel aansterkt en lekker kan genieten (dat doe je vast al!).
Manon: mocht ik je vannacht niet meer treffen hier (ik ga echt slapen vannacht) heel veel suc6 morgen. Laat je wat horen als het ff kan?
Loes gefeliciteeeeeerd!!! Wat een leuke naam en een mooi gewicht!!!! Hopelijk mag je morgen lekker naar huis en kan het genieten beginnen!!! Manon succes morgen hopelijk gaat het voorspoedig! Super wat moet jij gefrustreerd zijn nu loestig is bevallen en manon wordt ingeleid! Hopelijk gaat het bij jou ook snel gebeuren! Met Charlie en Dean gaat t goed op 1 kamer. We leggen Dean gewoon bij ons als hij gaat huilen. Vind ik wel gezellig en het troost hem! Vrijdag lekker op vakantie en daar voor t eerst zwemmen met Dean! Ben benieuwd wat hij daarvan vindt!!! Succes Manon en Super!!!!
Sterkte Manon morgen! Hoop snel wat van je te lezen! @Jojo: Grappig om te lezen dat jullie voor het eerst gaan zwemmen met Dean. Wij ook morgen met Rens Ben benieuwd (is speciaal baby half uurtje in warm bad). Fijn dat het goed gaat met z'n tweeën op een kamer. Lang volgehouden om Dean op de kamer te hebben. Rens maakt na zijn voeding 's ochtends vroeg nogal een "herrie" dus leg ik m dan vaak op zijn eigen kamer (om t hoekje, deuren open, maar zo hoor ik hem een stuk minder en kan ik nog even slapen).
Manon, spannende dag voor jullie. Heel veel succes vandaag. Super, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Suc6 vandaag manon!! Zet hem op. Jojo: lekker nog vakantie in het vooruitzicht! Geniet ervan. Fijn dat het goed gaat met Dean en Charlie op 1 kamer. Hoe gaat het met solliciteren? Mutz: veel plezier met zwemmen!! Lijkt me leuk babyzwemmen. Door Nick zijn eczeem nooit gedaan. Sab: ik heb zowaar goed geslapen!! Maar 2 x kort wakker geweest. Goeie dag voor een baby dus. Maar ben bang dat er niet zoveel gaat gebeuren
Haha vanaf 4 uur al lichte weeën. Breekt net mijn water 5 min voor de wekker gaat.... Komt die tut dus nog uit zichzelf ook vandaag...
Krijg nu ook al sterkere weeën (en fijn..weer rugweeen) en heb het ziekenhuis gebeld. Hoeven niet op stel en sprong te komen maar iets eerder dan half 9 liever wel. We gaan dus zo maar weg.... Er komt dus vandaag nog een forumbeebje voor jullie aan! (als het weer niet een bevalling wordt zoals met Tessa tenminste...die duurde 25 uur...) Ik denk niet dat ik vanaf nu nog online zal zijn...zal straks wel in sneltreinvaart gaan allemaal en druk zijn dus tot na de bevalling!!