Leuke tip Loestig! Ik ga er van de week eens voor zitten om er rond te kijken. Wij hebben hier een winkel zitten die kinderkleding verkoopt van Lief e.d. en ook andere leuke prulletjes voor de kinderkamer. Hier zijn ze nu ook begonnen met het erbij verkopen van tweedehands kleding(gewassen). Als je het inlevert krijg je een deel van de opbrengst of je mag dat deel aan een goed doel schenken. Ik heb er pas een stoer jurkje van Diesel gekocht voor Tessa voor maar een tientje. Voor Diesel echt heel goedkoop...
Hehe meiden ook weer eens een berichtje van mij. . Dank jullie wel voor alle berichtjes... volgens mij had ik daar nog niet op gereageerd... hier verder allemaal zijn gangetje.. cliché maar gaat toch allemaal gewoon door... jojo... wat hebben jullie het pittig met dean... hoop zo dat de onderzoeken en eventueel dieet gaat helpen (zo begreep ik het uit fb dan).. zorgt hier wel voor de angst voor een tweede.. roos is zoo makkelijk.. dst kan gewoon geen tweede x zo gaan zijn.. sab.. heerlijke week gehad met je meisie zag ik.. de mannen gewoon zonder jullie weg.. alles goed gegaan met vliegen etc? Hoe gaat het mirza en zijn hoog sentiteit? En misschien net zo belangrijk.. hoe gaat het met jezelf? Ing.. hoe was het feest van Milan? Leuke cadeaus gehad? Ah app je zo nog wel.. Smits al even contact gehad gister.. heerlijk filmpje.. ben benieuwd hoe de bv daar op reageert... manon.. fijn dat de meiden je af en toe laten uitslapen! Hier gelukkig ook (bijna) standaard min half 8.. wel lekker aangezien ik veel slaap nodig heb en dus structureel moe ben onderhand haha... loestig... handig je tip en code.. zal wel eens gaan kijken op de site... alles ok verder met je koningskoppel? Super... hoe ist bij jullie? Al helemaal je ritme gevonden om straks (bah gaat ook op schieten dat je weer moet beginnen toch?) Weer te kunnen gaan werken? Zal ook eens wat foto's posten van onze beauty
Krisje geen angst hebben voor een tweede hoor. Ik was ook bang dat ik nooit meer zo'n makkelijk kindje zou krijgen als Sam, maar Tijn lijkt zelfs nog makkelijker. Ik dacht dat het niet bestond, maar tot nu toe (even afkloppen) is hij nog rustiger. Dus laat je niet afschrikken. En ach, als de tweede toch wat minder makkelijk is, dan heeft dat toch ook zijn charmes? Het nieuwe leven is gewoon veel te mooi om te laten lopen. Benieuwd naar je beauty. Zie vast snel een foto.
Was al bezig loestig. . Maar op een of andere manier upload (is dat wel een werkwoord?) Hij de foto's niet met mijn mobiel.. en verder geen angst hoor.. zoals ivo zegt... jouw eierstokken klapperen al sinds roos er uit is nu iv zover krijgen maar laat die eerst maar eens bijkomen van alles voor ik daar over begin
Snap dat Ivo even andere dingen aan zijn hoofd heeft. Komt vast weer een moment dat jullie (lees Ivo) ook weer aan kinderen gaat denken. Dat uploaden vanaf de mobiel lukt mij ook nooit. Lastig is dat.
Ik ga ook weer eens de tijd nemen om te reageren. Al is er dan niet heel veel te reageren, het is weer eens erg stil hier.... Jammer.... Laat ik er dan eens verandering in brengen! Hoe is het met de kersverste moeders, Super, Manon en Loes? Hebben jullie al een beetje een ritme, slapen de kleintjes al een beetje door en hoe vinden broer en zus? Gaan jullie allemaal weer met 3 maanden werken of plakken jullie er nog vakantie aan vast? Super: ben je al een beetje door je kraamvisite heen? Dat is voor mij de reden geweest om een kraamfeest te doen. Zeker voor die vaagbekende die je nooit ziet, maar met de geboorte opeens wel willen komen. Elke jaar weer die nieuwe discussie met Kerst, wie wel en wie geen kaartje meer... Ik ben daar heel makkelijk in, maar Mario....die houdt graag iedereen tevreden. Hoe gaat sporten? Knap hoor, dat je alweer begonnen bent! Ik heb helaas een liesblessure dus dat gaat m even niet worden. Eerst eens langs de fysio. Manon: weer helemaal beter? Zielig hoor, dat zo'n kleintje dan net zo ziek is! Scheelt wel voor de kilo, nu hopen dat ze er ook afblijven Ik hou het momenteel even niet zo veel blij. Voel me prima, dus waarom me daar nu zorgen om maken? Kris: je ook al even niet gesproken. Hoe gaat het bij jullie? Nog steeds het gangetje? Ach, die tweede wordt vast net zo makkelijk, maar ik snap je gedachten heel goed hoor! Komt goed schatje Loes: hoe gaat het met de fysio-oefeningen voor Tijn? Sab: waar ben jij dan? Ondertussen weer thuis las ik op FB. Wat bijzonder dat jij met Maja apart op vakantie bent geweest van Jas en Mirza! Vond je dat niet moeilijk?? Bir: jou niks te vertellen
Hier gaat alles goed! Milan is van het weekend alweer 2 jaar geworden, wat vliegt de tijd! Hij was zich heel bewust van het jarig zijn. Hij genoot volop en is weer enorm verwend. Mijn vraag aan jullie: nodigen jullie ook jullie vrienden uit of zijn jullie daar selectief in? Bijvoorbeeld alleen vrienden met kinderen? Ik vind het altijd lastig, want sommige vrienden zien Milan nooit omdat ik 's avonds met ze afspreek of hun kinderen zijn veel ouders dan mijn kinderen, dus hebben niks met elkaar. Ik heb dat namelijk ook andersom: ik word uitgenodigd voor de verjaardag van kinderen van vriendinnen, maar ik zie die kinderen vrijwel nooit. Het zijn onze/mijn vrienden, niet die van de kids. Hoe gaan jullie hiermee om? Rens is ondertussen ook alweer 4 maanden. Hij doet het super. Is een gezellig ventje. BV gaat ook nog goed en dat moet ook wel, want uit de fles drinken is niet zijn hobby. Mijn fout natuurlijk, dat had ik veel vaker moeten oefenen, maar vind live voeden veel fijner.... Heb vooral mezelf ermee, want ik kan niet op pad zonder Rens of tussen de voedingen door. Ik geniet er gewoon van zolang het nog kan! Verder hier geen bijzonderheden eigenlijk. Ik vind het tot nu toe allemaal heel erg meevallen met twee kids. Maar het komt vast allemaal wel als ze iets groter zijn en ruzie met elkaar kunnen gaan maken, haha.
Mutzie wat worden ze groot hè? Sam wordt binnenkort alweer 3. Het gaat echt snel. Wij nodigen overdag altijd familie uit en vrienden met kinderen in dezelfde leeftijd. Omdat we die meestal met de kinderen zien. Aangezien Ruben en ik rond dezelfde tijd jarig zijn, vieren we dan 's avonds onze verjaardagen voor onze vrienden. En dan ook tevens die van Sam, maar die ligt dan vaak al uitgeteld in bed. Meestal nemen ze dan voor haar wel een kleinigheidje mee. Fijn dat de bv nog zo goed gaat. Het beperkt je nu wel even, maar zolang je jezelf er goed bij voelt moet je het maar lekker doen. Van voor je het weet is Rens ook 2 . De rest is niet meer zo actief geweest, dus er valt weinig te reageren. Hier alles goed. Tijn is afgelopen dinsdag naar het cb geweest en is nu 59 cm en weeg 5390 gram. Dus weer flink gegroeid. De fysio gaat nog niet zo goed. Hij is erg eigenwijs en blijft dus nog veel naar rechts kijken. Ze hebben vandaag een mal gemaakt van zijn hoofd om door te rekenen hoeveel de afwijking is. Over 2 weken hebben we weer een afspraak, tot die tijd goed oefenen. Tijdens ons bezoek op het cb zag de verpleegkundige dat Sam met 1 oog draaide. Dat wil zeggen linkeroog draait weg, terwijl ze doorspeelt en het rechteroog is nog wel met het spel bezig. Dus meteen doorverwezen naar de oogarts, want het kan duiden op een lui oog. Daar moeten we 25 november naartoe. Ze heeft er volgens mij zelf geen last van. Ik zag het ook wel af en toe, maar meestal deed ze dat alleen als ze wat moe was. Nu valt het me door de dag ook wat meer op. Dus beide kindjes zijn nu even "medisch" bezig. Maar niet te vergelijken met wat Jojo mee maakt met Dean, dus nog erg onschuldig. Verder genieten we nog volop, want het verlof duurt niet meer zo lang. Over 4 weken weer beginnen. Pff aan de ene kant leuk om niet meer fulltime moeder te zijn, maar aan de andere kant zal ik het alleen zijn met de kindjes ook wel missen.
Jaja daar ben ik dan ook weer. Loes: Goed gegroeid is Tijn! Heerlijk hoor als het zo door gaat. Gaat slapen ook nog goed? Ik ben afgelopen week ook bij het cb geweest met Nick en met Sem. Sem doet het ook top! 4905 gram en 57,4cm. Hij doet het prima. De nachten komt hij tussen half 5 en half 6 dus dat gaat al harstikke goed. En zijn eerste prikken gehad. Gelukkig niet heel veel last van gehad. Scherp dat ze het oogje van Sam zagen. Schijnt erg te schelen als je er vroeg bij bent. Mutz: jeetje wat gaan je mannen hard. Nog gefeliciteerd met Milan. Leuke foto's op FB! Verjaardagen nodig ik eigenlijk bijna iedereen wel uit. Met/ zonder kinderen maakt mij niet uit. Als het vrienden zijn krijgen ze gewoon een mail. Mogen ze zelf bepalen of ze komen. Lekker nog even genieten van het bv geven! Het gaat allemaal al zo snel. Ritme wisselt hier (buiten de avond/nacht) nogal maar dat vind ik niet zo erg. Ik snap de signalen van Sem goed gelukkig! Dat was bij Nick wel anders......Wat balen dat je even niet mag/kan sporten! Hier gaat het erg goed. Vanavond mag ik weer. Heerlijk even mijn eigen ding. Ik begin 6 december weer met werken (heb 20,21,22 nov wel even een cursus nog tussendoor) Ik vind het trouwens ook goed te doen twee kindjes (nog wel). Kris: Ik ben bij Sem er vanuit gegaan dat het net zo'n huilbaby als Nick zou gaan worden. Kon het alleen maar meevallen. Heb ook een goede draagzak aangeschaft (bedankt mutz voor de tip ben er super blij mee) en dat geeft ook veel rust. Hoe gaat het met het verwerken van het verlies van je schoonmoeder? Waar blijft die foto nou? Jojo: bijna de uitslagen van de onderzoeken. Spannend hoor voor jullie! Leuke sjaal had je weer gemaakt! Ik ben bezig met uilenmutsjes haken en daarna ga ik beginnen aan kussenhoezen. Manon: bah wat naar dat Jorinde al zo ziek was. Lijkt me wel even eng zeg! Voor jouw kilo's wel lekker haha! Gister weer een feestje gehad. Was heerlijk om weer even weg te zijn. Mijn collega's te zien en lekker een borrel te drinken. Beetje jammer dat mijn dag om 04:45 uur begon. Maar goed bij nacht een man.........Vanavond ook nog sporten dus ik ben benieuwd hoe dat gaat haha! Verder loopt het hier goed. Ik geniet nog heerlijk van mijn mannen. Volgend weekend gaan we lekker een weekendje naar Landal in Overijssel. Even lekker weg.
Oh ik ben trouwens ook weer tante geworden. Mijn broer heeft een tweede dochter! Esmee heet het meiske. Grappig hoor wij twee jongens hun twee meiden en allemaal zo dicht op elkaar!
Super gefeliciteerd met je nichtje. Wel heel leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten. Dan hebben ze echt speelkameraadjes. Lekker dat jullie er even tussenuit gaan met de kinders. Nu met je verlof is dat nog makkelijk te doen. En heerlijk dat de nachten ook wat beter gaan. Hier gaan ze nog steeds top, Tijn slaapt namelijk al sinds 17 oktober door. En dan bedoel ik ook echt door, 8.30 uur is al vroeg voor hem. Snap ook niet hoe dat kan, maar ik vind het heerlijk . Hier inderdaad ook geen last gehad van de prikjes en wat groeit Sem goed. Niets meer van te merken dat hij in het begin zo'n moeite had met aankomen. Gelukkig maar.
Zoooo zal ik ons topic weer een extra postje geven Hoe was jullie weekend meiden... hier druk en tjeehhh daar word je moe van... al heb ik dat al sinds de zwangerschap van roos... kom structureel 1 a 2 uur slaap tekort wat mijn lichaam wel wil hebben.. wienig nieuwtjes gemist alleen de postjes over verjaardag milan hoera hoera (alweer een kaartje vergeten.. meiden ik stem ervoor weer eens alle verjaardagen op te schrijven zodat ik kaarten kan sturen voor de kleintjes van jullie) uhhh duidelijk erg moe... even denken super feliciteerd met jullie neefje.. hier in de (schoon) fam kunnen ze alleen meiden maken.. wij en ivo's broer heeft er ook 2... en ivo's andere broer is een meid op komst... gezellig alle meiden (al ziet mijn ene schoonbroer zijn twee meiden niet door een horror breuk met ex) meiden klagen wij als we zwanger zijn erg?? Mijn schoonzusje wel hoor... poehoe die kan er wat van... kan me er aan irriteren maar gelukkig zie ik haar niet dagelijks Foto ga ik regelen hoor super.. als ik het niet vergeet Loestig heerlijk 8.30 uur!! Roos ook een tijdje 8 uur gehad alleen nu komen weer de volgende tandjes(/kiezen) door (zit al op 12 tandjes ) en vanmorgen was het 7 uur.. redelijk dus Hier zijn we overigens stilletjes aan het kijken naar ewn koophuis.. van de week naar de bank/hypotheekman om te kijken wat we kunnen lenen... kunnen we misschien onze maandlasten nog minder krijgen..
Ja, ik ben er ook nog. Lees echt elke dag mee, maar merk dat ik gewoon helemaal niet meer in het baby gebeuren zit en daardoor ook gewoon niet weet wat ik moet zeggen. Kris spannend en leuk om te gaan voor een koophuis. Betaal je in ieder geval elke maand geld voor iets wat echt van jullie is. Maja is al klaar met alle tanden en kiezen, op de vier laatste na. Ze kreeg ze in tweeën, twee keer een setje van acht. Heel fijn. Yeah, super weer tante geworden. Gefeliciteerd. En wow wat een respect Hennie voor jou met al dat sporten. Ik heb er gewoon de energie niet voor om er heen te gaan, hahah. Lui kreng ben ik. Loestig, mooie foto op fb van je twee toppers en 8.30, dat is echt lekker, hahaha. Mutz, heerlijk dat Milan zo genoten heeft van zijn verjaardag. Hij zal wel schandalig verwend zijn. Fijn dat Rens ook zo'n makkelijk mannetje is. Dat heeft hij vast van zijn ouders. Hier gaat alles goed. We zijn inderdaad gescheiden van elkaar op vakantie geweest. jas wilde heel graag naar Bosnië en ik vlieg niet dus ging hij alleen met Mirza. Ik zag het niet zitten om dan een week thuis te moeten zitten met Maja en dagen te moeten afstrepen, dus zijn wij met mijn zus, broer en ouders een week naar België gegaan. We hebben allemaal genoten, maar mooi niet dat ik dat nog eens doe, hahaha. Wat heb ik ze gemist zeg. Verder hebben we naar aanleiding van het boek "het fluisterkind" een kinderopvang/coach in de arm genomen. Afgelopen woensdag hebben we de intake gehad en aanstaande woensdag mag ik voor de eerste sessie komen. Zo voor nu weer even genoeg. Ik ga slapen, morgen weer werken.
Kris: spannend, op zoek naar een koophuis! Leuke zoektocht!! En volgens mij klaagde wij (muv) de laatste dagen niet zo erg toch? Irritant die zeurende zwangere haha (tenzij er recht is tot zeuren natuurlijk) Sab: poehhh zonder man en kind een hele week! Knap van je hoor. Begrijpelijk dat het eens maar nooit weer is hihi. Zou het ook niet leuk vinden. En die sportschool ja ik ben mijn lijf gewoon echt zo zat. Kan er maar niet aan wennen. Ik voel me zo niet fijn dat ik wel moet gaan. Na het sporten voel ik me dan weer wat beter. En ik moet in december ook weer gewoon mijn sporttesten op het werk doen. Wat gaat die coach allemaal doen met Mirza? Goed dat je hulp zoekt voor hem!
Super, ik ben mijn lijf ook zat, maar de sportschool ook, hahaha. Ik heb er nu een jaar voor uitgetrokken om af te vallen. Die coach gaat met Mirza niet zoveel doen, maar met zijn moeder. Mirza is mijn spiegel, als ik met mezelf aan de slag ga veranderen er bij hem ook dingen.
Dat klinkt wel aannemelijk sab! Interessant zeg. Hopelijk voor beide wat verandering in aantocht. Goed dat je het aandurft!
Zo...beide slapen weer eens op dezelfde tijd...heb ik ook weer even tijd voor andere dingen zoals hier zijn. Ff snel dan maar voor er weer 1 wakker wordt. Tessa haar 4 laatste kiezen komen door. 1 is er al helemaal, de tweede bijna en de andere twee zijn net door. Ook heeft ze weer nu en dan een behoorlijke driftbui, we laten haar dan maar zoveel mogelijk uitrazen. Ze kan het wel een half uur volhouden. Als we haar proberen te troosten of wat dan ook dan werkt dat averechts helaas. Ik las dat het bij de leeftijd hoort en dat de een het erger heef dan de ander en Tessa is wat dat betreft best een pittig meisje. Ook trekt ze erg veel naar papa toe. Als ze 's nachts wakker wordt dat roept ze om papa en als ik dan kom dan wordt ik weggeduwd en ik mag niks bij haar. Zo ook bij veel andere dingen, troosten en als ik straf geef gaat ze huilen en roept ook om haar papa... Jorinde gaat super. Alleen eet ze ineens anders en wat minder. Ze drinkt nu 4 flessen van 230water+6melk. Dat is ietsje minder dan 5x 150+5melk maar ze doet het er volgens mij wel goed op. Vanmiddag naar het CB en dan krijgt ze haar eerste prikjes. Ze slaapt trouwens wel erg goed de laatste tijd...jullie zijn jaloers op Loestig? Jorinde slaapt tot 9:30 en als ik haar dan niet wakker maak soms nog langer. Hierdoor mist ze dus die fles. Eerder wakker maken natuurlijk geprobeerd maar dat werkt helaas niet. Ze valt dan vaak na 1 slok al in slaap en is niet meer te porren voor meer drinken, ze wil echt alleen maar slapen, wil ze hem toch dan slaapt ze ergens anders op de dag zo lang zodat die fles gemist wordt. Ik heb ook geprobeerd gewoon voor alle flessen wakker te maken maar dat levert huilppartijen op en halve flessen drinken. Ze heeft gewoon het slaapritme van mama haha...mama wou dat ze ook tot 9:30 op bed kon blijven liggen Verder al leuke ontwikkelingen. Als wij oooooooh zeggen zegt ze het terug, zo lief! En ze probeert knuffels te pakken als wij die voor haar houden. Ook grijpt ze naar haar fles...en nu wordt ze wakker...vanavond ga ik op iedereen weer eens reageren...
Manon laat even weten wat ze op het cb vonden van die 4 flessen, want ik merk dat Tijn ook liever 4 dan 5 flessen drinkt, maar ben bang dat hij dan te weinig binnen krijgt. Reageer later op jullie.