Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: Nick was de vroege vogel.....veel plezier in het theater!!

Loes/kris: jullie hebben pb

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff, weer een oorontsteling voor ons ventje. Dit keer een dubbele. Weer AB... De dokter had het al over buisjes voor als hij 2 is. Fijn vooruitzicht. Hopen dat hij zich snel en lang goed voelt.

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz..Pfff dat is k*t zeg! Maar je weet nu wel waar het vandaan komt toch. ik neem aan dat zijn koorts steeds van deze oorontstekingen komt? Hopelijk is hij na de buisjes er definitief vanaf!

Super..jij bikkel met kind, zwanger en dan nacht draaien! pff ik doe het je niet na hoor!

uh..heb ook maar even gekeken voor die foto bij lovep.(mijn nieuwsgierigheid werd gewekt:D) en als we het over dezelfde foto hebben...tja....

loestig..vandaag je echo..ik weet niet of je hem al gehad hebt of er nu ligt misschien maar ben wel heeeel benieuwd hoor! Horen we vandaag nog van je??:)

Sab..hoe vond Mirza het theater en naar welke voorstelling zijn jullie geweest?(dat heb ik gemist geloof ik) Ik wil zelf met tes graag naar Bumba, ze is er helemaal gek op. maar de kaartjes zijn vanaf 2 jaar, ik denk dat ze nog wel wat te jong is nu om een tijd stil te zitten voor zoiets...ach ze komen als ze twee is vast nog een keer;)

Kris..fijn te lezen dat je nog aan het solliciteren bent! jij komt er vast wel weer hoor, voor nu maar even bij de jumbo aan de slag dan maar:). Hoop dat je fijne collega's krijgt en een fijne dienst hebt vanaaf.

Smits...wanneer spam jij weer eens een foto van Tim?lang geleden dat ik hem gezien heb...ben wel benieuwd naar hem:)

Verder ben ik het even kwijt geloof ik...

Ik het weekend met een vriendin naar antwerpen geweest en flink kleding ingeslagen:). Was niet zo fijn voor de bankrekening maar ach, eten we wel een tijdje pindakaas op brood haha...
    Helaas wel errg verrkouden terug gekomen. Voel me niet echt top. Mijn hoofd lijkt gevuld met watten vandaag. Tessa heeft me zeker weeten aangestoken. Zij is nu weer helemaal de oude gelukkig.
    Wat betreft onze Eskimo...woensdag de combinatie test dus dat betekend ook weerr een echo! leukkkk!

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Kam ook even snel kijken voor Loes... Nog geen bericht. Hopen op geen bericht, is goed bericht.

Ik morgenochtend de 20 weken echo. Spannend toch wel.

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Even een kort berichtje. Eind van de middag de echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. Helemaal blij!

Mutz jij morgen veel plezier/succes.

Manon jij woensdag ook.

Reageer later uitgebreider.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Goed om te horen!

Bedankt. Jullie horen morgen van mij!

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: jeeeeeeejjjj mooi nieuws!! Fijn om te horen.

Mutz; suc6 vanmorgen!

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz:kunnen slapen vannacht? Vandaag toch wel een spannende dag. Sterkte, succes en veel plezier straks. Snel goeie metingen en dan rustig ademhalen en genieten.

Loes: gelukkig een goede echo! Klopt het termijn.

Manon: tissues in de buurt....... Zal een foto opzoeken en hier uploaden

Gelukkig: hoe is het nu. Minder benauwd?

Kris: hoe was het bij de Jumbo?

Super: fijn dat de misselijkheid afneemt. Had ik ook rond 8 weken ( maar kwam zo nu en dan weer terug:(). Nog even en dan kan je het gaan vertellen.

Hier: alles prima. Tim wil nu echt op zolder gaan slapen, ben dus druk met de laatste puntjes op de i. Nog even snel een dekbed naaien ( kon niets bijpassend vinden of was veelte duur). Afgelopen zaterdag de blije doos opgehaald. Leuke inhoud is de moeite waard. Gelijk weer kleding voor mijzelf ingeslagen bij de Prenatal. Was helemaal niet de bedoeling. Kom ik thuis zit er nog een alarmlabel aan een vest,grrrrrrrrr. Wat ik overigens niet normaal vind is dat je voor een tas moet betalen bij de Prenatal. Koop je voor een enorm bedrag spullen moet je ( ok het is maar) 5 cent betalen om je spullen in te stoppen. Principe kwestie.

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Dit was in oktober samen met een vriendinnetje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,3 KB
      Weergaven:
      2
  10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoi hoi..

Wat fijn dat de echo goed was loestig

succes mutz vandaag...

Jumbo was ok...veel info en de komende drie weken avonden werken 2 p w... en daarna 3 vrienden...dus wel lekker ivm bv...:)

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik moet zo weer naar het zh. Zondag natuurlijk ook geweest en toen waren me bloed en urineuitslagen niet goed. Heb ijzerpillen gekregen. In me urine zaten toch weer eiwitten dus heb 24 uur urine moeten verzamelen. Ook viel ik flauw in het zh. toen ik aan de ctg lag. Reageer later wat uitgebreider. Moet ook doorgaan met de hoge bloeddruk pillen. Krijg zo de uitslagen in t zh. en als er veel eiwitten gevonden zijn in me urine wordt ik opgenomen. Xxx

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    jeetje Gelukkig...hier word je niet vrolijk van!! Hopelijk is zometeen alles goed. Ik neem aan dat als we niets meer horen vandaag of morgen dat je bent opgenomen. Veel succes en hopelijk valt het mee.

Smits...jaaah leukkk! hij is al een hele vent zeg! en ook nog een vriendinnetje haha..toe maar.
    Betalen voor een tasje vind ik niet zo erg(had ik er zelf maar een mee moeten nemen, milieu enz..hier worden tasjes ook nooit weggegooid maar herbruikt voor bijv. vuil ofzo), maar als ze het van tevoren niet zeggen kan ik wel heel boos worden..idd dan ook principe kwestie.
    En idd...als je boven de €75 ofzo koopt kan een tasje toch ook wel gratis???

Loestig...oooooh wat fijn voor je dat ook jij goed nieuws hebt!! En het hartje zelfs al gehoord! Bij ons lieten ze het alleen zien maar ik hoop dat we het morgen ook te horen krijgen...

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hier alles goed met onze kleine beeb! Zag er goed uit. Alles dicht wat dicht moest zijn, hij had echt een piemel en alles was in verhouding. Fijn gevoel!
    Ondanks dat de placenta van voor ligt voel ik hem goed en ook Mario heeft hem al gevoeld. Helaas ligt de placenta ook voor de uitgang, maar dat komt meestal wel goed. Met 32 weken daarom nog een echo. Ook niet erg!

@gelukkig: wat rot dat je waardes niet goed zijn. Ik hoop dat ze vandaag beter nieuws hebben en da je ons ook op de hoogte kunt stellen van de situatie. Succes vandaag!

@Smits: leuke foto! Ik vond de doos van de Etos tegenvallen. Benieuwd wat de Blije doos te bieden heeft. Leuk dat je nog even voor jezelf hebt geshopt. En ja, alles tegenwoordig in het kader van het milieu. Ze horen het sowieso te vertellen. Bij de Kruidvat vragen ze tegenwoordig "gaat het zo mee" is ook tactisch. Ik heb tegenwoordig zelf maar een tasje mee.
    Wat ik elke keer vergeet te vragen *schaam* is: hoe is het met je buik? Je hebt er natuurlijk behoorlijk last van gehad. Nog steeds of is dat nu over?
    Mijn buikje is nog steeds 'buikje'. Sommige mensen zien niet eens dat ik zwanger ben, haha. Komt nu vast wel, nu ik zeker weet dat 'alles' goed is.

Waar ik me trouwens over verwonderde gisteren is dat we allemaal zo snel zwanger zijn van de tweede. Gemiddeld volgens mij in de derde ronde ofzo. Gaaf hoor! Dus Kris, dan weet je dat alvast ;)

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Heb jullie gewoon aangestoken...hier ronde 1 al raak geweest..zal bij een tweede vast niet zo makkelijk gaan denk ik...;)

Fijn mutz dat alles goed is...

En gelukkig sterkte!

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ik houd jullie zeker op de hoogte. Lig nog steeds aan de ctg en bloeddrukmeter. Er is weer bloed afgenomen. Het is erg druk met bevallingen dus we moeten nog wel ff wachten op het gesprek met de gyn.

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Goed nieuws, er zijn geen eiwitten gevonden en niks geks uit de bliedonderzoeken gekomen. Ik ben dus gewoon lekker thuis. Moet woensdag weer terug. Moet de medicijnen voor de hoge bloeddruk blijven slukken en blijf dus onder controle van de gyn.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat is een hele opluchting Gelukkig!!!

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Goed nieuws gelukkig. Fijn!

Krijg net een berichtje dat ik de Blije doos kan gaan ophalen, dus ben benieuwd Smits, of ik ook met kleding thuis kom (zonder Prenataltasje :p)

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig wat fijn dat de waardes nu weer goed zijn. En ook wel een geruststelling dat je onder controle blijft staan.

Manon veel plezier vandaag met kijken naar je eskimo en hopelijk mag je het hartje horen.

Mutzie heerlijk dat alles goed zit. En nu de blije doos gaan ophalen (vind ik altijd zo'n dubieuze naam). En dat buikje dat komt vanzelf wel weer.

Smits jou kleine man al met een vriendinnetje. Tja je kunt niet vroeg genoeg beginnen. :D Een hele leuke foto!

Krisje fijn dat je een leuk team hebt om te werken en dat het je bevalt. Je bent in ieder geval weer lekker bezig en dat is altijd fijner dan thuis hangen, terwijl je supergraag wilt werken. Dus die baan in het onderwijs komt wel weer een keer.

Super wanneer heb jij ook alweer je eerste echo?

Hier gisteren nog een keer naar de foto's gekeken van de echo, maar dat is altijd zo onduidelijk die eerste weken. We hebben op 14 februari de tweede echo staan en dat is de termijnecho. Maar zoals ze het nu berekenden zou het rond 6 september zijn, dus ik laat mijn banner nog mooi even staan. Verder hebben we op 13 februari een intake gesprek, maar dat zal niet zo uitgebreid zijn, omdat ze alle gegevens nog hebben van de vorige keer. Sam was ook bij de echo en ze dacht dat mama geen slapen, omdat het donker werd en ik op een bed moest liggen. Heel grappig, toen de lampen weer aangingen zei ze: mama wakker, met een heel verbaasd stemmetje.

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Uhhh gelukkig volgens mij mag ik jou ook feliciteren met ze verjaardag...fijn dt je die huis kan vieren..

Deel Deze Pagina