Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bedje staat al een paar nachten schuin. Weet gelukkig alle trucjes die we bij Nick uithaalde nog. Nutriton is johannesbroodpitmeel manon voor dikkere voeding. Ga idd mijn nuby fles weer uit de kast pakken. Dit ging in het begin te hard. Ik moet volgende week woensdag naar de arts van het cb. Groeien doet hij wel goed, zie de spekjes tevoorschijn komen.
    Morgen nog inliopspreekuur om zijn naveltje aan te stippen.

Sem spuugt trouwens nauwelijks wel zie ik hem steeds voeding terug slikken.
    Baby's.....blijft toch lastig

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    idd Super..konden ze maar praten he ;)...
    Naveltje aanstippen? weer iets nieuws voor mij...of bedoel je dat het nog wat rood is met nog een beetje pus en dat je dat met alcohol gaat laten aanstippen?

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Haha nee manon; hij heeft een klein stukje wild vlees wat zijn naveltje niet zo mooi maakt. Dus stippen ze het aan met een chemisch goedje :( dan valt het er af. Wil natuurlijk wel dat mijn kereltje later een sexy sixpack heeft ;)

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    oh haha..ja dacht al, dat kan je toch zelf wel...Ja een sexy six pack is wel een must have!:D

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zooooooo woog Sem vorige week nog 3640, vandaag woog meneer 4035!!!!!!wow....wat een groeispurt heeft hij gehad! Vond zijn kleding al zo krap haha

Hoe gaat het met alle andere mama's??

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo dat noem ik nog eens een groeispurt. Fijn super. Hier alles goed. Sommige kleertjes verdwijnen hier ook op de stapel te klein. Wat gaat dat toch snel hĆØ?

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #787 manon31, 5 okt 2013
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013
    Super..zo netjes hoor van Sem! Welke maat heeft hij nu?

Loestig..welke maat heeft Tijn nu? Jorinde zit met het meeste nu op 62.

Ik heb Jorinde zelf langs de cm gelegd thuis en kom dan op 57cm(eigenlijk nog ietsje langer want ik strek het beentje niet). Ik denk dat ze haar met haar geboorte niet zo goed gemeten hebben en dat ze toen al geen 51 was. Tessa was ook 51 en Jorinde paste al meteen Tessa's eerste kleertjes niet....

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: jeetje 62 alweer?! Gaat het toch snel. Hoe gaan de nachten? Hier erg wisselend. Sem gaat regelmatig niet meer slapen na de nachtvoeding......fijn! Hij past nu goed in 56, maar dat gaat niet lang duren ben ik bang. Hij gaat zo hard!
    Woensdag weer naar het cb dus ben benieuwd.

Loes: hoe gaat het bij jou? Tijn nog steeds lekker doorslapen?

Andere mama? Net begonnen met werken mama's? Peutermama's?

Jojo: wil je mijn puckababy nog opsturen? Sem past nog in de piep maar voor hoe lang?? Hoop dat je nog mee leest.

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Zo te lezen groeien jullie kleintjes allemaal goed. Fijn hoor! En ja de nachten die horen erbij, maar het liefst wel met zoveel mogelijk slaap.

Super: Sem gooit dus nog dag en nacht doorelkaar? Lastig, zou ook niet weten hoe je dit het snelste in het juiste ritme krijgt. Hoe gaat het met de krampjes, al iets beter? Ga je trouwens nog babymassage doen?

Loes: heerlijk om weer zo'n makkelijk kindje te hebben. Dan is genieten niet zo moeilijk, vasthouden zo!

Manon: beetje bijgekomen inmiddels. Hoe gaat het nu met Jorinde? Gaat het drinken al iets sneller of doet ze het lekker op haar gemakkie?

Sinds vrijdag weer aan het werk. Had totaal geen zin, maar goed na 1 dag zit ik er weer helemaal in. Alleen dat kolven blech. Gelukkig kan ik veel thuis werken en hoef ik dus minimaal op kantoor te kolven. Donderdags probeer ik live te voeden, want dan zijn de jongens bij mijn moeder. Jurre doet het super goed. Heerlijk makkelijk kind! Wel een klein humpie, zit net sinds een maandje in maat 62. Tim was ruim een kilo zwaarder op deze leeftijd. Zo grappig had echt verwacht dat Jurre veel sneller zou gaan.
    Tim is in alle opzichten een echte puber peuter. Heerlijke opmerkingen, leergierig, maar ook dwars en "ik wil" komt hier regelmatig voorbij.

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super lastig dat Sem steeds zo spookt in de nacht. Lijkt me niet handig, aangezien je overdag je rust ook niet kunt pakken met Nick. Gelukkig gaat het een keer over, maar wanneer daar heb ik alleen geen antwoord op. Hoop voor je dat het snel is.

Manon jeetje Jorinde groeit echt hard, maar ze was natuurlijk ook al best flink met de geboorte. Hier draagt Tijn vooral nog maat 56, maar soms ook al 62. Het is maar net hoe het valt.

Smits jij weer begonnen met werken. Hoeveel uur werk je ook alweer? Als je dan weer eenmaal bent begonnen is het net of je niet bent weggeweest, toch? Fijn dat je af en toe nog live kunt voeden. Is toch wel een intiem moment wat je dan ineens kwijt bent als je overdag werkt. Heerlijk dat peuterpuberen van Tim, haha, zo herkenbaar. Hier loopt ook zo'n wijze peuterpuber rond. Ik wordt tegenwoordig regelmatig weggestuurd door haar, omdat ik volgens haar maar moet gaan koken. Waar haalt ze het vandaan. Wel heel erg grappig. Zolang het maar geen gekrijs is vind ik alles best.

Hier dus nog steeds leven op een blauwe wolk en ook genieten van ons heerlijke meisje die zo trots is op haar broertje en hem het liefst de hele dag knuffelt en onder dekentjes legt, samen met haar knuffels. Tijn moet ook regelmatig bij haar in bed komen liggen. Dat vindt ze gezellig (zie foto).

_DSC0432.jpg

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: wat een schatjes!! Om op te vreten haha. Nick is gelukkig ook zo trots op zijn broertje. Heerlijk hoor.

Smits': lijkt me ook wel weer lastig om te beginnen met werken. Maar zo te horen voelt het zo weer als van ouds!! En dat kolven op het werk zou ik ook onhandig vinden. Goed hoor dat je het evengoed zo volhoudt. En Tim lekker op de puberstoel! Nick kan er naast haha. Die is ook lekker op dreef en idd dat ik wil, ik moet, ik ik ik.....IK wil ook wel eens wat.

Hier geniet ik nog steeds ontzettend van Sem. Ondanks de vermoeidheid. Het hoort er nou eenmaal bij en als ik straks niet meer 's nacht met Sem kan knuffen ga ik het vast nog missen. Ik moet zeggen dat de laatste twee nachten volgens het boekje gingen! 3 uur voeding en dan nog weer slapen van 4 tot 6. Hopelijk houden we dit vast!

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...mag Tessa erbij op de stoel haha...hier niets anders dan; Tessa, Tessa, zelluf, neehee, diedaar, Tessa!
    Hahaha (maar soms ook erg irritant, vooral als je haast hebt)

Hier een kleine(nou ja kleine..) doorbraak...Jorinde heeft al 2 nachten doorgeslapen! Het was 1 nacht doorslapen, 1 nacht doorbroken, en vannacht weer doorgeslapen. Ik ben dus heel benieuwd naar vannacht!
    Ook de flessen gaan ineens een stuk beter. Minder overgeven en de fles gaat er een stuk sneller in ook. Vandaag al twee flessen in een half uur weg! Super! echt heerlijk zeg... ik hoop dat ze dit zo volhoud en denk ook dat het komt omdat de spruw wegtrekt.

Smits...idd lijkt mij ook dat kolven op het werk ook niet bepaalt een pretje. Op mijn werk zou ik er geeneens een plek voor hebben. Dan zou ik op de wc moeten gaan zitten. Hoe is dat op jouw werk geregeld?

Loestig...nog steeds een beebje wat heerlijk doorslaapt?

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mooie foto Loes!

Manon, de werkgever is verplicht om een kolfruimte te creƫeren. Ik kolf in de kroeg, hahaha. Op zolder heeft de zoon van de baas in een afgesloten ruimte een bar gemaakt, hier kan ik dus kolven.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,4 KB
      Weergaven:
      5
  14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey daar was ik ook weer eens!

Lijkt hier wel een dialoog tussen de 3 laatst bevallen moeders, haha. Loopt natuurlijk bij jullie wel heel erg gelijk allemaal. Leuk om te lezen. Goed ook om te lezen dat het zo goed gaat met de ukkies. Vooral heerlijk dat het zulke makkelijke kids zijn. Tja, wat Super ook zegt, aan de nachtvoedingen moet je je gewoon overgeven, ze gaan echt wel een keer doorslapen. En daarnaast, ze zijn nog maar net 4 weken! :$ Milan sliep pas bij 6 maanden door! Ik heb dat ook hoor: het hoort erbij en je kunt het jezelf alleen maar makkelijker maken door te ontspannen. De wensen van de kleine gaan (in mijn geval dan) voor op die van mij. Mijn tijd komt wel weer!

@Loes: lieve foto van Sam en Tijn. Leuk dat ze zo lief voor hem is!

@Manon: spruw al bijna over? Waarom niet even langs de dokter geweest? Is het zo over en had je misschien nog door kunnen zetten met bv of had ze eerder makkelijker gedronken. Je al een beetje neer gelegd bij de wakkere nachten?
    Klopt het dat we nog geen foto van Jorinde hebben gezien?

@Super: zag ook weer zo'n lieve foto van Nick en Sem voorbij komen! Op FB zeker. Leuk hoor, twee knullen :) En wat groeit Sem hard! Goed hoor.

@Smits: leuke foto!!

Hier gaat alles prima. Rens is een makkelijk ventje. BV loopt prima en is goed te combineren met werk. Ik heb de mazzel dat ik live kan gaan voeden op het KDV of als hij bij papa en opa/oma is. Ik hoef maar 1 keer te kolven in de week als ik alleen op kantoor zit. Heerlijk om mijn ventje dan ook nog even te zien :)
    De nachten zijn hier ook nog steeds gebroken, maar ach, ik slaap relatief veel aangezien ik hem aanleg en verder slaap.
    Milan gaat ook super, nog 2,5 week en dan wordt hij alweer 2. Pff, het gaat zo hard. Ook te zien aan Rens, want hij woog de laatste keer (3 weken geleden) alweer 6 kilo! (1 kilo zwaarder dan Milan toen). Hij is echt een bollie, zo lief! Ik zal zo ook weer eens foto's plaatsen.

Momenteel trouwens lekker vakantie. Net een week naar Duitsland geweest en deze week lekker thuis. Genieten van elkaar!

Ik ga opzoek naar foto's!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
  16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    PA010165.jpg

Haha, hier moest ik erg om lachen! :D

20130907_162501.jpg

Ach, zo lief de broertjes!

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #797 manon31, 9 okt 2013
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
    Mutz...leuke foto's..die in het bubbelbad is echt komisch!!:D
    Heerlijke mannen heb je hoor! echt heel lief zo saampjes om te zien. Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Milan alweer 2...leuke leeftijd komt eraan voor jou. Ik ben 2 en zeg nee haha...bereid je maar goed voor hihi...
    Waarom niet langs de HA:( Ik denk dat je er overheen gelezen hebt want ben ik wel geweest en heb medicijnen gehad op doktersrecept tegen Jorinde haar spruw, alleen is het niet zomaar over:((ik lees het op int.net ook van meer mensen helaas, die zijn vaak al aan het tweede flesje medicijnen bezig(=4 weken)). Spruw kan nogal hardnekkig zijn. Je moet ook echt ff doorgaan met de behandeling, ook als het weg lijkt te zijn. Andere medicijnen dan ze nu heeft mocht ze niet gezien haar jonge leeftijd...Ze heeft nu Nystatine Labaz. Maargoed, het lijkt dan nu toch weg te trekken eindelijk....
    De borstvoeding had ik toch na 6 weken mee willen stoppen dus nu alleen wat eerder...ik heb er ook geen spijt van, het gaat super op de flesvoeding.:)
    Wakkere nachten zijn hier nauwelijks meer. Nu al een derde rustige nacht gehad. Ze kwam nu vannochtend om half 6. Heerlijk! Ben weer benieuwd naar vannacht;):). Als ze komt vind ik het ook prima hoor want ze doet niet meer zo lang over de fles gelukkig. ipv anderhalf a twee uur kan ik nu na ongeveer 3 kwartier a een uur gaan liggen, heel schappelijk vind ikzelf:cool:.

pff ik moet ook echt eens foto's plaatsen maar ik moet ze nog steeds van mijn camera op de laptop zetten...vandaar...

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz; heerlijke foto's zeg! Wat een mooie mannen heb je. En dat ze ook allebei zo makkelijk zijn. Hier weer een vermoeiende nacht. Nick die om 2 uur klaar was met slapen, Sem om 3 uur die pas om 5 uur weer sliep en Nick die om 6 uur weer klaar stond. Wordt een lange dag. Nou ja lekker rustig aan maar. Wat lijken je mannen op elkaar! Leuk om te zien. Nick en Sem zijn ook echt broertjes.

Smits': ahhhh ik zie een kleine Tim! Jij mag dus lekker aan de bar kolven hihi. Borrel erbij.....

Manon: jij mag niet meer meeklagen over slaaptekort ;) lekker voor je dat jorinde zo goed slaapt!

Nou Sem woog gister 4275!! Weer 200 gram in 1 week. Hopla....en 2 cm langer 55 cm. Volgende week ga ik lekker weer beginnen met sporten. Lekker weer spinnen! Zin in.

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Daar heb ik dan idd overheen gelezen Manon. Fijn dan dat het beter gaat.
    Ik ben altijd bang dat er iets met mijn foto's gebeurt, dus back up die altijd heel snel. Zeker die van het ziekenhuis. Dus ik zeg: doen!

Pff Super, heb wel met je te doen hoor. Slapeloze nachten alla, maar niet bij kunnen tanken is pittig op den duur. Sterkte!
    Stoer dat je weer uitkijkt naar sporten. Ik ga vanavond (pas) weer beginnen...

Dank voor de reacties op de foto's :D

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Kan gebeuren Mutz...we kletsen ook zoveel op het ogenblik:D
    Morgen is Tes naar de opvang en ga ik eens aan de foto's!

Super...mij zal je niet meer horen over de nachten hoor, zeker niet als ik jou zo hoor! jeetje wat een nacht...ik zou bijna komen om je bij te staan 's nachts;)

Deel Deze Pagina